Ja heel mooi Natas! Zo echt als het maar kan . Ik zie trouwens al een box staan op de achtergrond. Jullie zijn er ook zo ongeveer klaar voor .. Spannend .. En fijn dat jij en je zus het een beetje verdelen. Dat klinkt goed. Het lijkt een beetje op mijn familie. Mijn moeder is nog niet zo hulpbehoevend, maar ik doe wat vaker de klusjes en zij is vaak bij mijn zus en past dan ook mee op de kindjes en schuift 's avonds lekker aan. Lies, Wat fijn dat het gebeurd is nu! En die volle maan klinkt ook goed . Fijn ook dat het inbrengen zelf niet zoveel voorstelt en dus ook niet (heel) pijnlijk was. Ga maar lekker op die roze knusse sofa van Ladouce zitten (supersofa!). Ik hoop over een dag of 10 ook nog even naast jullie te kruipen. Hopen dat er dan nog een plekje over is . En Annna, hoe is het ? Wee o wee? Spannend .... Lim, beterschaps-aai voor jou! En niet teveel doen in huis hoor. Laat M maar even! Nu even eten maken!
Natas, wat een mooie buik! Anna, al bevallen? Ik hoop dat je je kleintje al in je armen hebt kunnen sluiten en dat alles goed is gegaan. We wachten met smart op een berichtje hier/sms.
Lynnami: Fijn dat je je oude naam weer hebt aangenomen, die heb ik idd al eerder voorbij zien komen. Maar wel een teken dat je weer een stuk beter in je vel zit dus. Lies: oh wat spannend, dat wachten, vreselijk, en maar na gaan; voel ik iets.......is het anders....ik hoop het zo voor je (en voor alle anderen) Natas: wat-een-super-mooie-om-jaloers-op-te-worden-buik!!!!! Limm: nog meer beterschap, want de vorige heeft dus niet echt geholpen. Ladouce: die bank! Geweldig. Ik ga er ook bij zitten. Hier ondertussen druk met de schilders, zit hier in onze huiskamer zonder gordijnen en met lakens over de meubels. Maar wel weer op onze eigen kamer slapen. Is weer eens wat anders dan die pyama-party. Morgen werken, dus even geen schilderslucht in mijn neus. Vandaag nog met oudste meisje bloemen gemaakt ter voorbereiding op haar comunnie; even tussendoor, en ook nog 'even' gewerkt, en nu nog 'even'bereikbaarheidsdienst. Schreef ik vorige keer ook en toen werd ik opgeroepen, dus of dit slim is..... Draag nu de maansteen van mijn dochter, zou de vruchtbaarheid een handje helpen (misschien moet ik hem aan manlief geven). Maar goed baat het niet dan schaad het niet. Dikke knuffel en veel succes voor iedereen, ik ga GTST gemist kijken.
Nee geen wee. Darmkrampen wel genoeg aanwezig. pffff het is even erg zwaar afgelopen dagen (en nachten). Dit weekend hadden de buren op een feestje het allemaal nog over mijn energie. Nu is die ver te zoeken... Morgen gaat onze kleine meid in elk geval een dag en een nacht naar mijn ouders, zodat ik even kan bijtanken. Nu zie ik het even niet eens meer zitten om zo te bevallen. Verder weer eventjes ego. Sorry, dat zal wel vaker zijn komende dagen. Beterschap voor de overige zieken hier. Desmo en Bebek, alletwee nog steeds in bed? Liesben, ik vind het heel fijn en een bijzonder idee dat je nu volop zaadjes in je buik hebt. De eerste barrière gepasseerd. Ik hoop zo dat er mooi kindje uit voort komt!
Druk druk druk, Mama73. Duim, helaas is mijn moeder niet meer in staat om op Danique te passen. Ik laat haar zo veel mogelijk met Danique doen maar zelfs een luier verschonen moet ik nu bij zijn anders is het risico groot dat het fout gaat. Maar zij geniet van Danique, dat is het belangrijkste. En ze schuift niet alleen 's avonds lekker aan, maar ik kook ook dubbel voor haar zodat ze thuis ook een 'vers' happie in de vriezer heeft. Ze eet dan gemiddeld zo'n 4 avonden in de week 'van mij', weet ik dat ze tenminste iets gezonds naar binnen krijgt. Anna, hopelijk ben je nu snel van de darmkrampen af en geeft het je wat lucht dat je kleine meid even uit logeren gaat. Komende dagen hier ook weer druk. Morgenochtend moet ik om 7.30 weg, naar Houten, voor een kick-off dag van mijn werk. De hele dag vergaderen, 's avonds een diner, blijven slapen, vrijdagochtend nog een korte vergadering en dan door naar kantoor. Ben vrijdagavond pas weer thuis.
Arme Annna, zo aan het eind van je latijn. Wel fijn dat Y even opgevangen wordt zodat jij de tijd voor jezelf hebt. Ik hoop dat je nog een beetje bij kunt tanken en uit kan rusten voor het begint. Ik blijf aan je denken en voor je duimen!
En Natas, ik las net je bericht pas. Jeetje, toch wel heftig hoor, hoe het met je moeder gaat. Ik heb respect voor je toewijding. Heel veel sterkte en energie gewenst voor de komende pittige dagen. Ik hoop dat je ze soepel doorkomt en dat je tussendoor wat adempauze hebt. Veel plezier bij het diner en de overnachting. Gaat Chris met je mee of blijft hij bij Danique? Mama, ik hoop dat je niet opgeroepen wordt en je ook een rustige nacht tegemoet gaat in jullie versgeschilderde slaapkamer. Oeps, daar gaat mijn wekker, tijd voor een lekker Deca-spuitje, hmm Weltrusten iedereen!
Annna hoop dat je snel nieuwe energie kunt op doen je hebt het zo hard nodig.... Natas wat een prachtige buik.... Ik heb net (sinds 3 jaar) weer een alcoholische versnapering genuttigd, een baileys heerlijk Ben nu wel beetje slaperig dus zo het bedje maar in
sorry alleen even ego Ik verlies bloed. Niet helder rood maar wat bruinroder. Nu weet ik wel waar het vandaan komt denk ik en ik kan mezelf wel voor mijn hoofd slaan. We hebben vanmiddag op het werk agressieregulatie training gehad en ik heb natuurlijk fanatiek meegedaan. Ook met het elkaar uit balans trekken. Nu had ik al erge buikpijn toen ik thuis kwam dus toen wist ik al dat dat niet zo'n goed idee was geweest. Maarja je wil ook geen spelbreker zijn. En nu na een warm bad verlies ik bloed. Heb er wel een beetje schrik van gekregen maar met de angelsound hoorde ik een heeeeel druk kindje. Dus ik baal van mezelf! Zou ik hiervoor de gyn moeten bellen? Of gewoon even afwachten? Jullie zullen allemaal al wel op 1 oor liggen.
Jeetje BB, kan me voorstellen dat je daarvan schrikt. Wel goed dat het niet helder bloed is lijkt me. Klinkt eerder als nog een beetje oud bloed. Ik zou even in de gaten houden hoeveel, en als het echt meer wordt de huisartsenpost bellen? Fijn dat je de angelsound hebt, zodat je beebje goed kan horen. Ik weet het verder ook niet, want ben natuurlijk geen dokter of gyn. Sterkte ermee. Ik hou het hier nog even in de gaten.
is het veel bloed DD? je mag tot een maandverbandje vol verliezen.. zijn het druppels, dan gewoon rustig aan doen.. is het meer, dan ga jij nu bellen.
anna nog niet bevallen maar aan einde van haar latijn, fijn dat je morgen even de rust krijgt die je echt nodig hebt zo op het einde.. knuf voor jou lieverd. natas : ik ben niet jaloers op je buik, ik ben echt niet jaloers op je buik, echt niet, ik meen het... zucht fijn dat zorg over je moeder beetje verdeeld is, maar blijft toch zwaar lijkt me. ook een knuf voor jou tnx voor de beterschapjes, jammer genoeg doen ze weinig man is solli brieven aan het schrijven op wat hem geweldige functies lijken.. functies waarbij hij minimaal 50% van de tijd aan het reizen is wereldwijd.. staart zich blind op salaris.. heb het opgegeven met hem duidelijk maken dat ik het niet zie zitten op voor groot deel de zorg van de kids volledig op mij te nemen.. mocht die functie krijgen, dan neem ik wel een nanny HA!
Ehmm ff onsmakelijke details dus voor de gevoelige lezer even overslaan. Het is meer een grote vlek in mijn onderbroek. Ik kom natuurlijk net uit bad dus het lijkt wat verdund met wat donkerdere vlekjes/spikkels erin. Nu is het alleen nog een beetje waterig bruin bij het afvegen. Maar mijn buik doet nog wel erg veel pijn een soort beurs spierpijn gevoel.
Groot gelijk heb je lim! Had ik ook gedaan als mijn mannetje nog vaker van huis was dan nu. BB- als het niet echt heel veel is, dan even afwachten tot morgen. Ik zou als je morgen nog bloed verliest wel bellen. Hebben jullie meegekregen wat er hier gaande is? Ik denk dat mijn pil niet werkt en dat ik gewoon een eisprong heb. Ik word er een beetje zenuwachtig van maar aan de andere kant, als ik zwanger mocht raken nu/binnekort dwars door de pil heen, dan zie ik dat als een kadootje en zal die enge meneer met zijn lange witte baard (god) wel een plan voor ons hebben.
BB, Bellen en wel NU. Er is mij altijd gezegd door gyn en vk van zkh. Liever 10x voor niks dan 1x te laat. Je krijgt ze toch eerst aan de foon en aan de hand daarvan beslissen ze dat je naar zkh. moet komen. Please meis, bel! Laat je het even weten, want ikke doe toch eerst nog geen oog dicht. Mag ook via sms hoor! Lig laatste dagen vaak pas tegen 2 uur, dus gewoon doen.
Nou Jomi dan kan je mij gezelschap houden want het is voor mij nog lang geen bedtijd. Ik wil wel gaan slaen maar is een beetje raar om 16:30 he.
zit in buurtblaadje te kijken die vol staat met advertenties deze maken mij altijd zeer nieuwsgierig: aangeboden: gratis af te halen 0475 -****** wat is dan af te halen?