35+ en een zwangerschapswens of zelfs zwanger???

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Koffieleutje, 12 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BB10

BB10 Niet meer actief

Lies je geeft me inspiratie ik ga mijn luie gat van de bank afhijsen en ook even in de tuin rommelen. Even de kipjes los laten lopen, dat vinden ze zo fijn.

2. ladouce

ladouce Fanatiek lid

6 aug 2008
    2.698
    0
    0
    Tjeetje Koffie, het houdt echt niet op bij jullie. Wat zul je geschrokken zijn zeg. Ik zie dat hij inmiddels is ingesteld op medicatie maar gaan ze nog iets doen aan die vernauwing?
    In elk geval beterschap voor je lief en sterkte voor jou en de kids.

Natas, lang zal ze leven, lang zal ze leven, hieper de piep, hoera, hieper de piep, hoera.
    Van harte gefeliciteerd en dat het maar een mooie dag mag worden. De zon heb je al cadeau gekregen vandaag.

Duim, het klinkt alsof het bij jullie een stuk gezelliger is op dit moment. Fijn dat de rust jullie zo goed doet (herkenbaar). Mijn afspraak is de 16e. Ik ben nu wel weer toe om iets te gaan doen en met mijn bloeduitslagen denk ik dat er wel wat te doen is. Zal ze straks even kort posten en uitleggen.
    (Kom straks trouwens naar de grote stad, schoonpa en vrouw zijn jarig)

JoMi, veel plezier met tablet en het uitvogelen van de mogelijkheden.

Lies, klaag je rot zou ik zo zeggen. Mij zul je niet horen, dat weet je (ook al ben ik natuurlijk stinkend jaloers,:) maar mijn tijd komt nog, dat weet ik zeker). Ik hoop dat je de dag niet al te misselijk door komt. Nog een weekje en dan zit je lekker met je gat in het warme zand van Curacao.

Bebek, dat vraag je toch niet aan mij of ik pbtje wil? Dat stuur je toch zeker automatisch en ongevraagd:D.
    Mooie foon en met toetsenbord, gaaf. Ik vond die htc's namelijk altijd zo k.u.t. ivm dat touchscreen maar deze is wel mooi en handig volgens mij. Ben je gewoon online in het zkh. Ach en een leeglopende baterij maakt daar niets uit, gewoon kabeltje in z'n reet.

Limmeke heeft de pest aan carnaval en ligt nu met een deken over haar hoofd op de bank denk ik zo. Gelijk heb je.
    Misschien kun je BB gezelschap houden want die kan niet shoppen ivm carnaval. Het is toch wat daar in Zuiden die Carnaval, het hele leven ligt plat, kun je je als westerling toch helemaal niets bij bedenken. Limmeke, je bent van harte welkom hier in het westen, staan nog hele leuke huisjes te koop hier in de buurt.

BB jij mag helemaal niet shoppen, met de voetjes omhoog jij. Wat is trouwens nu je afspraak over gaan werken? Blijf je nog thuis of ga je toch weer halve dagen of zo.

Hier schijnt het zonnetje maar ook wel wolkjes aan de lucht. Is niet zo heel erg warm. Straks met ov naar Amsterdam want lief is aan het werk in A'dam en dan hoeft hij mij niet op te halen en als ik met de auto ga zitten we weer met 2 auto's (en kan ik ook geen wijntje drinken).

3. ladouce

ladouce Fanatiek lid

6 aug 2008
    2.698
    0
    0
    Ok, even kort mijn bloeduitslagen; ik zet alleen de afwijkende dingen neer:

Naam Waarde Normaal
    Bezinking 20 1/15
    Protrombinetijd 10,1 11/13
    Glucose nuchter 6,4 3,5/6
    Proteine S ag. 153 60/140
    Factor VIII-C 164 70/150
    Factor X 154 60/140
    Immunoglobuline M 3,81 0,5/3
    Anti-CCP 1,6 7/-
    ANA zwak positief
    Anti Cardiolipine IgG 0,5 10/-
    Anti Cardiolipine IgM 8,2 10/-
    Vitamine B12 0,2 0,15/0,64

De vitamine B12 is volgens de referentiewaarden van het lab niet afwijkend maar als je op de site van stichting vitamine B12 tekort kijkt gaan zij uit van normaal waarden vanaf 0,3 dus heb ik wel een tekort. Hiervoor ga ik morgen dan ook de ha bellen om te kijken of ik injecties kan krijgen. Een B12 tekort kan zeker onvruchtbaarheid veroorzaken.

Wat me verder opvalt is de Immunoglobuline M afwijking. Dit is het eerst afweersysteem wat een niet lichaamseigen iets gaat aanvallen en dat is bij mij dus verhoogd. Zou dus de verklaring zijn waarom mijn embryo's worden afgestoten. Dit i.c.m. een licht positieve ANA (is ook immuun gerelateerd) en mijn geschiedenis met fybromyalgie en prikkelbare darm syndroom (beide ook immuun afwijkingen).

De andere afwijkingen zijn vnl. stollingsafwijkingen (mijn bloed stroomt goed) en daar kan ik helaas weinig info over terug vinden. Er is alleen info te vinden over mensen die hier een verhoging hebben dus waarbij het bloed snel stolt.

Ik ga deze uitslagen meenemen naar het Gentse en eens kijken of we er iets aan kunnen doen.

4. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Ladouce, wat mij vooral opvalt aan je uitslagen zijn die Factor uitslagen. Wij zijn vroeger getest op factor 5 an leiden en die heeft met stolling te maken, weet niet precies of dit ook zo is?
    Hoge bezinking wijst vaak op een ontsteking en die glucose lijkt me ook vrij hoog!
    Ik hoop dat je er snel duidelijkheid over krijgt en dat het iets is wat makkelijk te verhelpen is zodat je volgende beebje prachtig blijft plakken!
    Lekker naar Amsterdam zo, klinkt leuk.

Liesje lekker in de tuin geknusteld, heerlijk. Vanmorgen was het hier strakblauwe lucht met volle zon maar nu veel wolkjes. Nog steeds lekker hoor.

Ik ben aan het leuren bij vrienden of iemand me wil ophalen voor een drankje in de kroeg :D Ik wil er zo graag ff uit!
    Lief werd gebeld door zijn collega slash vriend en die gaat dus straks naar het café en dus krijgt Bekje ook de kriebels :D

5. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Oja Ladouce, met die B12 had ik volgens de site ook een afwijkende waarde, maar volgens de artsen dus niet :( Ze schijnen daar nogal ruime normen in aan te houden!
    Ik had alleen uitslagen in hondertallen en niet zoals jij in komma nul, dus weet ff niet hoe jij zit ten opzichte van mij!

Jeuj, krijg net berichtje van vriendje van me; hij wil me halen en brengen dus Bekje mag ff kroegen!! :)

6. ladouce

ladouce Fanatiek lid

6 aug 2008
    2.698
    0
    0

Klopt, op de site van B12 staat tussen de 300 en 640 is goed. Bij mij is het 200 en de referentiewaarden van het lab zijn dus 150-640. Dat zou dus goed moeten zijn, alleen als je zwanger wilt worden is die 200 van mij dus echt te laag. Ik ga er daarom bij de ha echt op aandringen dat ik die injecties moet krijgen.

Die factor VIII-C en Factor X zijn inderdaad stollingsfactoren maar mijn afwijkingen zijn dus + de normaal waarden en ik kan alleen maar info op het www vinden over afwijkingen die - zijn. Ga het dus wel eens navragen hoe dit zit.

Veel plezier in de kroeg!!!!

7. JoMi

JoMi Fanatiek lid

4 okt 2008
    3.338
    0
    36
    Ladouce, ik had waarde 280 en kreeg gelijk injecties. Vanaf 350 en lager kun je al eerste klachten krijgen, dus ik zeg: Ja, jij hebt ook injecties nodig!
    Veel succes ermee, want het is vaak erg moeilijk. Ik heb in het begin zelfs ampullen uit Duitsland besteld. Met spuiten bij apotheek hier was ik nog niet meer dan €0,75 per injectie kwijt.

Zo, nu weer even verder met tablet uitvogelen.

Oh bebek, fijn even kroegen.

BB en Lies lekker de tuin in.

Koffie, sterkte met hubbie en fijn dat er nu medicatie is ingesteld. Ben benieuwd wanneer jullie zeker weten of het vernauwde kransslagader is en of ze er wat aan gaan doen.

Tot laters.

8. JoMi

JoMi Fanatiek lid

4 okt 2008
    3.338
    0
    36
    Ladouce, heb jij trouwens de site van Hendrik de Jong of stichting B12? Want die van Hendrik de Jong is ook erg goed namelijk.

9. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Ladouce, ik had 250 en ik werd weggestuurd :( Terwijl die dus ook te laag was! Het schijnt wel te wisselen trouwens hoor, want later was ie weer wat hoger.

10. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Lieverds, ik ben pleite.
    Ga het komende uur peukies rollen, getver :(
    En daarna ben ik weg!

Fijne zondag meiden!

Ow enne, de facebookers onder ons: vriendjes worden? :)

11. Duimelot

Duimelot Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.132
    0
    36
    Goed Ladouce, dat je nu gerichte vragen kan stellen in Gent aan de hand van je uitslagen en hopelijk gaan ze hier niet moeilijk doen over de b12-injecties. Ooo, ik duim zo dat het gaat lukken voor jullie ! !
    Veel plezier in onze grote stad trouwens!

Bekje, veel plezier bij je kroegbezoek en misschien willen 'ze' wel even met je hossen :D.

Lies en BB heerlijk in de tuin aan het frutten. Doen jullie trouwens wel je handschoentjes aan ?

Jomi helemaal verzonken in d'r nieuwe tablet, klinkt goed. Veel plezier ermee.
    Wat fijn trouwens om dan even informatie te kunnen uitwisselen over die waardes en injecties. Echt nuttig forum hier!

Nou, hier schijnt het zonnetje weer mooi, was even weggepest door wat wolken, maar nu weer tevoorschijn.
    Even mijn broodnodige vitamine D opdoen buiten, ook niet geheel onbelangrijk.
    Ben trouwens ook weer veel te lang op die eiceldonatie-topics blijven hangen. Ik ga me na een tijdje dan zo akelig voelen. Ontmoedigd en ook een beetje neurotisch door al dat gezoek naar 'De Oplossing' :)?).
    Dus lieve meiden, tot straks weer en nogmaals veel sterkte Koffie met deze situatie!

12. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    jeetje koffie, stopt het nu nooit? knuffel en hoop dat er niets ernstigs met ML aan de hand is

bekje mooi abootje kunnen afsluiten..! zou meteen smsje sturen naar die stomme trol :)

gefeliciteerd natas!!

ladouce: al die uitslagen zeggen me nix, maar hopelijk zien ze in Gent het licht en kunnen ze wat doen.

13. Ria32

Ria32 Niet meer actief

Natas gefeliciteerd met je verjaardag.

even kort zoonlief zit op schoot die wil aandacht.

14. BB10

BB10 Niet meer actief

Ladouce ik heb geen verstand van de waardes. Ik hoop dat ze je in Gent kunnen helpen.

Duim lekker van het zonnetje genoten?

Ria wanneer kregen jullie de sleutel nu?

Lim trek je het nog? Heb jij je 2 meiden niet in een outfitje gehesen om te gaan carnavallen? Of is het bij je denkentje gebleven? Ik kan je geen ongelijk geven hoor;)

Koffie fijn dat ze medicijnen aanslaan. Weet je al wat ze er nog meer aan gaan doen?

Lies hoe is je tuin?

Hier alle asters en floxen van de sprieten van vorig jaar ontdaan. Een paar brandnetelslierten uit de grond getrokken maar toen ik aan de volgende pollen wilde beginnen bedacht ik me dat het niet zo'n slim idee was om met al mijn kracht aan die dingen te gaan staan trekken. (zoiets leverde me de vorige keer bloedingen op) Dus toen heb ik de kippen terug in hun hok gezet en ben ik weer naar binnen gegaan. Dus ik heb mijn frisse lucht van vandaag weer gehad.
    Kan iemand mij vertellen of morgen de winkels in de grote steden in Brabant open zijn(Eindhoven bijv)? Ik kan het nergens vinden:(

15. Ria32

Ria32 Niet meer actief

BB de sleutel zal nog wel even op zich laten wachten helaas, ze hadden foute info gegeven en het zit even tegen.
    we zouden 10 maart moeten komen dan konden we het huis in en zouden we te horen krijgen wanneer definitief, helaas dit waren de andere 2 blokken ons bllok word nog neit opgeleverd, had al een vermoeden en die werd vrijdag bevestigt.
    Ze houden nu eind april begin mei aan, wij hopen zelf eind april want 9 mei is noah jarig. Wel balen maa rje doet er niks aan helaas.
    Ze zijn wel ver al de muren binnen staan ook al word een echt huis zo.

16. Ria32

Ria32 Niet meer actief

Enne BB denk goed om jezelf he, die pollen redden zichzelf wel hoor, tuin is minder belangrijk als jou kleintje en jij.

17. BB10

BB10 Niet meer actief

18. Duimelot

Duimelot Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.132
    0
    36
    BB, heheh! Eindelijk een buikfoto, en mooi hoor!!
    Ik vind het wel een 20-weken buik hoor. Leuk dat je 'm neergezet hebt.

Ik heb zeker van de zon genoten en lekker door de stad gewandeld en zelfs een nieuw jurkje gekocht. Ben er erg blij mee! Wel echt een zomerdingetje dus ik moet nog even wachten.

Ria, balen dat jullie de sleutel voorlopig nog niet krijgen. Hopen dat het nog gaat lukken voor Noah's verjaardag.

Nou, hier voor pampus op de bank en ga zo ook mijn bedje in.

Slaap lekker iedereen!

19. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
  20. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Koffie ik heb je bericht op hyves gevolgd. Meid wat schrikken weer! En wanneer gaat het bij jullie nou es goed? Tis je zo gegund!

Wat een mooie phone Bekje, en super dat je weer gewoon een abbo af kan sluiten. Ik ben ook helemaal blij met mijn smartphone die ik sinds een paar weekies heb (een Samsung).
    Doe mij maar een pb'tje met je nieuwe nummer!

Ladouce, ik hoop dat ze in Gent iets kunnen met de licht afwijkende uitslagen. Sowieso de B12 injecties, lijkt mij dat ze gezien je wens om zwanger te worden daarop in zouden moeten gaan.

Wat een lief buikje BB!

Lievies, allemaal bedankt voor m'n verjaardagsfelicitaties!
    Over de cijfertjes heb ik het ff niet hoor :p. Ik heb een leuke dag gehad, kadootjes gekregen(met als klapper van Danique een spulletje om m'n autovelgen mee schoon te maken, hahaha) en vanavond hebben we lekker gegeten op de pannekoekenboot.

Ook dank voor de complimentjes over de zwangerfotoshoot!
    Voor de niet-hyvers/fb'ers heb ik die foto's net ook hier in een fotoalbum gezet.

Deel Deze Pagina