Beterschap Bebek. Het is echt de laatste paar weken dat het zo idioot raar gaat hier. Net voor de kerst die man die ineens in het wilde weg begint te schieten bij een schoolraad (100 meter bij de bieb vandaan waar we net vandaan kwamen...) en dan vandeweek die politie hier voor de deur en nu dit gisteravond. Moet niet gekker worden nee. Ik ben er morgen weer Iedereen nog een fijne rest van de zondag.
Ik lees wel mee hoor meiden maar ben zo druk, tis niet normaal. Foto's bewerken, bezoekjes afleggen, bezoek ontvangen. Kortom, heb nog niet echt tijd gehad om te reageren. Nu net ook weer thuis van kinderverjaardag. Moet ook nog boekhouding van lief doen want de btw aangifte komt er ook aan. Koffie, fijn dat J weer thuis is, ben trouwens wel benieuwd naar z'n verhaal over knäckebrödje. En ook fijn dat het met X zoveel beter gaat. Zijn de zorgen weer wat minder. Duim, volgens mij maakt het niet zoveel uit wanneer je begint met stimuleren. Ze bepalen meestal de 1e dag op basis van je 1e echo en als deze in het weekend valt schuiven ze iets met de data. Ik begon de laatste keer ook later met de Menopur. Ze doen wel echo's in het weekend maar als ze enigszins om het weekend kunnen plannen bij de start dan doen ze dat. De deca legt je eigen cyclus plat dus dat zorgt ervoor dat er nog niets gebeurt zolang je niet met de Menopur start. Er zijn zelfs meiden die een lang protocol hebben en dan een paar weken deca spuiten. Succes alvast weer met deze ronde. Spannend, ik hoop dat het deze keer gewoon allemaal gaat lukken. Lies, ik duim ook voor dat je ei nog niet gesprongen is en dat je morgen hoort dat je de Pregnyl er in mag jassen. Rust nu maar even lekker uit na 2 dagen kinderverjaardag. Hoe laat mag je morgen? Waar ben je trouwens onder behandeling, ik neem aan dat je niet in je "eigen" zkh loopt. Ryfo, ik zou accuut verhuizen met dit soort shit om me heen. Ben toch blij dat ik in NL woon al zijn ze hier ook bezig met een wet om jezelf te mogen "beveiligen/bewapenen". Ben ik niet blij mee. Annna weer veilg thuis met beebje nog in buik. 't Wordt nu echt spannend en we zijn allemaal niet nieuwsgierig hoor. Natas, wat een leuke foto's van Danique met Akie. Heerlijk dat kinderen zo onbevangen met hun huisdier kunnen spelen. Hopelijk slijt het verdriet om Raisa en kunnen jullie straks met een glimlach aan haar terug denken. Wel fijn dat ze het zo goed heeft in haar nieuwe omgeving. Limmeke heeft koekjes, o nee, 1 koek gebakken. Hoe smaakt ie? Vind het altijd zo leuk en lekker om zelf koekjes of taart bakken en het huis ruikt zo lekker. Ria druk aan het pakken. Hou je nog wel potten en pannen over om de komende periode te gebruiken. Klinkt alsof jullie van wegwerp bordjes gaan eten. JoMi, hopelijk leuke verjaardag gehad en straks bzv kijken. Deze keer ben ik afgehaakt. We hebben alleen de 1e aflevering gezien en daarna niet meer dus laat het deze keer maar lopen. Des waar is jij??? Bebek, ook hier beterschap, er blijft jou ook echt niets bespaart op dit moment. BB, ga jij eens snel wat koolhydraatjes naar binnen werken. Pasta eten of zo en laat de was de was. Goh Mama, als ik dit soort prijzen hoor dan zou ik toch echt zelf de kwast ter hand nemen. Wat een geld. Zo volgens mij ben ik er weer helemaal en ben ik niemand vergeten. Als dat wel zo dan sorry, heb geen excuus van zwangerschapsdementie of zo maar misschien dat ik bevangen ben door de kou hier. Al is het vandaag inderdaad aangenaam geweest; we moeten toch nog best wel een beetje wennen aan het weer en de donkere dagen hier in NL. Maar helaas, er moeten nu eerst weer wat euries op de plank komen voordat ze weer uitgegeven kunnen worden.
het koekje was niet te vr*ten.. bah bah... bleeeeh, geef mij maar gewoon een pakje bokkepootjes of zo. beterschap bekje! BB: denk je aan jezelf?
Zo, ik haak af voor vandaag...ben zo moe van alle festiviteiten. Toen ik vanmiddag mijn allerheerlijkste petekind een afscheidskus gaf kreeg ik een dikke knuffel en zei ze dat ze zo'n leuk feestje had gehad! Nou, en daar doe je het voor. Ik ben gewoon nerveus voor die stomme echo morgen...stom he? Tot morgen!
Lies, succes met de echo morgen, zou vanavond niet klussen, want als je dinsdag onverhoopt iui hebt, willen ze wel dat zaad 2 dagen oud is, althans bij mij wel
btw, als je ei al groot genoeg is doen ze urinetest en hoef je misschien niet eens te spuiten...dat is helemaal fijn
slaap lekker lies en succes morgen man is aan auto aan het sleutelen.. na het eten gaat die verder. ik sta boven B in bed te stoppen hoor ik hem vloekend roepen wat er in het vreten zit? ik zeg dus vreten is voor varkens, het is eten, en was gewoon pasta.. was hij misselijk geworden, aan de dunne.. en dat kwam door mijn eten zei die.. apart, de overige 4 hebben nergens last van. mij moet auto ff in elkaar zetten, is die dan nog pissig om ook maar je kan auto niet half uit elkaar buiten laten staan he. komt die naar binnen, negeert me volkomen, vraagt aan zoon een emmer en terwijl die deur dichtgooit hoor ik nog iets van trusten.. pff tis geen stervende zwaan maar een stervende olifant.. terwijl die van de week toen zoon ziek was hij weer zat te roepen dat niemand last van hem had als die ziek was blah blah... zo jammer dat ik op zon moment geen camera heb klaar staan om het op te nemen.. vanavond slaap ik op de bank dus.. geen zin in dat gekerm naast me.. zoveel moeite is het toch niet om gewoon even op normale manier te zeggen ik ga naar bed, trusten..? net boer zoekt vrouw gekeken.. wel een grappig programma
'Ik ben gewoon nerveus voor die stomme echo morgen...stom he?' Kan me heel goed voorstellen hoor Lies. De echo doen stelt niet zo heel veel voor, maar het hele traject en alles er omheen is natuurlijk heel spannend .. Ik duim voor je. Nu lekker ontspannen na intensieve kinderpret. En Bekje, wat vervelend nou weer! Jeetje zeg .. Beterschap voor jou! Veel vitaminetjes en weinig (nee Geen) 'sigjes' (heb je waarschijnlijk nu toch geen zin in). Hoop dat je lief lief voor je is en lekker zorgt. Ik heb ook BZV gekeken. Nu het Spaanse Schaep, ook leuk ..
nou gezellig zeg Lim, en ook lekker lomp ook...waarschijnlijk gewoon griepje en reageert hij op jou af, doen ze altijd..
wat me gewoon stoort is dat die altijd tegen de kids bezig is wat voor bikkel die is als die ziek is, als zij ziek zijn en even weer klein kind willen zijn bij moeders... maar als hij ziek is dan gaat het met gekerm van heb ik jou daar, en als je hem daar op wijst dan.. dan verzin je het en ontploft die meteen.. *KABOEM* ach ja, ik geef kleine meid zo der flesje, en dan kruip ik onder dekentje op de bank en dan ga ik lekker tv kijken tot ik slaap.. geen gesnurk, geen gekerm heerlijk
Koffie, ik zag je www op hyves en was helemaal verbaasd..... oudste terug! Yessssssssss!!!!!! Hier lees ik hoe het gegaan is. Helemaal super meid, en goeie actie van je man om direct de auto te pakken. Pffff Lim, shoppen met 2 van zulke kleintjes lijkt me al een hele uitdaging, maar met een man erbij die er totaal geen begrip voor heeft een onmogelijke opgave. Dat was even spannend voor Anna! Ben blij dat alles goed is. Lies, zou balen zijn als ei er eerder is. Je hebt je nu ingesteld op IUI deze maand, kan me voorstellen dat je dan je beeld even flink zou moeten bijstellen. BB, Danique accepteert het als een gegeven dat de hond weg is. Ze vraagt er wel regelmatig naar maar accepteert dan direct mijn mededeling dat Raisa nu weg is en in een ander huisje woont. Doe je een beetje rustig aan meid (ja ja ik weet het, ik probeer dat ook maar tis moeilijk). Duim, inderdaad is Sjakie er gelukkig nog wel! Ik mis Rais enorm, maar heb gister weer een goed bericht van haar nieuwe vrouwtje gekregen dus ben daar helemaal blij om. Och arme Bebek, ook nog de griep....... ik hoop dat ze niet de hele fikse versie heeft die een paar collega's van mij hebben/hadden. Die is errug en duurt lang! Hier erg druk met van alles en nog wat. Te druk eigenlijk voor mij, niet alleen m'n hoofd protesteert nu maar ook m'n lijf begint ermee. Mijn moeder is nu weer hier, dit keer voor 3 dagen achter elkaar omdat het gister een jaar geleden was dat mijn stiefvader is overleden. Het leuke nieuws is dat we weer een pretecho hebben laten doen en we heel goed naar meneer Pielemans hebben mogen gluren. Was super!
wow natas, wat een mooie duidelijke foto... en eindelijk een keer een 3d foto zonder allemaal enge bubbels etc die ik vaker zie
Ik denk dat ze nieuwe apparatuur heeft want deze beelden waren ook veel duidelijker dan die van Danique destijds. Heb trouwens de 2 pretecho's van grote zus en broertje in de maak met elkaar vergeleken en volgens mij lijken ze wel op elkaar.
hoelaat heeft Lies echo? Bekje: jij alweer opgeknapt? Hoop het wel, want jij krijgt echt veel op je bordje Heb zon koortslip, 3e sinds kerst... lijk nu op Donald Duck.. zucht.. uitslag zit precies midden op bovenlip die nu 3 keer dikker is hahahaha... gelukkig droogt de tea tree olie de blaasjes meteen uit, dus je hebt meteen een korstje ipv tig bubbels. Man zei van de week tegen mij dat ik een hypochonder was.. omdat ik hele tijd pijn heb.. ik zeg zoek betekenis hypochonder eens op, denk dat jij eerder in groep valt.. voorbeeld: na sterilisatie had die gevoelige ballen: Ineens haalt die zich in zijn hoofd dat die teelbalkanker heeft. hij is 44 en armen worden te kort om kleine letters te lezen: ineens denkt die een oogziekte te hebben (zijn moeder heeft een ziekte, maar hij is er op getest en is nix aan de hand), snappen dat het normaal is dat je op 44 wel eens aan de leesbril zou moeten... nee, dat doet die niet. gisteren werd die misselijk: denkt meteen aan een hersenbloeding ipv een buikgriepje waar half NL last van heeft. wie is dan nu de hypochonder??? wat een troosteloze dag is het vandaag... grijs, regen.. bah bah..