Whaaaaa, gaat wel goed hoor. Ik zie een tweede streepje, voorzichtig gefeliciteerd en nu duimen op een plakbeeb. Oh meid, heb gewoon kippenvel hier.
ja...hij is veel duidelijker dan vorige maand en op dag 12 was hij negatief vorige maand...alleen heb ik zo'n zeurende buik..weet niet wat het is...dus durf nog niet echt te hopen...
ik weet het niet hoor, moet elk kwartier plassen, misschien beetje blaasontsteking en daar die buikpijn van.
Hier trouwens nog steeds bruinverlies, maar verder geen krampen en geen bloed gespot. Maar ik snap mijn tempdaling niet en ook mijn omo test van vanochtend niet. Lijkt mij toch echt dat ik ongi moet gaan worden, maar verder nog geen tekenen en normaal was ik het allang geweest. Zou ik misschien toch............. Ach nee, moet mezelf niet gek maken, ben niet zwanger en heb morgen ook een omo test en word gewoon ongesteld.
Oh, maar dan is het wel echt hoor. Als je later op de dag positief test en vaker moet plassen is echt wel een teken. Oh, ik gun het je zo!
Klopt, het is killing me deze keer, k.u.t.k.u.t. Net wat je zegt. Waarom had ik gisteren nou een 2e streepje en vandaag niet? Waarom vandaag alleen bruinverlies en nog niet ongi? Waarom die tempdaling? Waarom...........
ja maar dat plassen kan toch nog niet nu? En die zeurende buik, zijn geen krampjes..gewoon zeurend gevoel.
Gevonden. http://www.zwangerschapspagina.nl/eerste-symptomen/187121-de-eerste-zwangerschapssymptomen.html
Thnx lieverd, nu even lekker genieten en even wegdromen in je lekkere warme bad. Tot straks, ik ga toch nog niet slapen voor 12 uur. Zal je straks nog wel even spreken dan.
Ah jakkes Jomi, wat ontzettend balen En Duim ook, verdarrie! Ladouce vandaag begonnen in nieuwe job, leuk! Ah gelukkig, Bekje heeft alweer ge-sms't. Oh wow Salcia, ik zie een prachtig streepje! Een zeurende buik kan een heel goed teken zijn hoor! In het begin kun je als zwangerschapskwaaltje een zeurend gevoel krijgen, soms lijkt het een beetje op naderende ongi. Had ik ook. Ik duim voor een plakkertje!!