Alvorens ik verder ga lezen moet ik hier ff snel op reageren, Des begrijpt me geloof ik niet helemaal. Jakkes dat heb je met schriftelijke communicatie Wat ik bedoel lieve Des is dat wij allemaal behalve lieve tantes ook lieve moeders zijn en daar bedoel ik zeker de meiden mee die nog geen moeder zijn !!! Dus ook jij bent behalve een hele lieve tante een schat van een moeder (kom ik nu beter over ) Knuffel !
Lim ik hoop dat het gesprek geholpen heeft en dat het jullie gaat lukken samen ! Bebek ik zou je pijn wel willen overnemen maar ik loop momenteel zelf met een enorm brandend bekken rond Jomi dikke knuffel ! Marnat en en en ??
gelukkig dat BV weer goed loopt koffie.. salcia in kroeg en nu een kater? heb alles eruit gegooid gisterenavond..en hij heeft mij gelijk gegeven op veel punten. hij is erg geschrokken van feit dat ik er een punt achter wilde zetten, want hij houd enorm van mij en heeft nooit eerder een relatie gehad zoals wij hebben.. hij wilt er aan werken dus ik ben benieuwd
KNUFFEL, ik had je verkeerd begrepen lieverd. Hoewel ik het eigenlijk ook wel ego van mezelf vond want er zijn hier echt leuke moeders! Enne ... een brandend bekken? Dat klinkt helemaal niet fijn zeg. Ik zou denken dat jij je portie pijn voor het jaar wel gehad hebt. Sterkte!
Lim fijn dat het gesprek goed was en dat je alles eruit hebt kunnen gooien. Nu niet verwachten dat alles gelijk anders is maar langzaam moet het wel beter gaan natuurlijk. Met jullie 2 kleine meisjes moet je de gelukkigste mens in Limburg zijn en je geen zorgem maken over je huwelijk. Succes!! Bebek ik moet bijna huilen van jouw pijn. Ik weet dat je een hoge pijngrens hebt en nooit piept of zeurt dus is het nu echt heel erg. Ik zou tegen je HA gaan zeggen dat je depresieve klachten begint te krijgen, als je dat er ook nog bij krijgt ... En anders ga je maar het ZH in hoor en leggen ze je aan het infuus met de meest heftige pijnstiller die er is (Lies weet vast wel wat). Dit kan zo niet langer doorgaan.
Nou dames wat jullie niet wisten is dat we op 8 november ook al getest hebben. Die test was meer om te kijken of er geen HCG meer in mijn lichaam zat van de pregnyl. Hieronder de test van 8 november EN de test van vandaag: Bekijk bijlage 108078
* breekt even in ondanks ik hier niet meepraat * Marnat, ik kon het niet laten om even te reageren. ik lees wel vaker dit topic omdat ik vorig jaar mij bij dit topic had aangemeld de dag dat koffieleutje aan het bevallen was . toen was jij de eerste die mij welkom heette en je was/bent zo lief! . op 1 of andere manier ben ik hier blijven lezen ondanks ik hier niet ben blijven meepraten. was toen 34 jaar ( ondertussen al 35 ) en voelde me toen niet helemaal op mijn plek. maar goed...ik bleef af en toe gewoon aan je denken omdat ik steeds die 12 jaar onderschrift las. en nu voor het eerst zie ik 2 VETTE STREPEN!!!! wat ben ik ongelofelijk blij voor je en ja ik weet het het is nog vroeg en je doet icsi en ik heb het gelezen maar toch...2 STREPEN. ik wou je alleen vertellen hoe blij ik voor je ben en dat ik het je zo gun en meid wat verdien jij het om gezond zwanger te zijn!!!! dat wou ik even zeggen. * breekt weer uit en zegt nogmaals sorry voor het storen *
marnat ooooooooooooooooo... test is gewoon duidelijker... je bent gewoon zwanger!! *rukt meteen alle peuken uit marnats huisje weg en zet daar foliumzuur voor in de plaats*
Lies@ Zeker spannend ze staan er echt!! Femke @ Wat lief , dankje wel voor je lieve woorden. Kan het haast niet geloven!! Lim@ De foliumzuur slik ik al heel lang hihi, En de peuk tja die gaat idd weg, maar steek nu wel 1 aan !! OJa ik hoop van harte dat je er met manlief uit kan kommen dikke knuf meis.
Neeeeeeeee, echt niet meer doen Marnat. Ik meen het. Ik word zo boos als ik hoor dat iemand zwanger is en rookt! Ik weet hoe moeilijk het is, heb jaren gerookt. Maar als dit geen reden is om definitief te stoppen weet ik het ook niet meer!
Luister naar Lies Marnat, je kan het hoor. Niet meer roken. Ik heb 21 jaar gerookt en toen ik een positieve test had van kleine man ben ik ook gelijk gestopt en heb niet 1x meer gerookt tot de dag van vandaag. DUS JIJ KAN HET OOK!!!!!!!!!!!!
Oh Marnat meiske er staan twee strepen. JE BEN ZWANGER!! Van harte gefeliciteerd en natuurlijk ook Marnatman. Wat een prachtig cadeau voor je vader: 2 zwangere dochters! En ik sluit me aan bij de meiden, stop alsjeblieft direct met roken. Ik weet hoe verschrikkelijk moeilijk het is, het lukt mij ook nog steds niet. Maar ik heb het al eerder gezegd: zwanger worden is veel moeilijker, dus kappen nou met die peukies. Wij steunen je hier als je het moeilijk hebt.