35+ en een zwangerschapswens of zelfs zwanger???

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Koffieleutje, 12 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jes4

jes4 Fanatiek lid

30 apr 2010
    1.536
    0
    0
    Op dit moment geen tijd om bij te lezen; zitten ff thuis voor een boterham en ga zo weer verder met carnaval; vanaf 11.00 al onderweg. Heb wel een sfeer impressie geupload. (zie mijn album)
    Denk aan jullie; veel liefs.

2. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Lim, die trol is geen smsje waard :D Ik heb haar tot 2x toe gemaild, maar ze reageert gewoon niet. Stuk ellende ;)

BB lekker in de tuin aan het klussen geweest. Het is ook zulk heerlijk weer!
    En wat een prachtige, beschaafde buik heb je zeg! Ik sluit me bij Limmeke aan; zo mooi is de mijne niet :D

Ria, vervelend dat de info over je sleutel niet goed was, vrij slordig ook. Ik hoop dat je voor Noah's verjaardag in een piekfijn gepimpt huisje zit!

Natas is lekker verwend met haar verjaardag; leuk! Ik had op hyves al op je foto's gereageerd, ze zijn echt supermooi!

Lies heeft spierpijn van haar groeiende buikje....mooi zo, dan gaat het goed daarbinnen! :) En de poeperitus komt ook weer op gang lees ik... :D
    En al lekker bijna op vakantie, heerlijk! Mét nieuwe frisse zomercoupe :)

Koffie, fijn dat het weer beter gaat met hubbie! Wat een schrik zeg! Hoe gaat het nu verder, gaan ze hem opereren of medicatie ofzo?

BB, gave luiertas!! Ikke helemaal gek op kleurtjes en stippies en dingetjes, dus ik vind hem helemaal leuk!

Des is er ook weer; jippie! Zonnetje doet een mens goed he?!
    Enne, ik kijk ook niet naar die bevallingsverhalen hoor, is mij ook te beladen. Superleuk dat je dinsdag naar het ziekenhuis komt!!

Hier nog eentje die wel een kappert kan gebruiken ;) Mijn haar vindt al die medicijnen niet zo leuk geloof ik. Gelukkig heb ik makkelijk haar en is het dik, want er valt nog weleens wat uit. Over maandje kan ik weer en dan ga ik weer lekker zomers met coupe soleil, net als vroeger!

Ladouce, lekker voor paps en mams dat ze ff naar de Spaanse zon gaan! Daar knap je zo van op na zo'n kouwe winter!
    Fijn dat je HA niet moeilijk doet over die B12 injecties! Eigenlijk ook wel logisch, want als je een teveel binnen krijgt kan dat geen kwaad; dat wordt weer afgebroken. Snap dus niet waarom de mijne zo lastig deed. Zal wel komen doordat het zo duur is. Ik hoop in ieder geval dat het bij jou effect heeft!
    En maandag lekker met werken beginnen, leuk joh! Kan me voorstellen dat je er zin in hebt!

BB is weer door de keuring heen; mooi zo! Nog nieuws over het strengetje of is dat inmiddels weg?

Mama73 lekker aan de carnaval, zal zo even foto's kijken!

Zo, ik ben weer bij. Was ook ff afwezig omdat Lief vrij was drie dagen. Zondag lekker naar de kroeg geweest, super gezellig. Wel ff mijn gal zitten spuien dat ik het erg jammer vind dat niemand zijn gezicht heeft laten zien nu ik zo lang thuis zit...
    In ieder geval leuke middag gehad en heb meteen vervoers-uitnodiging voor donderdag en zaterdag op zak ;) Denk niet dat ik er gebruik van ga maken, maar toch.
    Gisteren onze nieuwe pincodes opgehaald en ff wat dingen geregeld, zoals foto's bestellen en lijstjes ophangen. Daarna lekker met Lief en puppie naar buiten en in het zonnetje gezeten terwijl Lief met puppie aan het ballen was; heerlijk genietmomentje!
    En verder beetje met mijn foon aan het spelen :D Superding, echt! Wel 1 groot nadeel: die batterij is echt supersnel leeg. Kansloos wel eigenlijk.
    Pfft, en nu heb ik weer een probleem, want moet mijn nieuwe nummer doorgeven voor internetbankieren, maar dan moet ik oude eerst blokkeren en 5 werkdagen wachten op de nieuwe. In die tijd kan ik dus niet overboeken en over 5 werkdagen lig ik in het ziekenhuis! Misschien dat Lief het ook op mag halen, maar dat weet ik dus niet. Overschrijvingskaarten heb ik niet, dus is ff lastig.

Oja, en verder ga ik vrijdagochtend niet naar ziekenhuis hoor. Ik vind het ook erg raar, dat ik met mijn zere, niet mobiele lijf helemaal naar Utrecht moet om daar een uur naar het gezwets van de fysio te luisteren. Gaat gewoon niet, want heb geen vervoer en zelf rijden is geen optie, want mijn been heeft uitval, dus dat is levensgevaarlijk. Met de bus kan ik ook niet. Ik heb met mijn fysio overlegd en die heeft nu het ziekenhuis gemaild dat ik daar gewoon echt niet naar toe kan, dus dat hij die tips wel wil geven, zodat ik toch ben voorbereid. Ben benieuwd hoe dat gaat aflopen!
    Afspraken met mijn fysio voor na thuiskomst staan ook al gepland, dus is ook geregeld.
    Verder heb ik wellicht een hulp in de huishouding voor na mijn operatie en misschien dat we die wel houden als ik weer ga werken; wel erg lekker om iemand te hebben die de grote k*tklussen doet!
    En ik heb 2 meiden uit de flat die puppie af en toe uit willen laten, dus zo komen we er wel!
    Eigenlijk is alles dus wel zo'n beetje gereed voor de operatie...vandaag over een week is het achter de rug! Als ik tenminste wakker word... ;)

3. ladouce

ladouce Fanatiek lid

6 aug 2008
    2.698
    0
    0
    Bebek, ik meld me trouwens vast aan voor woensdagmiddag. Kom ik wel met lief naar het zkh. We moeten woensdag namelijk eerst naar Gent en komen dan door naar jou. Zie je m'n lief ook eens:D

4. ladouce

ladouce Fanatiek lid

6 aug 2008
    2.698
    0
    0
    En natuurlijk wordt jij gewoon weer wakker!!!!:D:D

5. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Helemaal leuk!!
    Ik heb trouwens bezoekuur van 16 tot 20. Al deden ze vorige keer geloof ik niet moeilijk als er mensen eerder of iets later waren. Heb nog geen idee waar ik lig, maar als ik na de operatie wakker word en helder genoeg ben zal ik dat nog doorgeven! Weet trouwens pas vrijdag hoe laat ik geopereerd word.
    Maarre, trek je dat wel, na een bezoek aan Gent?? Anders even goede vriendjes hoor!

Niet lullig bedoeld voor jullie hoor, maar ik bestel vast regen voor volgende week :D Ik wil geen zonnestralen zien als ik daar als vaatdoek in dat ziekenhuisbed lig, ik wil regen, wind, hagel en sneeuw :D

Fijn trouwens dat jullie er zo van overtuigd zijn dat ik wakker word... ;)
    Ik dus niet, hahaha. Ik maak me ook alleen maar daar druk om, de rest boeit me geloof ik niet zo. Ik ben gewoon blij als ik wakker word en alles is achter de rug!

6. Annna

Annna Fanatiek lid

20 sep 2007
    2.587
    0
    0
    ZUID HOLLAND
    Zo het heeft een tijdje geduurd zeg. Maar we zijn weer op de rit hier.

Linde is uiteindelijk 4 dagen op de intensive care geweest.
    Vreselijk om mee te moeten maken, je kleine dierbare schat
    aan alle ledematen verbonden met een apparaat of een infuus.
    De eerste dag en nacht was vooral het ergst en heel angstaanjagend voor mij.
    Gelukkig mocht ik toen in het ziekenhuis blijven slapen.
    De tweede dag was ze stabiel en vanaf daarna ging het eigenlijk steeds
    met sprongen vooruit en waren de verpleegkundigen steeds
    enthousiast over de geboekte vooruitgang.
    Na 4 nachten werd ze overgeplaatst naar het ZH hier op 5 minuten afstand.
    Daar mocht ik op haar kamer verblijven en ook hadden we wat meer de
    mogelijkheid om met zijn allen bij elkaar te zijn en haar zelf te verzorgen.

Na Lindes verblijf in het ziekenhuis heeft Yara een flink buikvirus te
    pakken gekregen. ipv rustig weer op adem te komen nadat ik met
    Linde weer thuis kwam, was er dus veel werk aan de winkel.
    Zieke kindjes, spuug, poep en heel veel was.
    En een mama die op haar laatste restje energie doorging. Niet echt een ideale kraamtijd.

Yara heeft een behoorlijke terugval gekregen nadat we terug kwamen uit het ziekenhuis.
    Ze was echt een groot meisje aan het worden, maar daarna was ze heel eenkennig en
    mocht ik opeens niet meer uit het zicht verdwijnen en wilde ze bij ons zitten om te eten
    en moet ze door ons de trap op gedragen worden.
    Dat is nu wel grotendeels over, maar ze is nog wel snel overstuur en huilerig.

Allemaal wel heel begrijpelijk voor zo'n klein ukkie die in een paar weken tijd wel heel wat mee gemaakt heeft.
    Met veel bevestiging en aandacht is het vast ook zo weer voorbij.
    Ze is in elk geval ook wel weer heel gezellig nu ze weer beter is.
    Ze zijn strondeigenwijs en bewerkelijk zo rond de twee jaar,
    maar oh zo gezellig als ze gaan kletsen en in je buurt aanrommelen.

Ondertussen ben ik er helemaal uit wat hier gebeurd.
    Ik heb nog wel af en toe bijgelezen schaarse momenten tijdens het voeden,
    maar tikken met 1 hand is niet mijn ding. Bovendien is de dag met twee kleine kindjes erg druk.
    Ik probeer beiden evenveel aandacht te geven, wat natuurlijk gewoon niet altijd lukt.

Ik denk ook maar dat dit moment misschien het juiste is om hier afscheid te nemen.
    Een nieuwe zwangerschap zit er niet echt meer in.
    We zijn vreselijk gelukkig met de twee gezonde kinderen die we nu hebben.
    En onze leeftijd maakt toch dat we niet nog een paar jaar de tijd heben.
    Ik zal heus nog wel eens langskomen om te kijken hoe het hier gaat en om jullie te feliciteren.
    Hopelijk kan ik snel en vaak voor die gelegenheid langs komen.
    En over een wat langere tijd hoop ik jullie allemaal terug te zien bij de 35+ mama's!

in elk geval veel goeds voor allen!
    http://www.zwangerschapspagina.nl/de-mamas/229710-35-mamas-deel-3-a-99.html#post9406853

7. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    Meiden ik lees af en toe wel mee, maar heb vreselijk hoofdpijn, al sinds zaterdag. Gisteren naar dokter geweest, heb nu Antibiotica want is kaak en voorhoofdsholte ontsteking. Kan geen paardemiddel nu krijgen ivm iui, dus heb lange kuur, en koppijn is nog steeds niet te harden.

Dus sorry voor geen reactie op wat iedereen heeft geschreven

8. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    Anna, fijn dat alles nu goed gaat en ik begrijp heel goed dat je je handen vol hebt nu met alles en de 2 kleintjes. is niet niks.

Ik hoop dat je toch af en toe je neus hier om de hoek steekt om te laten weten hoe het gaat. En hopelijk zijn we hier allemaal niet meer over een jaar!

Ik wens je heel veel geluk met je kindjes en hopelijk tot snel.

Liefs

9. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    Koffie, wat een schrik weer bij jullie...gelukkig gaat het nu beter met je mannetje. Wat zijn nu de vervolgstappen?

Bekje...nu ophouden hoor meis, je wordt gewoon wakker en bent lekker pijnvrij straks en op naar een mooie zwangerschap daarna!!

10. Liesben

Liesben Niet meer actief

Lieve Annna, wat heerlijk om te lezen dat nu eindelijk alles weer een beetje normaal verloopt bij jullie. Wat een vervelende kraamtijd hebben jullie zo gehad...Bah.
    Maar nu breekt hopelijk de tijd van het grote genieten aan.
    Wel jammer dat je afscheid neemt, alhoewel ik je wel begrijp. Het ga je goed!

11. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    BB wat een leuke luiertas!

Mama nog aan de carnaval...moet er echt niet aan denken..heb het vroeger wel gedaan, maar zou het nu echt niet meer volhouden

12. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Anna, balen van je ellendige kraamtijd!
    gelukkig gaat nu alles goed. Rest mij niets anders dan je veel geluk te wensen met je gezin en veel plezier en gezondheid!

13. Ria32

Ria32 Niet meer actief

Goed brak en chagerijnig vandaag, en had een energieaanval die ik nu weer meot bekopen, zo zoonlief eten geven en dan bankhangen als die op bed ligt.

14. Annna

Annna Fanatiek lid

20 sep 2007
    2.587
    0
    0
    ZUID HOLLAND
    Ha Ik zie dat ik Ria nu hier echt voluit mag feliciteren! Van harte meid! Had het al begrepen via je code berichtje ;)

Ik ben blij dat er al weer drie keer roze op de lijst staat!

Ik kom nog af en toe echt wel langs hoor!
    Bovendien ben ik veel te benieuwd naar hoe het met iedereen gaat.

15. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
  16. ladouce

ladouce Fanatiek lid

6 aug 2008
    2.698
    0
    0
    Had het al gezien. Alles is daar al gezegd wat ook nog eens klopt en straks wordt het weer zo'n welles/nietes verhaal. Ga dus niet reageren.

Anna, fijn dat het nu allemaal goed gaat met kleine Linde. En wat een nare kraamtijd maar ik hoop dat je nu kunt gaan genieten van je gezinnetje. We willen natuurlijk nog wel Linde spam!!!!
    Ik wil jou en je gezin in elk geval heel veel geluk wensen en we zien je vast en zeker zo af en toe nog wel voorbij komen.

17. JoMi

JoMi Fanatiek lid

4 okt 2008
    3.338
    0
    36
    Anna, fijn om even te horen hoe het met jullie gaat.
    Wel een hele vervelende kraamtijd heb je zo gehad, maar ik hoop dat het nu allemaal in rustig vaarwater is gekomen.

Verder wens ik jou en jullie allemaal alle goeds toe. Wel jammer dat je gaat, maar begrijp het wel. En helemaal afscheid ga je niet nemen, is fijn om zo nu en dan even te horen hoe het gaat.

18. BB10

BB10 Niet meer actief

Anna ook van mij begrip voor je afscheid. Ik hoop dat je na die ellendige kraamtijd nu volledig van je beide meiden kan genieten!
    Fijn dat je nog regelmatig komt kijken en het ga je goed!

19. Liesben

Liesben Niet meer actief

Gisteren had mijn lijf denk ik een rustdag. Ik had meer energie, was niet misselijk, borsten deden niet zo'n pijn.
    Vandaag ben ik brak, weer de hele dag een wee gevoel in maag en borsten zijn een definitieve no-go-area geworden.
    Desondanks heb ik boodschapjes gedaan, kapper geweest, gewassen, was gevouwen, stofgezogen, gedweild, gestreken en de wc schoongemaakt.
    Nu crash ik zo op de bank.
    Oh nee, eerst koken.

En als ik langere tijd achter elkaar zit krijg ik spierpijn/spierkramp hoog in de buik, alsof alles in elkaar gedrukt wordt. Wat natuurlijk ook zo is.

Zo, dat was mijn spannende relaas van deze dag.

20. BB10

BB10 Niet meer actief

Lies ik ben trots op je! Ik ben zelf meer van het toegeven aan het brakke gevoel om vervolgens de hele dag niet meer van de bank af te komen:);).

Ik heb vandaag iets nieuws op het menu staan, poffertjes (kant en klaar) met smeerkaas en leverworst. Lief is niet thuis en ik had geen zin in zoete poffers. Ik moet zeggen het smaakt heerlijk maar of dat ook werkelijk zo is moet je me na mijn zwangerschap nog maar eens vragen:D.

Deel Deze Pagina