35+ en een zwangerschapswens of zelfs zwanger???

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Koffieleutje, 12 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Annna

Annna Fanatiek lid

20 sep 2007
    2.587
    0
    0
    ZUID HOLLAND
    Oh wat begrijp ik komt de grote vent van Koffie terug. Voor het echie. Is IKEA aan de kant gezet, of voor even om zijn mama te helpen met zijn kleine broertje?

Wel super voor je meid! SPannend!

Ik heb verder nog niets gelezen en denk ook niet dat het er veel van komt vandaag. Maar ik ben weer thuis!!!!

Zo fijn, ik was natuurlijk wel heel blij dat ik in het ZH lag terwijl ik en de beeb gezond zijn. Maar thuis is fijner! Raar ook te weten dat ik daar zeer binnenkort weer moet zijn om te bevallen.

Ik was dus gevallen bij het in bed klimmen via een krukje. Leuk hoor, die arbo wetten voor kraamhulp. Maar comfortabel is het niet.
    We hebben het ledikantje tegen het bed aangeschoven en ik viel met mijn buik precies tegen de punt. Grote schrik natuurlijk! Maar gelukkig zit er een vetrandje en ook nog voldoende vruchtwater, de placenta is onbeschadigd en beebje en ik hebben er zo het lijkt niets aan overgehouden. Ik hoop niet dat we straks een blauwe plek bij hem ontdekken.

Dus dames met vet op de buik! Prijs jezelf gelukkig, dat zit er niet voor niets!

Nou lieverds. Ik hoop dat het goed gaat met iedereen hier en hoop het snel te lezen.
    Limmeke en Jomi bedankt voor het doorgeven van mijn berichtjes.

2. Annna

Annna Fanatiek lid

20 sep 2007
    2.587
    0
    0
    ZUID HOLLAND
    Ooooh ik lees ook nog even dat Lies misschien morgen IUI heeft! Weet dat ik ontzettend voor je duim meid! Zou zo leuk zijn om het HCG stokje over te geven!

3. jes4

jes4 Fanatiek lid

30 apr 2010
    1.536
    0
    0
    Limm: ex. verf; ik werd er ook echt beroerd van. Ze komen met z'n tweeen en dat is dus al 560 euro per dag :$:$:$:$
    Toch maar gekozen voor de 'schadelijke' verf omdat we die nog hadden staan en de verf op waterbasis in 2 lagen moest worden aangebracht. (nog meer uren) Dat wordt dus ventileren op de slaapkamers.
    Annna: ga eens bevallen....ben zo benieuwd. En voorzichtig doen met dat buikje. Kan het ledikantje niet nog even ergens anders staan?
    Net ruim een uur gezocht naar m'n mooiste spijkerbroek....alle kasten 6 keer gehad, zelfs m'n koffers negekeken en het gevoel gekregen gek te worden....na een telefoontje naar m'n moeder bleek die hem te hebben; heel goed bedoeld; als maat voor een cadeau;).
    Manlief is aan het mtb-en, maar afwachten wanneer ie thuis komt.
    X

4. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    hoi annna, fijn te zien dat je weer thuis bent.. jammer nog steeds met baby in buik (gelukkig ben ik niet heel nieuwsgierig naar jullie kleintje hoor *ahum*)

mama: wat gaan ze verven dan? muren enzo of wat?

5. Koffieleutje

Koffieleutje Fanatiek lid

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Ze waren vanmorgen om half 9 thuis en het is zo heerlijk hem weer in de armen te sluiten en tegen zijn koppie aan te kijken....

Annna fijn dat alles goed is meis....

Liesben ik ga duimen dat de IUI morgen kan plaatsvinden......

6. Koffieleutje

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Met X gaat het trouwens prima, zijn huid knapt ook al wat op met 2 keer per dag in de kamillie thee... Vannacht heb ik hem ook niet gehoord....

7. jes4

jes4 Fanatiek lid

30 apr 2010
    1.536
    0
    0
    Kozijnen, deuren, trap, en de muren op onze slaapkamer...

8. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    heerlijk om te horen koffie!

hmm tja mama, ik verf alles zelf.. zeker als ik die bedragen hoor die jouw schilders vragen :)

9. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    huis ruikt naar koekjes.. voor eerst in leven bak ik koekjes.. gezellig met B samen..

rol van het deeg balletjes en leg ze op de plaat.... ik rol balletjes en leg ze op de plaat.
    druk ze niet, want ze worden plat.... ik druk ze niet uit
    ga ik net kijken... zijn ze zooo plat geworden dat ik nu 1 groot koekje heb hahahahahahaha

10. Duimelot

Duimelot Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.132
    0
    36
    Hmmm, dat klinkt lekker Lim. En wie maakt ze nou zo plat, de ovenwarmte of de handjes van B :D?
    Leuk dat je aan het bakken bent geslagen, krijg er ook meteen zin in. Maar ik heb nog andere plannen voor vandaag.

Wat heerlijk Koffie dat J thuis is (en ook je man en schoonzoon(vriendje), hebben die ook nog een weekend-dag over. Ze zullen wel ongelofelijk gaar zijn van de reis, petje af hoor!

En is J blij? Vast wel. En waarschijnlijk ook blij om zijn kleine broertje weer te zien. Fijn dat huidje X ook aan het opknappen is en dat hij zich kennelijk weer zo goed voelt dat hij doorslaapt. Tijd heelt toch vaak de wonden blijkt maar weer. En Gelukkig maar!

Mama, wat een prijzen he! Ik heb zelf moet ik zeggen, ook wel eens voor dat tarief geschilderd (oud grachtenpandkantoor). Maar dat was voor een groot bedrijf, dus die hadden wel geld ;). Maar voor privé is het een enorme uitgave, dat kan ik me voorstellen. Ik heb samen met goede vriend veel geschilderd, maar dat was dan meestal voor 20 a 25 euro per uur. Kon je geen goedkopere schilders vinden?

Liesben, hoop dat ei nog zit waar die zitten moet. Of reeds zo ongelofelijk bevrucht is door jullie gepuk (of dat dat morgen nog gebeurt ;)), zodat jullie niet eens de IUI nodig hebben. Ben benieuwd .. hoop in ieder geval dat je een lekker weekend hebt en een beetje bijkomt!

Bekje, hoe is het ?

En Desje?

BB-tje? Weer goeie honger en weer aan het aansterken?

Ryfo, nog boeven opgepakt voor de deur?

Salcia, ik duim ook ..

Jomi hopelijk gezellig feestje bij nichtje en lekker BZV kijken vanavond, veel plezier.

Ria, nog steeds lekker aan het uitzoeken inpakken en opruimen. Fijn dat je lief zo meehelpt en dat zijn baas zo blij met hem is en hem mist. Dat begint dan ook weer wat lekkerder lijkt me.

Ladouce, hoe is het? Schiet het op met de foto's?

En ja, ik doe rustig aan nu :). Heerlijk uitgeslapen al twee dagen en ga misschien wel een dagje vrij nemen volgende week. Lekker twee daagjes en een avond werken. Mag wel na al die overuren.

Verder heb ik vanochtend gebeld naar Leiderdorp en doorgegeven dat ik gister met de Deca ben begonnen. Nou mag ik donderdag pas beginnen met de Menopur :$. Vind dat echt lang na mijn eerste cyclusdag (dag 6). Weet jij daar iets meer over Ladouce, of dat niet nadelig is voor het verloop van de behandeling? Ik ga ook nog even zoeken op internet denk ik. Waarschijnlijk wordt het dan eind januari (ik schat 29 jan) de punctie, Brr. (Is inderdaad helemaal geen pretje Mama. Ik schrok wel van de pijn. Gelukkig duurde het maar even en het morfine-roesje is wel lekker).

Annna gelukkig weer thuis en allebei met de schrik vrij, mooi zo. Maar hoop ook dat het niet al te lang meer voor je duurt eer beebietje zich aankondigt. Spannend hoor ..
    Ik vond je foto's trouwens ook erg mooi, samen met Y. (goeie kleur muur trouwens op de achtergrond). Heb hier een vergelijkbare pot verf klaar staan voor mijn muur :)).

nou, over verf gesproken, ik ga zo weer effe naar atelier, verder aan mijn kastjes.

Misschien tot vanavond ..

11. BB10

BB10 Niet meer actief

Wel bijgelezen, Anna weer thuis en zoonlief van Koffie ook! Allebei fijn!

Hier ik ben brak vandaag en er komt weinig uit mijn handen. Ben wel mijn kleren aan het uitzoeken wat ik nog wel en niet meer aankan. Scheelt een hoop in ruimte in mijn kast. Bijft weinig meer over:(
    verder zit er een was in, heb ik 2 wassen gevouwen en moet ik nog 4 of 5 wassen draaien.(gaat me niet meer lukken vandaag denk ik) en trouwens mijn wasrek is te klein. En dan vergeet ik voor het gemak de wasmand die ik nog moet strijken maar geen haar op mijn hoofd die denkt dat ik dat vandaag nog ga doen;)
    Zo genoeg over mezelf geluld ik ga nog wat meer was uitzoeken (nog meer?) ja ik heb erg veel kleren;)

Bekje hoe is het met jou vandaag ik heb je hier nog niet gezien?

Lies ben je gesloopt door het kinderfeessie?

Lim hoe staat het met het water? Ik hoorde dat het maandag een nieuw hoogtepunt gaat bereiken? Zitten jullie dan nog droog daar boven op die berg?

Des hoe is jouw weekend?

Mama lekker weekend met de kids gaan jullie dan nog wat doen of is het lekker thuis aanmodderen?

Ria fijn dat mannetje zo hard meewerkt en dat hij een fijn gesprek gehad heeft.

Salcia op het wachtbankje ik duim meis!

Marnat al een tijdje niet gezien?

Duim heeft de eerste spuit er weer inzitten, lijkt me geen pretje maar alles voor het goede doel. Dat er nu ook nog een mooi resultaat uit mag komen.

Ryfo komt op America's most wanted hahaha.(nou je huis dan)

Jomi veel plezier op de verjaardag van je bruidsmeisje en wij kijken wsl ook boer zoekt vrouw, is niet echt mijn programma maar manlief vindt het leuk dus kijk ik mee.

Natas is Danique al een beetje gewend aan een huis zonder hond? Ik weet wel dat ik ooit aan iemand voeg hoelang het duurt voordat het verdriet een beetje minder wordt. Zij vertelde me toen dat na 6 weken de ergste pijn eraf is. Ik vond het erg fijn om zo'n richtdatum te hebben. En natuurlijk is het voor iedereen anders maar ik heb daar toen veel aan gehad.

Ladouce hoe bevalt het koude kikkerlandje je weer? Al is het vandaag erg zacht moet ik zeggen. We hebben de kipjes los in de tuin lopen en ze hebben al mijn borders omgespit. Ach als die beestjes zich daarmee vermaken. Manlief veegt straks de stoep;)

Ben me suf aan het piekeren wie ik nu vergeet????
    Ja een paar nieuwe maar die hebben alweer afgehaakt volgens mij.
    Voor iedereen een dikke knuf en als ik iemand vergeten ben dan spijt dat me heel erg, is geen opzet.(maar alzheimerlight)

12. Koffieleutje

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    BB dat noemen we zwangerschapsdementie 1 troost met een jaar of 6 is het over :D

13. Duimelot

Duimelot Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.132
    0
    36
    Ik wil ook zwangerschapsdementie (inclusief gezond beebje dan :D).

Ik was Natas vergeten :), ben nu al vergeetachtig .. Hoop dat je een fijn weekend hebt met je liefsten en dat het inderdaad al wat minder schrijnend voelt om Raisa niet om jullie heen te hebben. Gelukkig is Sjakie (zo heet hij toch?) er nog wel!

Tot later.

14. Liesben

Liesben Niet meer actief

Uhm, lieve dames, er is nog GEEN sprake van IUI morgen hoor, morgen is alleen echo. Afhankelijk van ei/follikel word de IUI gepland.

Koffie, wat heerlijk dat J weer thuis is. Hoe staat hij er zelf nu tegenover?

Ik ben gesloopt door twee dagen verjaardag van mijn allerheerlijkste petekind. Gisteren partijtje (met 9 kinderen varierend van 4-6 jaar). Vandaag voor de familie, inclusief Mega Mindy taart.

15. Liesben

Liesben Niet meer actief

Waar is Bebek? Lieffie, kan je je bed niet meer uit? Of neem je gewoon een time-out? Ik ga je zo wel ff sms'en.

16. Lynnami

Lynnami Actief lid

8 dec 2010
    425
    0
    0
    sahm
    sunnyside
    Euhm as a matter of fact... Gisteren avond rond 20u hoorden we een helicopter heel laag en langzaam vliegen. Dus mijn man is naar buiten gelopen en zag dat de recht over ons huis zweefde. En die bleef maar hangen. Daarop zei mijn man: laten we maar naar binnen gaan en alle deuren en ramen sluiten en op slot doen want dit betekend niet veel goeds.
    Voor we gingen slapen keek ik nog even op het nieuws of er iets was gebeurt. Hier het nieuws.
    Dus euhm... Ik begin me een beetje onveilig te voelen hier. Zie het al helemaal gebeuren dat er morgen iemand recht voor onze deur vermoord word.
    Morgen kom ik weer uitgebreid kletsen. Dit weekend even lekker samen family time.

17. Liesben

Liesben Niet meer actief

Gezellige buurt indd Ryfo...de laatste tijd. Kan me voorstellen dat je er niet blij van wordt!

18. Liesben

Liesben Niet meer actief

Oh ja, Bebek nieuws,,,die heeft de griep en ligt in bed!

19. BB10

BB10 Niet meer actief

Hè bah Ryfo das niet gezellig, ik zou denk ik bang zijn zo'n malloot naast mijn bed aan te treffen!

Koffie nu al?!?!?! Ik moet wel toegeven dat ik regelmatig in de keuken of kelderkast sta en bedenk wat ik in helemsnaam ging halen. Ik ben dan zo'n stijfkop ik blijf dan net zolang staan tot ik het weer weet hih;)

20. BB10

BB10 Niet meer actief

Beterschap voor Bebek!!! Kon je er ook nog wel bij hebben, NOT!

Deel Deze Pagina