Duim ik weet t van tempen... Probeer op een of andere manier van angst beetje af te komen. Maar s morgens is temp best laag, maar heb normaal nog veel lager. Borsten vandaag pijnlijker en hele dag misselijk met vlagen en weer die zeurende buik, is ook al iets dikker Wat is t hier stil geweest dit weekend zeg
Meiden, ik ben helemaal op. We zijn echt de hele dag buiten geweest en om kwart voor 6 klaar. Echt heerlijk genoten en J ook heerlijk buiten gespeeld. Ook voor het eerst had ie een overall aan en leek wel leuk. Papa en J in overall en J papa helpuh... Meiden, lekker slapen en tot morgen. Ik kan nu al bijna mijn ogen niet meer open houden, ga dus ook zo heerlijk op bed. Aankomende 2 weken gaan ze hier gevel reinigen, nieuwe schoorsteenpijpjes, nieuw dakraam en alles aan de buitenkant wordt geverfd. Dus wordt ook lekker druk hier om het huis heen. Morgenochtend eerst om half 9 komt er een bedrijf onze schotel opnieuw instellen. Hangt nu aan de muur, maar moet eraf ivm de werkzaamheden. Dus ook weer vroeg uit de veren.
Hier lichte stress want geen zere borsten meer...en ik weet het, ik ben bijna 11 weken zwanger en heb het hoogtepunt vd hormonen gehad...maar toch. I vond enige bevestiging in die zere borsten. Nou ja, ik probeer het los te laten. Het is hier nu 17:19uur en we zijn net thuis van een dag strand. Enigzins verbran, maar dat mag de pret niet drukken
Hallo meiden, daar ben ik weer, na een overvol vriendenweekend. 16 volwassenen en 21 kinderen in een huis, prachtig weer, een speeltuin voor de deur......het was geweldig. Iedereen had het leuk met elkaar; van klein tot groot. Geen verkeerd woord gevallen. Doen we volgend jaar weer. Maar ben nu wel even blij dat ik van de organisatie af ben. Voelde het al aankomen, heb nu duidelijk opgemerkt dat ik een paar dagen na de ovulatie pijnlijke borsten krijg die vlak voor de menstruatie weer verdwijnen, dus vanmorgen; niks geen pijnlijke boobs meer en een omo witte test; nog geen ongi maar die komt vanavond. Weer balen dus, had wel een beetje gehoopt mee te mogen liften met dat grooepje zwangere hier, maar ach wie niet. Dochterlief heeft zo genoten van het fles mogen geven van kleine van vriendin.....wat zou ik dat nog graag van onszelf meemaken. Bah, zit weer te janken. Zo genoeg over mezelf; Salcia; kunnen het er bij jou ook twee zijn; heb jij clomid of iets dergelijks gebruikt bij de IUI; of was het in eigen cyclus? Bebek: schrikken die bloeding, ik hoop dat het mee valt. (thanks mango) Duim: ik zou eens kijken voor een bed and breakfast in gent; vind ik altijd veel gemoedelijker en relaxter. En vaak ook veel goedkoper. En acupunctuur; dat moet gebeuren in alle rust en stilte; moet je echt niet willen zo'n dame; de mijne neemt in alle rust een uur alle tijd voor mij, niks geen geluiden om ons heen....pure rust. Het moet ontspanning geven. Vraag gewoon aan de telefoon hoe iemand werkt. Zoek een praktijkje aan huis; vaak zijn die het rustigst. Lies geniet volop! Wat fijn om te horen. Natas: inderdaad nog geen goed moment om te bevallen met al die zieken in huis. Hoop dat ze snel opknappen en jij ook. Ria; lekker zwanger en de weken gaan al snel. (kijkt een beetje groen) Koffie en Limm: hoe gaat met met jullie? Jomi lekker in de tuin bezig geweest. Hondje komt zometeen weer thuis, kan ik lekker met hem naar buiten. Zo'n mooi weer. Maar weer vooruit kijken. Ik wil nog zo graag.
He balen Mama van je omotest .. Maar wel fijn dat jullie weekend zo leuk was. En kan me voorstellen dat het lekker is dat je nu even niets meer hoeft. Ik heb inderdaad een andere acupuncturiste op het oog en zal haar eens bellen om te vragen of het bij haar rustig is. Wel verder van mijn huis, maar weer dichter bij mijn werk, dus als ik het aansluitend kan afspreken is dat wel handig. Hoeveel betaal jij voor een uur? Jomi ook lekker uitgeput en drukke agenda de komende dagen met het geklus. Sterkte ermee en ook fijn dat het gebeurt lijkt me! Wij hadden als kind ook van die kleine overalletjes, met houten klompjes, zo schattig. Lies gelukkig weer zere tieties, oef .. Ik hoop dat jullie lekker doorgaan met genieten in en van die zon en het niets tot weinig doen, hmmm. Salcia weer misselijk en ook pijnlijke (.)(.), mooi zo! Natas, dat is inderdaad niet zo handig om dan nu te gaan bevallen. Eerst even uitzieken met zijn allen en hopelijk krijgt Chris toch nog wat deadline-tjes af voor jij gaat werpen. En dat je nu niet ook nog voor het hele gezin hoeft te zorgen ... Lijkt me ook niet fijn nu. Wat heerlijk was die zon he! En vanochtend weer. Ik heb lekker met een dekentje op het dak gezeten, heel fijn! Even weer een beterschapsknuffel voor Bekje! Ben benieuwd hoe het met je gaat meissie. Ik hoop dat de wond nu goed dicht aan het gaan is. Ladouce al aan haar tweede week begonnen. Ik hoop dat je er lekker inkomt en je een leuk weekend hebt gehad. Nou, ik ga wat aan mijn administratie doen. Het is hier een zooitje, dus aan de slag.
Nou meiden, vannacht werd ik om 2 uur wakker met flinke buikpijn, dit even aangekeken maar nam niet af en deed heel pijn dus we zijn na noah afgezet te hebben naar het ziekenhuis doorgereden, 6 uur later kwamen we eruit dat ons kindje waarschijnlijk is gestopt met groeien. We moeten over ruim een week terug komen, n dan krijgen we nog een echo om t ekijken of zo is, maar de kans is groot dat ik het vruchtje al zelf af ga stoten en het een miskraam word, de vruchtzak ziet eruit als bijna 8 weken maar het kindje bij lange na niet, ze liet ook eigenlik wel goed blijken dat er een kleine kans is maar van haar gezicht af te lezen wisten wij genoeg en we meoten ons nu voorbereiden dat het neit goed komt emt dit kindje. sorry voor ego maar wilde het wel met jullie delen.
O Ria wat erg!!! Ik leef zo met je mee... Heel veel sterkte en ik weet hoe t is dat kleine beetje hoop Dikke knuffel lieverd
Meis, ik had al met je gesmst en gehyved. Heb dus alles al gezegd en je weet het: We zijn er voor je, mag me altijd bellen! Dikke knuff en we denken aan jullie.
Ohhhh Ria wat erg, wat ongelooflijk klote, ik weet hoeveel pijn dit doet....kan je alleen maar heel veel sterkte wensen! Duim: ik betaal 50 euro per uur; maar het wordt door mijn verzekering vergoed (izz pakket 2).
dank je wel meiden, voelt erg onwerkelijk voel me nog heel zwanger je ziet aan me borsten en buik ook echt van je bent zwanger, vond het ook zo vreemd dat ik de eerste keer wel mee mocht kijken maar de tweede keer niet, volgens haar is de vruchtzak wel op grote maar het kindje niet, lees nu overal dat het dan nog wel kan, maar dan komt weer de vraag waarom zegt ze dan bereid je maar voor op een miskraam. je maakt jezelf nu zo gek, je wilt genieten maar je kan het niet meer, stond net onder de douche ertegen te rpaten wat zullen wij de wereld verbazen je gaat gewoon goed groeien en volgende week zien we je zwaaien en klopt je hartje.
Hoi meisjes, ik heb nog helemaal niets bijgelezen, dus ben nergens van op de hoogte, maar ik kwam even een teken van leven geven! Ik ben er weer, opgekalefaterd en wel. De operatie was moeilijk maar is volledig geslaagd, de zenuwpijn is ook per direct weg en ik heb nu eigenlijk alleen nog last van de wond en de spieren eromheen. Woensdagavond mocht ik al naar huis, dus kon ik eindelijk weer lekker slapen. In de nacht van donderdag op vrijdag hevige bloeding gehad (thanx voor de update buuf! ), dus vrijdagochtend moest ik gelijk naar de huisarts en die stuurde me meteen door naar het ziekenhuis, omdat binnen het uur mijn hele broek en shirt weer onder het bloed zaten. Kon meteen bij de chirurg terecht en het bleek om een groot hematoom te gaan, een bloedstolsel wat diep van binnen zat en wat aan het verweken was en dus naar buiten kwam. Kon geen kwaad, zo komt het vuil er ook uit, maar moest wel met verbanden in de weer en die mochten niet doorlekken ivm infectiegevaar. Als het a.s woensdag nog niet over was moest ik terug, maar de bloeding is getopt. Het gaat nu wel weer, alleen had ik vannacht weer wat meer pijn. Straks voor het eerst naar de fysio, kan ik lekker even het huis uit! Want dat is nu eigenlijk mijn grootste probleem; ik wil naar buiten! Voel me vrij goed en ik lijk sneller te genezen dan de vorige keer, maar daarmee komt ook het gevaar dat ik te snel teveel doe, dus ik ga straks even met de fysio overleggen wat ik mag. Ik heb wel al geregeld dat ik naar de fysio toe ga en hij niet bij mij komt, ben ik er toch even uit Zo, jullie zijn weer helemaal op de hoogte. Heel erg bedankt voor alle lieve kaarten, smsjes, kadootjes en het duimen, doet me goed! En dank aan de lieve dinnetjes die op bezoek geweest zijn; helemaal leuk! Ik zit nu alweer te lang, dus ik ga niet verder bijlezen, maar zal proberen dat gauw weer op te pakken!
Oja, mijn cyclus heeft slechts 1 dag 'last gehad' van de narcose, dus het werkt allemaal weer perfect. Eisprong rond 1 april en die willen we proberen weer te gaan benutten! Het mag, want geslachtsgemeenschap is niet belastend voor de rug. Een zwangerschap misschien wel, maar daar geloof ik toch niet in dag meiden, tot gauw!
Hey Bebek; wat fijn om van je te horen. Ben blij om te horen dat er geen ader of iets degelijks gesprongen is en het 'slechts' een hematoom is. Pas je goed op jezelf en niet te veel willen he! Beterschap!
Het is pas werkelijk als het dat ook echt is; tot die tijd word je heen en weer geslingerd tussen hoop en vrees. Dat kan van moment tot moment verschillen. Ik hoop voor je op dat kleine worder! Wie weet. Maar ik vind een week ook weer heel lang om te wachten! Veel sterkte!
fijn te lezen dat je weer boven water bent bekje!! kut ria.. kan er weinig anders op zeggen.. waarom ze dat echt dat je moet voorbereiden? zodat het niet als volledige verrassing komt mocht het een MK worden.. ik weet niet hoever jij nu zou zijn in termijn? 8 weken? tja.. weet dat alles kan gebeuren... toevallig dat ik van de week weer las dat iemand die 6 weken zwanger was.. 2 weken werd teruggezet en ook haar werd gezegd sorry, MK... 2 weken later ging ze voor echo , hartje klopt en kind liep gelijk aan termijn.. wou dat ik in je buikje kon kijken.. en je gerust kon stellen.. knuf hier vandaag de brief... GEEN levende zaadcellen meer.. HOERAAAAA
Ria, het is zo klote, ik had vorig jaar exact hetzelfde, echo bij bijna 8 weken, kindje te klein voor het aantal weken en wel goede vruchtzak. Ook week erna echo om nog te checken, zelfde verhaal. Voelde me mega zwanger nog en toch nog hopen op een wonder. En 2 weken moeten wachten op spontane mk. Hoop voor jou dat jij wel een wonder krijgt en ik duim voor je en leef erg met je mee.
O en Mama, ja het kunnen er 2 zijn, heb puregon gebruikt en had 3 eitjes deze cyclus. Maar ik verwacht het niet, want normaal gesproken is je test dan duidelijker volgens mij op je nod door meer HCG.
HAHA Lim, grappig, iedereen hier wil juist veel goede levende zaadjes en jij bent blij met dit bericht...Maar lekker meis, geen gedoe meer nu.
Bekje, wat fijn dat je er weer bent...rust goed uit en hoop dat je snel weer meekletst hier. Succes bij de fysio straks!