Oh Jomi, spannend ... Ik had al voordat ik dit berichtje las zo'n gevoel bij je, want ik had net even naar je tempkaartje gekeken en dacht ... Dat is vast raak, tezamen met de klachtjes die je eerder al noemde. Nou nog even morgen afwachten ..
Natas, schattige kamertjes hebben jullie gemaakt. Ik vond die patchwork schilderijtjes in kamertje van Danique ook zo leuk. Lies, fijn dat je borsten zich weer laten voelen vandaag. Ik kan me voorstellen dat je dat weer een beetje geruststelt. Kon je maar even in je buik kijken he .. Maar morgen eerst .... naar de !!! Ladouce lekker getuinierd gister en weer heerlijk du pain, du vin et du ... gesmuld, hmmm. Wat een prachtig weer was het gisteren he! Ik heb gister nieuwe bakken voor op het balkon gekocht. Ik ga het zo ook een beetje opruimen en klaar maken voor het voorjaar. Ik moet nog wel even geduld hebben voor de geschikte plantjes. Die zijn nog niet te koop. Verder hier vanochtend temperatuur keurig () gedaald. Een cyclus 'om door een ringetje te halen' kan je wel zeggen. Vannacht of morgen word ik vast ongesteld. Ria, het raakte me wat je schreef, dank je wel. Ik moet ook wel even kwijt dat, naast dat ik het echt heel fijn voor jullie vind, de berichten over de prille zwangerschappen ook weer flink de pijn van het gemis en de worsteling en wanhoop op dit gebied bij mij aanraken. Ik heb gewoon steeds meer het gevoel dat het er voor mij niet meer in zit. Het zou me ook moed kunnen geven, maar als ik realistisch ben, zijn mijn kansen gewoon veel kleiner dan bij een aantal van jullie. En die werkelijkheid schrijnt en doet erg pijn. En de PMS doet hier nog een lekker schepje bovenop. Als ik dit ook af en toe kan benoemen kan ik hier makkelijker meeleven met jullie en oprecht blij zijn, dus die ruimte geef ik mezelf maar. En ik hoop ook dat deze inbreng van mij niets af doet aan de vreugde die jullie over het zwanger zijn voelen. Want de onzekerheid vergt al genoeg van jullie aandacht. Nou ga ik maar eens wat huishoudelijkheden ondernemen. Bekje, ik hoop dat je je nog even laat zien hier voor de spannende dag van morgen .. Ik denk aan je en hoop dat je deze dag een beetje goed en relatief rustig doorkomt. Heeeeeel veeel sterkte morgen en ik kom vanavond nog wel even kijken. En anders morgenochtend. Dag lieve meissies!
Spannend Jomi! Ik zal voor je duimen op curaƧao Zo, klaar met strijken, alles zit in de tas, teennageltjes zijn gelakt, bovenlip geharst, lijstje afgewerkt, stofgezogen, kattenbak verschoond, spullen voor mams staan klaar zodat ze zonder problemen de poesjes te eten kan geven, handbagage ingepakt....
Dag liefjes daar ben ik weer. Was een paar dagen in France bij mijn ouders en ben heel erg opgeknapt Voel me een stuk beter dus dat is erg fijn. Heb hier niet bijgelezen dus ben niet op de hoogte maar wil in ieder geval Lies een heerlijke ontspannen vakantie wensen. Geniet ervan hoor meis en daarna ... spannend!!! En Bekje is hartstikke zenuwachtig natuurlijk voor morgen. Maar dat hoeft niet want het komt allemaal goed schatje Dinsdagmiddag sta ik aan je bed en lachen we er om, geloof me. Ik denk aan je morgen hoor. Bij Natas zit meneer Pielemans nog lekker te zitten. Heb zoveel mooi Meganes gezien in Frankrijk dat ik steeds aan je moest denken. Ladouce morgen haar eerste werkdag na 9 maanden. Vanavond vroeg naar bed en alvast heel veel plezier en succes. En de rest moet ik bijlezen dus sorry voor de overige meisjes
Natas wat een schattige kamers heb je voor meneer Pielemans en Danique. Alsof ze uit een tijdschrift zijn, helemaal leuk
JoMi, spannend. Desmo, welkom thuis! Fijn dat je opgeknapt bent bij paps en mams. Was vast en zeker enorm gezellig. Lies, helemaal klaar voor vertrek. Ja, die kwaaltjes, je geeft het zelf al aan. Bij een ander weet je het heel goed maar bij je zelf is het toch weer twijfel. Dat zal toch blijven tot een goeie echo, kan het niet mooier maken volgens mij. Ik hoop dat je wel kunt en gaat genieten van jullie 10 daagjes Curacao en als je terug komt een prachtig spartelend beebje ziet op de echo. Mocht ik je niet meer "spreken", alvast een fijne vakantie! Duim, ook druk met balkon en plantjes. Ja, je kunt op dit moment nog niet veel kopen, de meeste plantjes komen pas over een paar weken, ivm de vorst die nog komen kan. Daarom heb ik zelf nog wat viooltjes gekocht, die kunnen wel en zijn toch lekker vrolijk. Ria, ja die kosten zijn echt enorm en dan heb je nog niet eens de zekerheid dat er een kindje komt. Schuldig voelen moet je zeker niet doen, jij kunt er ook niets aan doen dat het bij ons niet lukt. Mama, sorry vandaag pas stenenbeurs, nogmaals veel plezier! Natas, super leuk die 2 kamertjes zeg. Danique is vast heel erg blij met haar mooi roze meisjeskamer. Bebek, hoest vandaag, kun je de zenuwen nog een beetje aan? Ik hoop dat je nog even lekker de deur uit gaat met puppie, weer is er goed genoeg voor en samen met je lief de dag doorbrengt. Ik denk aan je en zal morgen ook aan je denken. Hier een k.u.t. dag. Gisteren weer een aanval van mijn evenwichtsoorgaan en vandaag dus ook weer, kan ik echt niet hebben en ik hoop dat ik er morgen geen last van heb, is gewoon niet fijn. Lig dus op de bank en doe niet veel.
Balen Ladouce. Wat gebeurt er dan precies? Word je duizelig en/of Misselijk? Raak je je balans kwijt? Ik hoop ook heel erg voor je dat het morgen weg is, want zo is het inderdaad niet fijn beginnen op je eerste dag. Is al spannend genoeg lijkt me. Hopelijk helpt het rust houden. Desmo, welkom terug in NL. Lekker dat je er even uit was in het fijne Frankrijk. En dat het je zo goed heeft gedaan! Mama inderdaad lekker tussen de steentjes met kroost. Hoop dat je dochter mooie steentjes vindt. Goed, ik ga weer even verder, was ophangen etc.
Bummer... Kom er net achter dat je niet mag zwemmen met dolfijnen als je zwanger bent! Gelukkig hebben ze ook een dolphin-encounter. Dan sta je tot je middel in het water, samen met een trainer, en mag je aanraken, knuffelen en kusjes geven
Lieve meisjes, Ik weet niet of ik nog een keer online kom vandaag. We gaan zo even bij mijn moeder eten. Vanavond beetje vroeg naar bed, morgen word een lange reis. Ik "zie" jullie weer als ik in het land ben! Dikke kus!
, denk dat het over is. Ik heb het eerste bruin gespot en pijnlijke krampjes (waar ik normaal geen last van heb). Voel me even k u t, had toch een beetje hoop na het 2e streepje vanochtend en de hoge temp.
Lies, een heerlijke vakantie wens ik jullie, met zijn drietjes. En ik hoop dat je toch nog een beetje leuk dolfijnencontact kan hebben. Mag het niet vanwege het risico dat ze je per ongeluk in je buik raken, met hun staart bijvoorbeeld? Of vanwege iets anders? Waarschijnlijk heb je geen tijd meer om te reageren , is ook niet zo belangrijk. Jomi, het kan toch nog heel goed wel zo zijn? Ik zou toch even morgen afwachten hoor. Er zijn toch veel pril zwangeren met krampjes en bruinverlies dacht ik. Nou, ik ga effe eten maken. Tot later!
Geen idee duim, maar het staat zo op de site ... en ik ga geen onnodige risico's nemen! Meisjes, nu ben ik echt weg. Laatste dingen doen zoals koelkast uitruimen. En dan lekker slapen! *zwaai*
Thnx, ben zo onzeker op het moment. Maar er zijn meer die het lijntje in negatief zien, dus er zit wel wat.
oh.. en bekje... grote dag morgen?? heel veel succes, dikke knuf en hoeraaa... na herstel bonkiebonkie in gezond lijfje voor veel knuffelturkbeebjes..