Limm, even een vraagje. Hoe is de situatie bij jullie ivm het hoge water? Kunnen jullie het nog wat droog houden? Een vriendin van mij uit Brunssum gelukkig wel, die woont wat op een heuvel.
Marnat, ik zie een tweede streepje! Gefeliciteerd meis, het lijkt erop dat je zwanger bent!! En Marnatman natuurlijk ook gefeliciteerd! Morgen weer testen om te kijken of ie donkerder wordt? *gaat nu even de rest lezen*
Lim, ik heb dat boek gelezen, Haar naam was Sarah. Ik vond het een erg goed boek, alleen niet zo'n tranentrekker als me van tevoren verteld was JoMi, ik weet hoe ellendig je je voelt met die pijn, fijn dat je mannetje je even alles uit handen heeft genomen! Ik hoop dat het snel beter gaat! En bedankt voor je smsje, lief van je Salcia is lekker wezen feesten en zal nu wel een dikke kater hebben Maar fijn dat je een leuke avond hebt gehad, dat had je wel even nodig! Koffie, wat vervelend dat je zo'n last van je bekken hebt! Is er iets tegen te doen, behalve rust houden?? Liesje, ik weet dat je het geprobeerd hebt over te nemen, maar ook jij had al genoeg pijn van jezelf! Gaat het inmiddels beter met rug, nek en schouders? Wel balen dat je nu zo verkouden bent, beterschap! Limmeke, fijn dat je een goed gesprek met manlief gehad hebt!! Ik hoop echt dat het kwartje nu gevallen is en hem echt duidelijk is geworden dat jij het zo niet meer trekt en flink voor je zal moeten vechten!! Dat ben je ook waard! Desmo, ik moet dinsdag naar de fysio en mijn HA zit in hetzelfde gebouw, dus ik ga meteen een afspraak maken....dit gaat gewoon echt niet langer zo, ik kon vanmorgen mijn bed niet eens uit, dus manlief moest puppie doen Het zit nu ook onderin mijn been, alsof iemand mijnenkel dichtknijpt aan de achterkant, je weet wel, dat smalle stukje bot.pees/spier/zenuw wat daar tussen die twee kuiltjes zit. En wat Lies en jij ook zeggen, misschien toch eens naar andere pijnstilling vragen, want die diclofenac helpt gewoon echt voor geen meter! Morfine ben ik allergisch voor, dus da's ook geen optie, maar neem aan dat er nog wel meer is.... Maar jij moet niet verdrietig zijn om mijn pijn hoor lieverd! Al vind ik het wel heel lief van je! Marnat, weg met die peuken!!!!!!!!!! Hier geen nieuws...ga zo mn buurtjes even lief aankijken of ze puppie willen doen straks. Heb gisteren een zak pepernoten voor hun deur gelegd maar volgens mij weten ze niet dat ik het was, want normaal smsen ze dan wel en nu hoor ik niks Hihi, da's nou het leuke van Sinterklaas Ik had manlief de schoentraditie uitgelegd tijdens de intocht (nav het feit dat ik heel hard jeuj riep dat ik mijn schoen mocht zetten ). Ik dus gisteren voor hem een letter gekocht en in zijn pantoffel gedaan en had er voor mezelf ook maar eentje gekocht, want vond het niet leuk anders. Komt ie gisterenavond thuis, belt aan, staat ie daar met mijn gore kaplaars voor mijn neus en roept heel blij: kijk, sinterklaas is geweest! heeft ie een chocoladeletter in die laars gepropt, zo lief echt! Hij heeft het principe niet helemaal begrepen, maar vond het zo waanzinnig lief en schattig van hem! Heb de letter die ik voor mezelf had gekocht maar even goed verstopt en daar hou ik mijn mond maar even over Maar vond het zo schattig hoe dat ging; staat ie daar heel blij met mijn gore kaplaars voor de deur te roepen dat de sint is geweest
Ach wat een lieverdje is het ook Bebek. Of hij de boodschap nou wel of nie begrijpt, hij denkt aan je ... daar gaat het toch om. Ik vind zulke dingen ontroerend. Hier net onverwacht visite van tennisvrienden. Was wel even gezellig hoewel lief en ik nog in ons huiskloffie en ongedoucht rond sloften Naja, lazy sundaymorning hoor. Vanavond gaan we lekker naar wildavond in ons favo restaurant. Heb er zin in want het menu ziet er fantastisch uit. Straks dus lekker tutten en een rok met elastiek aantrekken want het zijn maar liefst 5 gangen
Des ook al even lekker eten. Klinkt goed hoor, ben benieuwd wat wij vanavond gaan eten. Als je op de site kijkt kun je ook uit heel wat lekkers kiezen. Bebek, smsje was kleine moeite hoor. Ik hoop dat de ha dinsdag je betere pijnstilling kan geven. Dit is echt geen doen meer voor je en ik hoop dat je buurtjes puppie willen doen. Maar dat zal vast na zo'n zak pepernoten wel goed komen denk ik. Lief van je liefje hoor, maakt niet uit dat hij het nog niet allemaal begrijpt. Gaat gewoon om het gebaar en dat hij aan je denkt. Ik zal zo ook eens kijken wat ik aan ga trekken, over een half uurtje komen mijn moeder en haar man en die gaan straks samen op kleine man passen. Ben benieuwd hoe het gaat met slapen vanavond, net huilde hij heel erg toen we hem in bedje legden. Gelukkig zitten we maar kleine 10 km van hier, dus mocht het echt niet lukken ben ik zo weer thuis.
@Allemaal: Zo!!!!! Heb ff aantekeningen (echt!) zitten maken en maarliefst 10 pagina's terug gelezen. Poeh, daar heb je wel ff de tijd voor nodig. (hebben jullie geen lijstje, of doen jullie daar niet aan?) @Marnat: 4 dagen voor testen al zo'n vette streep; dat kan alleen maar heel veel goeds betekenen. Misschien een hele directe vraag, je mag hem natuurlijk gewoon negeren; maar zijn er meerdere bevruchte eitjes terug geplaatst? Ofwel kans op een meerling? Heb dat nog niet kunnen vinden. In ieder geval wens ik je heeeel veel geluk. Verder voel ik me in een keer niet meer zo oud. Met m'n 37 jaar had ik wel eens het gevoel dat mijn 'zwangere' tijd geweest is en de 'jonge' generatie nu aan de beurt is. Maar tussen jullie voelt het gewoon normaal, dat ik nog een kindje wil en ook nog even de tijd daarvoor mag nemen. Wat een fijn gevoel!!!!! Wel snap ik, na het lezen van al jullie heftige introductie's, dat Bebek het 'jullie allemaal-met-een-kinderwens in het bijzonder gunt!! Dus eigenlijk moet ik Natas1, BB10 en ook (voorzichtig) Manat heel hartelijk feliciteren met jullie zwangerschap. Limmeke: jij ook met je kleine ukje van 3 weken, maar wel vervelend van jou en je man. Is dat nu weer een beetje uitgepraat? Ik zou dat denk ik heel moeilijk kunnen accepteren als een nieuwe partner zich bemoeit met de opvoeding van de kids die niet van hem zijn, laat staan er commentaar op geeft. Ps: 'Haar naam was sarah' vond ik heel aangrijpend, vooral ook dat ik dat stuk geschiedenis gewoon niet ken. De film wil ik gauw gaan zien. JoMi: jij moet nog aan het bijkomen zijn van je miskraam....klote is dat toch he, veel sterkte daarbij. Ik zie trouwens meerdere miskramen; hier ook een dit jaar. Je denkt toch altijd dat het een ander overkomt en niet jou. Maar hoe heftig en hoe verdrietig. Mijn kinderen hebben me er wel doorheen geholpen. Koffie: Heb je een nieuwe partner of ben je hertrouwd met dezelfde man? (je schrijft opnieuw getrouwt met m'n liefste) Liesben, Duimelot, Bebek, Ladouce, Desmo: ik hoop dat jullie wens ook echt nog in vervulling gaat!!! Het is jullie gegund. Jeetje wat een verhaal, hoop dat ik niemand tekort heb gedaan. Meiden waren vanmorgen helemaal blij met hun schoencadeau's, daarna naar de kerk voor communie voorbereiding; onze oudste doet haar communie in mei, verder lekker binnen; met zoveel hemelwater is er weinig anders leuks. Kids voor de Tv gezet, manlief is fietsen (mtb; komt zometeen onder de modder thuis) zodat ik bij kon lezen en schrijven. Dus na ruim een uur ga ik mijn meiden maar weer wat aandacht geven. Nog even kort een vraagje: Kreeg een tip over Pro-seed: iemand info? Dikke knuffel voor iedereen.
Mama73, wat is pro seed? ik ga eens even googelen * edit* Proest ik kom niet verder dan een automerk en boomzaad. Ik neem niet aan dat je dit bedoelt?
Mamma@ Zie mijn onderschrift!! idd zitten er twee in op dit moment en ben ik zwanger van twee! kan nog steeds niet geloven dat ik dit schrijf pff. Nu hopen en afwachten of ze bijde blijven plakken!! 38 EN ZWAGER NIET TE GELOVEN!!!
Desmo@ Donderdag de 18 de kan ik ze bellen om ze het te melden als de test posi is!! Dankje wel mama.
Is dat per definitie zo dan? Dat als er twee terug geplaatst worden ze ook allebei bevrucht zijn of kan het ook zijn dat je zwanger bent van eentje? Ik gun je er natuurlijk twee hoor, begrijp me niet verkeerd, maar ik weet niet precies hoe dit allemaal werkt, vandaar
Bebek@ Ze zijn alle twee bevrucht , maar of ze alle twee ingenesteld zijn tja dat weet ik niet!! Dat is afwachten
Marnat laten we hopen dat ze allebei lekker aan het nestelen zijn, maar als het er eentje is zou dat toch ook prachtig zijn meis. En stomme vraag van me ... had je natuurlijk al lang verteld dat het de 18e is
Spannend Marnat oh ik hoop het zo voor jullie !!! Enne die peukjes de deur uit (en niet zo slap als ik want ik rook er nu zo af en toe weer 1 ) Mama jonge blom, natuurlijk heb je de tijd nog, nog 7 jaar als je jezelf met mij vergelijkt Ik ben trouwens getrouwd met andere man hoor (goddank ! ) Lim fijn dat jullie er een beetje uitgekomen zijn meis. Bebek zou met alle plezier puppie voor je uit willen laten meis maja. Ben vanmorgen ook maar eens met spike gaan lopen, Xander ff bij Papa en ff buiten lopen (rustigjes aan) hij loopt trouwens ook met lampekap, zijn huid heeft hij helemaal stuk gebeten dus berkenteerzalf gekocht en kapje op
agossie, nog een hond met een kap. Ze kunnen zo intens zielig kijken dan he? Sterkte met jullie viervoeters!
Ok meiden, ik ga een poging wagemn puppie uit te laten.... Ik hoop dat mensen nu aan tafel gaan ivm de zondagavond en dat ik verder niemand tegen kom...pijn ging redelijk omdat ik vanmorgen niet hoefde en verder niks heb gedaan en uurtje geleden heb ik weer medicatie genomen om nieuwe pijnaanvallen voor te zijn, dus ik hoop dat het goed gaat komen allemaal!
nix aan de hand met hoog water, circus renz moest net wel de tent verplaatsen omdat ze hoog water verwachtten, maar maas is niet veel hoger dan anders. mocht er echt hoog water aankomen, dan woon ik droog, huis staat nl op een heuveltje.. in mijn vorige huis stond het een meter binnen laatste keer met hoog water koffie: marnat had eerder deze week al getest ( zie eerste test) bekje: au, jammer dat buren niet kunnen, heb je pepernoten meteen mee teruggenomen? over roken: tja.. ik kan het ook niet laten.. wel geminderd maar stoppen lukt me niet.. wel apart, ben net ff boodschappen gaan doen, en in garage lag nieuw pakje met 2 peuken eruit.. kom terug.. en ik mis er 8.. mijn zoons roken niet, maar is ook vriendinnetje van oudste hier, ik weet niet of die rookt.. maar vind het wel vreemd dat pakje ineens half leeg is.. zoons roepen altijd dat ze het smerig vinden, dus ik hoop maar dat er toch niet 1 stiekem aan het paffen is geslagen want dan moet ik weer vingertjes gaan breken enzo.