35+ en een zwangerschapswens of zelfs zwanger???

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door ladouce, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Duimelot@ Ik spuit me iedere morgen om 6 uur zeld in de daad .
    Decapeptyl prik is deze keer heel scherp!! ik ram hem er nu dus ook als een geleerde darter in mijn buik!!
    Spannend ook voor jou! ga je voor isci of ivf??
    Succes mocht je nog vragen hebben hoor ik het wel.

Idd mijn eigen topic is ook een stukje van weg, maar hij is er nog wel. wie mij verder wil volgen , isci marnat kun je me volgen.

2. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Kwam even gauw spieken voor bericht van Limmeke, maar het is verdacht stil.....

Verder bied ik mijn oprechte en nederige excuses aan, maar ik kan echt helemaal niks onthouden :( Ik heb een hele slechte dag en ben gewoon naar van de vermoeidheid, dus sorry :( Morgen hoop ik me beter te voelen, want gaan we 's avonds Sami halen en overdag zal ik dan proberen op iedereen te reageren!

JoMi: fijn dat het een geslaagde dag was, ben benieuwd naar de foto's en het uitgebreide verslag!

3. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Lim@ Hoe gaat het met je meis? trek je het nog een beetje?

Jomi@ Gefeliciteerd meis , fijn dat het een super dag was geniet van de broods weken meis.

Bebek@ Knuf voor jou , hoop dat je je gouw weer wat beter voeld.

4. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    hallo lieve meisjes

yeah mevr Jomi, fijn dat je genoten hebt van je mooie dag gisteren

bekje: :( zon slechte dag meis? hoop dat je snel wat bijkomt zodat je morgen el catto kan ophalen

Hier gaat gangetje, weeen komen en weeen gaan.. heb wel steeds meer huilbuien want ik ben zo achterlijk moe.. zit volgens mij inmiddels tussen mijn oren, het niet slapen kunnen.. en het snachts er 12!! keer uit moeten om te plassen..

natas krijgt het ook zwaarder las ik? doe je wel rustig aan meis?

5. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Spiek even of er een lim aan wezig is!! ja ze is er nog , meis kan me voorstellen dat je moe bent als je zo slecht slaapt en veel moet plassen,

Beeb plaag je mamma niet zo veel!! Kom er nu maar uit mama wil je graag vast houden.
    Knuf voor jou.

6. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    Hoi,

Jomi...snel foto's!!!! hoop dat je een topdag hebt gehad gister!

Mijn Nod is trouwens donderdag pas, weet niet meer wie het allemaal vroegen. Ben vandaag heel de dag misselijk, maar kan volgens mij nog niet...en steken in mijn buik. Ben benieuwd...

7. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    in theorie kan het wel salcia :) wist jij nou wanneer je ei hebt gehad?

Hier opgestaan met flinke voorweeen.. ze komen vaak en regelmatig... maar zo als gewoonlijk duren ze te kort en mis ik de piek erin... doen wel behoorlijk pijn dus dat is irritant. Manlief bleef lekker naast me liggen in bed en dochterlief kroop krijsend rond door de slaapkamer.. niet echt de ideale manier om te ontspannen..
    manlief wilt trouwens niet dat ik de jongens bel mocht bevalling beginnen.. ik zeg nou, wie past anders op dochterlief? ik weet niet hoe hij het zich voorstelt allemaal hoor.. want als ik ergens geen zin in heb.. dan is dat wel in gejank/gebrul/gezeur van kleine meid op moment dat ik pijn heb.
    Gaat nog wat worden dus..

8. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    ja jomi.. foto's!!! Ben wel benieuwd naar het uitvoerige verslag :)

9. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    zo heeft dochterlief geen tanden.. en binnen 2 weken haar smoeltje vol met puntjes en tandjes die doorkomen.. ze heeft er behoorlijk last van.. zielig hoor.. dentinox vind ze echt vies, dus dat is wat problematisch omdat op tandvlees te smeen

10. ladouce

ladouce Fanatiek lid

6 aug 2008
    2.698
    0
    0
    Een beetje jonge jenever er op smeren Limmeke (hoorde ik vroeger weleens:D).

Bebek, hopelijk voel je je vandaag wat beter. Vanavond pluizebol ophalen!

JoMi, foto's foto's wij willen foto's!;)

Salcia, ik vroeg het. Spannend!

Verder niets blijven hangen, vannacht veel uit bed geweest. Behoorlijke ongikrampen. Loop nu ook echt leeg. Grote schoonmaak volgens mij. Is wel goed.

11. Ria32

Ria32 Niet meer actief

Limmeke vervelend voor je dat het blijft zeuren en niet doorzet, pffffff wat zal jij blij zijn als die kleine er is zeg.
    Dentinox gebruiken wij hier wel voor noah die heeft er geen problemen mee. Anders is googlen naar tips ervoor.

Jomi ben blij dat je zo'n leuke dag hebt gehad en flink genoten hebt.
    Nu even bijkomen van alles.

Bebek vandaag de dag jaaaaaaaaaaaa je sami ophalen leuk hoor geniet ervan en iedereen kan wel eens een badday hebben heb ze hier zo vaak dat ik soms wel eens afvraag wanneer ik een goeie heb:D:D:D:D:D:D

Salcia spannend.

Ladouche hoop dat de pijn en leegloop snel minder word.

voor de rest meiden niet veel blijven hangen
    even een ego wij hebben vrijdag een abbo op ouwehands gekocht voor 97 eurie vrij intree een jaar en vrij parkeren dus we gaanz ow eer met leine naar dierentuin die vind eht geweldig en wij ook dus lekker geneiten en voor dat geld kan je het haast niet laten.

Fijne dag allemaal

12. JoMi

JoMi Fanatiek lid

4 okt 2008
    3.338
    0
    36
    Hier is even 1 foto, is door mijn moeder gemaakt en bewerkt. Is een beetje wazig, ze is soms wel eens wat snel met foto nemen en dan is het nog niet altijd goed scherpgesteld. Hebben nog geen foto's thuis, dat zal de aankomende dagen wel komen.
    We hebben al foto's van de fotografe op de avond zelf gezien, had ze mee genomen op de laptop. Die waren schitterend.

Kom later vandaag of morgen verslag uitbrengen. Vanmiddag komen mijn moeder en haar man en een oom komt met de videocamera. Hij heeft de hele dag wat op film gezet.

Bekijk bijlage 99860

13. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    wat een droomplaatje jomi...

14. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Wat een mooie foto jomi.

15. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Mooi bruidspaar hoor JoMi! Fijn dat jullie zo van de dag genoten hebben!

Limmeke, de weeën zijn dus wel aan het veranderen? Misschien dat ze dan toch niet meer zolang op zich laat wachten? Ik duim meissie! 10-10-10 is wel een heule mooie datum ;)

Hier gaat het gelukkig iets beter dan gisteren! Lief is daggie met collega op stap en heeft vanmorgen puppie gedaan, waardoor ik lekker kon blijven liggen. Heb tot twaalf uur geslapen en werd wakker van de wekker, dus het had nog wel later kunnen worden ;)
    Alles is inmiddels in gereedheid gebracht voor Sami....de nieuwe bak staat klaar, zijn voerbakjes staan klaar, het mandje en de krabpaal staan en zijn reismandje is voorzien van handdoek en speeltje. Muts die ik ben heb ik de handdoek vannacht bij me in bed gelegd, dan ruikt het vast naar mij en misschien dat ie dan niet bang is in de reismand....hij moet er tenslotte een uur inzitten. Dat vind ik wel zielig hoor, dat ie zo'n eind in de auto moet, maar die mensen zijn fokkers en zeggen dat het echt geen kwaad kan, dus datzal dan wel zo zijn...
    Nu nog even stofzuigen en dweilen en plee boenen, dan puppie uitlaten en dan komt manlief thuis om te eten en dan vertrekken we rond half zes, kwart voor zes. Het is 85 kilometer rijden en we moeten daar om 19 zijn, dus dan hebben we in ieder geval ruim de tijd!

16. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    *is druk met beschilderen van spandoek... WELKOM SAMI*

net bad geweest, ik haat bad.. maar douchen in badkuip is ook verre van ideaal momenteel. En wat ik al dacht, in bad zakte weeen weer weg..komen nu langzaam weer terug maar ja
    heb nieuw voornemen.. ik ga nu pas volgend weekend bevallen, dan heeft de jeugd vakantie..vinden ze vast leuk, mama met uitgescheurde doos zien kermen op bed :).. werkt denk ik wel beter dan het ouder/kind gesprekje over condooms en uitkijken met sex later

17. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Fijn dat je je beter voelt bebek.
    Veel plezier met je nieuwe aan winst.
    Lim@ Lijkt me een goed voornemen, houd beeb daar ook rekening mee?
    Moet wel lachen altijd om je uitspraken hoor.

Hier gaat het goed , ga zo even de stad in na de 4 mijl kijken , familie loopt mee.

18. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    veel plezier marnat

is mooi weer om naar buiten te gaan... so enjoy!

19. ladouce

ladouce Fanatiek lid

6 aug 2008
    2.698
    0
    0
    JoMi, wat een stralend bruidspaar! Ben echt nieuwsgierig naar de "echte" foto's.

20. BB10

BB10 Niet meer actief

Lieve schatten, ik heb een poging gedaan bij te lezen maar mijn buik doet zeer waardoor ik ernstig afgeleid ben.
    Ik zag een mooie jomi voorbij komen met haar mannen!
    Een Bebek die zich vandaag weer wat beter voelt en Sami vanavond gaat halen. Je zei dat hij bij een fokker vandaan komt. Wat is het voor rasje dan?
    Limmekebeeb heeft het nog steeds erg naar haar zin bij mams maar daar is mams het niet mee eens. Knuf meis!
    Ladouce loopt leeg ook voor jou een knuf en Lies hoe is het met jouw leegloop?
    Marnat jaagt als volleerd dartster de spuiten erin. Ik heb trouwens gisteren ook weer gedart maar dan wel met echte pijlen en een dartbord. Was erg gezellig en dus ook best lat geworden.
    Salcia misselijk das een goed teken (of zouo dat kunnen zijn) ik duim voor je!
    Duimelot voel jeje al weer een beetje beter?
    Ria lekker naar de dierentuin. Vind ik ook heerlijk daar maak ik heel graag foto's!
    Verder hier geen nieuws. Kan vriend-niet-zo-lief met vlagen wel achter het behang plakken. Alleen hebben wij geen behang:(

Deel Deze Pagina