35+ en een zwangerschapswens of zelfs zwanger???

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by Koffieleutje, Jan 12, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Salcia

Salcia Fanatiek lid

Jan 7, 2010
    3,738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    welkom op het wachtbankje Jomi..lopen lekker gelijk op zo..

Natas...nice car!!! Ziet er snel en sportief uit!

Lies, lekker, je vakantiepapieren binnen, dan is het zo lekker echt ineens he!!

hier geen nieuws verder, pijn is weg gelukkig

2. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

Sep 24, 2008
    7,353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Koffie, wat een geweldige foto van je kleine man, wat een heerlijk vrolijk ventje!
    En wat fijn dat je voldoende vakantie uren hebt! Betekent dit dan dat je lekker niet meer terug hoeft? Jeuj!

Lies lekker aan het shoppen geweest en goed geslaagd en nog een leuke dag op de koop toe, helemaal goed!

BB vandaag bij de echo....succes meis!

Duim, balen dat je zo'n last van je rug hebt. Ik denk dat het idd wel goed is om even langs de huisarts te gaan. Misschien kan hij (of zij ;)) je wat pijnstillers voorschrijven, zodat je normaal kunt blijven functioneren! Weer een lekker lang dagje op het werk gehad, maar vandaag lekker vrij, heerlijk!

Natas, ik had het al op hyves gezet, maar errug mooie toet hoor! Erg mooi gestroomlijnd en ik vind die kleur ook helemaal geweldig!
    Hahaha, en een heel systeem ontwikkeld om die kleine in de stoel te slingeren :D Werkt dat straks ook nog als beeb ernaast moet? Dat je niet met je derriere een kind plet :D

Ladouce lieffie, wat is er aan de hand, dat je beduusd bent? Komt dat door je nieuwe baan en de bijbehorende voorwaarden? Die dan zo gunstig zijn uitgepakt dat je daar beduusd van bent? ;) Ik hoop het!

Duim, klinkt verdrietig van je dinnetje :( Fijn dat je er voor haar kunt zijn!
    Enne, zwemmen is inderdaad erg goed voor je rug, evenals fietsen! Sowieso is het erg belangrijk om in beweging te blijven! Dat chronische moet ik straks ook gaan accepteren, want ik zal levenslang een slechte rug houden, dus ik snap dat dat beeld je schrik aanjaagt! Maar wie weet kun je het int oom houden met regelmatige fysiotherapie? Zo ga ik het wel doen namelijk.

Liesje heeft de papieren binnen, heerlijk! Ik zal aan je denken als ik in coma in dat ziekenhuisbed lig en jij lekker in het vliegtuig naar de zon zit ;) *kijkt stikjaloers*

Salcia gelukkig geen pijn meer, succes op de wachtbank!

Hier ook geen nieuws. Ben vanmorgen anderhalf uur met puppie buiten geweest, heb me rot gelachen: homoman woont aan de rand van het bos hier en heeft onderweg twee koppen koffie gehaald :D Liepen we daar met z'n tweeën achter die spelende honden aan met een dampende kop koffie, geniaal echt :D
    Daarna fysiobezoek gehad, ook altijd feestelijk, not. Ik had erg last van de zijkant van mijn been, dus dat heeft ie even goed onder handen genomen. Gaat nu wel, maar ik merk dat het de laatste tijd vooral de avonden slechter gaat. Ook merk ik meer krachtsverlies in mijn been; af en toe kiept ie er gewoon onderuit, lachen hoor ;)

3. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

Sep 24, 2008
    7,353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Oja, had ik al verteld dat ik van de week in de schemer een joekel van een uil heb gezien hier achter in de bosstrook? Zo gaaf echt! Beetje creepy ook, want hij zat voor me op een lage tak en keek zo naar me en toen we vlakbij waren vloog hij heel laag over de grond weg, tussen de bomen door. Uniek om te zien en mooi ook, want hij was erg groot, maar raakte geen boom met zijn vleugels, terwijl hij er echt tussendoor vloog in plaats van eroverheen!
    Vorig jaar liep ik hier al een roofvogel tegen het lijf die een kraai gevangen had....zat ie daar op de grond met die gillende kraai in zijn klauwen. Toen ik hem zag stopte ik meteen, keken we elkaar even aan en vervolgens vloog ie weg en klemde meneer kraai nog ff wat harder tussen zijn klauwen, dus die begon aardig te krijsen. Best zielig, maar we hebben zat van die kraaien, dus hoppa :D

4. BB10

BB10 Niet meer actief

Kom even snel melden dat alles er goed uitzag en er alles op en aan zit bij ons........MEISJE!
    Meteen bij de babydump een knal roze badje en tummytub gehaald. En nog veel meer...matrasje....wipstoel...campingbed....standaard, .....aankleedkussen....hoezen etc etc. Dus die ga ik nu boven even een plaatsje geven. Ik kom straks bijlezen! X voor iedereen!

5. Duimelot

Duimelot Fanatiek lid

Mar 18, 2010
    1,132
    0
    36
    Joepie BB, wat fijn voor je dat alles er goed en roze uitzag! Veel plezier met dit mooie bericht (en je nieuwe spulletjes).

6. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

Sep 24, 2008
    7,353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    EEN MEISJE!!!
    Wat een leuk nieuws BB! En wat fijn dat alles goed is!
    Nog iets gehoord over die streng in je baarmoeder?
    Lekker genieten meid, leuk!

7. Liesben

Liesben Niet meer actief

Jeuj, een meisje voor BB!

Zo, ik heb net een uur op de bank liggen slapen! Ga me zelf zo maar eens toonbaar maken, straks met vriendinnetje eten. Blegh...eten...

8. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

Sep 24, 2008
    7,353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Zucht, krijg net te horen dat een kennisje ook zwanger is...van een eeneïige tweeling!
    Ik moet wel zeggen dat zij al een heel verdietig verleden heeft (kindje verloren met 26 weken) en daarna een lange weg af heeft moeten leggen voordat ze weer zwanger raakte, dus mijn gunfactor is wel echt enorm hoog naar haar toe!
    Maar ik zeg eerlijk dat ik wel een traantje moest weg pinken :(
    Zou dat ooit minder worden, dat je niet meer verdrietig bent als je hoort dat iemand anders zwanger is? Dat je alleen maar blij bent, in plaats van zowel blij als verdrietig zoals nu?

9. Liesben

Liesben Niet meer actief

Bekje, ik denk dat dat gebeurd als je zelf een wolk van een bay hebt...niet eerder.

10. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

Sep 24, 2008
    7,353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Pffft, nou dat hoop ik toch niet hoor. Voel me iedere keer schuldig dat ik moet slikken terwijl het gewoon supernieuws is voor een ander!

11. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

Sep 24, 2008
    7,353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Hoe doe je dat trouwens, een wolk van een bay maken? :D :D
    Sorry, flauw. Je zou nog bijna meilig worden :D :D

Komt ook doordat geniale topic in de Lounge: iemand plaatst een heel vaag bericht over Jumpers en zet al in het openingsbericht neer dat niemand mag reageren want dan moet ze alles door gaan lezen. Gevolg: iedereen reageert met de vraag wat ze in godsnaam bedoelt :D

12. Liesben

Liesben Niet meer actief

meilig? :D

13. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

Sep 24, 2008
    7,353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Ja, da's uit hetzelfde woordenboek als bay :D :D
    Hahahaha, lach me suf hier! :D

14. Liesben

Liesben Niet meer actief

Wikibebekipedia?

15. Liesben

Liesben Niet meer actief

Ennieweejs, ik ga me zo maar eens richting de auto begeven, op weg naar dinnetje. Maag is het er niet mee eens, maar.....*tromgeroffel*...pepermuntjes lijken een heel klein beetje te helpen! *doet rondedansje*

16. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

Sep 24, 2008
    7,353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Ja, en de wikiliesbenipedia :D En als je dat combineert krijg je meilige bay's :D :D

Veel plezier en succes met je etentje zo :p :)

17. Salcia

Salcia Fanatiek lid

Jan 7, 2010
    3,738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    Bekje...het blijft gewoon moeilijk he als je dat soort nieuws krijgt, ook al gun je het iemand heel erg. Zelfs toen mijn zusje kwam vertellen dat ze zwanger was, heb ik mega gehuild. Zij was ook al 1.5 jaar aan het proberen, dus ook niet hop zwanger.

Gadver...ik vind dat toch zielig hoor van zo'n kraai in doodsnood, vind alles met beesten eigenlijk altijd zielig...ook al ben ik heeeeeeeel erg bang van vogels .

18. Koffieleutje

Koffieleutje Fanatiek lid

Aug 25, 2008
    3,167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Ladouce whats up girl ?

Yesssss BB alles ziet er goed uit bij je kleine meissie :) Gefeliciteerd !

Lies lekker aan de shop geweest...Leuk !

Mooie tuut Natas alhoewel ik moet bekennen dat ik erg blij ben dat ik van mijn stoere tigra naar een jawel stationswagen ben gegaan... ;)

Dochterlief is er met een waarschuwing afgekomen pfff zucht van verlichting........

Duim jawel hoor Xander krijgt spulletjes met prebioticica dat bedoelde je toch die yoghurtjes, kwarkies ed of is er ook nog iets in druppeltjesvorm ?

AB slaat snel aan nu gelukkig, sneller als de vorige keer aantal spuitluiers valt gelukkig ook nog mee....De afgelopen nacht heeft hij voor het eerst ook weer in zijn eigen bed geslapen tot half 7....

Natas wat je zegt zonde van mijn vakantiedagen maar ik ben zo vreselijk moe dat die 2 middagen per week me zelfs ff te zwaar zijn......... Jee wat een watje ben ik eigenlijk........

Vandaag bij de UWV geweest ook daar voorlopig nog 100% ziekgekeurd.

19. Koffieleutje

Koffieleutje Fanatiek lid

Aug 25, 2008
    3,167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Dikke knuf voor jullie allemaal :)

20. Salcia

Salcia Fanatiek lid

Jan 7, 2010
    3,738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    BB wat fijn dat alles goed is en geweldig een meisje! En lekker wezen shoppen!

Share This Page