schatje, ik heb voor jou nog potten vol met tabletten.. als jij daar blij van wordt he bah ladouce.. spuitpoep... hmm, heb er ooit een verhaaltje over gelezen.. man en vrouw waren dol op spuitpoep, en gingen het liefst uiteten tot mevrouws darmen uit der lijf leken te spuiten en het begon af te tekenen in haar onderbroek..
Zo, badkamer voor de helft gedaan, andere helft komt straks Zo eerst even boterham eten en boodschappen doen. Misselijkheid valt vandaag weer erg mee, meer een beetje BLEGH-gevoel. Maar ook honger, dus ik eet gewoon. Ben trouwens een kilo aangekomen...
Nou zeg, dat is geen leuk einde van een gezellig etentje Ladouce. Dat restaurant wordt voorlopig even overgeslagen lijkt me. Vandaag een dagje lekker niks dan maar? Liesje kon ik je angst maar wegnemen. Het lijkt me zo verschrikkelijk dubbel. Je wilt blij zijn maar durft nog niet 100% te geven. Maar deze kruimel zit volgens mij zo lekker stevig bij je. Je hebt toch ook niet eerder zoveel last gehad van misselijkheid en andere kwaaltjes? Dit komt echt goed lieverd, nog een paar weekjes en dan komen de gelukstranen als je jullie wondertje kan zien. Dikke knuf!! Natas ik ben erg benieuwd naar je nieuwe ootoo We hebben dezelfde smaak geloof ik. Enne, bij een volgende keer laat ik me door niemand meer vertellen of ik een auto wel of niet moet nemen hoor Hoewel ik nu al jaren heel gelukkig ben met mijn Clio Bebek laat die draak lekker draken en delete haar uit je systeem. Je hebt nooit meer iets met haar te maken, ze kan wat jou betreft ontploffen. Ga nou gewoon genieten van je centjes en koop een auto Wat zei Lief trouwens over de tekeningen van puppie? Ben erg benieuwd. Oh Salcia wat spannend woensdag. Dit moet echt goed gaan nu. Denk maar hard aan Liesje, misschien helpt het. Ik ga ontzettend voor je duimen in ieder geval! Hoe is het met roken bij jou? Hier is het ongeloofelijk zwaar ineens weer. Het ging even goed maar nu ... ik heb het niet gedaan maar ik voel dat er weinig hoeft te gebeuren om er eentje op te steken Duim wat fijn dat je rug minder pijnlijk is. Ik vraag me altijd af wat voor werk jij doet omdat je vaak 's avonds en in het weekend bezig bent. Ook in de verpleging soms? Limmeke ik geloof dat wij een beetje in dezelfde gemoedstoestand zitten. Ik heb er geen lichamelijke pijn bij maar verder ... Knuffel kun je wel gebruiken denk ik
Ladouce aan de diapoep Sorry, is heel niet grappig natuurlijk. Heb je dat restaurant niet ff gebeld? Misschien hebben ze wel iets geserveerd wat niet helemaal jofel meer was. Manlief geen last? Ik hoop dat je je snel beter voelt! Niet echt een leuek afsluiting van een lekker avondje uit JoMi, leuk kadootje! Maar je had het over overnemen, dus betekent dat dat je er voor moet betalen? Ria, mooi opgelost met de Makro! Liesje kilo aangekomen; frummel groiet dus goed, jeuj! Gelukkig vandaag iets minder misselijk en lekker aan de poets, altijd leuk Ladouce, ik ben allergisch voor morfine; daar krijg ik enorme hoofdpijn van. Tramadol is een aan morfine verwant medicijn, er zit geloof ik ook morfine in, dus op zich is die koppijn wel te verklaren ja. Ik heb er nog maar 2 mollen ingestampt en nu gaat het wel weer. Desmo: hele dikke knuffel lieffie!!!!
Oke, hier snap ik dus helemaal niks van Nog beetje tipsy van gisteren of ligt het aan mij? Balen trouwens zeg, van die tandarts Daar word je ook heel niet blij van! Mondhygiëniste oke, gaatjes wordt al minder leuk, maar kronen vervangen en kiezen trekken.... Dan zit Bekje onder die stoel in plaats van erop
Ik krijg hem voor mijn verjaardag van manlief, mijn moeder en haar man. Zij betalen hem, dus ik hoef er niks voor te betalen. Lies, fijn dat je vandaag iets minder misselijk bent en al kilootje aangekomen. Moet gewoon een goed teken zijn. Des, ben nog steeds trots op je dat het zo goed gaat met roken! Meid, hou vol. Je kan het!!! Limm, ikke hoef jou tabletten niet hoor. 1 is voldoende, maar lief dat je aan mij denkt. Uhhh, verder weet ik even niet meer.
Je leest de zin verkeer Bekje.. Ze zegt: en aan een wat als (wat als het misgaat dus) moet je niet proberen te denken *gaat boodschappen doen*
Bebek nog tipsy let op: .. aan een "wat als ..." moet je helemaal niet denken dus: Liesje moet er niet aan denken wat er zou gebeuren als het mis zou gaan. Want daar gaat het over En Ladouce lieffie de mondhygieniste is NIET eng of vervelend! Echt, de eesrte keer is misschien even wennen maar je hebt na een half uurtje weer zo'n heerlijk fris en schoon bekkie. Ik kom er echt al jaren en sindsdien ga ik ook fluitend naar de tandarts want ik heb nooit meer iets, terwijl ik vroeger ieder half jaar wel aan de beurt was. Heb dan ook een mond vol vullingen, kronen en bruggen en mis inmiddels de nodige kiezen en tanden. Eigenlijk is er meer weinig echt in mijn mond, behalve mijn tong
Ladouce, oh ja zou jou nog vergeten. Vervelend dat jullie etentje zo is geëindigd in sproeipoep. Tandarts was dus een echte tegenvaller, hoop dat het hier dan ook bij blijft. Ik zou het echt in me broek doen, heb zo'n hekel aan tandarts.
Proest, ik heb die zin echt twintig keer gelezen en ik brak echt mijn tong erover Snapte er helemaal niks van Dank dames, voor de uitleg. Wordt inderdaad beetje tipsy van die pillegies (goed excuus man, die zooi!) Ladouce, inderdaad; de mondhygiëniste is niet eng. En dat zeg ik, als nummer 1 tandarts-schijterd! Ok, al die schoonmaakwerkzaamheden zijn niet mijn favoriete bezigheid, maar het is te doen, so don't worry! JoMi, leuk kamedootje!
Ladouce heb je geen voedselvergiftiging opgelopen, en heeft manlief ook last? Zou het wel ff in de gaten houden. Jomi fijn dat je zo'n mooi verjaardagskado krijgt. Heb alleen een valentijnskadootje gehad van manlief kadootje uit eigen zak was dat whahaahahhahahah ach we weten wat het opgeleverd heeft en vind het een reuze kado.
Zo, complimenten voor de Agis hoor! Ik mail ze net dat ik vanaf 1 april een rekeningnummer wil wijzigen en dat Lief zijn betaling ook van die rekening af moet en of hij dan meteen bij mijn collectiviteit kan. Ik kreeg werkelijk binnen 10 minuten een mailtje terug dat de wijzigingen zijn doorgevoerd en dat ik over enkele dagen een nieuw polisblad ontvang! Wat een snelle service zeg! Ben er gewoon verbaasd over!
Sorry meiden maar heb mijn banner aangepast, wilde wachten tot vandaag en alles zit nog goed, vind het allemaal doodeng en spannend. En hoop gewoon dat eerste echo goed is. Tot die tijd weten jullie hier het alleen en de ouders en zussen, met de rest wachten we nog tot de eerste echo is geweest, als ik alles tot die tijd kan verbergen natuurlijk. 21 maart hebben we de intake bij de verloskundige en tot die tijd en tot de eerste echo blijf ik me toch zorgen maken dit was bij noah ook zo. dit verklaart de moeheid, slecht slapen, hoofdpijn enz volledig.
Ik vond het al een beetje raar, zoals het ging Ria...geheimzinnig alsof je het eigenlijk niet wilde vertellen. Niet direct in elk geval. Als ik één ding hier heb geleerd is het dat je beter wel direct iets kan zeggen. Is niet altijd leuk, je kwetst er misschien iemand mee, maar het is wel duidelijk. Door zo geheimzinnig te doen denken er misschien mensen dat ze niet mogen weten wat er is, en kwets je ze misschien nog wel meer. Dit forum draait om zwangerschappen. Helaas zitten er hier heel veel meisjes bij wie dat inmiddels niet meer zo vanzelfsprekend is, veel verdriet, ellende, mmm, miskramen, tempen, ovu-testen, hormonen..alles. En soms is er iemand zoals jij die heel snel zwanger is. Voelt soms als niet eerlijk, maar that's life. En dat weet iedereen. Maar nu, en na dit hele verhaal, kan ik in ieder geval gewoon tegen je zeggen: Gefeliciteerd!