35+ en een zwangerschapswens of zelfs zwanger???

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door ladouce, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen

Ja we gaan morgen testen!! Maar als ie wit is zegt dan nog niks he!!

2. Duimelot

Duimelot Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.132
    0
    36
    nou meissies, ik ben weer bij, heheh!
    Leek me toch fijn om weer op de hoogte te zijn. Kan ik me ook even voorstellen aan Mama 73. Welkom trouwens hier!

Ik schrijf hier ook nog niet zo lang. Ik ben 41 jaar en nu een jaar bezig (pas anderhalf jaar samen met mijn lief), waarvan ongeveer 10 cyclussen voor niks bleek achteraf, aangezien mijn eileiders dicht zaten (zie onderschrift). Afgelopen maand is de 1e x dat we überhaupt een kans maken.
    Ik heb nog geen kindjes, dus ga voor de eerste en waarschijnlijk enige gezien mijn leeftijd. Maar zie Koffie, de wonderen zijn inderdaad de wereld nog niet uit.
    Als ik volgende week dinsdag of woensdag ongesteld word gaan we met de eerste IVF-behandeling starten. Tenminste als de nieuwe cyste, die vorige maand ontdekt is, weg is, anders wordt de behandeling uitgesteld.

Ik ga trouwens morgen ook lekker een hele lieve Tante zijn en mee naar Sinterklaas kijken. Ik moest twee jaar geleden spontaan huilen toen ie zo dichtbij langskwam op zijn schimmel :) ;). En morgen ook schoen zetten, joepie!

Hier een hele mooie week gehad met vriendlief die mee was. Fijn om zoveel samen te zijn. Verder een beetje ziekig, al de hele week last van hoest en snotterig. Vandaag beetje misselijk, moe en duizelig. Merk dat ik dan weer even superalert ben, maar vermoed toch dat het geen roze voortekenen zijn, maar gewoon een ordinair virusje :(.
    Marnat, bij jou klinkt het echt spannend hoor! Zeker omdat je deze klachten de vorige keer niet had bij de P-bolletjes ..
    Ik duim hard voor jullie!

Nou, vriendje komt zo, dus nu snel nog even de was ophangen. Tot later misschien nog even.
    Liefs!

3. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Wie weet Duim, wie weet.... misschien zijn het wel voortekenen, zo die dagen voor je NOD ;)

Ik wil niks heuen ofzo, maar zou je niet ff testen? :D

4. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Duim@ Idd had het de vorige keer niet , wie weet wat dat betekend!!
    Ga jij ook eerder testen?? ik ga morgen!!!!

5. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Welkom hier Mama73!
    Ik ben 43 en mijn man Chris is 55. We hebben jarenlang gewacht met de kinderwens vanwege mijn stiefdochters. Na 2 miskramen heb ik het geluk dat ik moeder heb mogen worden van een dochtertje en zwanger ben van een jongetje.

Jeetje Des, wat een k-opmerking in de Esta zeg. :(

Jomi, ik hoop voor je dat het heel wat sneller beter gaat met je voetje dan 6 tot 8 weken. Da's lang zeg.

Lim, draait P nu al terug op de rug? Jeetje man, dat is idioot snel.

Lieve Bebek, ik vind het zo rot voor je dat je die enorme pijn maar blijft houden.

Salcia, enorm balen van de advocaatkosten. Dat zal flink in de papieren lopen.

Marnat, ik duim me suf!

Duim, niet testen? ;)

6. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    Marnat, hier draaien duimen ook.. zou wel mooi zijn als jij ook op roze ging..

bekje: slimme puppie... misschien kan je beter zon tok of hoe heet zon ballenbeschermer ombinden :)
    jammer dat je nog steeds zon pijn hebt meis, wilde dat ik toverstokje had en dat zo weg kon wappen

hier geen esta, dus kan het verhaal jammer genoeg niet lezen. is het niet in te scannen?

ik zit hier nu alleen met 2 jankende kindjes.. hoera.. vent is huis uit gestormd na woordenwisseling aan hand van brief.. hij reageerde ook niet op sms of telefoon, blijkt die gezellig koffie te zijn gaan leuten bij zijn broer.
    net wel gesprek gehad via foon ( hem lekker op kosten gejaagd met zijn prepaid foontje in het buitenland).. ik wil nl weg, en hij wilt niet dat ik ga.. dus zou onderweg naar huis zijn nu, ben benieuwd.
    Boodschap is in elk geval overgekomen, dat ik niet gelukkig ben al tijden niet.. hij wilt dadelijk verder praten, ik ff niet, kan pas praten als bloed weer beneden de 100 graden is..

7. Desmo

Desmo Fanatiek lid

14 feb 2009
    2.925
    0
    0
    Utrecht
    Meisjes, ik weet het zeker hoor ... khebum zelluf gezien en de Sint is in het land. Ik was leuke tante maar lief was een hele leuke oom vandaag. Sjouwde met de kinderwagen door de meute en zette zijn "grote" nichtje van bijna 3 op zijn schouders toen de zwarte pieten wel erg dichtbij kwamen. En toen moest Des even hard de andere kant uitkijken om het niet op een brullen te zetten. :(
    Gelukkig stond daar een heule grote mevrouw (nou ja, dragonder eigenlijk) met ADO sjaaltje en een sjekkie onder haar snor :$ Daar moest ik toen weer zo om lachen dat het weer goed ging.
    Toen mijn schoonzus en ik ook Dinand (van Kane dus) tegen het lijf liepen waren we bijna net zo blij als de kindjes met hun vlaggetjes :D

Duimelot druk weekje achter de rug, maar wel gezellig met je lief geweest. Spannend die vage klachten!

Bebek als ik kon zou ik een stukje pijn van je overnemen. Wanneer wordt het nou toch eens iets minder arme ziel. Heb zo verschrikkelijk met je te doen. En dan vreet puppie ook zijn onderbroek nog op! Misschien toch weer de kraag dan? Is voor jou wel rustiger lijkt me.

Getsie Lies, je klinkt grieperig hoor. Lekker vreg onder de wol.

Limmeke goed dat je alles hebt opgeschreven. Ik hoop dat jullie er samen uitkomen want er is wel erg veel ruzie in huize Lim :(

Marnat succes met testen!!!!

Koffie ik wilde niet ego doen, want hier zitten zeker hele leuke en lieve moeders en daar ben jij er eentje van! Sorry als ik iemand heb beledigd :)

Jomi geniet van even samen met je mannetje zijn. Het is voor Juarno ook goed (denk ik) om eevn zonder mama te zijn.;)

8. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Arme Des, ik kan me zo goed voorstellen dat het ff heel moeilijk was om te zien, je Lief met kindje op zijn schouders!
    Thank god voor het dragonder wat je weer aan het lachen heeft gemaakt! :D Zie het ook al helemaal voor me!
    Ondanks moeilijk-je-wordt-ff-flink-met-je-neus-op-de-feiten-gedrukt-momentje al met al toch een leuke dag gehad begrijp ik, gelukkig!

Lim, begrijp ik nou goed wat je bedoelt met "ik wil weg"?? Bedoel je weg van je hub? Of bedoel je gewoon even weg?
    Ik hoop dat jullie er samen met een goed gesprek uit kunnen komen meis, dit kan zo ook niet langer...

Vind het Lief dat jullie allemaal iets van de pijn willen overnemen...bedoel het niet lullig, maar zou stiekem wel fijn zijn als dat kon, al was het maar even :) Niet omdat ik jullie pijn gun, maar ik word er echt gek van en ik heb er heel wat voor over om even een dagje pijnvrij te zijn! Het is ook zo uitzichtloos... :(

Ow enne, puppie heeft kraag weer om. Wond bloed niet meer, maar ziet er wel vurig uit, dus kap gaat niet meer af ook. Zielig, maar het is nog veel zieliger als de boel gaat ontsteken!

9. Desmo

Desmo Fanatiek lid

14 feb 2009
    2.925
    0
    0
    Utrecht
    Bekje hoe lang loop je nou al met die verschrikkelijk pijn? Toch minimaal een week of 2 of 3? Kweenie hoor maar volgens mij moet je weer eens met de huisarts gaan babbelen. Dit is niet normaal hoor. Je slikt nu zoveel meds en zelfs dat helpt niet meer. Straks heb je er nog een maagzweer bij :$

En ja, het was toch leuk dat hele Sintgebeuren. Ik had het niet willen missen ;)

Verstandig dat je puppie zijn kraag weer om hebt gedaan. Sneu, maar beter voor hem (al denkt hij daar zelfs waarschijnlijk heel anders over :D)

10. Desmo

Desmo Fanatiek lid

14 feb 2009
    2.925
    0
    0
    Utrecht
    GAAAAAAAP kheb slaap ... nu al. :)

11. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    sinterklaas bestaat niet!!!!

hmm, zit nog steeds alleen, blijkbaar was die bang dat koffie koud werd daar... en ik wil een peuk en ik heb nix te roken in huis behalve wat stompjes, ga zo maar eens in asbak graaien of zo.

12. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Marnat gooit een peuk naar lim!!!

13. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    tnx :)

14. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Ga even weer twente kijken kom zo even weer.

15. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Ik ben de tel kwijt geraakt, maar volgens mij loop ik er al mee vanaf de periode rond de 20ste oktober. Toen was die week dat ik plat lag. dat die diclofenac niet helpt verbaast me niet echt, want ben daar zo'n beetje immuun voor geworden na al die maanden dat ik dat heb moeten slikken voor en na hernia's.
    Ik heb nu vooral heel erge tintelingen en soms zak ik gewoon door dat been. Volgens fysio hoort dat er allemaal bij en moet de pijn langzaamaan naar boven trekken, maar genezingsproces kan wel maanden gaan duren. Het zit zo verschrikkelijk vast en vergroeid allemaal... :(
    Als het nou maar wat beter ging, al was het maar een beetje, dan was het makkelijker te handelen, maar dat gaat het dus niet. Ja, vorig weekend, maar sinds maandag is het alleen maar erger. Ga dinsdag nog wel ff overleggen met fysio want ik trek dit niet meer. Ik word er echt depressief van, heb nergens meer zin in en wil gewoon alleen nog maar dat de pijn weg gaat zodat ik lekker met puppie kan wandelen. Ik moet steeds huilen en geloof inmiddels echt dat mensen letterlijk gek kunnen worden van de pijn. En ook al lijkt het misschien anders; ik ben echt geen pieper, ik heb een hele hoge pijngrens en kan heel veel hebben! Da's ook juist de pest, want daardoor slaat mijn lijf nu keihard terug :(

Sorry dat ik er steeds zo over zeur, maar jullie zijn echt mijn redding! Als ik jullie niet had om af en toe tegenaan te klagen werd ik echt knettergek! Dus sorry maar ook bedankt dat jullie steeds naar mijn egoïstische geklaag willen luisteren.....

16. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Misschien zit ie in de auto op een hoekie te overdenken wat hij zal gaan zeggen?
    Succes meis, ik kom morgen lezen hoe het is afgelopen!

Ik ga plat meiden, ben er morgen ongetwijfeld weer ;)

Slaap lekker en morgen gezond weer op allemaal! Knuf!

17. JoMi

JoMi Fanatiek lid

4 okt 2008
    3.338
    0
    36
    #1857 JoMi, 13 nov 2010
    Laatst bewerkt: 13 nov 2010
    Bebek, slaap lekker en hoop dat je pijn snel minder wordt. (had je ook al even sms gestuurd)

Marnat, spannend hoor. Ben benieuwd wat je testje zegt, duimen draaien op volle toeren.

BB, hoe voel jij je? Volgens mij loop jij op dit moment op wolkjes.

Duim, welkom terug na een lang zwaar weekje.

Lies, nek gelukkig over en nu snotverkouden en niet fit. Beterschap.

Des, fijn dat je toch nog zo'n gezellige dag hebt gehad en sint gezien hebt. Ook nog Dinand ontmoet, dus was het dagje wel compleet.

Natas, hoe gaat het met jou en je buikbeeb?

Annna, met jou en buikbeeb ook alles goed?

Salcia, hoe gaat het nou met jou?

Ria, nog naar Harderwijk geweest en was het leuk?

Limm, ik vind het heel erg goed van je dat je alles op papier hebt kunnen zetten. Hopen dat nu dat kwartje een keertje bij mannietzolief gaat vallen. Het houdt toch echt een keertje op en ik hoop oprecht dat jullie er zo snel mogelijk uit komen. Het kan echt niet langer zo hoor, maak mij zorgen om je. Terwijl je nu eigenlijk hoort te genieten. Knuff.

Hier nog steeds veel pijn, overdag krijg ik natuurlijk weinig rust met kleine man. Maar vanavond tot nu aan toe heb ik niks meer hoeven doen. Manlief heeft alles gedaan, heerlijk hoor. Nu is hij even naar vrienden toe en is met een uurtje of 12 weer thuis. Dus ik nu even rijk helemaal alleen. Ik ga denk ik zo even lekker met een boek op de bank (is een boek wat je met niemand anders in de buurt kan lezen), dus tv gaat direct ook lekker uit.

18. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    heftig gesprek achter de rug.. kga nu poging doen om te pitten met bonkende koppijn.. morgen vertel ik meer

ff vraagje: wie van jullie heeft dat boek gelezen van Mijn naam is Sarah? waar nu ook de film van uit is?

19. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    zo, ik had het zo gehad, dat ik na verjaardag met vriendinnetje de kroeg in ben gedoken, en net pas thuis...heerlijk even avond slap ouwehoeren. Morgen ga ik weer lezen wat er vandaag allemaal is geschreven.

Marnat: succes morgen met testen!! duim, duim duim

lim: wat K.. zo'n zwaar gesprek, hoop dat het geholpen heeft en je rust geeft. En over dat boek, heb ik gelezen en ook de film gezien deze week...prachtig!!

ik ga nu slapen, het is 4 uur...pfff.

20. Liesben

Liesben Niet meer actief

Ik ben benieuwd Lim..naar het gesprek.
    En ik heb boek gelezen, prachtig!

Bekje, ik heb geprobeerd pijn over te nemen van de week, snie gelukt :(
    Praat indd eens met fysio en HA. Misschien andere pijnstilling? Diclofenac is niet het enige weet je.

Ik heb wel lekker geslapen, ondanks dat lief me een paar keer gepord heeft. Ik heb al de neiging tot snurken, maar nu mijn hoofd zo vol zit helemaal :)

Deel Deze Pagina