35+ en een zwangerschapswens of zelfs zwanger???

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Koffieleutje, 12 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    Hoi Duim,
    Lief vindt het heel leuk en is heel blij maar ook weer angstig natuurlijk, maar hij is wel positief!!

Hoop zo dat de prikkert bij jou gaat helpen en we dit jaar ook een mooie foto van jou gaan zien hier!!

2. Duimelot

Duimelot Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.132
    0
    36
    Ja, dat hoop ik ook Sal .. !

En volgens mij valt mijn Lief ter plekke flauw als ik ooit ooit nog een tweede streepje op een zw.test heb.
    Ik hoop dus dat hij flauwvalt binnenkort :D!

3. Koffieleutje

Koffieleutje Fanatiek lid

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Dat hoop ik ook duim :)

Salcia gaat goed meis !

4. JoMi

JoMi Fanatiek lid

4 okt 2008
    3.338
    0
    36
    Ladouce, bedacht het met net. Hoe is het gegaan in Gent en hoe was het met Bebek?

Salcia, mooie streep hoor.

Ria, thnx meis. Ze zijn vandaag al binnen gekomen en ik kan eventjes vooruit. ;)

Verder straks nog even bij lezen, mannen zijn nu onder de douche.

Dus zal na kwart voor 9 wel weer hier zijn als er geen goede film op is.

5. Koffieleutje

Koffieleutje Fanatiek lid

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Oh ja vergat ik ook hoe is het gegaan Ladouce en met onze zieke ?

6. ladouce

ladouce Fanatiek lid

6 aug 2008
    2.698
    0
    0
    Ik ben er weer.

Vanmiddag bij Bebek geweest. Het ging goed met haar. Ze lag nog plat, mocht wel lopen maar zo min mogelijk zitten. De operatiewond was nog pijnlijk maar de zenuwpijn die ze door haar hernia had is gelukkig weg. Misschien dat ze vandaag al naar huis mocht maar toen wij er waren wist ze dat nog niet; de chirurg moest nog langs komen. Maar anders mag ze morgenochtend naar huis. Daar is ze wel blij mee want thuis is toch fijner dan in het ziekenhuis.

Ben inderdaad vandaag ook naar Gent geweest. Was een heel fijn gesprek, de prof is een zeer kundige maar ook hele aardige vrouw. We hebben bijna een uur met haar gesproken en gaan nu voor onszelf het een en ander op een rijtje zetten en kijken wat we nu gaan doen.

Sorry verder even niets gelezen. Was een lange dag en ga nu zo eten.

7. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    wat fijn dat het met Bek goed gaat!!

En Ladouce, ook heerlijk dat er wat gebeurt nu in Gent en dat alles op rijtje wordt gezet.

Hopelijk voor jou, Duim, Jomi, Mama, Des en wie ik nog vergeet ook een mooie test binnenkort.

Hier nog 1 spam van mij...wil het zo graag laten zien, sorry!
    Is echt ff laatste hoor meiden.

8. Ria32

Ria32 Niet meer actief

die test is overduidelijk meis, nu nie tmeer twijfelen zegt oppertester whahahahahahhaha

Bekje morgen naa rhuis heerlijkkkkkkkkk

Ladouce goed gesprek gehad in gent, lekker hoor voelt het gelijk ook goed.

Jomi graag gedaan meis, ben blij als ze jou hetzelfde geluk kunnen brengen op naar een kerstkindje.

Duim is druk vandaag dus tot morgen.

En ik sluit ook af en zeg weltrusten en tot morgen lieve dames en een fijne nachtrust voor iedereen.

9. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    hahaha ik twijfel niet meer, heb alleen zoveel afscheiding dat ik elke keer bang ben dat t ongi is..

10. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Het slapen van Danique was vanmiddag een drama, is niet gelukt. Vanavond ging het redelijk, Chris is 2x terug geweest en toen ging ze godzijdank een beetje spelen en praten in bed. Uiteindelijk viel ze pas om 22.00 in slaap, en ze was al zo moe.

Limmeke en Ria, zou goed kunnen natuurlijk dat ze iets aanvoelt. De grote veranderingen zoals het peuterkamertje hadden we al eerder gedaan, maar er zijn natuurlijk nog zat dingen die nu gebeuren en kinderen voelen veel aan.

Mama73, we hebben altijd het ganglicht aan wat vrij veel licht geeft door het raampje boven haar deur. De laatste 2 avonden lieten we ook haar eigen licht aan, een kroonluchtertje wat heel zacht gedimd kan worden. Dat hielp ook niet.

Hey Giegel, wat een goed nieuws!

Mooie test weer Salcia!

Fijn te lezen dat Bebek snel naar huis mag en geen zenuwpijn meer heeft. Ik maakte me een beetje zorgen want ik heb haar gisteren een sms gestuurd maar geen antwoord gekregen.
    Nou is dat niet verplicht hoor :D. Maar was een beetje bang dat het misschien kwam omdat het niet goed met haar ging.

Vandaag met Danique en m'n zus naar de kinderboerderij geweest. Was erg leuk!

11. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    De schaapjes krijgen eten

12. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    wederom erg leuke fotos natas... hoe doe je dat toch? hier alleen maar fotos met donkere wallen/kringen etc :D

jaaa salcia... echt positief!!

de mamas die nu sinds kort zwanger zijn.. heb ik jullie gependeld ? en zo ja, dan klopt er vast nix van of wel? :D bij DD in elk geval niet.. mijn pendel zei ballen..
    maar ben al mijn berichten kwijt en kan dus niets nakijken (waar ik nieuwsgierig naar ben is dat ik de pendels heb gedaan de maand dat ik dus blijkbaar weer zwanger was en ik pendel nooit bij grote hormonale afwijkingen).. dus ik zou graag een PM willen krijgen

13. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Lim : foto's van wat verder weg laten nemen, met je kop in de schaduw, of juist overbelicht....... de wallen en lijnen zitten er echt wel hoor :p

14. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    Lim, heb jou paar keer om pendel gevraagd, maar nooit gekregen, dus nee...die klopte niet, hahaha

15. jes4

jes4 Fanatiek lid

30 apr 2010
    1.536
    0
    0
    Fijn om te horen dat ze vooruit gaat; zens je haar beterschap als je ze ziet?

16. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    Goedemorgen..... Bekje al thuis???

Ik ben bed weer in, meteen overgeven toen ik opstond pf

17. Ria32

Ria32 Niet meer actief

Natas leuke foto's bij mij zijn de laatste foto's ook bij de kinderboerderij gemaakt, dus wie weet is het bevordelijk voor een bevalling hahahahahahha

Limm het was voor mij april/mei een jongen denk dat je eht geslacht wel goed gaat hebben :D:D:D maar dat weten we pas op het einde.
    Wil het van te voren niet weten maar bij Noah zei me gevoel een jongen en heb dat overduidelijke gevoel nu weer.
    En word eht een meis dan vind ik het ook prima lijkt me ook weer speciaal. hoop da tik me kan inhouden om het niet te willen weten.

18. JoMi

JoMi Fanatiek lid

4 okt 2008
    3.338
    0
    36
    Ik voel me vandaag bleeghhh, heb even mijn dag niet.
    Die positieve test heeft me toch wat meer gedaan dan ik dacht, ook al die kwaaltjes die ik had en nog wat heb.
    Nog steeds pijnlijke (.)(.) en kan zo wel in janken uitbarsten. Die stomme hormonsters ook. Bah.

19. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    Arme jomi, snap t zo hoed had vorige maand precies hetzelfde met posi test... Sterkte lieverd! Heb je van andete front wel goed nieuws?

20. JoMi

JoMi Fanatiek lid

4 okt 2008
    3.338
    0
    36
    Thnx.

Nee, nog geen beslissingen genomen. Moeten allemaal denken wat ze precies willen, dus is nog aantal weken afwachten.

Oh, J is wakker.

Deel Deze Pagina