35+ en een zwangerschapswens of zelfs zwanger???

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Koffieleutje, 12 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Duimelot

Duimelot Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.132
    0
    36
    Ik kan in de bijsluiter(s, ook die van ovitrelle) niks vinden over timing. En ik zie dat het om hele andere doseringen (250 mg) gaat trouwens bij Ovitrelle.
    In ieder geval veel sterkte zo bij het injecteren! Heb je het al eens gedaan bij jezelf? Het viel mij reuze mee hoor.
    En ik duim me natuurlijk ook suf dat het iets moois op gaat leveren!

Nu even eten en vanavond weer werken :(. En maar een Deca-spuitje mee, want ik ben waarschijnlijk pas na elf uur thuis. Lekker op de plee spuiten ;).

Dag lieverds, fijne avond!

2. ladouce

ladouce Fanatiek lid

6 aug 2008
    2.698
    0
    0
    Meiden, voor de liefhebbers heb ik een paar vakantiefoto's in mijn album gezet.

3. Liesben

Liesben Niet meer actief

@ Duim, ik ga me ook netjes aan de richtlijnen van de dokter houden hoor. Dus om 2000 uur gaat de spuit erin. Ik denk dat het wel lukt, al zal ik best even haperen ;)

4. Liesben

Liesben Niet meer actief

Ladouce, wat een prachtige foto's!

5. JoMi

JoMi Fanatiek lid

4 okt 2008
    3.338
    0
    36
    Ladouce, hele mooie foto's. Wat mooi daar en kan mij heel goed voorstellen dat je daar van genoten hebt.

Lies, succes met je spuit om 20.00.

6. Duimelot

Duimelot Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.132
    0
    36
    ikke ook fotootjes zien .. :)

Ik heb je een verzoekje tot vriendschap gestuurd Ladouce. Hoop ik dat ik ze ook even mag bewonderen. Waarschijnlijk morgen dan, want ben laat thuis vanavond.

Succes Lies. Even goed doorademen en rustig de tijd nemen ..

Fijne avond voor wie nog inlogt.

7. Liesben

Liesben Niet meer actief

Wish me luck!
    Voor het eerst in mijn leven ga ik mezelf injecteren ipv iemand anders.....

8. Liesben

Liesben Niet meer actief

I did it! Voel je niet veel van, prikt een beetje, thats it.
    *Kijkt trots*

9. BB10

BB10 Niet meer actief

Goe gedaan vrouwke ben trots op je!

10. Liesben

Liesben Niet meer actief

Ik ga heul trots op de bank liggen dames ;)
    (aangezien jullie mijn opgewonden hyperdepieper-nieuws toch niet live volgen :D)

11. Lynnami

Lynnami Actief lid

8 dec 2010
    425
    0
    0
    sahm
    sunnyside
    Goedzo lies! Toen ik dat 12 jaar geleden moest doen vond ik het altijd doodeng. En nogsteeds telkens als ik bloed moet laten prikken of een griepprik krijg zeg ik tegen de persoon die het ndoet hoeveel respect ik ervoor heb. Gelukkig is de griepvaccinatie nu ook in een mist die je opsnuift :) Was dat ook maar zo met hormonen! Even aan een zwangere snuffelen en patsboem zanger! ha ha

12. Koffieleutje

Koffieleutje Fanatiek lid

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Bebek en Desmo beterschap !!

Lies geweldig nieuws ! Ik ga voor je duimen.

Annna nog steeds BIB, ik hoop dat je snel je ukkie op je buik hebt....

Natas sterkte met mams, ik schreef het al op je hyves wat een mooie echo foto ...

Ladouce al een beetje bijgekomen van de vakantie ?? ;)

Hier is het hectisch, zoonlief heeft het erg moeilijk, weet dat het zo beter is maar mist haar enorm. Ikeadoosje (thnx Lim :) ) smijt met modder ook over mij nu heb ik daar poep aan maar ze schrijft haar hele facebook ermee vol krijgt heel veel instemmende reacties ( wist niet dat ik zo bekend was in zweden) en haalt het na een paar uur weer weg. Maar ik heb wel veel opgeslagen wat over mij ging. Het komt erop neer dat ik een *f...... B...... ben die controle uitoefent over haar kinderen, mijn geluk boven dat van hen zet en ik een kogel in mijn hoofd verdien :D
    Ze heeft al wel 2 keer gebeld met zoonlief maar hij doet het vooralsnog goed. Hij is nu in een soort van coma geraakt op de bank... Afgelopen donderdag heeft hij voor het laatst in een bed geslapen alleen op de reis naar NL heeft hij 3 uur geslapen... Ik denk dus dat hij voorlopig niet wakker wordt.

M is weer voor een nacht naar crisisopvang dat ging vandaag weer helemaal fout...Ik zat er op een gegeven moment helemaal doorheen vandaag zo erg dat ik van de dokter een aantal kalmeringstabletten heb gehad.... Het is hier dus nog een aardige zooi.......

13. Annna

Annna Fanatiek lid

20 sep 2007
    2.587
    0
    0
    ZUID HOLLAND
    Wow Lies geweldig! Zal ik dan woensdag bevallen wanneer jullie zaadjes je mooie eitje bevruchten?

Leuk huis trouwens met die stoelen.

Koffie, ik heb nog niet het hele verhaal gelezen, maar lees nu wel weer over jullie crisis. En eigenlijk vind ik dat je zoveel op bordje hebt gekregen de laatste tijd. Ik snap dat je er doorheen zit.
    Meissie doe rustig aan en lees maar niet de Ikeaberichtjes, want hoe dan ook ga je je er over opwinden. Liefs

14. BB10

BB10 Niet meer actief

Koffie KNUF!

Hier ben ik kapoet! Wat een kneus hè, werk ook weer eens na 3 weken vrij of ziek. Nu ff lekker badderen en dan onder de wol.
    Ik voelde trouwens vanavond wat ik mijn buik maar het kan ook gewoon lucht geweest zijn (is nog erg vroeg toch).

15. Koffieleutje

Koffieleutje Fanatiek lid

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Kan hoor BB, ik vond dat je ook al erg vroeg wat hoorde met de angelsound.....

16. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Anna, nog heeeeeeel even geduld en je kunt nog veel mooiere foto's maken :D

Yeah, goed nieuws van Lies!!!!!!!! Super meid, de duimen gaan door met op volle toeren draaien. En goed gedaan, het prikken!
    Ik had je mooie nieuwe stoelen al gezien op hyves. Staan erg goed!

Arme Des, ook hier een knuf en beterschap voor je meid!

Natasja wil vriendjes worden met Ladouce en ook mooie foto's zien :p

Wat een zweedse doos Koffie, tsssss.

Ik ben kapot, 3 dagen mijn moeder hier wringt mij zowel emotioneel als lichamelijk uit. Zij kan er niets aan doen hoor, maar ja.
    Deze week blijft ook druk met extra werken, een kick-off vergadering hele dag met kantoor, een feessie daarna, etc.

Vandaag zijn we 12 1/2 jaar getrouwd!!........ toen kwam ik nog redelijk rimpelloos de dag door :$ :D

17. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    Des, Bek: Beterschap meiden...

Lies: WAT GOED! ga heel hard voor je duimen, dat we maar samen zwanger mogen zijn deze maand!
    En supermooie stoelen, erg leuke kleuren ook

18. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    Lies: je eitje springt niet te vroeg hoor, ik heb altijd 22 mm en dan s avonds om 8 uur de injectie. En een eitje leeft ook een aantal uur ook nog! Gaat je mannetje in het ziekenhuis potje doen of kan het thuis?

Koffie: wat een idiote opmerkingen allemaal van die ikeadoos zeg, kan echt niet. Hoop dat je zoon dat ook gaat inzien na een tijdje..in ieder geval is hij lekker thuis nu! Sterkte met je dochter en alles eromheen bij je thuis nu!! Dikke knuf

Hier gebeurt niet veel, vanacht even scherpe pijn in buik, hoop op innesteling, maar weet het niet. Kan ook nog van die hormonen zijn.

19. Liesben

Liesben Niet meer actief

Lief doet het thuis salcia, we wonen ong 20 minuten van het ziekenhuis af..

Koffie, wat een verhaal van die Ikea-doos zeg. Ik hoop dat J in blijft zien dat hij hier beter af is.
    En nu ook M die weer de crisisopvang is...wat een hoop ellende voor jullie allemaal zeg. Bah. vanaf nu betere tijden hoor!

En Natas, nog gefeliciteerd met het 12,5 jarige huwelijk. Mooie foto!

20. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    pff koffie, ikeadoos op hol geslagen? zeker 1 met zon handleiding om in elkaar te zetten ala ikea, gaatjes zitten altijd precies ernaast... miskleun.. hopen dat J snel uitgerust is, en dat ikeadoos hem binnenkort met rust laat.

lies, je ei wacht gewoon netjes tot morgen en dan hoppa!!

anna bevalt morgen, hoeraa :)

B vannacht hele nacht gespookt, niet fijn, omdat ik al zo kwakkelig was... maar griep begint bij mij toe te slaan, dus ik kruip lekker tussen bek en desmo in.. moest naar fysio maar heb afgebeld, M heeft zo weer eens een solli gesprek.. beginnen moed wat dat betreft beetje te verliezen :(

natas: wat een mooie bruid was jij.. gefefliciteerd met zoveel jarig huwelijk!

*strooit wat snotjes en bacillen rond en gaat op zoek naar koffie met dat Klijf dat alleen maar pijn doet BAH

Deel Deze Pagina