35+ en een zwangerschapswens of zelfs zwanger???

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Koffieleutje, 12 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Koffieleutje

Koffieleutje Fanatiek lid

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Klopt Lim je hebt gelijk, moeder ben je niet voor even maar voor altijd

2. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    juist!

3. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    en nu moeten die horzels van zonen dat eens tot hun besef laten doordringen :)

4. Koffieleutje

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Hahahaha tja en dat leren ze nooit...... Ze weten toch wel dat ze op moeders terug kunnen vallen.
    Ik heb me wel voorgenomen dat als hij terug gaat we niet weer die hele onderneming doen om hem terug te halen. Het kost je behalve je weekend (althans van hubbie) ook nog eens kapitalen...

5. Koffieleutje

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Sjonge jonge zijn wel de Limmeke/Leutje monologen :D
    Ben wel blij dat er iemand is voor me hier, zul je altijd zien is iedereen druk....

6. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    is niet meer dan normaal toch dat iemand met jou meewacht?

7. Koffieleutje

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    :D je bent lief Lim

8. JoMi

JoMi Fanatiek lid

4 okt 2008
    3.338
    0
    36
    Ik wacht ook wel met je mee, heb het alleen nog veel te druk om mee te kletsen.

Koffie, in ieder geval even snelle knuff van mij.

9. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    pff, B is het wachten beu hahaha.. maar M moet haar naar bed brengen want bij mij gaat ze liggen klooien.

10. Duimelot

Duimelot Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.132
    0
    36
    Jeetje Koffie, wat een mooi offer van je man! Ik wacht ook op afstand met je mee hoor. Wel een fijn idee dat je morgen je zoon weer ziet. Hoe lang is hij ook al weer weggeweest?
    En nou voor hem nog wat lessen in volwassen worden ;)

Ik heb net bordje leeg, zo snel omkleden en naar feestje. En vandaag ongesteld geworden, precies op tijd .. dus vanavond de eerste decapeptyl-spuit erin, poehee ... Het wordt weer spannend.

Ik hoop er morgen wat meer te zijn, lukte helaas niet vandaag. Was weer een enerverende maar wel goeie dag.

Lieverds, fijne avond!

(en Lies, hoop ook heel erg dat eitje wacht met springen,
    en sterkte met je meiden Lim!)

11. Ria32

Ria32 Niet meer actief

Koffie mijn respect hebben jullie, vind het waanzinnig om te lezen dat je zoon bij ikeasleurhuttengeval word weggehaald, heerlijk en sluit hem lekker in je armen als die weer voor je staat, en zeg dan lieverd je moeder is en zal er altijd voor je zijn.

Anna sterkte nog eventjes kan nu ieder moment.

salcia duimend raaien voor jou.

Bekje eindelijk vooruitzicht in het pijn lijden, hoop dat operatie gauw doorgaat en dat je dan van de pijn af bent meis. Ken bekje alleen met pijn zal me benieuwen hoe bekje is zonder pijn.

Ryfo lachen zeg zo voor je deur echt amerikaans he hahahahah, wij kijken altijd operation repo dan gaan ze auto's ophalen bij mensen die niet betalen mennnnnnn als je ziet hoe vreemd en bijzonder dat er an toe gaat zo zeg dan ben ik bij dat ik hier woon hoor.

Lies druk weekend dus we zien je wel weer verschijnen.

Lim sterkte meis en hele dikke knuffel je verdient het.

Jomi voor jou ook dikke knuffel.

Voor de rest ook dikke knuffel

Hier nog steeds schoonmaken en inpakken manlief nog steeds thuis deze week heel de week nog, heeft vandaag een positief gesprek met zijn baas gehad die mist hem enorm en heeft veel waardering voor het werk wat die doet, komt wel goed maar heeft even tijd nodig.
    poepverhaal moest noah vanmiddag verschonden heeft die echt een keutel erin zitten dus ik leg hem naast me op de commode achter de voeten van noah, ineens ben ik met hem bezig en hoor wat kijk ik is gewoon die keutel zijn eigen weg gaan leiden en op de grond terecht gekomen hoor je noah blegh zeggen whahahaahaah zeg ja dat is echt blegh en komt uit jouw poepert hahahahhahaha

Huis. de toppen zijn gelijmd volgende week zullen de daken er wel op komen dan kunnen ze mocht het nog gaan sneeuwen binnen verder, word al een echt huissie hoor.

Nou meiden groetjes vn hier allemaal dikke knuffel en fijne avond nog.

12. Ria32

Ria32 Niet meer actief

Manlief is vanavond begonnen met de afwas:) lief
    daarna was het kristal aan de beurt en werd ingepakt;)lief
    en nu is die bezig om d ekopjes en schotels af te wassen en in te pakken:D:D:D:D die man van mij is soms echt lief maar die heeft geen rust in zijn kont whahahahhaaahahah

13. Koffieleutje

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Zo ff korte update, J zit in de auto op weg naar huis. Ze verwachten morgen rond 9 uur thuis te zijn....Ze rijden dus meteen weer terug.
    Ik ben vreselijk opgelucht en ga nu proberen wat te slapen...
    Thnx voor jullie support jullie zijn kanjers !

14. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    yeah.... J zit in de auto.. gelukkig!!

slaap lekker meis, hoop dat je wat kan slapen trouwens..

xx

15. Ria32

Ria32 Niet meer actief

Fijn om te horen meis, probeer wat te rusten ben echt blij voor jullie dat die weer thuis komt.

16. JoMi

JoMi Fanatiek lid

4 okt 2008
    3.338
    0
    36
    Koffie, ben zo blij voor je dat J onderweg is naar huis. Nu even lekker proberen te slapen en morgen kun je hem in je armen sluiten. Hoe is het met X?

17. Liesben

Liesben Niet meer actief

Als het goed is j nu thuis! Jeuj!

Enne, kweenie wie het vroeg, maar ik heb geen ovulatietesten in huis. Ik wacht gewoon morgen echo af, en hoop dat ze zeggen dat ik morgenavond de spuit er in mag jassen en dan woensdag de IUI heb. Ofzo. We hebben zelf in ieder geval ook al onze bijdrage gedaan voor het dat... en mocht ei al bijna zover zijn dat IUI geen zin meer heeft morgen, dan doen we dat morgen gewoon nog een keer en is de IUI een maand later ;)

18. jes4

jes4 Fanatiek lid

30 apr 2010
    1.536
    0
    0
    Koffie: heb een heel eind terug gelezen, maar het is me niet helemaal duidelijk waarom J terug naar huis moest. Was dat vanwege de financien? En je man is hem halen als ik het goed begrijp. Ik hoop dat ie snel weer bij je thuis is en je hem lekker in je armen kan sluiten

Ryfo: heftige foto's bij jou voor de deur. Dat ziet er idd echt amerikaans uit. Wat was er met je moeder? Zijn jullie er trouwens al uit wat jullie met jullie kinderwens willen?

Bebek: Toch een operatie...en wat snel, ik hoop dat het echt de laatste zal zijn. Wat betreft die bijwerkingen; een verpleegkundige weet die vaak niet uit haar hoofd, tenzij Lies een fotografisch geheugen heeft. Er bestaat een goede site voor: Farmacotherapeutisch Kompas

Anna: gevallen op het baby bedje???? Hoe krijg je het voor elkaar. Je laat iedereen weer enorm schrikken volgens mij. En nu: al activiteit?

Lies: Je denkt dat je je ei al hebt gehad? Heb je toevallig je ochtendtemp al gemeten? Als die nog laag is, valt het waarschijnlijk nog mee; maar zoals je zelf al schreef je kent je eigen lijf het beste. (wel geklust?)

Limm: Dat van die foto's is wel herkenbaar, ik denk ook steeds vaker: 'delete', of toch maar wat meer aan die wallen doen, toch maar wat meer make-up, toch maar wat eerder naar bed; al helpt dat ook niet tegen de wallen. Maar op de foto op je profielpagina vind ik je toch echt een heel mooi koppie hebben! En dat gezellig winkelen wordt echt weer gezellig; wat ik wel denk als ik dit zo lees is 'Waarom wil ik nog een kindje als we het nu zo gemakkelijk hebben? Terug naar af..Maar alles valt te relativeren; toch? Wat is er nou mooier dan zo'n klein ukje wat jou nog ieder moment van de dag nodig heeft' al heeft alles natuurlijk zijn nadelen.

Duim: de Icsi staat komt nu wel heel dicht bij. Spannend. Hoe ervaar jij de punctie van de eicellen? Schijnt toch best heftig te zijn. Ik hoop zo dat er mooie embryo-tjes uit ontstaan die zich lekker bij jou gaan nestelen.

Salcia: de IUI alweer een feit! Ook superspannend: nog uitslagen gehad van je hart en bloed?

BB: 10 kilo afgevallen door een buikgriep: jeetje dat is wel heel erg veel. Schijnt enorm te heersen die griep. Bij ons was er en klas op de basisschool waar nog maar 8 kinderen in zaten; de rest allemaal ziek thuis.

Desmo: wat superlief dat je met Bebek mee bent gegaan!!

Wie ben ik vergeten?

Heb de afgelopen dagen veel gewerkt. Vrijdag veel activiteiten op de basisschool, daarnaast veel gewerkt aan de voorbereidingen van ons vriendenweekend. (gaan met 14 volw en 20 kinderen naar een campeerboerderij). Eisprong is hier al geweest en we hebben ons best gedaan. Nu weer in de wacht. Veel problemen in mijn schoonfamilie met zwager als lijdend voorwerp; wie meer info wil krijgt een pb. Veel gesprekken dus. Al die stress: dochter met buikpijn, schoonfamilie, zwanger willen worden, etc heeft weer even geen goed gedaan; nu weer wat last van die chronische hyperventilatie en veel hartkloppingen en hoofdpijn....zou dat ook een beetje bij onze leeftijd horen; ik heb het idee dat we allemaal wel eens wat mankeren hier. Komende week komt de schilder binnen (bleehh die zooi: en rib uit ons lijf met 35 euro pp. per uur).

Veel liefs allemaal.

19. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    dat is behoorlijk aan de prijs mama.. is dat incl de verf of komt materiaal er nog bij?

koffie: al klaar met knuffelen en onder vot schoppen?

lies: hoop echt voor je dat deze ronde gewoon door kan gaan..

^%$%&^&* pc blijft steeds hangen.. straks foto's en documenten maar eens saven en alles opnieuw erop zetten.

20. JoMi

JoMi Fanatiek lid

4 okt 2008
    3.338
    0
    36
    Goedemorgen meiden,

Zo even spullen bij elkaar zoeken, douchen en eten. Dan om 13.00 rijden naar schoonzus, verjaardag vieren van ons bruidsmeisje die op 7 december al jarig was. Die was toen zelf ziek, daarna wij op vakantie en toen J de diarree. Daarna de feestdagen ertussen, dus eindelijk is het zover voor haar.
    Wij komen pas vanavond weer thuis, ook boer zoek vrouw kijken en we zijn druk aan het verven. Weet dus niet of het vandaag nog wat wordt.

In ieder geval fijne zondag allemaal.

Deel Deze Pagina