Herkenbaar BB, ik kan vriend-niet-zo-lief ook af en toe wel villen! Ik had gevraagd of ie rond half vijf thuis kon zijn, omdat we rond half zes, kwart voor zes Sami gaan halen. Nee, hij wilde om vijf uur thuis zijn. Ook goed, beetje aan de krappe kant, maar als je dan zorgt dat je er ook bent is het prima. Nu is het inmiddels tien over vijf en vriend-niet-zo-lief is in geen velden of wegen te bekennen :x Ik had hem om tien over half drie aan de lijn en toen zat ie volgens mij nog in Duitsland, dus ik ben heel benieuwd hoe laat ie van plan is te komen. Er moet nog gegeten worden en over uiterlijk een half uur moeten we weg. Ik daar dus zooooo kwaad om worden he! Hoe moeilijk is het om op tijd thuis te zijn?! Hij is om 9 uur weggegaan vanmorgen, dan kan je toch zorgen dat je er om vijf uur bent als je dat zo hebt afgesproken en je moet nog weg? Grrrrrrrrr!! Oja BB, Sami komt inderdaad bij een fokker vandaan, zijn mama is een ragdoll en zij is ontsnapt toen ze krols was en heeft de buurthunk verleid en daar is Sami uit gekomen Mama is een fok/showkat en erg mooi, dus ik ben benieuwd hoe Sami er in het eggie uit ziet!! En nu ga ik vriend-niet-zo-lief bellen. Vindt ie niet leuk, maar ik vind dit ook niet leuk en afspraak is afspraak!
Godverdegodgloeiendegodver. Sorry. Ik bel hem net, zegt ie dat ie over vijftien minuten pas thuis is!! Ja, file. Ja wat file, daar kan je toch rekening mee houden?! Klaplul.
idd een klaplul... nou, dat word dan zonder eten de auto in voor hem..als er ergens iets is waar ik broertje dood aan heb dan is het mensen die te laat komen als iets is afgesproken.. maar wind je verder niet op.. over uurtje is sami van jou!
Ik ben daar dus ook allergisch voor he, voor te laat komen! Ik ben zelf altijd overal keurig op tijd en zo moeilijk is dat niet. Maar het wordt nog leuker, want hij belt net op dat ie eten voor me heeft meegenomen, maar dat ie zelf al gegeten heeft....Mannen!!! Hij is rond vijf over half thuis en dan kan ik mn eten dus naar binnen stampen en gaan we weg. Ik heb gelukkig iets speling aangehouden, want het is 85 kilometer rijden, da's volgens mij dus minder dan een uur en we moeten daar om zeven uur zijn....nu dus om zes uur vertrekken...en grote kans dat we te laat zijn :x Gelukkig heb ik die mensen gemaild dat we een eind moeten rijden, dus dat het wat vroeger of later kan zijn, maar ik heb er zo de pest aan!
2e gesprek met manlief: Ja, beter in de auto eten, ik sta in de file. Ik zeg; hoe moeilijk is het om op tijd te komen?! Ja, hoe kan ik weten dat alle kutmensen op zondag buiten zijn, ik denk toch niet aan file op zondag? Ehm...het is prachtig weer, iedereen is vrij, JA WAT VERWACHT JE DAN!! Hij is dus nu om kwart voor zes thuis....
Mén, het wordt nog erger....Op marktplaats stond dat het 85km rijden is...ik heb het net even opgezocht op anwb routeplanner, en daar geeft ie 114 km aan Damn zeg, zit marktplaats er dan gewoon 30 km naast?? Ik ga het mooi niet tegen vriend-niet-zo-lief vertellen, want dan gaat ie gelijk niet meer!
Note to me..zorgen dat ik morgen op tijd bij Bekje ben Komt goed Bebek..komt goed. Die mensen geven Sami ook nog wel mee als jullie wat te laat zijn. Maar ik snap wat je bedoelt..ik heb ook een broertje dood aan te laat komen. ben dan ook standaard overal 15 minuten te vroeg
Te koop Man -niet-zo-lief ongeveer 1.85 groot zeer eigenwijs wil niet knuffelen als ik het heel hard nodig heb! Vraag dan: waarom....aaaachhhhhhh! Gewoon omdat ik dat nu graag wil en nodig heb. Vraag: is het zo erg?? Jaaaaaaaaaa danders vraag ik het niet! Mmm en moet ik dan opstaan? LAAT MAAR! Hij boos want ik ben onredelijk dus gaat ie boven tv kijken. Ik boos en ben nu met tranen aan het strijken.
ehm... kan je hem niet ff begaffelen met de strijkbout? wat is er aan de hand met al die niet zo lieve klaplulletjes??
Ik ben trouwens benieuwd wat mijn cyclus deze keer gaat doen, normaal bijna altijd 26 dagen en dat is over 2 dagen. Maar we hebben niet geklust, dus zwanger zal ik deze ronde zeker niet zijn. Even rust hier.
Hier geen last van manlief hij is lief voor mij vandaag . Gezellig film gekeken, en nu ieder even voor zich achter de pc. We zijn met de bus naar de stad gegaan pff wat een gedoe alles was afgezet vanwege de 4 mijl. Moesten van af stadion Naar het centrum lopen en pff konden we oojk straten niet in , dus een lang verhaal kort te maken , we hebben niets gezien van de 4 mijl we wisten niet waar we langs moesten om te kijken , waar het was moest je om lopen , ok gedaan nou kon nergens langs. We zijn toen maar weer weg gegaan , want ondertussen was het haast afgelopen.Zijn we lopend weer naar huis gegegaan , hebben heel wat gelopen het was mooi weer. 10 kilometer ongeveer 1 keer gezetten bij onze cafetaria een ijsje gehaald. Had geen voeten meer over maar het viel ons mee om te doen wsas lang geleden, dat we dat hadden gedaan. Bebek @ Al weer thuis, met haar aan winst?
Zo ik meld me hier ook weer even. Ik heb wel teruggelezen, maar er blijft helaas niet veel hangen. Zag wel een mooi plaatje van een gelukkige bruid met twee kanjers. Wat een bofkont ben je toch ook zeg! En ook nog eens schitterend weer er bij Helemaal top! Jomi, ook hier alsnog gefeliciteerd!!! En op dit moment is Bebek dus samen met haar nieuwe kleine vriendje. Spannend, ik kijk uit naar een foto. Ik ben lekker een weekend weggeweest met vrienden in een heel leuk luxe huis met groot grasveld vol speelgelegenheid. We gaan al meer dan 10 jaar om het jaar of om de twee jaar een weekendje met elkaar weg. Soms was dat best wel eens slikken toen mijn vriendinnen kinderen kregen of de andere verstokte vrijgezellen een partner meenamen en het bij mij weer eens net uit gegaan was. Nu is het zo heerlijk om mijn eigen liefdes bij me te hebben. Daar kan ik dan wel extra veel geluk van voelen. Dat blije gevoel overkomt me vaker gelukkig Er was nog een klein meisje van 2,5 bij en de andere kinderen zijn tussen de 9 en 11. Het was erg leuk om te zien hoe de kleine kindjes en de groten zich met elkaar vermaakten.
Anna@ Fijn dat je een leuk en gezellig weekend hebt gehad, geniet er van dat pakken ze je niet meer af. Gaat het verder ook goed met je en je buikje?
Met buik en mij gaat ook alles goed. Wel een beetje een slaap achterstand opgedaan dit weekend. Het spelletje Mexican Train blijkt heel erg leuk te zijn en dan wordt het al snel heel erg laat. Duik nu achter mijn vent aan het bed in. (is het al lekker een beetje opgewarmd)
Jomi...mooie foto, stralen helemaal! ben ook benieuwd naar de rest!! Hier weer heel de dag misselijk..en hoofdpijn en zeurende buik linksonder..pff...worden weer 4 spannende dagen dit. Bebek..hoe is het gegaan? heb je sammie??