35+ en een zwangerschapswens of zelfs zwanger???

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Koffieleutje, 12 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Koffieleutje

Koffieleutje Fanatiek lid

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Goedemorgen,

Die Mama lekker aan de hos geweest........ Lim komt de eerstkomende dagen niet meer buiten...

Jomi wat is dat een tabletpc ?

Natas prachtige foto`s !

Ladouce nu al loonsverhoging hartstikke goed toch ?

Vannacht om half 1 ambu laten komen, manlief voelde zich heel beroerd, last van hartkloppingen, pijn op de borst........ Toen dat niet wegtrok, pijn in zijn linkeroksel kreeg en hij ook nog klam en grauw zag ambulance gebeld. Tot 04.00 bij hem in het ziekenhuis gezeten. uitslagen van hartfilmpje en bloed zijn wel van dien aard dat hij nu op de afdeling hartbewaking ligt.........Ik hou jullie op de hoogte.

2. Liesben

Liesben Niet meer actief

Jeetje, koffie.....het houdt ook niet op bij jullie he? Ik denk aan je meissie, sterkte!

3. Liesben

Liesben Niet meer actief

Natas, wat een prachtige foto's! En niet geheel onbelangrijk, van harte gefeliciteerd vandaag!

4. BB10

BB10 Niet meer actief

Gatver Koffie wat een naar bericht weer. Je zult wel erg geschrokken zijn. Ik vraag me echt af wanneer al die ellende bij jullie nou eens ophoud. Dikke knuf!

Mama lekker wezen carnavallen. Jij liever dan ik;) maar geniet er maar lekker van.

Foto's op hyves...ik ga gauw kijken Natas!

Jomi blij met je tablet. Het lijkt me best een makkelijk ding al ben ik erg blij met mijn lappie hoor.

Duim fijn dat het tussen jou en je Lief lekker gaat. Altijd fijn!

Hier ben ik een dagje alleen. Lief is naar de motorcross en ik had geen zin om de hele dag op de baan te vernikkelen.
    Dacht ik lekker naar de stad te kunnen (koopzondag) maar neehoor door die stomme carnaval is alles dicht, zucht!

5. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Goedemorgen skatties!

Mama73, ik krijg heimwee als ik jouw carnavalsverslag zo lees ;) Ik vind het geweldig, dat carnaval, dus ik zie helemaal voor me hoe dat er aan toe gaat daar! Ik heb het jaren gedaan, denk dat ik volgend jaar ook wel weer van de partij ben. Kan mooi bij mijn zusje in Eindhoven crashen, dus da's lekker makkelijk :D
    Enne, kussen met je eigen vent is altijd leuk ;)

Duim, fijn dat je wat aan de tips had! Er staan echt een heleboel tips op die site, voor allerlei klachten, van haaruitval tot koortslippen, krampbenen en eelttenen, maar ook huishoudelijke tips, zoals vlekken verwijderen en weet ik veel wat. Dit is de beginpagina van de site:
    Oma weet raad
    Ik zweer erbij, zoek er altijd van alles op en nu de voetentip die ik aan het doen ben; geweldig, krijg hele poezelige voetjes ipv die uitgedroogde, gescheurde voeten vol kloven ;)
    Hoe was het bij de prikkert? Heb je nog gevraagd of het kan dat je je helemaal niet lekker voelde na de vorige sessie?
    Verder lekker weekendje met je Lief, gezellig!

Lim, kids weer opstandig bij jou?

Natas, ik ga zo gelijk ff kijken bij je foto's, ben heel benieuwd! Zal wel groen zien van jaloezie, want je hebt zo'n mooie buik! Hoe gaat het eigenlijk met meneer Pielemans, zit ie nog hoog en droog tegen je huig geplakt of gaat het al rommelen? :D

Duim, in de lounge is een topic geopend over eiceldonaties, iemand van hier wil dat gaan doen en er wordt van alles over besproken, misschien dat je daar wat info uit kunt halen? Ik kan me heel goed voorstellen dat het een zwaar onderwerp is.... Ik zou het zelf ook overwegen, want ook al is het kindje dan genetisch van een andere mama; het groeit in jouw buik en ik vind echt dat jij de mama bent. Maar we zijn al een paar stappen te ver hoor, je gaat eerst naar Gent en daar gaan ze je gewoon hartstikke zwanger maken! ;)
    Fijn om te lezen dat het nu zo goed aanvoelt met je Lief, is zo belangrijk om een stabiele relatie te hebben en je helemaal jezelf te kunnen voelen!

Meisjes, ik mis Desmo :(
    Deeeesssss, waar ben je dan?? Gaat het allemaal goed skattie? Dikke knuffel!

Liesje weer aan het werk? Ik hoop dat je misselijkheidsdruppels helpen en dat je iets aan de tips hebt, zodat je straks lekker op vakantie kunt zonder misselijk en beroerd te zijn!

JoMi, jij vroeg geloof ik waar puppie straks heen gaat? Nergens, hij blijft lekker bij ons! Lief heeft aantal dagen vrij en ik heb hulp van mensen die hem rond etenstijd willen uitlaten, dus het moet helemaal goed gaan komen!

Zo, dit ff plaatsen en Sami even van mijn narcissen afplukken (geloof dat ie ze erg lekker vindt :D) en dan zal ik ff mijn foon-verhaal vertellen :D

6. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Jemig Koffie, ik lees nu pas jouw bericht, wat vreselijk schrikken zeg!
    Goed dat je ambulance hebt gebeld! En helemaal fijn om te lezen dat hartfilmpje goed was!! Zou het geen hyperventilatie kunnen zijn? Heb dit weleens meegemaakt met een ex, precies dezelfde klachten, en die bleek zware hyperventilatie-aanval te hebben!
    Ik hoop in ieder geval dat hij gauw opknapt!
    Gaat het met jou ook wel een beetje? Beetje bekomen van de schrik? Dikke knuf!

Goh, vergeet ik jet helemaal:
    NATAS, VAN HARTE GEFELICITEERD MET JE VERJAARDAG!!!

7. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    :x :x :x Nt heel mijn verhaal getypt, alles weg! :x :x :x

Nou, dan nu nog maar een keer: (sorry voor het lange verhaal :D)
    Ik heb zes jaar lang geen abonnement af kunnen sluiten. Wij kennen jongen in foonwinkel en die heb ik de situatie al eens uitgelegd, en die wilde wel eens voor me kijken of ik van de zwarte lijst af was. Dit kon alleen als ik meteen abo wilde aflsuiten, maar dit mocht ik niet vanwege schulddinges. Nu liepen we er gisteren langs en hij zag ons en zwaaide en toen bleek er niemand in die winkel te zijn aan klanten, dus Lief zegt; laten we eens kijken of het allemaal lukt.
    Die jongen wilde het allemaal wel proberen, dus de provider gepakt die ik graag wilde. Werd ik geweigerd. Dus ik was er al weer klaar mee, want zag mezelf al naar huis gaan met mijn prepaidkaartje ;) Maar volgens hem was dit de strengste provider en hij wilde nog een andere proberen. En verdomd; ik werd geaccepteerd!! Helemaal blij natuurlijk, maar ook in de war, want moest gelijk wat uitzoeken. Ik wilde een smartphone, maar wel met toetsenbord en internet. Ik dacht aan blackberry, maar hij zei dat die standaard 7.50 aan internetkosten rekenen, terwijl je bij andere providers een all-in-one abo kunt afsluiten en bovendien is het scherm heel klein. Nokia raadde hij sterk af, want die schijnen erg achter te lopen met apps enzo, schijnt erg verouderd te zijn. Dus hij raadde me een HTC aan. Lief heeft er ook eentje, maar alleen met touchscreen en dat wilde ik dus niet. Maar er blijkt een nieuwer model te zijn, met een uitschuifbaar toetsenbord; supermooie foon! Dus Bekje heeft nu een supermooie mobiel (Lief wil steeds ruilen want vindt de mijne mooier: nou mooi niet! :D), met internet! Ik heb foto erbij gedaan. Dus in het ziekenhuis kan ik mooi gewoon kletsen met jullie. Ding is supersnel qua internet en je zit meteen op je mail en op hyves. Ik moet wel erg wennen aan scherm aanpassen met pagina's openen en die smartphones hebben één groot nadeel: de batterij is supersnel leeg!
    Enniewees, ik ben als een kind zo blij met mijn foontje, maar vooral met het feit dat ik na al die jaren weer een abo af kan sluiten! Voelt nu echt alsof het allemaal over is!
    Oja, ik gebruik nu even beide nummers omdat ik nog ruim 200 smsjes op oude sim heb en wat beltegoed, maar pb me maar ff als je mijn nieuwe nummer wilt!

8. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Het is trouwens de 2 hoor, die met licht grijs. Heel ladylike :D

9. Liesben

Liesben Niet meer actief

Ik wil je pb Bekje...ben je nu helemaal besodesinges...ik wil je nummer :D
    Stoere foon hoor! Ga je nu je samsungdinges weer doorverkopen op MP? Zou ik wel doen :D
    Wat betreft de misselijkheid. Vanmorgen was ik heulemaal blij, drupjes ingenomen, lekker ontbeten, kopje thee. Niets aan het handje..
    Inmiddels begint het weer te komen, dus ik hou me hart vast voor vandaag. Nou ja, ik wil niet klagen, ik weet dat er veel vrouwen zijn die willen ruilen. Dus ik klaag ook niet. Ik meld alleen dat het een heel onprettig (ahum) gevoel is :D

10. Duimelot

Duimelot Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.132
    0
    36
    He bah, net hele reactie getypt voor Koffie en weg is ie.

Wat een schrik weer lieverd! Mag het nou eens ophouden bij jullie? !!
    Ik hoop dat het heel erg blijkt mee te vallen en er geen ingrijpende behandelingen of veranderingen in leefstijl hoeven plaats te vinden.
    Je hebt echt al genoeg op je bord!
    Heeeel veel sterkte met alles.

En inderdaad Natas:

Gefeliciteerd !!!

11. JoMi

JoMi Fanatiek lid

4 okt 2008
    3.338
    0
    36
    Goedemorgen meiden.

Lies heeft weer last van haar onprettige gevoel, maar klaagt niet.

Bebek, heeft super mooie niewe foon met internetabo.
    Puppie blijft lekker thuis (wist niet meer of je het al verteld had). Fijn dat er rond etenstijd mensen zijn die puppie uitlaten.
    Graag ook pb met je nieuwe nr en anders kun je ook altijd smsen. ;) Komen die 200 smsjes ook op.

Koffie, jeetje meid. Het zit jullie ook echt niet mee, ik hoop dat het allemaal een beetje meevalt. Maar wel goed dat ze naar aanleiding van hartfilmpje en bloeduitslagen hem hebben opgenomen. Hij is in ieder geval in goede handen. Knuff.

BB, dagje alleen. Lekker rustig doen waar je zin in hebt. Alleen koopzondag ging dus niet door, carnaval hebben wij hier geen last van. Er wordt hier wel carnaval gevierd in dorpshuis, maar verder ook niet.

Natas, hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag en nog een hele fijne dag gewenst.

Uhhh, de rest die ik vergeten ben. Sorry hoor, dit was even uit het hoofd en moet zo J onder de douche vandaan halen.

Vanmiddag lekker met mijn tablet aan de gang, kijken of ik de ebooks erop kan krijgen.

Als J niet te laat wakker is gaan wij even lekker naar het bos, dus ik zal denk ik vanavond hier wel weer even zijn.

Even kijken of ik foto kan plaatsen van tablet.

12. JoMi

JoMi Fanatiek lid

4 okt 2008
    3.338
    0
    36
  13. BB10

BB10 Niet meer actief

Jaaa Natas gefeliciteerd met je verjaardag!!!!!!!!!!

14. Duimelot

Duimelot Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.132
    0
    36
    Ha Bekje, jij ook al je hele tekst weg, k*t he!

Mooie telefoon hoor! En zo lekker dat die 'narigheid' echt steeds meer achter je komt te liggen! Schoon schip voelt altijd goed.
    (t.z.t. wil ik ook wel je nr. ;). Zal ik je ook de mijne geven).

Lies weer aankomende misselijkheid, bweehhh. Het is gewoon een heel naar gevoel, ook al komt het door iets prachtigs. Beetje klagen mag best hoor.
    Ik zou ook best willen ruilen trouwens en nu doodziek op de bank willen liggen. Maar wie weet .... komt het er ooit nog eens van, let's hope so!

Ik ga zo eens op dat topic in de lounge kijken over eiceldonatie. Ben benieuwd.
    Wel raar trouwens dat toen ik me hier vorig jaar aanmeldde, en wel eens las over IVF en ICSI, en dat dat toen nog zo als een ver van mijn bedshow voelde ..
    (niet wetende dat ik vier maanden later erachter zou komen dat dit ook mijn weg zou worden ..)

Wat wel heel klote is, dat mijn lief en ik het echt niet breed hebben. We verdienen allebei iets boven minimum en als we dit soort dingen willen kunnen doen (alleen al een behandeling in Gent), moeten we echt gaan lenen :(.

Nou ja, nog maar niet teveel op zaken vooruitlopen!

15. Koffieleutje

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Natuurlijk Natas :)

16. Koffieleutje

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Sprak net manlief hij voelt zich goed nu, is op medicatie ingesteld, wrs een vernauwing van de kransslagader. Wordt vervolgd.......

Nee Bebek het was geen hyperventilatie helaas.

17. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Gelukkig voelt hij zich nu goed, maar dat klinkt wel ernstig :(
    Dan had je inderdaad liever hyperventilatie gehad.
    Sterkte meis!

Even een vraagje: ik heb een facebook account, ooit eens aangemaakt in een dronken bui en daardoor heb ik mijn naam verkeerd geschreven :D Ik weet het, hoe erg kun je zijn :D Enniewees, ik ben dus een letter in mijn achternaam vergeten, dus nu staat het overal verkeerd. Is dit aan te passen?? En zo ja; hoe??

18. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Natas, wat een prachtige foto's zeg!! Wat heb jij een mooie buik, ongelooflijk! *ziet groen*

19. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Het is me al gelukt ;)

20. Liesben

Liesben Niet meer actief

Zo, ik heb net van de gelegenheid gebruik gemaakt en even in de tuin gewerkt.
    Nu klinkt dat indrukwekkender dan het is hoor. Onze achtertuin is ongeveer 48 m2, maar volledig betegeld :D
    maar ik heb even alles in potten (die heb ik wel veel) gesnoeid. Heerlijk, zo in het zonnetje!

Deel Deze Pagina