35+ en een zwangerschapswens of zelfs zwanger???

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Koffieleutje, 12 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JoMi

JoMi Fanatiek lid

4 okt 2008
    3.338
    0
    36
    Ikke limm! Zelf sommigen zien hem zonder in het negatief.

Zal hem even plaatsen, maar moest vanochtend te snel. Geloof druppeltje teveel en nu is het wat uitgelopen. :-<

2. JoMi

JoMi Fanatiek lid

4 okt 2008
    3.338
    0
    36
  3. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Thnx voor jullie berichtjes over de kamer-fotootjes!

Ah jakkes Duim, balen van je tempdaling :(

Aha, Desje was dans le pays des Méganes!! :D

Lieve Lies, geniet van je vakantie meid!

Ladouce, sterkte en beterschap.

Sorry Jomi maar ik zie 'm niet. Nou heb ik bij de topics over streepjes spotten wel es gemerkt dat ik er absoluut niet goed in ben hoor. Spannend, ik duim!

En ik duim ook voor Bekje.
    Heel veel sterkte lieverd, ik zal morgen aan je denken.

Jawel, toch nog : mijn voeten en enkels zijn in een paar uur tijd opgezwollen tot zeer elegante olifantspootjes. :D

Moest vandaag erg lachen om een opmerking van Danqiue die een windje liet : "Ooooh mama! Een billehboetjuh!!" (een billenboertje). :p

4. JoMi

JoMi Fanatiek lid

4 okt 2008
    3.338
    0
    36
    Er zit net naast de vlek een heel vaag streepje natas, maar geeft niet hoor. Ik hoop dat ie morgen duidelijker is, net niks meer met afvegen.

5. JoMi

JoMi Fanatiek lid

4 okt 2008
    3.338
    0
    36
    Je moet de foto eigenlijk vanaf onderen zien, dan is de lichtinval minder.

6. JoMi

JoMi Fanatiek lid

4 okt 2008
    3.338
    0
    36
    Natas, nu dus lekker veel met je beentjes omhoog hè! Ook even een kussen onder het voeteneind bij het matras of had je dat al?

En ja, ik heb ook vreselijk moeten lachen om billeboetjuh. Hoe komen ze erop. :D

7. JoMi

JoMi Fanatiek lid

4 okt 2008
    3.338
    0
    36
    Bekje, succes morgen. Duim voor je en zal aan je denken.

Ladouce, succes met je 1e werkdag en je nieuwe baan. Hoop dat je je wat beter voelt dan vandaag.

Lies, nogmaals fijne vakantie.

Maar ik ga slapen, welterusten en tot morgen.

8. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    Even op de valreep Lies een topvakantie wensen, geniet ervan meis, en als je terug bent een hele mooie echo!!!

Bekje..heel erg veel succes morgen lieverd, het komt allemaal goed meis, en ik neem aan dat iemand ons hier via jou op de hoogte houdt

Ria, wat mooi verwoord..ik moet zeggen dat ik echt heel erg veel moeite heb met zwangerschappen die snel gaan of waar het tweede of derde etc is, en bedoel ik echt niet lullig want ik gun het iedereen echt van harte en leef erg met jullie mee. Maar zit al zolang in MMM dat het zo moeilijk is om nog geloof te hebben in uberhaupt ooit moeder worden. En wat duim zegt, je kan er dan echt niet niet mee bezig zijn, dat is onmogelijk.
    l
    Jomi...misschien verlaat innestelingsbloed nog? Ik duim voor je, spannend!!!

9. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    O en natuurlijk Ladouce...veel succes en plezier op je eerste werkdag!!!

ik kreeg trouwens vrijdagmiddag laat een email dat ik morgen op gesprek moet bij UWV...dat stuur je toch niet net voor weekend?? als ik het nou niet had gelezen, dan heb je dus een probleem want dan ben je niet op komen dagen. Ben benieuwd wat het is voor gesprek, het heet Hoor en wederhoor ofzoiets.

10. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Denk niet dat het me lukt om bij te lezen liefjes ;)

Liesje is lekker op vakantie, heerlijk zeg!

Ladouce vandaag heel veel succes en fun met je nieuwe baan en tot woensdag!

JoMi, sorry, ik zie helaas ook geen 2e streepje, maar ik hoop voor je dat dat nog komt!

Natas, die houden we erin; billenboetjuh :D Klinkt een heel stuk schattiger dan wind of scheet :D

Lim, ik ga ervoor, bonkiebonkie met als gevolg een knuffelturkbeeb! Ik mag 4 weken niet fietsen of autorijden zelf, maar, zoals zo mooi in het boekje van het ziekenhuis staat: "sexuele gemeenschap is niet belastend voor de rug, dus toegestaan, mits u de rug ontziet" :D Ik zeg hatseflats, gaan met die banaan :D

Des skattie, ben je er weer?

Zal proberen nog even wat pagina's te lezen, moet de tijd doden...en wil even laatste nieuws weten ;)
    Ik zit hier in alle vroegte, want ik mag tot half 8 nog koffie en een licht ontbijt, en dat laat ik niet aan mijn neus voorbij gaan! Voordat ik weer wat voedsel krijgt is het avond. Gek he, dat je dan beroerd uit de narcose komt; je hebt gewoon het gebler van de honger! Enniewees, om half 8 ga ik genieten van voorlopig laatste ronde met puppie, om half negen hubbie wakker maken en om half tien richting ziekenhuis. Zusje komt daar om tien uur heen, dan naar lab en om half elf melden op de verpleegafdeling. Vanavond om deze tijd is het achter de rug!!
    Met de zenuwen gaat het wel...heb vannacht ook weer zoveel pijn gehad dat ik vooral blij ben er vanaf te zijn straks.
    En gisteren ben ik zo druk geweest, alsof ik 6 weken op vakantie ga, hihi. Badkamer is gesopt, hele huis gedaan, kattenbak, bed verschoond en drie wassen gedraaid, dus ik ben nu vooral moe, want ging ook pas om twaalf uur slapen.

Oja, mocht ik er nou niet meer uitkomen: het was leuk jullie gekend te hebben :)
    Maar we gaan er maar van uit dat ik jullie binnenkort weer kan komen irriteren ;)

Voor de meiden die langskomen (leukleukleuk!); ik moet me melden op verpleegafdeling U1, dus dat zal de afdeling zijn waar ik kom te liggen!

11. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Ik kan me echt te weinig concentreren om te reageren, sorry liefjes :)
    Ik wil jullie alleen heel erg bedanken voor alle sterkte wensen en dat jullie allemaal voor me duimen en aan me denken; dat doet me goed!
    Ik hoop jullie gauw weer te 'spreken' en voor nu: dikke knuffel voor jullie allemaal!!

12. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Bekje: sterkte he!

13. Ria32

Ria32 Niet meer actief

Lieve lieve bekje het gaat goedkomen echt waar.
    Heel veel sterkte met wachten meis, en dan word je wakker zonder herniapijn.
    We denken allemaal aan je meis.

Dikke knuffel voor jou.

14. JoMi

JoMi Fanatiek lid

4 okt 2008
    3.338
    0
    36
    Bebek is al in zkh, meis denk aan je.

Lies vandaag op vakantie.

Des haar 1e werkdag.

Verder hier geen nieuws meer, hoop heb ik niet meer deze maand.
    Vandaag drastische temperatuurdaling en nu een negatieve test.
    Nog wel zere boobies, maar dat zal dan ook nog wel minder worden.

Dus ongi zal vandaag nog wel doorbreken.:(:(:(

15. Duimelot

Duimelot Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.132
    0
    36
    Ah Jomi, wat ontzettend kl*te ..

Ik was vanochtend al speciaal even komen kijken voor jou, maar toen nog geen berichtje. Het leek er echt even op gister. De hoge temperatuur wees er volgens mij ook op dat iets zich even ingenesteld heeft. Ook omdat op je andere kaartjes de daling al vroeger inzette.
    Sterkte met de teleurstelling meid.

Hier ook temp nog meer (flink) naar beneden. Het wachten is nu op de bloeding.

Bekje is inmiddels op de verpleeg als het goed is. Ik heb haar maar even ge-smst.
    Duimen dat ze niet hoeft te wachten maar gewoon op de afgesproken tijd aan de beurt is.
    Ik weet nog dat ik 2,5 uur heb liggen wachten en dat het rustigmaakpilletje allang weer uitgewerkt was. Gelukkig waren mijn zenuwen tegen die tijd ook zo'n beetje op.

Lies al bijna in het vliegtuig en Ladouce is aan het kennismaken en ingewerkt aan het worden. Ook spannend ...!
    Ik hoop dat je een hele leuke dag hebt Ladouce en nog meer leuke collega's!

Natas, ooeeehh: opgezwollen voetjes en enkels. Dat gaat volgens mij niet lang meer duren. Duim ook voor jou dat het goed en zo soepel mogelijk zal verlopen.

Oke, nu even douchen en ontbijten!

16. JoMi

JoMi Fanatiek lid

4 okt 2008
    3.338
    0
    36
    Ik denk ook echt dat er wel wat geweest is hoor, niet voor niks een 2e streepje.

Ook heb ik nog wat een opgezette buik en heb nog steeds zere (.)(.), maar dat zal denk ik straks ook gauw minder gaan worden.

Maar de hoop is nu echt wel over en ja, ben toch wel teleurgesteld.

Dan nu maar samen op de bloeding wachten, we lopen wel aardig gelijk iedere keer.

Dikke knuff.

17. Duimelot

Duimelot Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.132
    0
    36
    Ja, een 2e streepje zegt natuurlijk nog het meest. Ik heb gister en vanochtend ook even naar je test zitten turen. En soms leek het of ik wel wat zag en dan weer niet. Ik denk dat een foto ook moeilijker is, als ie al niet zo duidelijk is.

En inderdaad, nu lopen we precies tegelijk. Mijn cyclus was deze maand 30 dagen vanwege de hormoonmedicatie in de maand daarvoor, maar ik heb van mezelf ook meestal een vroege eisprong. Meestal dag 12 of 13, dat heb jij toch ook? En mijn LF is ook meestal 14 dagen, dus aan het einde van deze maand gaan we weer wat uit elkaar lopen. En zeker als jij dan roze test ;). (en ik hopelijk ook, maar daar heb ik niet zo'n vertrouwen in).
    Gaan we deze maand gezellig 'samen' aan de klus!

Ik ben nu Chinese kruiden aan het slikken en mijn acupuncturiste probeert hiermee ook mijn cyclus regelmatiger te krijgen. Ze wil het liefst dat ik echt op dag 14 ga ovuleren. Mocht dit nou veranderen bij mij, dan is het misschien voor jou ook wel iets ..
    Ook om je LF wat langer te krijgen, wie weet.

18. JoMi

JoMi Fanatiek lid

4 okt 2008
    3.338
    0
    36
    Het was zeker moeilijk op de foto te krijgen, als je zeg maar van onderen de foto bekijkt zie je het streepje het beste.

Maar net alweer veel meer bruinverlies, dus ik denk dat het vandaag nog wel doorbreekt. Weet ik gelijk waar ik aan toe ben.

Nu lopen we gelijk ja, 12/13 eisprong met lf van 11 dagen heb ik normaal. Dus zouden we ongeveer 3 dagen verschil hebben eind van de maand. Maar we gaan ervoor om samen roze te testen eind van de maand en ik niet alleen. En ook alle andere meiden die graag zwanger willen worden (behalve bebekje moet eerst nog even NU de operatie ondergaan en opknappen).

19. Duimelot

Duimelot Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.132
    0
    36
    Ja, oeehhh. Bekje is -als ze goed op schema liggen- NU onder het mes .. Spannend toch wel. Ik hoop dat ze het ontzettend goed doen en ze er nu echt van verlost is. En er nooit meer andere wervels gaan kl*ten.

Ik wil trouwens best solidair een maandje wachten op Bekje en dan met zijn allen tegelijk :D roze. Dat is het meest gezellig! Kunnen we ook simultaan bevallen.

Nou, ik ga even weer even door met nuttige zaken te verrichten.

Liefs!

20. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    knuf jomi

speciaal voor bekje: (hebt wel quicktime player nodig)

Varken

Deel Deze Pagina