Ikke is niet bang voor tandarts hoor en ook niet voor mondhygieniste maar ik vind het gewoon ontzettend k met p dat ik 3x terug moet. Tandartsenpraktijk zit ook nog eens 40 km verderop dus ik moet dan ook op tijd vertrekken van mijn nieuwe werk. Al met al niet leuk. Enne Des, ben blij dat jij je tong nog hebt anders wordt het zo ongezellig Hier trouwens ook een bekkie vol met vullingen en kronen hoor. Volgens mij is de enige kies zonder vulling nu aan de beurt. Bebek, ik hoef niets meer uit te leggen. Zowel Des als Lies hebben je al verteld hoe ik het bedoelde maar wel fijn dat je zo lekker tipsy bent van de pilletjes. Nu lekker naar een houseparty Dat zijn trouwens snelle jelles bij Agis, hebben ze niets beters te doen? Je zou denken dat ze het rustig hebben.
Hmm, was net heul misselijk maar heb wel een hele reep Cote D'or chocola op. Nu afwachten of dat slim is. Badkamer is schoon trouwens, voor wie het interesseert
Hahaha Ladouce, als ik naar een houseparty ga en er is een drugshond val ik volledig door de mand met al die rotzooi En inderdaad, je zou bijna denken dat Des gelijk heeft en ik de enige klant van Agis ben...ow nee, Lief ook Maar ik vind het prima, snelle service en duidelijkheid, daar hou ik van Iemand nog nuttige info verder?
Begrijp het helemaal. Vond eht gewoon erg moeilijk allemaal, en vooral dat nu zo loopt over noah hebben we 16 maanden gedaan, en nu ineens baf, zijn er natuurlijk blij mee, maar blijf een uiterst gevoelmens en voel me dan gelijk schuldig dat eht ineens nu al zo is. Wist gewoon niet goed wat ik ermee aan moest. Hoop dat jullie de uitleg begrijpen, en ben blij dat jullie het gewoon lekker zeggen hoe het beter had gekunt. Dank je wel hiervoor. En ook bedankt voor de felicitaties. TOPPERTJES
Weet niet of het nuttig is maar ben lekker vanmiddag naar het tuincentrum geweest en heb mezelf in de bloemetjes gezet. Nu zit ik nog even hier en straks krijgen we gezellie vrienden te eten. Darmpjes zijn weer rustig en ik ga straks gewoon aan de spaghetti die mijn lief heeft klaar gemaakt. Lies heeft weer een schone badkamer en hoopt nu dat ie schoon blijft dus hopen we met z'n allen dat de cote d'or reep binnen blijft en niet het idee krijgt om de badkamer te verklooien.
In het kader van de nuttige en belangrijke informatie: ik ga even nasi maken voor als mijn grote man straks thuiskomt
Hahahahaha, goeie info Des Hmmm, wat zal ik eens toevoegen.... Ik zit op mijn luie aars te zitten. Straks broccoli koken. Voor mezelf want mijn grote man is werken. De goeierd En dan ga ik puppie uitlaten. Net als iedere avond. En dan verplaats ik mijn luie aars naar de bank. What else is new
Ik moet zo ook koken, maar na die kilo chocola (oké, ik overdrijf graag) heb ik nu dus geen honger meer.... Nou ja, tis nog vroeg.
moet nu zelf koken na heleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee poos dus hebben we makkelijk slavinkjes brocoli en aardappeltjes gegeten, zoonlief weigert alleen de groente zelf met appelmoes whahahahahahah hij is slimmer dan zijn moeder vroeger die tuinde er altijd in.
Damn, alweer??? Oke, ik ga nu opstaan en de broccoli schoonmaken. Dan aardappels schillen en speklappies in de pan pleuren. Dan kom ik jullie vervelen tot het klaar is
Serieus, hoe kan iemand nou geen speklapjes lusten? Dat is echt één van de lekkerste vleesjes ever! Wel goed doorbakken he, niet van die gore vetranden eraan *zoekt kotssmiley* Zo, het eten staat op, nu ff wachten