35+ en een zwangerschapswens of zelfs zwanger???

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Koffieleutje, 12 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Liesben

Liesben Niet meer actief

Ja, 10 dagen. Ach, het is beter wachten op die verdomde echo als je met je derrière in de Caribische zee dobbert dan als je thuis op de bank zit denk ik dan maar ;)
    Vandaag over 2 weken de echo....

2. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    ja betere afleiding kun je niet hebben. Gelukkig ga je niet naar azie nu met al die bevingen.

Werkze zo meteen.

3. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Moet nog even bijlezen, maar kan me erg slecht concentreren...ik zit namelijk te wachten op het telefoontje van het ziekenhuis met de operatie-tijd en om de één of andere vage reden word ik daar heel erg nerveus van....en dan kunnen ze ook nog eens bellen tussen 13.30 en 16.30. Lekker ruim ook :x
    Ik had bedacht dat hoe later ze bellen, hoe kleiner de kans dat ik als eerste geholpen word en dat wil ik nou juist zo graag....maar volgens mij maakt dat niets uit, want vorige keer werd ik rond half drie gebeld en was ik wel de eerste.

Duim voor me dat ik nu ook als eerste aan de beurt ben please!! Dan heb ik weinig tijd om me nerveus te maken én geen gehannes met uitlopende operaties of spoedgevallen, dus please please please, laat mij als eerste aan de beurt zijn!

Ik zal zo proberen bij te lezen, maar kan echt mijn kop er niet bij houden, sorry. Het is een grote vlindertuin in mijn buik nu, bah

4. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    Bek ik duim heel hard dat je om 8 uur 's morgens aan de beurt bent, dan kun je je niet eens opwinden van tevoren...

5. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Damn, zit me weer niet mee. Belooft niet veel goeds voor de operatie en het wakker worden...of niet wakker worden ;)

Enniewees, ze hebben dus gebeld. Maandag om 10 uur moet ik bij het lab zijn om bloed te laten prikken en om 10.30 moet ik me melden op de verpleegafdeling. Om 13.30 word ik dan geopereerd en de verwachting is dat ik dan rond 17 uur weer op zaal ben.
    Voordeel van die tijd:
    ik hoef niet zo vroeg op
    ik mag om 7 uur nog een licht ontbijt en koffie
    tot vertrek van huis mag ik nog water en thee
    de maandag is voorbij voordat je het weet ;)
    Nadeel:
    grote kans dat ik op grote zaal gepleurd word, want ben laat
    risico van uitloop, waardoor ik langer moet wachten
    meer tijd om me druk te maken

Ik vroeg al waarom ik er al zo vroeg moet zijn als ik pas om 13.30 aan de beurt ben, maar dat schijnt te zijn omdat het kan zijn dat er mensen uitvallen, waardoor je eerder aan de beurt bent. Andersom kan het natuurlijk ook dat er iemand tussendoor komt die niet kan wachten...ik zei al; doei, ik kan ook niet meer wachten, ik ben inmiddels uitgegroeid tot een huge spoedgeval!
    Bekje gaat mooi na het bloedprikken nog gauw peukie roken en als ik daar drie uur moet gaan zitten niksen ga ik ook mooi naar buiten een saffie wegdampen ;)
    Op zijn vroegst donderdag naar huis trouwens. Misschien vrijdag en in het ergste geval na het weekend. Dagdag, Bekje zit donderdagmiddag aan de koffie met peukje THUIS! ;)

6. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    Lieve Bek...ga jezelf nou niet helemaal gek maken nu...of je nu om 10 uur op de ok ligt of om 13 uur..je bent toch zenuwachtig van te voren. En wakker worden ga je zowiezo!!!!

En dat je s morgens nog iets kunt eten is wel heel fijn en lekker rustig aan kunt doen in plaats van in het holst van de nacht opstaan.

Hebben ze trouwens tv's met internet in dat ziekenhuis?

7. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    wat is het hier trouwens stil vandaag.....

8. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Salcia, ik kan wel tv krijgen ja, dus dat zal ik ook zeker doen!
    Ik hoop alleen maar dat ze die 24 uur plat niet zo nauw nemen en dat ik de volgende ochtend mijn bed uit mag ;)
    Vorige keren moest ik 's nachts al zelf piesen op de piesstoel, maar toen werd ik vroeg geopereerd. Dus nu hopen dat ik 's morgens niet meer plat liggend hoef te piesen, ondanks dat de operatie wat later is :D

Ik verontschuldig me bij deze meteen voor mijn ego-posts; ik ben een beetje van slag ;)
    Ik ga ook lekker bankhangen nu. Zal me het weekend wel even melden, al ben ik erg druk. Moet van alles gewassen worden, het huis moet aan kant, ik moet nog even naar de hema foto's ophalen en inpakpapier kopen, het bed moet zondag verschoond en gewassen en mijn tas moet gepakt. Oja, en dan ga ik morgenavond waarschijnlijk ook nog ff naar die verjaardag in de kroeg, even mijn zinnen verzetten. Damn, je zou bijna blij zijn dat je paar dagen plat mag in je ziekenhuisbedje :D

9. Duimelot

Duimelot Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.132
    0
    36
    Klinkt goed Bekje, al die activiteiten. Plof je helemaal uitgestresst en opperdepop in het ziekenhuisbed. Ik herinner het me precies zo voor mijn operatie in september. Alsof ik een half jaar op reis ging ofzo :D. Maar ook wel heel fijn om in je eigen superschone opgeruimde huis terug te komen en dan je huis vol bloemen die je liefje dan lekker in de vazen zet .. Ik vond het wel even fijn ook, naast de pijn stress en het ongemak.

En je hebt alle ruimte om voluit te ego-en, doe maar lekker hoor!
    Bank hang ze!

10. Duimelot

Duimelot Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.132
    0
    36
    Ik zit nu trouwens lekker afgepeigerd, na toch weer veel te lange dag op kantoor (prikkert had afgezegd, want ziek), op te passen op kleine van mijn vriendin. Ik heb de babyfoon aan staan en ojee, nu begint ze te huilen. O, het is weer stil ..
    Ze heeft af en toe van die hoestbuien en piepjes, maar gelukkig zet het tot nu toe niet door.
    Het is de eerste keer dat ik op haar pas, dus ik zit hier niet helemaal relaxed .. Ik hoop maar dat ze lekker verder slaapt. Ze zei voor ze naar bed ging al de hele tijd mama tegen mij, dus dat zit wel snor :D.

Salcia, wat een klotespul he, die antibiotica. En zeker balen dat je dat nu moet slikken. Ik hoop dat de misselijkheid ergens anders door komt.

En het is hier stil inderdaad. Lies laatste avondje werk, joepiedejoepie!
    En de anderen druk aan het weekend begonnen of uitgeteld op de bank ..?

Ik ga hier zo ook op de bank ploffen, lekker met mijn eigen laptopje.
    Ben eigenlijk wel een beetje blij dat prikbeurt niet door ging vandaag, want was toch een beetje tussen de bedrijven door geweest en dan is het moeilijk ontspannen.Gister weer voor 41 euro kruidenpillen gehaald. Ik moet er 12 per dag slikken en doe er maar 20 dagen mee .. tjezusmina, alsof het maar allemaal niks kost.
    Ik wil het eigenlijk ook allemaal niet weten ook, wat mijn zwangerschapswens ondertussen heeft gekost ..

11. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    Nou Duim, als je weet wat het bij mij al gekost heeft, de verzekering dan natuurlijk, maar 8 iui's een HCG onderzoek, spermaonderzoek, al die hormonen etc..duizenden euro's al...

Wat voor pillen zijn dat dan van Kruidvat?

12. Duimelot

Duimelot Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.132
    0
    36
    Nee, het zijn Chinese kruiden, op recept van de prikmevrouw. Het heet Women's treasure, en schijnt voor van alles wat cyclus en hormonen betreft goed te zijn. Schijnt zelfs tegen rugpijn te helpen .. Nou, dat komt goed uit, want het is sinds gister weer helemaal terug. :(

Tja, en wat geld betreft doe ik niet voor je onder hoor, althans mijn verzekering. Naast de eerste onderzoeken (waaronder ook HSG) ben ik ook nog geopereerd en heb al drie keer medicijnen voor IVF voorgeschreven gekregen a ongeveer 1300 euro per keer :), en dan nog de echo's en 1x punctie ..
    Ik kreeg deze week mijn eerste overzicht wat betreft mijn eigen risico die ik in een keer kwijt was. Ik had half februari 1 telefoontje met de gyn van 10 minuten? 170 euro kost zoiets .. :$

13. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    ja bij mij is ook eigen risico afgeschreven vorige week 170 euro. Maar bij mijn man ook stukje voor lab. kosten spermabewerking.

O ja chinese kruiden, kan dat alleen icm prikken of ook gewoon losstaand daarvan?

14. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    ik ga ff lekker in bad liggen nu...laptopje erbij met uitzending gemist...helemaal goed!

15. ladouce

ladouce Fanatiek lid

6 aug 2008
    2.698
    0
    0
    Liesje druk bezig met haar laatste werkuurtjes voor de vakantie.

Bebek, druk met voorbereidingen voor het ziekenhuis. Ik hoop je nog even te 'spreken' voor maandag. Geniet nog even van je weekendje thuis met je lief en morgen in de kroeg.

Duim, aan het oppassen op een kleine meid met hoestbuien. Lief zeg dat ze mama tegen je zei. Smelt.

Salcia, misselijk van de ab maar hopelijk werkt het wel.

Zo hier vanavond nieuwe deur voor de woonkamer gehaald. Zo'n mooie houten met glazen panelen. Echt zo gaaf en het ziet er direct anders uit. Mag ook wel voor die centen.
    Ach en over centen gesproken wat zwanger worden betreft. Wij zeggen al een paar jaar dat ons kind al duur is voordat het geboren wordt. De meeste kinderen gaan pas geld kosten na hun geboorte. Die van ons nu al. En dan bedoel ik niet de 3 behandelingen die door de verzekering betaald zijn (3x 3.500 euro plus 3x 1.500 euro medicatie) maar wel die 2 de we zelf betaald hebben (= 7.000 euro) plus alle kosten van de benzine op en neer naar Gent, de hotelovernachtingen. Kortom, dat is ook nog eens 2.000 euro. Dan nog de kosten die nu komen dus mocht het dit jaar lukken dan zijn we 10.000 euro armer maar hopelijk wel een kindje rijker.

16. Duimelot

Duimelot Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.132
    0
    36
    TJa, heftig he Ladouce .. Ik moest ook even aan jou denken toen ik mijn behandelingen opsomde.
    Heb jij trouwens gister ook naar 'Baby te koop' gekeken op ned 3?
    Heftig om te zien ook .. (de achtergrondmuziek hadden ze wel weg mogen laten, echt vreselijk vond ik).

Ik smolt trouwens ook van jouw oppasverhaal van dat lieve kleine kereltje. Ik zou het ook niet droog houden hoor!

Goed dat je al een afspraak met de endocrinoloog hebt gemaakt. Jij hebt ook zo lekker je tanden erin gezet. Heel inspirerend :D

O, ik gun het jullie ook zo van harte dat het gaat gebeuren! En volgens mij wordt dat echt een beauty van een kindje als ik jullie combi zie.

Salcia, volgens mij kan je die kruiden ook zonder acupunctuur gebruiken, maar ik zou ze niet zomaar zelf gaan slikken. Er zijn allerlei soorten die voor verschillende indicaties bedoeld zijn. je kan natuurlijk altijd een eerste consult afspreken en dan je laten adviseren.

Het is hier trouwens zo ontzettend stil .. Ik ga eens even mijn hoofd in die babyfoon steken ;). Ik hoop 'dat ze het nog doet' .. Anders zo maar even naar beneden, maar wil haar natuurlijk ook niet wakker maken.

17. Duimelot

Duimelot Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.132
    0
    36
    Gelukkig! Ze ademt nog. Zo schattig, hoor je van die zachte zuchtgeluidjes.

18. Duimelot

Duimelot Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.132
    0
    36
    O ja Salcia, niet je laptopje in bad laten plonzen he :D.

Daar zou ik nu ook wel zin in hebben, een lekker warm bad. Helaas heb ik er geen en lief ook niet. Past niet in die ieniemienie A'damse badkamertjes. Hoewel, mijn badkamer is niet eens zo heel klein, 2 bij 2 meter, maar onhandig ingedeeld, dus er valt geen bad in te plaatsen, anders had ik het allang gedaan.

19. Liesben

Liesben Niet meer actief

IK heb vakantie!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Zo, dat wilde ik even kwijt!

Ik zie een hoop dure baby's voorbij komen ;)

Ladouce, je hebt indd goed je tanden erin gezet. Goed zo.

Verder is iedereen leuk aan het oppassen geloof ik? Schattig!

Bekje, pas in de middag aan de beurt? Jammer, maar niets aan et doen toch?
    Ik ga enorm aan je denken maandag. Maar daarna ben je pijnvrij meissie, en dat is ook wat waard!

Hier vandaag redelijke dag zonder al te veel misselijkheid. Gelukkig wel enorm pijnlijke borsten, anders had ik weer wat om me druk over te maken ;)
    Gelukkig weet ik inmiddels dat die misselijkheid erg wisselend is.
    En daarbij, ik zit nu ook al bijna op mijn top qua hormonen, dus wie weet is alles al aan het afnemen?

20. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    Mijn badkamer is 2 x3 dus ook niet supergroot, zit bad en aparte douche in en wastafel en hoge kast maar geen toilet

Nee ga ik ook niet zomaar slikken hoor.. Eerst ff osteopaat afmaken.

Ja leuk is dat oppassen, pas voor t eerst op nichtje gepast.

Ja die kosten van jou zijn helemaal hoog ladouce.. Hoop echt dat wij nooit zelf hoeven te betalen want dan moeten we gaan lenen. En als t echt niet lukt dan gaan we voor adoptie, kost minimaal 15000. Tja.. Je moet er wat voor over hebben..

Deel Deze Pagina