35+ en een zwangerschapswens of zelfs zwanger???

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Koffieleutje, 12 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Liesben

Liesben Niet meer actief

Desmo, fijn je weer even te zien hier!

2. Duimelot

Duimelot Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.132
    0
    36
    Het is trouwens wel ontzettend Amerikaans programma. Ik keek altijd naar het Nederlandse programma van SBS6.
    Hier worden echt een aantal vrouwen gevolgd waaronder een stripper. Volgens mij echt per ongeluk zwanger geraakt :)x).

Ik kijk het nog even aan, maar ook kans dat ik het zo uitzet ..

3. BB10

BB10 Niet meer actief

#3263 BB10, 7 mrt 2011
    Laatst bewerkt door een moderator: 7 mrt 2011
  4. Duimelot

Duimelot Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.132
    0
    36
    BB, ik krijg 'm niet te zien, Firefox kan het niet openen.

Nou, wat een stom programma. Er is niemand bevallen. Dat wordt uitgesmeerd over een aantal afleveringen, grrr.

En wat een situaties: 1 vrouw heeft een workaholic-man die niet eens vrij wil nemen als zijn vrouw bevallen is, 1 vrouw (meisje) die hoogzwanger bij haar vriend weggaat en nog een kindje van 2 heeft en dan die striptease-danseres nog ..

5. Liesben

Liesben Niet meer actief

Linkje werkt niet BB!

Ik haak af. Zei ik vanmiddag nog dat het leek of ik meer energie had...die is zojuist met het afwaswater weggespoeld :D
    Dus bankhangen en vroeg slapen is mijn plan voor deze avond! Morgenochtend naar de kapper, morgenmiddag even wat zomerspullen wassen. Daarna nog 3 daagjes werken, en dan vakantie!

6. BB10

BB10 Niet meer actief

Nu wel denk ik.

7. Duimelot

Duimelot Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.132
    0
    36
    Schattig BB!

Luier ze Lies. Ik ga zo ook op de bank hangen en vroeg der in want morgen vroeg op en werken.

Fijne avond allen!

8. Desmo

Desmo Fanatiek lid

14 feb 2009
    2.925
    0
    0
    Utrecht
  9. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Duim, was je ook zo'n knap kindje? :D
    Ik had al eerder gehoord van die nieuwe bloedtest op komst om te testen op Down. Ik baalde er ook van dat mijn zwangerschap daarvoor nog te vroeg was. Godzijdank gaf de combinatietest een voor mijn leeftijd geweldige kansberekening dus ik het niet de keuze hoeven maken wel of geen vruchtwaterpunctie.

Wat een gave luiertas BB!
    Je ziet nu heel veel van dit soort spul in de winkels, veel rood en roze met stippen, ruitjes, bloemetjes, etc. Ben er ook gek op. We hebben Danique haar nieuwe peuterkamertje een beetje in deze sfeer, was ook errug leuk om voor te shoppen!

Des, hoe gaat het met je?

10. Liesben

Liesben Niet meer actief

Joepie, ik ben de eerste!

Leuk die tas BB!

Vannacht weer onrustig geslapen. Nu nog even bijkomen, zo naar de kapper. Moet toch een beetje knap op vakantie? ;)

11. BB10

BB10 Niet meer actief

Ik moet ook hoog nodig naar de kappert maar die viert ook carnaval:(
    Hoop dat hij vrijdag of zaterdag nog tijd heeft?

Leuk dat jullie mijn tas ook zo gaaf vinden!

Ik ben zo naar de gyn tot straks!

12. ladouce

ladouce Fanatiek lid

6 aug 2008
    2.698
    0
    0
    BB, succes bij gyn.
    Inderdaad leuke tas. Zou ik ook gekocht kunnen hebben.

Lies, veel plezier bij de kapper. Lekker zonnig kapsel voor de vakantie.

Bebek, waar is jij????????

Des weer terug maar morgen weer weg. Veel plezier!

Duim heeft rust tot aan afspraak in Gent. Ook fijn.

Koffie, hoe is het met lief?

Limmeke, nog even geduld maar dan is de carnaval weer voorbij voor een jaar.

Ik heb zojuist mijn paps en mams op Schiphol gedropt; ze gaan lekker 11 daagjes naar de Spaanse zon. Ben zelf nog even aan het genieten van mijn laatste daagjes vrij. Maandag na 9 maanden:$ weer aan de slag. Heb er echt zo'n zin in.

13. Liesben

Liesben Niet meer actief

Zo, haartjes weer geknipt en gekleurd....Nu even stofzuigen, dweilen en even door de zomercollectie heen om te zien wat er nog gewassen en gestreken moet worden :D

14. ladouce

ladouce Fanatiek lid

6 aug 2008
    2.698
    0
    0
    Ik hoop dat je niet veel hoeft te wassen en strijken. Altijd zo'n heerlijk klusje.

Zojuist heeft huisarts gebeld en ik heb met haar overleg gehad over B12 injecties. En geen enkel probleem, morgenochtend de 1e halen bij assistente. Toch wel fijn zo'n huisarts die alles ok vindt.

15. BB10

BB10 Niet meer actief

Ik kom even melden dat ik weer door de APK ben. Buik groeit goed en de gyn moest lachen om de druktemaker in mijn buik, hij kon het hartje nauwelijks vinden omdat onze frummel zoveel herrie maakte met bewegen en draaien.

Ik ga gauw het logeerbed in orde brengen want mijn mams komt een paar dagen logeren. Lekker samen shoppen (alweer:))

16. JoMi

JoMi Fanatiek lid

4 okt 2008
    3.338
    0
    36
    Oh wat mooi ladouce, dat jou ha niet moeilijk doet. Waren ze allemaal maar zo.
    Heeft ie over nog meer dingen gehad?

17. JoMi

JoMi Fanatiek lid

4 okt 2008
    3.338
    0
    36
    Ook weer apk goed gekeurd, lekker genieten.

In ieder geval veel plezier met je mams en shoppen is niet erg hè? Vooral niet voor die kleine.

18. JoMi

JoMi Fanatiek lid

4 okt 2008
    3.338
    0
    36
    Heeft weer een mooie nieuwe frisse coupe voor de vakantie, is altijd lekker.

19. JoMi

JoMi Fanatiek lid

4 okt 2008
    3.338
    0
    36
    Hier verder aardig druk, misschien straks tussendoor nog even wat reageren of vanavond.

Morgen hele dag weg, J gaat naar oma en ik ga met tante kantine en verkleedruimte grote beurt geven. Weet niet hoe lang wij nodig hebben, daarna zal ik ook wel moe zijn denk ik.
    Natuurlijk een hele dikke puinzooi met die mannen, allemaal klei en stof onder en boven. Maar zal wel weer lekker zijn als alles weer spik en span is.

20. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Ik leef nog hoor liefjes. Ben gewoon even niet in een erg sociale bui en ben druk met...niks eigenlijk ;)
    Hoewel ik net de ramen gelapt heb. Best handig met een hernia. Voelt reuzefijn ook. Maar ja, het ziet er niet uit als de zon er op staat en als ik straks thuis zit en ik krijg bezoek schaam ik me iedere keer kapot :) Dus het moest maar ff, al ben ik er niet tevreden mee en heb ik het balkon niet meer gered. Slaapkamer wel.

Ik zal poging doen tot bijlezen....

Deel Deze Pagina