35+ en een zwangerschapswens of zelfs zwanger???

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by Koffieleutje, Jan 12, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Natas1

Natas1 VIP lid

Aug 4, 2007
    7,903
    0
    0
    Almere
    Ladouce, wat is er aan de hand?

Goofy, de kinderwagen past ook in mijn auto. ;)

Duim, meid, ga nou een keer naar de HA voor je rug! Echt hoor, laat er even goed naar kijken.

Bekje, mijn schattige lieve kleine derriere plet geen kindjes :D. Het klinkt ingewikkeld hoe ik Danique in haar stoeltje slinger, maar dat is het gelukkig niet hoor.
    Ah meis, tuurlijk moet je even slikken als je van iemand hoort dat ze in verwachting is. Hoe zeer je het ook iemand gunt, het doet ook pijn. Knuf!

Jahaaaaaa, de echo van BB helemaal goed. En je gaat helemaal voor roze! :p
    Leuk hè, al dat shoppen voor babyspullen! Ik heb de afgelopen dagen ook bakken geld uitgegeven, heleboel kleertjes in verschillende maten voor meneer Pielemans en zomerkleding voor Danique.

Hey Koffie, reed jij Tigra? Leuk, lijkt erg op de Puma. En vooruit, ik vergeef het je dat je nu bent overgestapt naar een station ;)
    Jij bent GEEN watje!!!

2. ladouce

ladouce Fanatiek lid

Aug 6, 2008
    2,698
    0
    0
    Sorry meisjes, misschien had ik het iets anders moeten verwoorden. Nu is iedereen ongerust. Ik was een beetje verdrietig vanwege het verdriet van een vriendinnetje. Daarom had ik vandaag even geen zin om hier te zijn. Zo af en toe kun je dat wel even hebben.
    Morgen zal ik hier ook niet zijn, moet naar ha die hopelijk de uitslagen heeft en ga daarna met lief mee naar een opdracht in Bolsward.

3. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

Dec 16, 2008
    6,069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    *Kwam even spieken en zag ROZE en goed nieuws bij BB*

Gefeliciteerd!!!

4. Ria32

Ria32 Niet meer actief

BB wat mooi een echte meid dus, spannend en heerlijk dat kopen he hahahahhahahaha

Natas beauty van een auto hele mooie kleur.

Jomi hoe voel je je.

Salcia hoe voel je je?

Koffie hoe gaat het bij jou?

Bekje hoe is het met de pijn?

En de rest van de meiden hoe gaat het?

5. Ria32

Ria32 Niet meer actief

gisteren weer een stunt uitgehaald, de tv in de slaapkamer deed het niet meer de kabel was niet goed, dus manlief een andere kabel gekocht en deed die het dus nog niet.

Dus ik wist het weer beter en begin aan dat kastje te rommelen, als gevolg dat de tv woonkamer het ook niet meer doet nu, en dan manlief nu een hele nieuwe doos aan het kopen is, en beloofd heeft dat het voor die gaat werken opgelost is hahahahahahha

Vrouwen af en toe he.

6. jes4

jes4 Fanatiek lid

Apr 30, 2010
    1,536
    0
    0
    Meiden: pfff niet alle bijgelezen hoor.

Zag Goofy voorbij komen: welkom hier, wil even reageren op je wens voor je 3e; wij hebben 3 meiden en dat verschil tussen 2 en 3 is echt niet zo groot; alleen wanneer je een hotelletje wil boeken; alles is afgestemd op 2 of 4 personen....Maar om het daar nou voor te laten...en euh wij gaan al (slechts) 4 jaar voor nummer 4......

BB: geweldig die echo en nog leuker; dat shoppen dat je dan vrijuit kan doen.......*kijkt groen*

Lies: wat heerlijk he die papieren, kan de voorpret echt beginnen, nu ik dit schrijf denk ik aan een opmerking gister; dat ons vakantiepark failliet zou zij (uhhh is al aanbetaald voor de helft; ga ik dus ff checken ondertussen; lijkt een broodje aap verhaal adus Hof van Saksen)

Bebek: Ooow die spelfouten, maar ik begrijp het wel want ik maar door dat snelle typen ook wisselfouten. Maar ff nalezen helpt. Ik wordt ook nog steeds geraakt door nieuwe zwangeren; de gunfactor maakt dan idd verschil, maar toch; het blijft pijn doen; ook als je al 3 kinderen hebt.

Duim: nog veel last van je rug, ga je naar de fysio? Vervelend van die vriendin....wat een nachtmerrie.

Salcia: ik hoop zo ontzettend dat deze IUI op deze bijzondere dag jullie onwijs geluk gaat brengen.....Kl*TE wachtbank....Ga duimen.

Jomi ook op de wachtbank. Al heb je nu wel veel andere dingen aan je hoofd.

Ladouce.....nu weten we nog niet veel....PB?

Helen: hoe is het met jullie kinderwens?

Nou hier heb ik vanmorgen de kids in hun carnavalsoutfit gehesen....wat een stress; kapot pak; ff repareren, haren invlechten (pipi), schminken, broodtrommels voor het overblijven, fruit schillen, alles meenemen, thermo ondergoed voor de optocht.....en ik ongekapt en ongeschmiknt naar school....zo'n verwaarloosde moeder die geen tijd heeft voor zichzelf, dus na dit stuk ga ik mezelf ook opkalefateren....want moeders moet op school gaan helpen.
    Vanavond carnaval in Den Bosch; 4 weken geleden aan manlief gevraagd of ik oppas moest regelen voor het geval dat hij ook wilden gaan; "nee hoor, niet nodig", vraagt ie vanmorgen (aaaahhhhhh) peoslief of ik niet toch nog iets kan regelen; jahoor geen probleem, kan er ook nog wel bij (zetten we wel een goede puk (?) partij tegenover....gezien mijn cyclus) Mannen!!!!
    Verder wordt ik niet echt blij van mijn hartkloppingen....maar ja zal wel weer hyperventilatie zijn...

As jullie nog een keer een zp-date gaan afspreken; mag ik me dan ook aansluiten?? Ben ook wel in voor Lotgenotencontact.

Van de week weer een gesprek met manlief gehad; hij zegt dat 40 voor hem persoonlijk de grens is...voelt zich nu al af en toe oud. (maar ja dat zijn we ook)
    Maar goed, das nog 1,5 jaar en wie dan leeft wie dan zorgt.

Dan vind ik nog dat ik bezig ben met een goede daad; namelijk zorgen dat onze gemeente meer AED's (van die defibrilatoren voor de niet medici onder ons)!

Nou dat ik nog tijd heb om hier te schrijven.....

7. jes4

jes4 Fanatiek lid

Apr 30, 2010
    1,536
    0
    0
    Ria hoe voel je je? Nergens last van?
    Lekker op de rose wolk?
    Liefs

8. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

Sep 24, 2008
    7,353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Goedemorgen meisjes!

Koffie, gelukkig slaat de antibiotica goed aan nu! En nu maar hopen dat het vanaf nu alleen nog maar rozegeur en maneschijn is!
    Wat bedoelde je met waarschuwing voor je dochter? Ik ben bang dat ik dat gemist heb, sorry! :)
    Ow en ik sluit me bij Natas aan: je bent geen watje!!

Ladouce, knuf!

Natas, lekker aan het toeren in je nieuwe bolide? Je dochter-slinger klinkt inderdaad heel ingewikkeld, maar dat komt doordat ik alles visualiseer en dan krijg je soms hele rare beelden op je netvlies :D

Ladouce, heb je al uitslagen binnen?? Ik ben echt zo benieuwd!

Mama73, ik word al moe als ik die dagindeling van jou lees :$ Niet gek dat je daar hartkloppingen van krijgt! Je moet jezelf niet vergeten tussen de bedrijven door he ;)
    Leuk dat de meiden helemaal klaar zijn voor de carnaval! Ik wil ook zo graag, vind het zo leuk!
    Enne, veel plezier met je carnavalspuk :D

Hier geen nieuws. Heerlijk met andere homoman (de partner van) in het bos gelopen, mijn andere homoman kwam ons koffie brengen, geniaal :D Was erg lekker en ik geniet er extra van, want straks kan het allemaal niet meer :(
    Als ik weer ga werken is het ook uit met de pret helaas, maar dan hebben we de weekenden nog. Da's dan het enige goeie van dit ziek zijn; ik heb er twee leuke vrienden aan over gehouden!
    Verder heb ik manlief geadviseerd om deze week nog even lekker met zijn collega's naar het turkse cafe te gaan na zijn werk. Hij vindt het hartstikke leuk maar doet het nooit omdat ie vindt dat ie voor mij moet zorgen, de schat. Maar straks wordt het helemaal moeilijk als ik geopereerd ben, dus hij moet er maar even lekker van genieten! Loop ik 's avonds wel een extra rondje met puppie, no problemo. Kan mijn Lief ook nog even plezier maken!

Nu ga ik ontbijtje maken!

9. JoMi

JoMi Fanatiek lid

Oct 4, 2008
    3,338
    0
    36
    Goedemorgen meiden.

Bebek, even een vraagje. Waar breng jij puppie heen? Heb je al een goed adres gevonden?
    Lief dat je aan je lief denkt, kan die nog even wat leuks doen voor de 14e.

Verder kom ik straks of anders vanavond even reageren.
    Vanavond zit ik toch alleen.
    Manlief gaat vanavond naar neef en daar komen pa en oom ook om dingen te bespreken.

Nu eerst hier even met J wat doen en nog even zuigen, dweilen en was doen. Want morgen moet ik misschien helpen op het bedrijf en morgenavond naar een uitvoering. Dus heb ik morgen geen tijd om hier wat te doen.

10. JoMi

JoMi Fanatiek lid

Oct 4, 2008
    3,338
    0
    36
    BB, vergeet jou nog helemaal.
    Gefeliciteerd met je goede 20-weken echo, is toch wel weer een hele opluchting of niet? En een meisje, leuk al te shoppen geweest. Hoe is het nu met je bloeduitstorting? Was het wat afgenomen?

11. Salcia

Salcia Fanatiek lid

Jan 7, 2010
    3,738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    wat is het hier rustig, nog niet eens een volle pagina...

Bek, gezellig van die nieuwe vriendinnen, haha...ik kan er altijd heel goed mee opschieten ook...

Mama...leuk carnaval, maar boel geregel bij jou natuurlijk. En al oppas kunnen vinden?

Hier geen nieuws, beetje zeurende buik, weet ook niet wat het is.

Jomi, hoop dat gesprek beetje wat oplevert vanavond van Manlief.

12. BB10

BB10 Niet meer actief

Steekt neus even om de hoek.
    Ik heb vandaag meer energie dan anders dus daar ben ik gebruik van aan het maken. Boodschapjes, badkamer gepoetst, fornuis een grote beurt, was gevouwen, 1 was in de droger, 1 was aan de lijn en 1 was in de machine en net even verse soep gemaakt.
    Snel nog even nieuwe boeken met geboortekaartjes gehaald en natuurlijk stond ik zonder beurs in de supermarkt...grrr weer op en neer gereden. En zo meteen de volgende lading uit de wasmachine halen. Misschien voor vele onder jullie niet veel maar met mijn fibro is dit een uitzondering.

13. jes4

jes4 Fanatiek lid

Apr 30, 2010
    1,536
    0
    0
    BB: heb je al gedacht aan een geboortekaartje met Foto? Vind ik altijd erg mooi; in julli geval zou een zwart/wit foto in een kaartje met rose accenten erg mooi zijn! Maar t'is maar een idee.

Salcia: jep: oppas gevonden. Manlief erg dankbaar. Dus vanavond gaan we apart van elkaar, allebei carnaval vieren.

14. Liesben

Liesben Niet meer actief

He meiden,

Net thuis van dag werken, heb de hele dag ook al knallende koppijn. Paracetamol helpt niet.
    Net ook huilend op de de wc gezeten, want de poeperij gaat ook, op zijn zachtst gezegd, moeizaam. Mennnn, wat doet dat pijn!
    Nu dood op de bank, heb ook niet echt teruggelezen..sorry!
    Morgen mag ik weer uitslapen, want avonddienst.

15. Salcia

Salcia Fanatiek lid

Jan 7, 2010
    3,738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    Ik heb even een megadip...ben zo bang dat deze iui weer niet gelukt is en dat ik dus nog maar 3 kansen heb met ivf. Sorry voor mijn ego even

16. Ria32

Ria32 Niet meer actief

Salcia ga hard voor je duimen dat het wel lukt deze keer meis. Dikke knuffel voor jou.

Lies flink blijven drinken als je eet, als je zwanger bent gaat het allemaal veel langzamer. anders eens de huisarts om advies vragen anders hou je er aambeien aan over.
    wat noah als advies kreeg van huisarts toen die een week niet kon was lauw water met bruine suiker nou da thelpt wel 5 minuten later had jochie zijn broek vol whahahahhaah
    maar het blijft vervelend en pijnlijk.

17. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

Sep 24, 2008
    7,353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Liesje heeft zere billen :( Ik zou niet weten hoe dat voelt, want ik poep :)D) altijd erg makkelijk ;) En aambeien heb ik zo ook al, dus daar kan ik je alleen in adviseren als je ze krijgt en dat willen we juist niet. Ik zou idd even langs de huisarts gaan als je zo'n last blijft houden, misschien kunnen zij je adviseren?
    Ik hoop dat je hoofdpijn snel zakt! Lekker met de voetjes omhoog op de bank nu!

Salcia, ik kan me je angst heel goed voorstellen. Niemand kan dat ook wegnemen helaas, maar ik blijf voor je duimen dat het nu gelukt is!

BB aan het zoeken naar geboortekaartjes....lijkt mij nou echt en geweldig leuk klusje, serieus! Ik hoop dat je eruit komt!

Waar is onze Limmeke eigenlijk? Is veel te stil daar!

Zo, en dan nu de quote van de dag.... :D :D :D

Hahahaha, heerlijk weer! :D

18. Liesben

Liesben Niet meer actief

Aambeien had ik al hoor, dus daar hoef ik me geen zorgen over te maken ;)

Zo, nu ook nog misselijk. Lijkt wel of warm eten gewoon niet goed valt...ik heb namelijk geen ochtend- maar avondmisselijkheid. Het was de hele dag zo goed gegaan....
    Ennieweejs, ik ga richting bank. Of bed.

19. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

Sep 24, 2008
    7,353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Voor Liesje en BB, van de site Oma weet Raad, wat tips uit oma's tijd voor hoofdpijn:
    Oma weet raad
    En ik kan jullie zeggen dat veel tips uit grootmoeders tijd goed helpen, hoe gek sommige ook klinken!!!

En voor Lies de volgende tips bij obstipatie:
    Oma weet raad

En als we dan toch bezig zijn, nog eentje voor Duim:
    Oma weet raad

Ik weet dat sommige dingen best gek kunnen klinken, maar ik gebruik deze site vaak en ik heb er echt hele nuttige dingen vanaf gehaald! Het zijn echt van die ouderwetse middeltjes die mensen vroeger gebruikten en vele daarvan werken echt!
    En ik denk dan: baat het niet, dan schaadt het ook niet!

20. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

Sep 24, 2008
    7,353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Voor de aambeien ook nog wat gevonden, ga ik zelf ook maar eens proberen ;)
    Oma weet raad

Share This Page