OWWWW en nou pas tegen ons vertellen!! Maar geweldig hoor, zoveel positesten achter elkaar. Geloof je het zelf al?
BB, gefeliciteerd meis. Ook bbman om niet te vergeten.(we zouden samen weer zwanger zijn, maar ik ben te vroeg en we hebben niet genoeg gepukt. Ik zit hier met kippenvel en tranen in mijn ogen, zo blij ben ik voor je). Hier nu het huis vol zitten, 7 man voor vergadering. Dus HAP wordt vanavond niks meer. Maar situatie wordt niet beter, eerder minder. Heb zelfs tintelingen. Morgenochtend ga ik kijken of ik bij andere huisarts terecht kan. Thnx voor het medeleven van jullie.
Whoehaaaaaaaa BB, YES, geweldig ontzettend super gefeliciteerd!!!!! Tjees wat een goed nieuws, eindelijk weer iemand! Zeg BBB, ik wil ook een mooie banner bij je zien hoor Hier welgeteld 3 groepjes kinderen aan de deur voor St.Maarten. Ze woeien zowat naar binnen, arme kindjes. Ik was wel blij dat wij dit jaar nog niet hoefden te lopen, hihihi. Danique vond het elke keer een feest om open te doen. De 4de keer keek ze erg verbaasd...... toen haar vader daar stond te zingen
Ik kon niet anders lieverd want mijn lief was deze week niet thuis en ik vond dat hij het eerst moest weten
Och ja zeg, dat is een logische verklaring. Da's nog eens leuk thuiskomen voor BBman! Jeetje, heb je 3x positest en geen man om een dansje mee te doen, da's ook sneu. Maar goed, de positest maakt vast alles weer goed
Dat vinden wij prima, maar de week ervoor hebben we het er nog wel even over van hoe, wat en wanneer. Maar weet je in ieder geval welke week het is.
Dat vind ik ook wel een mooie! Kunnen we voor mij ook niet zoiets uitzoeken? Wie weet helpt het! Enne, even tegen BB-Beeb: goed blijven plakken bij mama, want we hebben lang op je moeten wachten en we willen over 8 maanden een prachtige beeb zien met een prachtige blije papa en mama!
Bekje je bent een schat! En alle andere meiden natuurlijk ook bedankt voor de felicitaties. Het moet nog ff bezinken maar ik heb er een heel goed gevoel over! Dus ik ga gewoon genieten en proberen me niet druk te maken.
*komt even voorbij waaien om BB te feliciteren* BB wat geweldig meis.Eindelijk! Gefeliciteerd!!! *zwaait nog even snel naar iedereen en is weer weg....woesj*
knuf suus! kunnen jullie duimen vanmiddag, manlief heeft een solli gesprek in e'hoven. vind je het heel erg BB als ik ding pas morgen op bus doe? tis zon schijtweer en omdat mannetje weg is moet ik anders door regen/wind naar postkantoor toe met de 2 kleintjes..
gisterenavond heb ik zo gelachen.. zat op tv te kijken naar programma I didnt know i was pregnant.. en daarin lieten ze 2 vrouwen zien die niet wisten zwanger te zijn 1 was een studente: die ging met buikkrampen naar zh, was gewoon ongesteld, wel paar kg aangekomen maar geen buikje, had alleen wat maagzuur gehad. dr doet urine test en zegt je bent zwanger! waarop zij en vriend finaal in shock roepen dat dat niet kan.. nou zegt dr, ik zal een inwendige echo maken, om te kijken dat het geen bbz is.. hij wilt echo kop naar binnen duwen en roept... ik zie het hoofdje.. we gaan NU bevallen.. 3 uur nadat ze hoorden zwanger te zijn zijn ze bevallen. de ander een behoorlijke dikke vrouw die een implantaatje had als voorbehoedsmiddel. ook wat kilo's aangekomen, maar die at heel veel met name snoep en taartjes.. door implantaat werd ze niet meer ongi. savonds staat ze met man in keuken en eet pizza.. na paar happen zegt ze tegen man, we moeten die pizza maar niet meer eten, want ik krijg buikpijn. hij stuurt haar naar zh om te kijken of ze geen voedselvergiftiging heeft.. hij blijft thuis bij hun dochtertje. in zh krijgt ze onderzoeken, dr zegt u bent zwanger.. neeee, roept ze, dat kan niet.. dr zegt.. en we gaan NU bevallen, geen tijd meer om uw man te bellen.. 3 persweeen later is ze bevallen. ze belt haar man, en zegt je moet naar zh komen, maar verteld dus niet bevallen te zijn hij word aan balie aangesproken door een vrouw die hem feliciteerd.. dus hij naar zijn vrouw en zegt: men denkt dat we nog een kind gaan krijgen? zij: nou, niet helemaal... we gaan er geen krijgen, we hebben der nl al, ben nl net bevallen.. dat gezicht van die man...echt, dacht dat die er in bleef...
Tjeetje Lim wat een verhalen zijn dat he. Hoe is het toch mogelijk dat je 9 maanden helemaal niks in de gaten hebt Bizar gewoon!