35+ en een zwangerschapswens of zelfs zwanger???

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Koffieleutje, 12 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    wat een mooie foto's natas!

2. BB10

BB10 Niet meer actief

Ik ben de eerste!:D
    En nu duik ik terug mijn bed in. Winkels zijn hier toch niet open.;) Stomme carnaval!

3. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    hier in roermond is heel veel wel open vanmiddag.. retailpark, outletcenter, centrum zelf weet ik niet, alle supermarkten etc

4. Liesben

Liesben Niet meer actief

Goedemorgen meisjes!

Vreselijk eigenlijk, dat dat carnaval het hele leven verder plat legt?

ladouce, ik had gisteren even naar je uitslagen willen kijken, maar heb er geen tijd voor gehad. sorry!

Duim, ik kan me voorstellen dat je door te veel lezen radeloos wordt. Laat alle ideeen even bezinken, en wacht Gent af. wie weet wat die wonderdokter voor je kan doen! (Ik hoop heel veel)

Koffie, hoe gaat het nu met je man?

BB, wat een mooie buik! Lijkt qua grootte op de mijne :D
    (ik is jaloers op zo'n lijntje!)

Natas, lekker verwend op je 20e verjaardag? :D
    Goed zo!

Hier alles goed. Moe (alhoewel dat iets minder lijkt), obstipatie, zere borsten, lage rugpijn, vlagen van heel veel afscheiding. Alleen die misselijkheid komt en gaat. Eergisteren nare dag, gisteren en vandaag (tot nu toe dan) eigenlijk nergens last van. Waardoor alle radartjes weer volop aan het werk gaan..
    Ik moet me gewoon niet zo focussen op alles wat ik wel of niet voel, ik weet het, maar het is zo moeilijk om me echt te ontspannen!
    Vandaag over een week op vakantie!

Oh ja, (ex)zwangeren onder ons. Soort spierpijn door de hele buik. Herkenbaar?

5. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    herkenbaar spierpijn in buik lies.. dat zijn je banden die uitrekken

6. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    20.......... dat zijn leuke cijfertjes :D

Herkenbaar Lies, de bm is aan het groeien!

Thnx Lim!

7. Koffieleutje

Koffieleutje Fanatiek lid

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Met hubbie gaat het goed, hart blijft rustig nu met de medicatie...

Hij heeft net een fietstest moeten doen en dat ging ook goed, nu is hij weg voor een thoraxfoto. Ik verwacht dus eigenlijk wel dat ik de ouwe mopperpot vandaag wel weer thuis heb en dat hij poliklinisch verder gaat maar ik zit ff te wachten op telefoon. Hubbie zou ff bellen als de Cardioloog is geweest en hij meer weet.

8. Liesben

Liesben Niet meer actief

Fijn om te horen koffie!

9. Duimelot

Duimelot Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.132
    0
    36
    Dat zou inderdaad fijn zijn Koffie als man weer thuis kan mopperpotten. Ben je al een beetje van de schrik bekomen?
    Zijn je kinders een beetje steunend?
    Sterkte met alles!

Lies, wat een spanning toch he! Maar volgens mij gaat het hartstikke goed in jouw buik. Baarmoeder is echt aan het ruimte maken hoor!

Ik zal proberen wat minder te lezen inderdaad en 1 stap tegelijk. De afspraak in Gent geeft wel enigszins rust gelukkig.
    Vanavond weer acupunctuur en vrijdag ook weer. Ze neemt me wel flink onder handen. En ik jas zo mijn hele alternatieve zorgbudget er doorheen. Ik hoop dat het me echt wat brengt.

Lim, fijn dat bij jou in ieder geval de winkels open zijn. Kan je een soort van normaal leven blijven leiden. Gaan de jongens niet carnavallen of hebben die er ook niks mee?

Natas, wat een prachtfoto's trouwens. Leuk dat je ze ook hier hebt neergezet. Het is zo grappig als ik sommige foto's van Danique zie, moet ik af en toe echt aan mezelf als kindje denken ..

BB, ben je alweer op? :D
    Lekker he, dat uitslapen, heb ik vanochtend ook lekker gedaan, hmm.

Bekje, heb je nog een Katertje ;)?

10. Liesben

Liesben Niet meer actief

Zo hee, net toch heerlijk een uur in het zonnetje in de tuin gezeten! Wij zijn gezegend met een (achter)tuin op het zuiden. Zo fijn!

En oh ja, de roosvicee laxo gaat zijn werk doen. Ws in combinatie met ontbijtkoek en gedroogde abrikoosjes :D

11. BB10

BB10 Niet meer actief

Ik ben toch (eigenwijs) in mijn eentje de stad in gegaan. En er waren verbazingwekkend veel winkels open en het was niet druk. Dus ik heb heerlijk in mijn eentje geshopt.
    Een heel leuk roze met rode stippen romper met rood broekje, voor mezelf een witte blouse waar ik nog in kan groeien;), 2 rompers (overslag) van de Hema en nog extra hydrofiele luiers en een hoeslakentje en rappapa een luiertas van LIEF. Zoo leuk rood met witte stippen en allerlei applicaties erop. Ben er helemaal mee in mijn nopjes zeker omdat de wandelwagen zwart is en dit hem opfleurt. Nu gauw eten koken want hubbie is ook onderweg.

12. Liesben

Liesben Niet meer actief

Liesje wil ook (baby)shoppen :(

Dames, wat zijn we stil?

13. BB10

BB10 Niet meer actief

Lies eerst lekker op vakantie daarna een mooie echo met een minimens met alles erop en eraan en dan kun je helemaal los!!!

14. Duimelot

Duimelot Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.132
    0
    36
    Ik ben er ook weer eventjes :)

Duimpie wil ook baby-shoppen .. Heerlijk, rood met witte stipjes BB.

Hebben jullie ook rtl4 nieuws gezien over bloedtest op syndroom van Down i.p.v. vlokkentest of vruchtwaterpunctie?

Stomme is dat die test pas eind dit jaar of begin volgend jaar pas op de markt komt. (hij wordt bij 12 weken gedaan).

En straks op rtl8 bevallingsverhalen.
    Daar keek ik vroeger (toen ik een jaar of 25 was) heel vaak naar en moest dan ook altijd een traantje weg pinken. Ben benieuwd of dat nu weer gebeurt .. Grote kans :D.

15. Liesben

Liesben Niet meer actief

Ik kan niet wachten!

Duimpje, al die bevallingsverhalen hebben me nooit kunnen bekoren ;)
    Dat van die bloedtest had ik nog niet gehoord. Interessant.

16. BB10

BB10 Niet meer actief

Ja klopt Duim ik had het in een blad gelezen. Lijkt me een goede vooruitgang.

17. Duimelot

Duimelot Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.132
    0
    36
    Speciaal voor BB :D (en voor Lies ;)):

18. BB10

BB10 Niet meer actief

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!

19. Desmo

Desmo Fanatiek lid

14 feb 2009
    2.925
    0
    0
    Utrecht
    Leuk rood met witte stippen. Hier nog iemand die van stippen, streepjes, ruitjes en ander druk gedoe houdt :D

Lies wat lekker om te lezen hoe jij lekker aan het zwangeren bent. Misselijk, zere boobs, obstipatie ... ga zo door! Ik hoop alleen dat je het thuis kunt laten als je op vakantie bent ;)

Bebek helemaal happy met je nieuwe foon? Heb je nummer gelijk opgeslagen ;) Vandaag over een week issie trouwens weg ... je hernia dan he :D Oh en ik heb me nu alvast voorgenomen dat ik dinsdagmiddag bij je kom bedhangen. Moet namelijk maandag-, dinsdag-, en woensdagavond weg dus dan kan ik niet :(

En Ladouce heeft over een week haar eerste werkdag sinds tijden er al weer opzitten. Ook en leuk vooruitzicht :)

BB wat een lief buikje!

En Koffie wat een ontzettende schrik nou weer bij jullie. Ik heb het via Hyves gevolgd (en nog). Hou vol hoor meidje, ooit komt er een eind aan jullie pech en ellende.

Duim ik keeg vroeger ook altijd naar die bevallingsverhalen en moest ook altijd huilen :) Nu ga ik niet kijken, moet ik vast weer huilen en nu is het me toch te beladen.

20. Duimelot

Duimelot Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.132
    0
    36
    :D

'Duimpje, al die bevallingsverhalen hebben me nooit kunnen bekoren ;)'

Kan ik me voorstellen Lies, zeker nu het jou ook te wachten staat :)
    ( en Des, dat kan ik me ook erg voorstellen. Wie weet vlt het bij straks ook wel een beetje verkeerd ..)

Goh, wat heb ik toch een lekker eten gemaakt, zit echt te smullen, hmm.

Bekje, waar ben je nou? Leef je nog of ben je gister onder gehost?

Deel Deze Pagina