Zo ff bijgelezen zat gelukkig ook lichte kost tussen......... Ria ik zei het al bij je foto geweldig meid, gefeliciteerd en geniet ! Ladouce nieuwe baan jippie !! Lies is lekker misselijk (nou ja lekker, tis wel goed teken en alweer 8 weken vandaag ) Bekje heeft minder pijn vandaag mag het ook eens een keertje.... Lim heeft of had een k** bui, tja ik ken het hier gaat ook niet alles op rolletjes maar ja we moeten door... Salcia veel succes vandaag..... Natas heeft nieuwe tuut mooi rood aldus D Jaja mooi rood is niet lelijk... Jomi ik wil ook graag PB. Ben het alweer kwijt ook nou gaat lekker iedereen die ik vergeten ben dan maar een dikke knuf.... De hyvers hebben het al gezien denk ik (bedankt voor jullie reacties) eergisteravond zag ik de bal van kleine uk weer opzwellen en hij was al een paar dagen niet zichzelf niet willen slapen, dreinen enz. omdat ik gisteren toch naar het VU moest maar zo gelaten. Arts kon niet zien of operatie geslaagd was omdat de ontsteking weer in alle heftigheid was toegenomen. Op 1 nacht tijd was hij wederom verdriedubbeld in omvang Hij was net een week van de AB af. Wrs heeft hij door de catheter een urineweginfectie opgelopen die naar zijn bijbal is geslagen... Dit kan weken zoniet maanden gaan duren. Hij heeft nu een belachelijk hoge dosis AB voor de komende 2 weken zo hoog dat de apotheek hem niet mee wilde geven ondanks recept zonder overleg te hebben gepleegd met VU... We werden smiddags gebeld dat we het konden halen dat de arts de ontsteking zo snel mogelijk in wil dammen. De eerste 2 flesjes staan nu in de koelkast en ik heb een herhaal recept, zit hier dus weer met een mannetje die zich echt niet lekker voelt en tot overmaat van ramp ook nog tig dunne luiers produceert door die troep...... Ik heb trouwens bericht terug van PZ heb nog zat uren staan om vak te nemen tot 15 april. Heb dat eergisteren aangegeven per mail aan leidinggevende maar niets gehoord. Morgen ga ik naar het UWV en zal daar even mijn ongenoegen uiten. Belachelijk toch dat je ondanks ziek gemeld, vakantie moet opnemen om niet meer terug te hoeven naar werkplek......... Vanmiddag gezellig naar leerplicht ambtenaar om over het verzuim van jongste dochter te praten........ Yesssssss het leven is heerlijk Zo genoeg geklaagd whats new ?
Ach koffie, het zit jullie ook niet mee he? Ik las het inderdaad al van die kleine X. Arm ventje. en arme mama. En dan dat kloterige werk... Hoe is het nu met dochterlief? er was toen sprake van dat ze uit huis zou gaan, maar ik heb het vervolg geloof ik even gemist? Ik hoop echt dat jullie snel in iets kalmer vaarwater komen. Knuffel!
Koffie, je hebt pb. Wat ongelofelijk balen dat Xander nu alweer zo'n ontsteking heeft. Ik hoop echt dat het snel beter met hem mag gaan met die ab. Ook al die sproeipoep is niet fijn. En dan werkt dat K u the werk ook nog niet mee. Dikke knuff.
Hmmm, ik heb nu pijn rechts onderin. Zo'n stekende pijn, zou dat de eisprong kunnen zijn? Ik weet niet hoe dat voelt namelijk. Ik had gisteren in ieder geval een positieve ovulatietest.
Bekje lekker in de zon en minder pijn jeuhhh! Ik moest wel lachen om jouw verjaardagsmaal verhaal dat deed ik vroeger ook, ik wilde zuurkool met spek op mijn verjaardag en dat vonden de kindjes die kwamen eten nooit zo leuk Sal heel veel succes vandaag!!!! Mams helpt vast een handje mee. Lim en Koffie dikke knuf! Koffie ik hoop dat de ab snel aanslaat! Jomi ik ook graag pb. Lies misselijk voor een goed doel maar misselijk blijft niet fijn. Ik hoop dat het niet je vakantie gaat verknallen? Ladouce is shoppen vandaag, altijd leuk en wsl dus nog een verjaardag (met taart mag ik hopen) oei nu heb ik zin in taart. Duim hoe is het nu met je rug zit er wel verbetering in? Ria rustig aan hoor en lekker even bijslapen als het kan. Natas ik ben nu ook wel benieuwd naar je nieuwe toet! Hier geen nieuws sinds gisterenavond. Ik zal maar eens een boterham gaan eten.
Yep, deze maand is het gelukkig tot nu toe goed gelukt. Zelfs afgelopen nacht nog gepukt. Pijn is net ter hoogte van schaambeen zeg maar aan rechterkant. En je hebt pb.
Bij mij zat het meestal iets hoger maar bij iedereen liggen de eierstokken op een andere plaats dus ik denk dat je eitje nu aan het springen is en dat is mooi want er ligt een heel legertje soldaatjes klaar om het te bespringen! Goo ei!
Het is in ieder geval net boven schaambeen zeg maar, maar dan zal ik het denk ik voor het eerst gevoeld hebben. Zou nu de ovulatietest met anderhalf uur ook gelijk weer negatief zijn of kan dat nog niet zo snel?
Ovutesten zijn positief 24-48 uur voordat de eisprong plaats vind (de LH-piek). Zodra deze weer negatief zijn, wil dat nog niet zeggen dat de eisprong ook al is geweest. Op het moment dat je pijn hebt, wil dat meestal zeggen dat ei binnenkort gaat springen. Maar dat kan gerust nog 12-24 uur duren. Ik had vaak 24-48 uur eipijn.
Ok, dank je wel voor je heldere uitleg. Ik ben ook nog zo'n leek op ovulatietest gebied, maar fijn dat jullie me ermee kunnen helpen.
Dat kan bij mij was hij na de eipijn wel weer lichter of zelfs wit. Maar dat heb ik niet zo vaak uitgeprobeerd omdat ik wel op mijn lijf kon vertrouwen.
Fijn dat jij in ieder geval op je lijf kon vertrouwen. Ik doe straks wel een test en dan vanavond nog wel een keertje, ben benieuwd.
Nu moet ik er wel bij vertellen dat mijn ei altijd binnen 4 tot 6 uur na een posi ovutest sprong. En dat is vrij snel. Ik heb dan ook een korte LH piek die daarna snel weer afneemt en dat hoeft niet bij iedereen zo te zijn zoals Lies al schrijft.