Lies, godzijdank wel bloed en niet weer raar gedoe met wel-pijn-maar-wekenlang-geen-ongi. BB, beterschap! Leuke foto Bebek. Ladouce, lieftallig neusje heb je Limbeeb, ERUIT!!! NU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Bebek@ Ja ik ben nu met de spuiten aan de sleep, ben elke ochten aan het darten he! Schrok vanmiddag even werd ongi maar dat was niet erg , iemand hier op zp heeft me al gerust gesteld. Zij had het ook gehad en was niet erg , ik meld dat dinsdag bij mijn echo controle. Zij lo0opt ook in umcg. Verder gaat het goed ben druk alles hier netjes te maken mocht het raak gaan. En kreeg een bemoedegend berichtje van 1 die was 2 week ongi geweest en daar na niet weer ze werd verblijd met een wonder.
ehm bekje.... beeb is doodsbang nu voor strenge tante bebek. Dus die komt de komende 2 weken niet... leuke foto trouwens van "puppie" marnat: las iets in andere topic... gaat het wel goed met jou? ja, pfff, nu moeten we Jomi met mevrouw gaan aanspreken of niet?
Nietes, beebje is niet bang voor tante Bebek *schudt heel hard nee* Soms hebben die kleintjes een beetje duidelijkheid nodig, nou, dan helpt bekje toch even Neem Natas, die klapt het er gewoon helemaal hatseflats uit Marnat, de eerlijkheid gebiedt mij te zeggen dat ik niet echt veel verstand heb van icsi, dus ik weet ook niet zo goed hoe dat werkt...je moet spuiten en dan?
Lim@ Het gaat wel goed met me hoor , alleen schrok van het bloed maar ben er al mee geholpen. Ben moe en druk zoal ik zij met het netjes maken van ons huis, voor dat het raak is he!! Beeb tante marnat zegt nu mamma niet zo plagen hoor !! anders mag je nu ook wel komen hoor het is lekker weer. hihi. Bebek@ Ik spuit nu decapeptyl om de boel stil te leggen!! En dan Krijg ik nu dinsdag een echo om te zien hoe ver alles plat licht ! is dat goed , dan mag ik puragon gaan spuiten een prik pen is dat om alles weer in werking te stellen zeg maar. Decapeptyl blijf ik ook spuiten. Daarna weer een keer een echo kijken hoe ver de eitjes gegroeid zijn zo ja dan krijg ik een puchie dat houd in dat ze dan de ei blaasjes er uit halen en dan bij het zaad van manlief doen, dat kunnen we zien op een scherm! Daarna moet ik even rusten en dan mag ik naar huis , niks doen . Ik mag dan niet alleen zijn en 24 uur niks doen. En dan afwachten of het allemaal goed gaat delen .
Marnat, dank je voor de uitleg! Weer wat geleerd Spannende tijden voor jullie dan weer, ik zal duimen!
Graag gedaan bekek , dank voor het duimen , duim ook nog altijd voor juli allen hoor!! Ik hou je op de hoogte, en idd weer spannend!! Ga even weer de voice kijken, tot later.
Bijna geen meissies online, lekker voor de buis allemaal? Dank je nog Ladouce voor je PB met link, zag 'm net pas. Gelukkig had ik jullie al gevonden. En wat je 'stoelgang' uhm, ik bedoel 'stoelrace' betreft, wat vervelend! Ik zeg : ook probio-en als je aan het anti-bio-en bent. Echt doen hoor, het helpt mij er enigszins zonder kleerscheuren en ander ongemak doorheen. Gewoon precies tussen twee AB-pillen door probiotica slikken en dan daarna nog een tijdje doorgaan om je goeie bacteriën weer aan te vullen. Is mijn strategie althans, wie weet helpt het ook bij jouw darmklachten .. Wel fijn dat je prachtige neus minder pijn gaat doen, en inderdaad even epileren . Nog twee daagjes Bekje, en dan mag je de kleine zwarte pluizenbol omarmen, heerlijk! En gewoon ff lekker naar de Action en Wibra, (heerlijke winkels toch hè! Jammer dat er bij ons altijd van die ellenlange rijen voor de kassa staan, ik leg soms alles maar weer terug ). Wat grappig trouwens om je een stukje op foto te zien, had donker haar bij je in mijn gedachten (komt waarsch. door je Turkse Lief ). Echt Bloed voor Lies, goed zo! Mooi schoonmaken en mooi nieuw nest maken! (polsje okee? Niet te hard werken hoor morgen!) Limbeebje toch, hoop dat je nog tevoorschijn durft te komen, Het is hier hartstikke leuk hoor! Kom maar gewoon, huppekeetje! Jomi is een Echte Mevrouw geworden! Hoop dat je dag (en Nacht!) heel mooi en fijn is (geweest). Gauw verslag uitbrengen hoor! (en heel hoog je boeketje achterovergooien zodat wij erom kunnen vechten ). Marnat, wat spannend weer zeg, je tweede icsi-traject. Straks kan ik waarschijnlijk nog beter begrijpen wat je ondergaat, heftig hoor .. Moet je nou die hormonen echt met een injectienaald inspuiten? Last van bijwerkingen? Is er nog iets van je eigen topic over? Ik zie er best tegenop. Ik krijg 19 oktober een voorlichtingsavond met prikinstructieles. Maar eerst onnoemelijk veel voor jou duimen, het wordt nou wel eens tijd voor jou! BBtje: ziek naar huis gestuurd, arme jij. Je hoort wel eens over verkoudenheid als symptoom .. Voel je al weer een beetje beter? Weekendje rust? Natas, gewoon even een aai voor jou (en je meisje en je buikie), en voor Koffie ook, aaai en Anna aaai en Salcia aaai en Ria aaai En iemand vergeten, nee toch hoop ik .. Ik zelf nu behoorlijk moe na eerste dag weer werken, merk het nog wel, de restjes van de operatie. Had gisteren wel drie uur door stad en park gewandeld, vandaag zo'n pijn in mijn heup en buik en bekkengebied. Ga d'r maar vroeg in. Morgen ook nog een begrafenis van een stiefopa, ja, effe nadenken, de vader van de vrouw van mijn vader . Best oud en gewoon klaar hier, dus gelukkig niet heel pijnlijk. Zie er toch wel tegenop, want ken de familie eigenlijk niet zo goed en ben gewoon moe en gammel nog. Lekker eng en brr: heb net al een hechting uit mijn navel getrokken, want dat oplossen na een week lijkt niet te gebeuren. Misschien morgen de andere 3 ook, zo'n weeiig gevoel, brr nou meissies, slaap lekker zo en tot schrijfs.
ik wil ook geaaid worden!! onder mijn linkerschouderblad... aaien mag ook kriebelen zijn mits je dit een tijdje kan volhouden sterkte morgen duimelot
... Foei, Duimpje nog steeds niet in bedje! Lim ook nog even aai aai aai en kriebel lekker kriebel kriebel hmm fijn he! Slaap lekker!
*Kriebelt Lim ff lekker onder linkerschouderblad * Zo, ik heb gewerkt. was heul niet leuk, want erge buikpijn/ -krampen! En algehele leegloop Bekje, kweenie hoeveel hypotheek jullie kunnen krijgen? Anders kom je gezellig hier wonen
Komt Lim ook ff kriebelen. Als ew dat nu in toerbeurten doen dan kom je die laatste dagen misschien wat pretttiger door! Lies knuffie voor je algehele leegloop! Jomi zal nog wel op een oor liggen ik hoop dat je snel verslag uit komt brengen want ik ben wel heel benieuwd! Bebek moet nog een nachtje slapen voor een Sami pluisbolletje. Oh ik kan me je gevoel van ongeduldigheid zo goed voorstellen. En als ie er dan is dat heb je geen tv meer nodig Koffie zwaai! Anna hoe is het met je meisje en je buikbeeb? Had jij mij niet een buikfofo beloofd??????? Natas hoe is het met jou, Danique, buikbeeb en je papa? En ik zal Chris ook niet overslaan Marnat super spannend weer, ik vind het zo knap dat je telkens die spuiten erin jast. Dat staat mij in januari wsl ook te wachten. Dan kom ik al mijn dinnies om hulp vragn hoor. Duimelot is zelf aan het dokteren Ach als het bij een paar hechtingen blijft............hier halen we inmiddels ook al krammen uit als lief er genoeg van heeft. Hopelijk heb je snel geen last meer. En veel sterkte vandaag. Salcia zat jij niet erg dich op je nod? Voel je al wat? Ria dikke knuf (is om te camouffleren dat ik niet meer weet wat je als laatste geschreven had, solly, schaam, schaam) Als ik iemand vergeten ben sorry ik ben net wakker. Wat voor mij eigenlijk heel raar is want ik ben een langslaper. Maar lief moest net gaan werken dus ik wakker en nu kan ik niet meer slapen. Dus dan ga ik mijn dinnies maar vervelen Ik ben inmiddels verkouden en hoest met vlagen de longen uit mijn lijf. Wel heb ik goed geslapen dus das een meevaller. Vandaag naar de stad want ik wil bij de xenos nog wat spulletjes scoren voor mijn high tea van volgende week. Zal zo meteen eerst maar even mijn saldo checken.
Hee BB-tje, Moet ook altijd even aan Brigitte Bardot denken .. Jij ook lekker vroeg, met snot en hoest, z i e l i g ! Knuffie voor jou. En ja Xenos, ook zo'n heerlijke winkel. Ongeveer 80 % is oerlelijk en van goedkoop plastic, maar dan zit er toch ook echt leuke dingen tussen en heel vriendelijk voor je portemonnee. Ideale troostshopwinkel! Ik hoop dat je goed slaagt voor je high tea, kan vast niet missen! Ja, die hechtingen beginnen zo te jeuken en te trekken nu. En om er nou mee naar de huisarts te gaan vind ik ook zo wat. Die heeft wel wat beters te doen. Nou meisjes, ik zit al lekker in het zwartgrijs voor de begrafenis. Broertje komt me zo ophalen. Fijne dag en tot snel weer. En extra aaitje op liesje haar buikje, echt Grote Schoonmaak, ik zei het toch . x x x
Ik zal mijn bed eens uitkomen...........heb heel zp al afgestruind maar er is niet veel nieuws na de crash.
Was gelukkig zo snugger vanmorgen om m'n reactie te kopieren want op het moment dat ik op de enter knop drukte vloog de site er weer eens uit. Dus hier alsnog mijn reactie van vanmorgen: Ik hier ook eindelijk bedje uitgerold. Manlief was al vroeg de deur uit en ik was nog een beetje gammel na m'n dagje buikloop gisteren. Gelukkig is het eten van gisteravond er gewoon ingebleven en hoef ik niet meer te rennen. Ben er wel blij mee. Heb nog wel buikpijntjes maar hoop eigenlijk dat dit van de te verwachten ongi is. Zo even boodschapjes doen en dan eind van de dag bij vrienden op bezoek. Eigenlijk helemaal geen zin in maar moet maar. Duimelot, au au au. Fijn die rot hechtingen. Voel het direct ook in m'n buik. Sterkte vandaag! BB, beterschap en veel plezier bij Xenos. BB en Duimelot, het spuiten is na de eerste keer een fluitje van een cent. Ik vind het zelf het prettigst om het zelf te doen, heb je tenminste zelf de controle. Daarnaast is manlief niet altijd op tijd thuis dus dan moet het ook wel zelf. Alleen de eerste keer is even moeilijk maar daarna gaat het vanzelf. Het hangt er ook een beetje vanaf welke hormonen jullie moeten prikken. Decapeptyl (legt je cyclus plat) zit in voorgevulde spuitjes. Stimulerende hormonen: Puregon en Gonal F hebben een prikpen waar je ampullen in doet. Menopur zit in losse ampullen en die moet je zelf breken, mengen en opzuigen met spuitje en dan injecteren. Dit geldt ook voor de Pregnyl (zorgt voor rijping eitjes). Ik heb de eerste 2 keer Puregon gebruikt en de laatste 2 keer Menopur maar ook dat mengen gaat na verloop van tijd vanzelf. Zeg weleens dat ik een volleerd gifmengster ben . En meiden, jezelf altijd maar voorhouden dat het voor een goed doel is. Dan is de pijn met prikken minder. Bebek, nog een nachtje slapen en dan komt Sami. Jippie. Vind het zo leuk ben echt benieuwd hoe hij er in het echt uit ziet, zo'n lief pluizebolletje. Wil ook maar mag niet van manlief. (en hij heeft best wel gelijk) Limmeke, kriebel kriebel kriebel. Beebje kom dan. JoMi, we zijn benieuwd naar je eerste korte verslag. Hoe was het gisteren? En hoe voelt het als mevrouw ........? Salcia, wanneer mag jij ook alweer testen? Liesben open huis vandaag voor mams, ik hoop echt dat er veel kijkers komen en dat daar dan de toekomstige nieuwe eigenaar bij zit. Sorry, wij willen wel ander huis maar dan vrijstaand . Ga nu even een konijn naar buiten sturen, het is prachtig weer maar toch hier in de woonkamer willen rondlopen, is veel spannender.
En goed nieuws, ben vanmiddag ongi geworden dus alles werkt weer normaal. Voor zover je van normaal kunt spreken met al die hormonsters die nog in m'n lichaam zitten.
BB, met mij gaat het goed behalve dat ik nog steeds ontzettend moe ben. Kan nauwelijks m'n ene been voor de andere zetten, vind dat zo langzamerhand echt niet leuk meer. Met Danique gaat het uitstekend. Ze zit in een spurtje wat leren praten betreft, heel koddig. Met Chris gaat het ook goed, alleen veel gedonder op z'n werk en hij maakt belachelijk lange dagen. En je bedoelt denk ik mijn mama ipv mijn papa? Met mijn moeder gaat het nog steeds erg slecht, zo niet nog slechter. Iets redelijk simpels als een herhaalrecept kan ze al niet meer zelf voor elkaar krijgen, dus veel begeleiding nodig. En ze is erg depressief en angstig. Over een paar weekjes heeft ze een afspraak in de geheugenpoli van Beverwijk. Daarnaast nog steeds veel last van haar rug (ingezakte wervels door botontkalking). Heel zielig allemaal! Nou, dan heb ik iedereen hier wel gehad
Meiden, we hebben ja tegen elkaar gezegd en we hebben een topdag gehad en heerlijk genoten. En iedereen die we hebben gesproken hebben het ook gezellig gehad. Later een uitgebreider verslag, manlief komt nu met Chinees binnen. Dus we gaan nu eten. Had de hele dag wel even kunnen vertellen maar lag het er hier weer uit. Iedereen hartstikke bedankt voor alle kaartjes, smsjes en gelukwensen hier en op hyves. Knuff van mij.
Owja je mama solly! Maar wat vervelend dat het nog steeds niet goed met haar gaat. dat is voor jou ook een zorg erbij zeker als je nog zo moe bent. Leuk dat Danique meer gaat praten. Mijn petekind ook heel schattig! En Chris, ook vervelend zeg. Terwijl het nu wel fijn zou zijn geweest als hij wat meer thuis zou zijn. Knuf voor jou! Een dinnetje van zp heeft een eigen forumpje opgezet voor als zp eruit ligt en je toch wat te kletsen wil hebben. Als jullie het adres willen hebben dan pb ik het wel. Verder ga ik vanavond weer eens een keertje darten (of had ik dat al verteld? Is weer erg lang geleden en "vroeger" kon ik dat heeeeel goed. Heb er wel zin in. Voor alle andere meissies een dikke knuf!