35+ en een zwangerschapswens of zelfs zwanger???

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Koffieleutje, 12 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Liesben

Liesben Niet meer actief

Enne...grappig dat ie bij misselijkheid aan een hersenbloeding denkt? Zou niet mijn eerste associatie zijn ;)

2. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    hehe, nee, de mijne ook niet :) straks moeten we naar verjaardag , kan die ff lekker zielig doen bij mama..

duimen gaan draaien hier voor je lies.. zou fijn zijn als ei nog niet geweest is.

3. Liesben

Liesben Niet meer actief

Ik ga het wel zien zo....jullie horen het als 2e. Lief is toch echt de eerste :D
    (Lief gaat niet mee, vind het zo'n onzin dat hij de halve dag vrij moet nemen voor een echo van 3 minuten)

4. Liesben

Liesben Niet meer actief

Zo, ketelmeneer is geweest en de ketel is weer goedgekeurd. Had niet anders verwacht, aangezien ketel net twee jaar oud is ;)

Nu zit ik te wachten op de stoelenmeneer die onze nieuwe stoelen komt brengen.

5. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Natasja gaat om 13.30 nog harder duimen dan ze al doet.

6. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    zijn dat die stoelen lies die je vorig jaar gekocht hebt?

7. Liesben

Liesben Niet meer actief

Ja Limmeke, levertijd van slechts 12 weken ;)

8. ladouce

ladouce Fanatiek lid

6 aug 2008
    2.698
    0
    0
    Jippie, Lies krijgt eindelijk haar stoelen. Kan ze het campingmeubilair wegdoen:p. 12 Weken? 't leek wel 9 maanden:D
    Wel leuk want je huiskamer ziet er direct zo anders uit.
    Succes vanmiddag, ik duim voor je dat ei er nog zit.

Limmeke, ik zou bij misselijkheid ook niet aan een hersenbloeding denken, meer aan een maagzweer:D

Salcia, hoe voel jij je?

Natas, mooie en duidelijke echo zeg. Zo mooi heb ik ze ook nog nooit gezien. Moet eerlijk zeggen dat ik de echofoto's meestal een beetje eng vind.:)

Zo, hier lekker uitgeslapen en nu straks met de boekhouding van manlief beginnen. Moet echt, heb een achterstandje van 2 maanden. Bleh, helemaal geen zin in.

9. jes4

jes4 Fanatiek lid

30 apr 2010
    1.536
    0
    0
    #249 jes4, 17 jan 2011
    Laatst bewerkt: 17 jan 2011
    Kan ik jou volgende keer niet inhuren, vind het knap van je dat je dat kan, en kan opbrengen met zo'n gezin. Wij hebben het beide niet in de vingers, maar gezien deze bedragen is er zeker iets voor te zeggen. Als ik van te voren maar een beetje in die richting had gedacht had ik een andere gezocht; nu doet deze schilder het wel super netjes; veel kitten en plamuren e.d. Wat wij al helemaal niet kunnen en we zijn er met een week of 2 vanaf. Een 'avond'schilder heb je misschien voor 20 euro maar zit wel een stuk langer in je huis; al had ik dat er wel voor over gehad; maar gekozen is gekozen aldus manlief! (ofwel ik heb niks te vertellen; de buiten schilder regel ik)

10. JoMi

JoMi Fanatiek lid

4 okt 2008
    3.338
    0
    36
    Lies, duim voor je.

Mama, dure schilders aan het werk.

Ladouce, succes met de boekhouding.

Natas, mooie echofoto.

Limm, met man die allemaal gekke kwalen heeft.

Wij dus gisteren een hele gezellige middag gehad. We waren 20.00 weer thuis en we hebben afgesproken om de 29e met z'n 7en te gaan zwemmen in CP. In hun weekendje CP was hun dochtertje dus ziek geworden en zijn ze eerder naar huis gegaan. Dus meisje van 5 heeft ook maar 1x gezwommen. En omdat wij dus ook een zieke hadden tijdens ons weekje CP gaan we dus nu gezellig met z'n allen een dagje zwemmen en daarna lekker uit eten.

Verder hier vandaag even lekker door het huis heen, kleine man bezig houden. Kom dus vanavond nog wel even kletsen, misschien vanmiddag met koffietijd ook nog even.

Tot laters.

11. Liesben

Liesben Niet meer actief

Jeuj, de nieuwe stoelen zijn er!

12. Liesben

Liesben Niet meer actief

13. Annna

Annna Fanatiek lid

20 sep 2007
    2.587
    0
    0
    ZUID HOLLAND
    Leuk plan om met zijn allen te gaan zwemmen, Jomi.

Natas wat een superfoto. Meneer lag zeker te slapen?
    Zo'n foto had ik nu ook wel willen hebben, maar vaak zijn ze zo onduidelijk en gebobbeld. Nu moet ik mijn nieuwsgierigheid nog maar beteugelen.

Lies, ik duim voor mooie eieren! En goed zaad straks!
    Houden jullie me op de hoogte als ik in mijn kraambed lig. Ik ben niet zo flink als Limmeke dat ik de volgende dag al weer boodschappen doe en op internet zit.

Hier dus nog gewoon BIB= baby in de buik! Buik rommelt wel, maar ik verwacht nog geen spoedige bevalling.
    Zou wel mooi zijn op deze meest deprimerende dag van het jaar,of wat was het?

14. jes4

jes4 Fanatiek lid

30 apr 2010
    1.536
    0
    0
    Lies: ik vind het echt supermooi die stoelen van jullie; zijn als ik me niet vergis wat verschillende kleuren toch? Ik duim voor je dat je ei nog niet is geweest!!

15. Liesben

Liesben Niet meer actief

Mama: Dankje! En het zijn indd 3 verschillende kleuren.

16. Liesben

Liesben Niet meer actief

Zo, ik log uit. Even tanden poetsen (uhm, waarom vertel ik dit?) en op naar het ziekenhuis!
    Tot zo.

17. JoMi

JoMi Fanatiek lid

4 okt 2008
    3.338
    0
    36
    Lies, mooie stoelen hoor. Poetse en succes in zkh.

Anna, is zeker lekker vooruitzicht om gezellig te gaan zwemmen. Sterkte met je rommelende buikje en we proberen je zoveel mogelijk van de belangrijke dingen wel op de hoogte te houden als de kleine er is.

18. JoMi

JoMi Fanatiek lid

4 okt 2008
    3.338
    0
    36
    Bebek, hoe is het met jou? Ik hoop dat je weer wat opknapt.

We gaan nu eten, tot later.

19. jes4

jes4 Fanatiek lid

30 apr 2010
    1.536
    0
    0
    ladouce; is jouw NOD niet al gepasseerd, of heb ik iets gemist?
    Oh ja: Bebek: ik wens je heeel veel beterschap! Kan er ook nog wel bij, heb je al zoveel pijn, wordt je nog beroerd ook...balen.

20. Duimelot

Duimelot Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.132
    0
    36
    Mooi Lies, je stoelen! Wat zal je blij zijn. Dat was het wachten wel waard. en ze zitten hartstikke lekker. Ik heb hier twee oudjes van Gispen staan. Ze veren zo lekker.
    Veel succes bij je echo zo. houden wij denkbeeldig je handje vast. Ik ben heel benieuwd naar de uitslag ..

Natas, heel mooie 3d-foto. Wat wordt het dan tastbaar he! Je lieve kleine mannetje heeft echt een gezicht gekregen (had is natuurlijk al :D).

Lim, duidelijk geval van hypochondrie (bij je man wel te verstaan). Jij hebt gewoon elke dag pijn, daar is niks verzonnen aan. Wel heel erg balen natuurlijk! Ik hoop dat daar nog verandering in komt voor je. Of op zijn minst verbetering.

Ik heb trouwens ook elke dag pijn. In mijn buik, vooral aan de rechterkant. Is ook nooit de oorzaak voor gevonden .. Wat natuurlijk weer heerlijke brandstof is voor hypochondrische aanvallen :(.
    En nu heb ik ook de hele tijd (sinds mijn operatie (?) een soort knak, tik in mijn linkerheup als ik loop, waardoor ik denk dat ik een versleten heup ga krijgen ;). En mocht ik dan toch nog onverhoopt eens zwanger raken, dan krijg ik vast en zeker ook last van bekken-instabiliteit. Zo, weten jullie mijn lijf-gepieker ook weer :D.

Jomi, wat fijn dat jullie het zo gezellig hebben gehad. En goed plan om nog eens te gaan zwemmen met z'n allen.

Annna, nog BIB .. blijft zo spannend ... Ik duim voor je dat het zo soepel als maar kan zal verlopen voor je. Koffertje staat al klaar natuurlijk .. En voorzichtig met aanschuifbedje he!

Deel Deze Pagina