35+ en een zwangerschapswens of zelfs zwanger???

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Koffieleutje, 12 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JoMi

JoMi Fanatiek lid

4 okt 2008
    3.338
    0
    36
    Goedemorgen meiden.

Hier nog steeds geen bloed en op dit moment ook geen bruinverlies. Ook heb ik net weer een OMOwitte test geproduceerd. Temperatuur is gelijk aan gisteren, dus het is hier echt wel over deze ronde. Maar ik weet wel aan de hand van alle klachten en dat 2e streepje dat er wat heeft gezeten, anders was ik nu ook al ongi geweest.

Nu maar wachten op mijn ongi en ik ga niet meer testen of mezelf gek zitten maken. Makkelijker gezegd dan gedaan.;)

Nu eerst koffiedrinken en dan zo naar de dokter en wat kleine boodschappen doen.

Oh ja, is vandaag nog een erg belangrijke en spannende dag voor ons.

2. Ria32

Ria32 Niet meer actief

WAKER WORDEN WE WILLEN TESTJES ZIENNNNNNNNNNNNN

En ben heel benieuwd hoe Bekje de nacht doorgekomen is.

Gisteren zijn we de hele dag wezen kijken voor een andere auto die van ons werd afgekeurt, het word nu een blauwe citroen station xsavira volgens mij maar heb er zoveel gezien gaan er zo naartoe om hem nogmaals te zien en te kopen we gaan an bouwjaar 1994 naar 2000 ben helemaal happy, zit airco in elecktrische ramen elecktrische vergrendeling en het is een 5 deurs me eerste 5 deurs auto eng elijk station whahahahah mama is helemaal blij.

3. Koffieleutje

Koffieleutje Fanatiek lid

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Salcia testen !!!!!!!! Maar je streepje van gisteren was geweldig, ik hoefde ook echt mijn bril niet op......

Jomi wat ontzettend k** meis, ik kan jou alleen maar een dikke knuf geven....... :(

Desmo geef je Bebek een dikke smakkerd van me, was blij te lezen dat alles goed is gegaan.....

Natas nog ff lieverd.......

Hier gisteren de laatste AB gegeven aan X maar gisteren begon zijn bal alweer te zwellen. Net dus even het VU maar weer gebeld.......Ik wordt er wanhopig van........

4. Koffieleutje

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Ria klinkt als een gave kar meis......

BTW is het huisje inmiddels klaar ?

Ladouce wat fijn dat je eerste dag goed is bevallen.

5. Desmo

Desmo Fanatiek lid

14 feb 2009
    2.925
    0
    0
    Utrecht
    OK meisjes, ik ga straks naar Utrecht.

Jomi wat ontzettend balen meis, maar het ziet er niet goed uit. Zo'n witte test zegt toch eigenlijk wel genoeg :(

En Salcia .... testen!!! Ik wil Bebek straks graag goed nieuws kunnen geven hoor ;)

Koffie hoe is het eigenlijk met je hubbie? En wat klote dat er nu weer een zwelling komt. Wanneer is het nou eens over en uit met alle toestanden bij jullie :(

En nou ben ik snel weer weg want ik zit op kantoor.
    Kom straks nog even spieken hoe het bij Salcia is.

6. Koffieleutje

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Desmo met hubbie gaat het best goed, hij is alleen nog wat angstig...Hij loopt nu ook bij een psycholoog omdat het volgens cardioloog ook stress gerelateerd is....We hebben nu ook nitroglycerine spray in huis dat als het weer zo ver komt ik hem daarvan wat kan toedienen. Wel een rustig idee.....
    Verder staat hij onder strikte controle en mag hij niet werken dus kan hij zich weer pissig maken over alles wat niet naar zijn zin gaat thuis ;)

7. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    ptverdrie, waar blijft salcia???

klote jomi!!

koffie, ook klote voor X letterlijk en figuurlijk.. heeft hij er zelf veel last van nu?

leuk ria, andere auto!!

8. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    goedemorgen...

snap er niks van, nu is streepje weer bijna niet zichtbaar, maar controlestreep ook heel wazig, missschien teveel of te weinig urine gedaan. Moet ff nieuwe halen

9. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    ik snap er echt niks van, was gisteren echt veel duidelijker dan vorige maand. en ben ook weer misselijk vanmorgen toen ik opstond.

10. Koffieleutje

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Hoe was je temp vanmorgen Salcia ??

11. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    weet ik niet, die heb ik nooit echt bijgehouden, alleen gisteren was hij hoog, maar ik weet niet hoe het normaal is dus zegt ook niks denk ik

12. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    ga me zo aankleden en nieuwe test kopen, ik zat zo te bibberen net dat ik met dat pipet liep te klooien ook.

13. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    temperatuur is nog steeds hoog koffie..ik hou geen curve bij maar weet wat ik normaal heb en is nu 0.8 hoger dan normaal

14. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    joehoe waaar is iedereen?? ik weet het ff niet meer allemaal...

15. Koffieleutje

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Dat is wel een goed teken Salcia, kan best zijn hoor dat je deze test door je spanningen hebt verk****..... Vind het nl raar dat hij ineens zo wazig is op een dag terwijl je gisteren toch echt een supertest had....Idd ff nieuwe kopen meis.......Dikke knuf voor je zenuwen.......

16. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    ja is toch raar Koffie, dat het gisteren zo duidelijk was zelfs met avondurine. Kan toch nooit dat hcg in nog geen 12 uur tijd helemaal weg is?

Heb je VU nog gebeld? Wat shit zeg dat het elke keer weer terugkomt.

Ria, fijn joh nieuwe auto!!

Jomi, wat Ka u tee van je omotest...zou er nu geen geld meer aan uitgegeven hoor, heb ik vorige maand ook gedaan en slaat nergens op... Hoop dat je ongi snel komt zodat je weer verder kunt .

Ladouce, succes op tweede werkdag

Des, doe de groeten aan Bek!!

17. JoMi

JoMi Fanatiek lid

4 okt 2008
    3.338
    0
    36
    Salcia, wat k u t dat de test lichter is dan gisteren. Maar wat ik wel eens gehoord/gelezen heb dat er mensen zijn die 's middags duidelijkere testen hebben dan 's ochtends. Misschien is dit bij jou ook wel zo, ik weet niet hoor.

Ik net weer terug van dokter een boodschappen doen. Bloeddruk 120/95, dus ondergrens nog steeds op randje. Bovendruk wel goed, maar onderdruk is het belangrijkst.

Nu ga ik eerst even naar de wc, broekloeren of nu eindelijk die ongi er is. En nee, ik ga niet meer testen.

18. JoMi

JoMi Fanatiek lid

4 okt 2008
    3.338
    0
    36
    En kijk mijn banner, ongi is in alle hevigheid door gebroken.

19. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    shit Jomi, maar wel fijn dat je nu weet waar je aan toe bent.
    Ik ga zo ff nieuwe testen kopen, want nul sporen van ongi hier, ook geen krampjes niks, wel misselijk.

20. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    knuf jomi

kan goed zijn salcia dat je test verkloot hebt met je trillende handjes, en het komt erg vaak voor dat men smorgens minder duidelijk test dan smiddags of savonds..
    hoe dan ook.. er staat nog steeds een 2e streep

Deel Deze Pagina