35+ en een zwangerschapswens of zelfs zwanger???

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door ladouce, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lynnami

Lynnami Actief lid

8 dec 2010
    425
    0
    0
    sahm
    sunnyside
    Het zal geen toeval zijn want wij ik had het bij jou ook goed he BB?!

2. JoMi

JoMi Fanatiek lid

4 okt 2008
    3.338
    0
    36
    Meiden, straks kom ik even reageren. Mannen gaan nu onder de douche en ik zal even afwassen.

Trouwens, maakt iemand nog nieuw topic aan? We zitten al op 4900 berichten en bij 5000 is het weer gebeurd hè!

Tot strakjes.

3. Koffieleutje

Koffieleutje Fanatiek lid

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
  4. JoMi

JoMi Fanatiek lid

4 okt 2008
    3.338
    0
    36
    Koffie, de link is niet goed. Je hebt link verstuurd van een nieuw bericht plaatsen.

5. Koffieleutje

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Oh jee huh ff kijken hoor wel typisch weer een leutje actie :D

6. Koffieleutje

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
  7. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    hoi meiden,

Fijn Suus dat hij naar huis mag!

Even update, vandaag 3 miljoen zaadjes teruggespoten, met 2 eicellen toch weer redelijke kans. Is trouwens wel genoeg Lim, bij IUI mag je er max 2 hebben, anders heb je kans op een meerling en dat willen ze niet. Normaal gesproken heb je er maar eentje. Bij IVF is een ander verhaal, dan willen ze zoveel mogelijk goede eitjes hebben.

Ga even rustig aan doen vanavond. Heb me net ingeschreven voor uitkering etc, dus ook weer gebeurd.

Koffie, ga je nog nieuwe link sturen? of zet het hier in het topic anders, is makkelijker misschien?

8. BB10

BB10 Niet meer actief

Koffie ik heb je al gevonden dus ik hoef geen pb!

9. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    stapt iedereen nu over , of blijven we hier nog praten tot het echt afgelopen is?

10. ladouce

ladouce Fanatiek lid

6 aug 2008
    2.698
    0
    0
    Zo ben na een paar uur lezen, 84 pagina's :$:$, weer helemaal bij.

Ik heb wel wat onthouden maar niet alles, dus hierbij alsnog een korte reactie.

Lies heeft een heerlijke vakantie geboekt naar Curacao en gaat deze maand nog starten met de eerste IUI. Ik snap best dat je de kriebels hebt dat het al zo snel gaat. Spannend en alvast succes.

Koffie's Xander is onder het mes geweest en het gaat gelukkig al weer wat beter mede dankzij jouw goede zorgen. Las wel dat J. geen contact meer zoekt. Ik hoop voor je dat hij Takatoekaland snel gaat verruilen voor ons eigen kikkerlandje.

Bebek, ik had nog gezegd dat je me al het nieuws moest sms-en en dan lees ik hier pas over je nieuwe hernia en de uitslag van de gyn. Zwaar kut dus. Ik zie net wel dat je gelukkig vrijdag weer terug mag naar de neuroloog. Zag ook al een lijstje met activiteiten die we allemaal gaan ondernemen om je te ondersteunen. Ik kom wel koffiezetten en gezellig zijn. Jammergenoeg kan ik vrijdag niet met je mee maar ik las al dat Des met je meegaat. We moeten binnenkort maar weer even afspreken.

Desmo is ziek geweest met de kerstdagen. Ook niet lekker dus maar inmiddels weer opgeknapt en in de kou aan het tennissen:$ Is dat gezond?

JoMi ook ziek geweest en gelukkig is J. al weer wat opgeknapt.

Limmeke erge ongi gehad. Ik las iets over evt. mk maar ook over dat het bloeden minder werd nadat je een stolsel verloor. Herkenbaar want ik had dat na IVF nr. 4 en heb deze vraag bij mijn gyn neergelegd. Zij vertelde mij toen dat het het geen mk of zo was maar dat het kan zijn dat je baarmoederslijmvlies dan die keer niet zo goed loslaat en dat er dan een deel blijft zitten waardoor je dus blijft bloeden. Pas op het moment dat dat laatste stuk loslaat (= dat stolsel) stopt het bloeden. Ik vond dat een heel plausibel verhaal dus dit zou bij jou maar ook bij de andere meiden met een heftige ongi het een en ander kunnen verklaren.

Natas, ik ga je nog even een pb sturen, ik hoop dat je mij nog kunt toevoegen op het geboortekaartenlijstje.

Goed volgens mij heb ik nu in hoofdzaak wel het meeste gehad, hoop ik. Ik wil niemand voor het hoofd stoten.

Voor wie geinteresseerd is zal ik later nog een kort verslag doen van onze vakantie.

11. Koffieleutje

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Als het goed is heeft iedereen een pb, wie ik vergeten ben sorry is echt niet bewust gegaan. Zal Lotte vragen het topic te sluiten...

Deel Deze Pagina