35+ en een zwangerschapswens of zelfs zwanger???

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Koffieleutje, 12 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Gut zeg, ben ik ff blij dat ik me niet in allerlei bochten heb gewrongen om toch bij dat ziekenhuis te komen vrijdag! Het enige wat ze zouden doen is me vertellen hoe ik uit bed moet (boomstammetjes-effect), maar dat weet ik al en ik kan ook niet anders. En verder hoe je je sokken aan moet trekken :)D) en dat je je bed het beste beneden neer kan zetten, wat hier ook niet van toepassing is en wat ik kan verwachten na de operatie. Wat ik helaas ook al weet. Dus volgens die mevrouw was het voor mij sowieso een vrij zinloze onderneming geweest! Ook raar dat ze dat niet ff van tevoren checken; laten ze je gewoon voor jan doedel met je kreupele invalide lijf een twee uur reizen voor een uur onzin :$

2. ladouce

ladouce Fanatiek lid

6 aug 2008
    2.698
    0
    0
    Een leuk en gezellig tiepje:D

Enneh, wat die boeken betreft, ik ga je wel verrassen.

3. Liesben

Liesben Niet meer actief

Ladouce, fijn de de AH zo meegaand is en de eerste B12 injectie er zelfs al in zit.
    Nog een paar dagen meis, dan begint het werkende leven weer!
    Gek eigenlijk, 14 maart is een drukke dag op dit forum.
    Bekje voor ok, ladouce mag eindelijk weer aan het werk en ik ga op vakantie!

Bekje, ik hoop dat je je zenuwen iets onder bedwang kunt houden.
    Weet je al hoe laat de ok is? En wil iemand mij een sms sturen als er iets bekend is? Die lees ik ws pas heel laat, maar dan weet ik iets.

Wat betreft de IUI/IVF verhalen. Het lijkt indd zo dat je er ineens veel over hoort als je zelf in dat traject komt. Geeft de burger indd moed. Kijk naar mij ;)

Duim lekker gewandeld in het westerpark gisteren, het was dan ook super weer!

Fijn dat je je iets beter voelt Salcia. En dat de kwaaltjes na de IUI gemaskeerd worden is alleen maar goed, anders ga je je alleen maar gek maken. Nu komen die twee strepen als een verrassing :D

Zo, ik heb gewerkt.
    Misselijkheid viel mee, totdat ik net in de AH liep...ik moest echt even slikken en vooral niet nadenken dat hetgeen in in mijn wagen had ook daadwerkelijk opgegeten gaat worden :D

4. Liesben

Liesben Niet meer actief

En oh ja, vandaag 9 weken zwanger....klinkt al best ver!

5. JoMi

JoMi Fanatiek lid

4 okt 2008
    3.338
    0
    36
    Lies, gefeliciteerd met 9 wkn.

Ladouce al fijn 1e B12 gehad. En bezorgd volgende week woensdag een lading boeken.

Bebek hoeft vrijdag niet naar zk en kan vanaf volgende week woensdag de bibliotheek van Ladouce verslinden.

14 maart is zeker een druk dagje hier, lies op vakantie, ladouce haar 1e werkdag, bebek haar operatie en mijn NOD is dan ook.

Verder vandaag hele dag schoon gemaakt in bedrijf, dus deze dame is wel echt uitgeteld.
    Dus zo kleine man lekker onder douche vandaan halen en als die op bedje ligt heerlijk languit op de bank. Misschien met laptop.

Verder heb ik wat last van mijn boobies, maar geen verdere kwaaltjes.

In ieder geval fijne avond die alvast afhaken. Misschien tot zo en anders tot morgen.

6. jes4

jes4 Fanatiek lid

30 apr 2010
    1.536
    0
    0
    Hey daar ben ik weer, weer met beide benen op de normale grond.
    Was gezellig de carnaval; vooral het prachtige weer heeft daar tijdens de optocht een geweldige bijdrage aan geleverd. Meiden hebben genoten; volgend jaar graag alleen wat meer grote mensen Carnaval; heb ik dit jaar een beetje gemist.

Heb hier en daar wel wat informatie voorbij zien komen; vooral het stukje van Annna: jeetje meid wat een heftige tijd heb jij doorgemaakt en dan ook nog die buikgriep daar overheen. Zoals al geschreven heeft ons middelste meisje bij 2 weken ook het RS virus gehad; weekje ziekenhuis met zuurstof en sondevoeding, maar gelukkig geen intensive Care. Ik hoop net als al die andere meiden hier dat je de komende tijd alleen maar gaat genieten van je meisjes. Ook ik begrijp je beslissing, maar dat neemt niet weg dat ik het niet jammer ga vinden.

Ria: je nieuws is al wereldkundig las ik op hyves? Hoe reageerde iedereen. En belangrijker: hoe reageerde N. Gaat het goed met je?

Bekje aan het aftellen met lood in je schoenen....was het maar vast 15 maart.

Duim: schiet al lekker op de afspraak in gent; ben zo benieuwd.

Salcia niet lekker geweest of zeg maar gerust beroerd. Ben je een beetje opgeknapt?

Lies gaat al bijna op vakantie; en 9 weken; dat klinkt echt al heel goed!!!

Ladouce.....weet ik ff niet meer, moet meer bijlezen.
    Maar vandaag en morgen gewoon weer aan het werk. Die stapel was weggewerkt die tijdens de carnaval ontstaat (nog meer dan normaal). Vrijdag hebben de meiden nog vakantie. Dus moet het hebben van hier en daar meelezen. Volgende week weer. Vrijdag naar Najib Amali (ben heel benieuwd). Zaterdag avond feest en zondag gaan we naar de mineralen beurs (oudste meisje verzamelt stenen)

Ten slotte hebben we weer erg ons best gedaan....dus ook ik weer op het wachtbankje.

Ga overschakelen naar koffie en gtst (weet het lekker simpel)

Veel liefs

7. Liesben

Liesben Niet meer actief

Ik sluit zo af, lekker bankhangen en morgen weer vroeg op.
    Dag dames.

8. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Meldplicht voldaan :D
    Wat ik te melden heb is niet veel : moe, uitgewoond, volgens mij valt ut kind vanzelf naar buiten, nog wel wat dingen gedaan vandaag maar in een slakkentempo dus minder dan ik wilde.

9. Ria32

Ria32 Niet meer actief

Lies gefeliciteerd met je 9 weken.

Natas gaat hard nu he.

Mama naar Najib die is gaafffffffff van de week nog stukje zitten kijken van hem.

Hier alles oke, voel me eigenlijk erg goed, en dat vind ik vreselik eng, bij noah eigenlijk alleen maa rmisselijk geweest, en nu darmen zitten hoog en me maag ook daar het zuur van maar voor de rest mag ik echt niet klagen, zal het gelijk afkloppen hahahahah.

Jomimeis duimen draaien overuren voor je hoor.

Nou meiden manlief zijn baan bevalt heel erg goed, krijgt echt zo'n beetje de leiding daar, ben apetrots op hem.

Nu zo lekker slapen en morgne weer een nieuwe dag, slaap lekker allemaal.

10. Koffieleutje

Koffieleutje Fanatiek lid

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Hallo lieve meiden,

Zoals de hyvers al gelezen hebben heb ik hubbie weer gewoon thuis sinds dinsdag en gaat het goed. Hij doet af en toe nog wel wat eng voelt zich dan weer opgejaagd, last van zijn hart en arm. Hij moet dan een opname maken met zijn holterapparaat en doorsturen. Wordt er eerlijk gezegd wel beetje nerveus van. Hij staat op medicatie en strikte controle door de cardioloog....

Maar dat hebben we dan ook weer gehad, we gaan weer verder :D
    Stomme leidinggevende doos belde nog vroeg hoe het ging, wat blijkt als je in de ziektewet zit mag je geen vak dagen opnemen ??? :(
    Nou voor mijn part noemt ze het kabouter plop verlof ik kom ff niet.....
    Vandaag komt mijn oudste zus met haar hub en blijft tot zaterdag.... Gezellie !

Bekje is al lekker nerveus, komt wel goed schattie...

Lies is al 9 weken ver, het gaat goed ! Nog ff en dan vakantie.....

Annna meis geniet van je gezinnetje na die vreselijke tijd heb je het meer dan verdiend. Fijn dat je af en toe nog komt binnen druppelen. Ik kan mijn dinnetjes hier nog niet loslaten, dus blijf gezellig hangen...

BB lekker aan het shoppen.........Klinkt leuk rood met witte stipjes......

Bij Natas zit uk nog hoog en droog........

Nou dat was het ff snel in vogelvlucht, ik probeer weer mee te lezen en te reageren maar dat zal denk ik pas vanaf zaterdag weer zijn...
    Alle meiden een hele dikke knuf !

11. Koffieleutje

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    #3331 Koffieleutje, 10 mrt 2011
    Laatst bewerkt: 10 mrt 2011
    Oh en toen was ik de eerste vandaag :)

12. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Goedemorgen druifjes :)

Koffie, dat probleem met je werk is heel snel opgelost hoor: beter melden en meteen melden dat je je vakantiedagen wilt opnemen!
    Wat fijn dat hubbie weer thuis is zeg! Gelukkig staat hij onder goede controle, al kan ik me voorstellen dat dat je niet minder nerveus maakt...lijkt me ook spannend als hij ineens last krijgt. Pas je ook wel een beetje op jezelf met al die ellende die je steeds maar op je bordje krijgt?
    Hoe gaat het nu met de ontsteking van X?

Liesje gisteren een mijlpaal bereikt, jeuj!

JoMi heeft tante kantine gepoetst :D

Mama73 heeft lekker carnaval gevierd in het zonnetje....jammer dat het alleen kindercarnaval was, maar je hebt er wel van genoten las ik! En volgend jaar gewoon mixen met grotemensencarnaval ;)

Verder weet ik het al niet meer, sorry. Ben erg nerveus vandaag, maar komt denk ik ook beetje door storm ;)
    Zometeen naar de fysio, laatste keer voor de operatie. Dat heb ik nu ineens heel erg, dat ik alles zie als de laatste keer...suf tiep :D

13. Koffieleutje

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Bekje ik kan me niet beter melden ben nl net 100% afgekeurd door het UWV en dan zou ik dus tegen hun advies ingaan waarmee ik verder mijn eigen ruiten ingooi.......

Een dikke knuf voor je meis, komt echt allemaal goed....

14. Annna

Annna Fanatiek lid

20 sep 2007
    2.587
    0
    0
    ZUID HOLLAND
    Ha meiden, ik ga jullie ook nog niet allemaal achterlaten hoor! Ik weet alleen dat ik niet meer ga proberen alles bij te benen en op iedereen te reageren. Dat kost me vaak te veel tijd en die is kostbaar he! Maar aangezien beide meiden nu even slapen en ik niet:

Koffie, jou wens ik toch veel mooiere dingen dat dit nu weer zeg! Arme hubbie en jij. pffff ik wens jou echt LENTE in je leven. Gelukkig heb je vrolijke Xander die veel goed maakt.

Lies, ik hoop dat die komende 3 weken ook voorbij vliegen voor je en dan een hele mooie echo en genieten de rest van de tijd.

BB is al zo lekker op weg. Geniet vooral ook van der est van je zwangerschap. Goed om te lezen hoe je van kleine aanschaffen kunt genieten.

Ria, ik hoop dat je nog zo'n lekker kindje er bij krijgt.

Jomi, ik hoop snel een sms-je van je te krijgen dat je twee streepjes hebt.

Bebek, veel succes voor volgende week! Ik hoop dat je snel ervan hersteld en dan heel snel een IUI beebje of gewoon beebje gaat maken.

Over vruchtbaarheidsbehandelingen kan ik inderdaad ook zeggen dat je als je zelf wat verteld opeens van alles te horen krijgt over anderen die ook bezig zijn, of zijn geweest met de MMM. Net als miskramen, die blijken opeens ook veel vaker voor te komen dan je wist van mensen.

Duimelot en Mama73 ook veel succes en sterkte met jullie kinderwens.

En last but not least Ladouce. Wat lijkt het me fantastisch als het toch nog gaat lukken! Ik duim!

Oh ja, het boek waarvoor ik geïnterviewd ben is uitgekomen.

Dit is de bijbehorende site:

Lastminute mama worden | LASTMINUTEMAMA'S

15. JoMi

JoMi Fanatiek lid

4 okt 2008
    3.338
    0
    36
    Koffie, wat fijn dat je hubbie weer thuis is. Kan me wel voorstellen dat er toch nu wel wat angst is. Maar ik hoop dat de medicatie het nu gauw op regel krijgt allemaal.
    Fijne dagen met je zus en haar man.
    Dikke knuff.

Bebek, ik snap dat je heel nerveus bent. Is ook niet niks, maar voor nu is tijdelijk alles even de laatste keer voor de operatie. Want na de operatie ga je alles weer doen, de 1 wat eerder als de ander. Dikke knuff.

Annna, fijn dat je ons nog niet helemaal gaat verlaten. Zo nu en dan een berichtje van jou is altijd leuk. En je hoeft niet alles bij te benen, als er wat belangrijks is zullen we je proberen op de hoogte te houden.
    En ja, ik zal je persoonlijk een sms sturen mocht ik volgende week wel 2 streepjes hebben of anders een volgende keer.
    Bedankt voor je linkje naar je boek, ik heb het even opgeslagen en zal even met manlief overleggen. Ik wil hem graag bestellen en bij bol.com is ie zelfs al 2e hands zag ik en ongelezen.

Hier vandaag verder moe, moe en nog eens moe. Verder nog steeds van die pijnscheuten door me borsten, maar verder geen kwaaltjes.

Ik ga nu eerst even was opvouwen en zo, ben denk ik vanavond er pas weer als J op zijn bedje ligt. Manlief heeft vanavond 3 workshops en is dus tussen 19.30 en 22.30 weg.

Tot laters.

16. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    Koffie: wat fijn dat hubbie er weer is, ik snap wel dat het even eng blijft allemaal, maar gelukkig heeft hij goede controle en medicatie

Lies: weer een mijlpaal bereikt en lekker op vakantie!!!

Bek, ben je dan eerder geopereerd en toen hersenvocht verloren? heb ik niet helemaal meegekregen.

Ria wat fijn dat je man het zo naar zijn zin heeft zeg, heerlijk voor hem en voor jou ook natuurlijk.

Mama weer uitgecarnavalt en lekker naar Najab vrijdag, lijkt me zo leuk maar is altijd uitverkocht.

Ladouce aan het spuiten met B12 en volgende week lekker werken, fijn weer regelmaat etc. Ik moet ook gaan zoeken naar baan, maar zie niks leuks op internet op vacaturesites voorbijkomen helaas.

Anna, bedankt voor titel boek, ga ik denk ik ook bestellen. En ik snap dat je niet meer gaat bijlezen hoor.

verder ben ik vast mensen vergeten, sorry

hier gelukkig stuk beter met hoofdpijn. Wel zeurende onderbuik, maar kan ook van AB komen, irritant is dat

Hoe zit dat trouwens met Gent, doen ze daar echt andere dingen dan hier in ziekenhuis of is het verstandig daar pas aan te denken als ivf hier niet meer gaat lukken? Sta overigens op de lijst voor de maand mei, had ik dat al gezegd? Spannend

17. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    Jomi, weer spannend he meis de aankomende NOD...en die pijnscheuten en moe klinkt wel goed op zich

18. jes4

jes4 Fanatiek lid

30 apr 2010
    1.536
    0
    0
    Annna: wat bijzonder om een bijdrage aan dat boek te hebben mogen leveren; ga het zeker lezen.

Koffie: dat van je man heb ik even gemist; hartklachten? Wat is er gebeurt?

Ladouce: Kun je van een te laag vitamine B12 ook geen vruchtbaarheidsproblemen krijgen? Moet je deze nu maandelijks gaan spuiten?

Salcia: je durft toch niet meer te geloven in welk kwaaltje dan ook he?

Jomi: ook weer zo spannend...

Verder niet echt nieuws. Liefs

19. Duimelot

Duimelot Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.132
    0
    36
    Lieve Meisjes,
    even snel,
    want liefje komt zo hier.

Ik wens jullie heerlijke avond en zal morgen wat uitgebreider reageren hoop ik.

20. Liesben

Liesben Niet meer actief

Meiden, ik ben heel ongezellig vandaag. Heul moe, hele drukke dag gehad en erg BLEGH in de maag.
    Morgen late dienst, dus morgenochtend ben ik er weer!

Deel Deze Pagina