35+ en een zwangerschapswens of zelfs zwanger???

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Koffieleutje, 12 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Duimelot

Duimelot Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.132
    0
    36
    Ik kan het me heel goed voorstellen Lyn (zo noem ik je voortaan :) dat je toen niet wilde dat je geschiedenis je achtervolgt, en nu waarschijnlijk dat je hier niks meer op of achter hoeft te houden. Sterkte hoor.
    Ik hoop dat je inmiddels heerlijk in slaap bent gevallen en R ook.

2. JoMi

JoMi Fanatiek lid

4 okt 2008
    3.338
    0
    36
    Lynn, ik ken je nog wel ja. We hebben al eens pb contact gehad. Was net voordat je op vakantie zou gaan geloof ik.
    Maar ik vind het goed van je om weer gewoon Lyn te kunnen zijn, is toch weer een hele stap. Maar net wat je zegt, nu hoef je niet meer mysterieus te doen.
    Je hebt het al moeilijk genoeg gehad (en dat zal ook denk ik nu nog vaak gebeuren lijkt mij). Het is niet niks, een doodgeboren zoontje. Dikke knuff.

3. Duimelot

Duimelot Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.132
    0
    36
    En Lies d'r nagels zullen inmiddels wel op zijn .... Hoe laat was het ook al weer? Half twee? Of was dat de echo van maandag .. ? Werk ze iig en hopelijk goed ontspannen tijdens de iui.
    Duimerdeduim voor jou!

4. JoMi

JoMi Fanatiek lid

4 okt 2008
    3.338
    0
    36
    Hoe zou het met Liesje zijn?

Duim, denk wel dat het wat eerder is. Ze had het erover dat ze nog wel van haar zou laten horen voordat ze naar het werk zou gaan. Dus denk dat het vanochtend was, maar zeker weten doe ik het ook niet hoor.

5. Duimelot

Duimelot Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.132
    0
    36
    Hier: Ik heb me nog 10 keer omgedraaid vanochtend na een zeer onrustige nacht.
    Of de decapeptyl doet z'n werk of ik had teveel bittere chocola gegeten, ik sliep in ieder geval ontzettend licht.
    Plus een dronken bovenbuurman (bij mijn vriend) die weer eens lekker laat thuiskwam. Lag ik eindelijk lekker te snorren, grrr.
    Ik wil voortaan alleen nog maar wakker worden van een eigen kindje .. !

Wel een gepiel hoor, schrijven op een telefoontje. Ik ga straks maar eens naar mijn eigen huis waar mijn macje staat.

Natas, ik heb het idee dat je er behoorlijk alleen voorstaat als het om de zorg van je moeder gaat. Klopt dat? Je hebt ook een zus toch? Doet zij ook een duit in het zakje?
    Ik hoop vooral dat je jezelf niet vergeet anders ga je je misschien zo leeg en uitgeput voelen. Sterkte voor jou.

Jomi en Ria heerlijk lang bijgekletst, goedzo! Ik ga zo ook een dinnetje bellen. Te lang geleden alweer.

Ben benieuwd hoe het annna vergaat .. Duimerdeduim ook voor annna en kleine ..

Lim, hoe is ie met jou?

Ladouce, lekker de btw klaar en minder betalen, altijd fijn! Nu de foto's nog.

Bekje en des zijn ook helemaal gevloerd kennelijk, arme meisjes toch allemaal.

Nou, beterschap en sterkte voor ieder die het kan gebruiken!

6. Duimelot

Duimelot Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.132
    0
    36
    #326 Duimelot, 19 jan 2011
    Laatst bewerkt: 19 jan 2011
    Oeh, dat is spannend dan, als lies al in de ochtend aan de beurt was ..
    Hopelijk lezen we zo iets ..

Ladouce, heb nog 'even' op mijn telefoon naar je foto's gekeken en ze zijn erg fraai! Mooie indrukwekkende uitzichten en op zijn Balinees prachtig en tot in de puntjes verzorgde slaapruimtes en niet te vergeten die lunch, met liefde gemaakt lijkt me. Wat een mooi foto ook van jullie twee, leuk om jou met je lief te zien.
    Je zult de warmte van Bali wel missen hè!

Gelukkig is het hier al weer ietsje langer licht, dus we gaan de goeie kant weer op.

Nou meiden, tot later!

7. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    goeiemiddag

lies: duimen draaien voor je! zaadjes waren snel en warm genoeg op plaats van bestemming gekomen?

fijn lyn dat je je eigen naam weer gebruikt

hier beroerder dan beroerd, maar geen zin om in bed te liggen, kruip dadelijk wel op de bank.
    heb even gepoetst, wasjes gedraaid en gevouwen en nu wil ik wat drinken.

8. JoMi

JoMi Fanatiek lid

4 okt 2008
    3.338
    0
    36
    Dit is wat Lies maandag gepost heeft, dus als het goed is, is het al achter de rug.

9. Liesben

Liesben Niet meer actief

Jaaaaaaaaaaaaaaaaa, beeb in de maak hier!

Alles liep wel wat uit, had om 1100 de afspraak, maar de IUI vond uiteindelijk pas om 1150 uur plaats. Vlgs dokter kon het geen kwaad..
    IUI zelf stelt geen reet voor. Naderhand even 15 minuten blijven liggen en weg waren we weer. Niets gehoord over de opbrengst van de zaadjes, daar wist de gyn nog niets van. Maar het was iig genoeg om IUI door te laten gaan!

10. Koffieleutje

Koffieleutje Fanatiek lid

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Yeahhhhhhhhhh Lies wat goed !!! :)

11. JoMi

JoMi Fanatiek lid

4 okt 2008
    3.338
    0
    36
    Joepie, lies wat fijn!!!! :)

12. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    oo wat fijn lies.. en hoelang nu tot we uitslag weten? 2 weken?

13. Liesben

Liesben Niet meer actief

Ik hou gewoon mijn normale LF aan, dus 15 dagen vanaf nu....
    Eerder testen heeft niet veel zin geloof ik, mede dankzij de Ovitrelle.
    Geduld is een schone zaak, zegt men.
    Vanavond volle maan, zou dat nog helpen? ;)

14. Liesben

Liesben Niet meer actief

Zo, ik mag me weer klaar gaan maken voor werk vanavond. Joepie!

15. ladouce

ladouce Fanatiek lid

6 aug 2008
    2.698
    0
    0
    Yeh, Liesbenbeeb is gemaakt vandaag! Nu maar weer plaats nemen op het zalige wachtbankje.

Heb vast een mooi voor je klaargezet. Wel wat ruimte voor de rest van ons overhouden.

Enneh, werkze!

16. Liesben

Liesben Niet meer actief

Lekker roze Ladouce!

17. Lynnami

Lynnami Actief lid

8 dec 2010
    425
    0
    0
    sahm
    sunnyside
    Positive baby vibes coming your way Lies!
    Nu heb jij dezelfde nod als ik hoewel de mijne niet echt een nod is want slik de pil.

Ik heb inderdaad lekker weer even geslapen van 4:30 tot 7:30. In de tussentijd wel een paar keer wakker geweest want de kleine man huilde weer nadat ik hem in zijn eigen bed had gelegd.
    Ik kreeg trouwens vanochtend een berichtje van de beste vriendin van mijn schoonzus dat ze zwanger is! Yay ik voel me vereerd dat ze het eerder tegen mij verteld dan tegen haar beste vriendin ;) Ze is ook ouder zoals wij (39) en dit is haar eerste kindje als alles goed gaat.

EDIT-
    Ik bedenk me net dat ik 1 februari ongesteld moet worden. Dus Lies als ik dan op jouw nod niet ongesteld ben dan zal ik ook testen :) ha ha

18. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Yeah Lies, goed nieuws!!! De duimen draaien en draaien hier!

Lyn, fijn dat je weer onder je eigen naam kan/durft.

Duim, nee hoor ik sta er niet alleen voor. Ik heb idd een zus, zij vangt wat meer dingen buitenshuis op (mee naar doktoren bijvoorbeeld) en ik vang meer mijn moeder op hier thuis. Da's makkelijker met Danique want een andere vorm van opvang behalve de kdv-dagen heb ik niet. En mijn moeder is dol op Danique.

Tussen poetsen-soppen-stofzuigen-Danique bezighouden-opruimen-enzovoort door heb ik einduhluk weer es wat buikfoto's gemaakt.

19. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Ut buikie

20. Lynnami

Lynnami Actief lid

8 dec 2010
    425