Lim als we de laatste ongidatum aanhouden zouden we morgen 8 weken zijn, maar weet haast zeker dat ik een cyclus van 35 dagen heb gehad, dan zou ik dus morgen 7 weken zijn. Nu kan het zijn natuurlijk dat eht gewoon heel laat ingenesteld is end at we gewoon een groot zwembad voor die kleine aanmaken wie weet. maar de hoop word je de grond gelijk ingeboort. Heb verder geen pijn echt meer en verlies geen bloed, maar mijn zus die is ook alles ineens verloren zonder voortekenen. Salcia ja klinkt heel bekend wat je verteld, en ja er is een minimaal klein hoopje maar durf me er niet eens aan vast te houden erg he. volgende week dinsdag weten we meer. Bekje fijn om te lezen da thet iets beter gaat met je. dikke knuffel voor jou
Lieve Ria, wat een rotbericht! Ik ga heel hard voor je duimen, wonderen zijn de wereld nog niet uit. Knuf! Gatsie mama, balen van de witte test. Liesben toch Bebekje, heel fijn je ook hier weer voorbij te zien komen! Nou Lim........ ga maar los
Ria, sterkte met wachten! Maar ik begrijp het toch niet helemaal. Als je 7 weken zou zijn dan klopt het toch allemaal? Was er wel een kloppend hartje te zien want dit zou wel zo moeten zijn bij deze termijn. Lies, gelukkig ben je weer gerustgesteld met de boobies. Nog maar even en dan ben je weer thuis en dan nog maar even en dan heb je de echo. Ik duim me helemaal suf! Limmeke mag weer zonder regenjasjes van bil. Die zien we de komende dagen hier dus niet Natas nog steeds mr Pielemans in buik. Hoe is het met de ziekenboeg? Duim, wanneer gaan jullie eigenlijk naar het Gentse? En acupunctuur, ik betaal Euro 40 per half uur. Maar dat is niet specifiek voor vruchtbaarheid; meer voor ontspanning. Krijg het wel vergoed via verzekering. Bebek, back op zp. Doe rustig aan! JoMi, druk weekend gehad met J in overall. Mama, ook druk weekend gehad maar dan met familie. Verder ben ik het kwijt moet toch echt weer wennen aan de werkdagen na zo'n lange tijd thuis. Maar het is ook wel weer fijn. Morgenochtend naar de endocrinoloog, ben benieuwd wat ik te horen krijg.
lim kan niet los.. lim is zwaar ongi ria ik duim voor je! natas: ga nou eens bevallen joh! balen mama witte test yeahh.. lies weer zere titten... o man, wat ga ik het druk krijgen met kraambezoekjes en allemaal doekenknoopdemo's geven zodat alle 35+ mama's aan het dragen slaan
ladouce nee er was geen hartactie te zien. ze zei het wel maar dat had ze neit goed gezien het was allemaal veels te klein. De vruchtzak is er wel eentje voor 8 weken maar het kindje erin niet. Ze hebben ook niet duidelijk verteld aan me hoe groot het allemaal was en hoe groot het nu zou moeten zijn, en baal hier goed van voel me nu ontzettend onnozel, je word gewoon naa rhuis gestuurd van wacht maar ff af het zal wel een miskraam worden. lekker makkelijk allemaal, lees nu van anderen ook die net zo'n echo hadden als ik nu dat ze na een week wel hartactie hadden dat het gewoon allemaal langer heeft geduurt. Helaas kan ik alleen maar afwachten tot volgende week dinsdag.
Jeetje Ria wat ontzettend kut zeg. Dat was nou niet de bedoeling, het leek allemaal zo lekker te gaan. Heel veel sterkte! Voor het geval jullie het nog niet zo door hadden: ik zit weer in de meeleesmodus. Het gaat hier niet echt lekker dus dat is dan beter zo
Ik miste je al des! Is zowiezo rustig, lies en bebek er niet , ladouce en jomi druk... Ik heb sollicitatieplicht masr gaat niet werken natuurlijk als je zwanger bent
Hoezo niet? Je hoeft helemaal niets te vertellen de eerste periode en ik ben bang dat het UWV hier ook niet helemaal in mee gaat. Dus je zult toch je verplichte sollicitaties moeten doen. Daarbij lijkt het me toch wel prettig als je aan de slag gaat, je hebt toch maar beperkt recht op WW?
Bij 12 weken moet je t vertellen. Ik heb ww tot 1 oktober 2012. Solliciteren doe ik wel masr verwacht echt geen contract voor lange tijd ladouce
Ah nee, Ria, wat verdrietig .. En wat onverwacht ook. Ik hoop en duim mee dat het toch nog goed zit en er een wondertje gaat gebeuren. Lijkt me echt vreselijk om in die onzekerheid te zitten. Dikke knuffel voor jou en ik hoop dat je een beetje rustig er onder kan blijven. Ik ga nu eerst even eten maken en dan kom ik nog even terug.
Des, ook dikke knuf voor jou. Wel fijn dat je even een tekentje van leven geeft. Ladouce, we gaan volgende week maandagavond naar Gent en hebben dinsdagochtend 29 maart de afspraak. Vind het best spannend .. Zo gek om dan net bij 'Uitgesproken' item te zien over die Friese vrouw van 63 die net een dochtertje heeft gekregen. Wat zijn wij dan nog jonkies .. Nou, we zullen zien .. 40 euro per half uur acupunctuur is in verhouding ongeveer het zelfde wat ik nu betaal (55 euro voor ongeveer 40 minuten, dwz tien min praten en 30 min liggen met naaldjes). Ik heb nu iemand gevonden die me heel kundig lijkt, maar die vraagt 95 euro voor het 1e consult wat dan 75 minuten duurt en bij een vervolgafspraak 45 minuten voor 70 euro. Dan moet ik toch behoorlijk bijleggen. Dus ik kijk nog even verder ook. En jij dus druk en moe na het werk. Ja, kan me voorstellen dat het naast leuk ook weer even wennen is. Ben benieuwd hoe het morgen bij de endocrinoloog is. Sterkte daar! Lim eerst nog de rode zee en daarna weer van hupsekeetje, joepiedepoepie . Fijn joh, dat er geen zwemmers meer zijn. (klinkt inderdaad nogal gek op dit forum). En ik hoop dat ik binnen een jaar ook op knooples bij je mag. Fijn Bekje om weer wat van je te lezen en dat het herstel zo goed gaat. Maar goed om ook voorzichtig te blijven en echt de tijd te nemen. En ook voorzichtig aan de puk straks . Salcia, ik heb geen verstand over arbeidszaken, maar het zou fijn zijn als je nog op een leuke plek terecht kan komen. Heb je een idee wat voor werk je zou willen of kunnen doen? Nou, ik ga zo mijn tandjes poetsen. Ben zo ontzettend moe en morgen weer vroeg aan de slag, dus lekker mijn bed in zo. Slaap lekker iedereen!
Ik weet t niet duim, ben marketeer van beroep maar wil niet meer elke dag achter pc zitten. Zou t liefst iets heel anders gaan doen meer met mensen werken maar geen opleiding voor.
Dan heb je in elk geval nog 7 weken dus alles kan en er zijn ook best wel werkgevers die je aannemen als je zwanger bent. Dus ik zie het probleem niet. Ik dacht dat je WW maar tot 1 oktober dit jaar ging. Dat schreef je tenminste een tijdje terug dus vandaar. Maar goed, kindjes kosten geld en een uitkering is geen vetpot. Althans dat vond ik, ben blij dat ik weer een volledig salaris heb.
Ladouce, dat dacht ik ook, maar verkeerd gelezen was jaar langer. Banen die ik nu zie hebben helaas vaak lager salaris dan mijn uitkering. Het voelt voor mij niet goed om zwangerschap te verzwijgen ook. Moet eerst leuke vacature vinden 
Ik wil ook zo graag geen stress nu, is ook slecht voor baby. Doe overigens wel iets nu, zit in marketing commissie van groot internationaal rugby tournooi , is leuk!
van wie moet je het bij 12 weken vertellen?? zover ik weet is het "netjes" als je het meldt, maar ook bij WW is het niet verplicht te melden dat je zwanger bent. Pas 3 maanden voor uitgerekende datum moet je werkgever/uwv op de hoogte brengen knuffel voor des\ en duim, hoop ook dat je binnen jaar lesje knopen krijgt
Meiden, ik kruip hier even een tijdje onder een steen. Gaat hier gewoon even niet zo lekker allemaal. Even alles hier in mijn hoofd tot rust brengen, want de vmk en nu Ria's onzekerheid doen mij toch meer dan ik had gedacht. Jullie horen snel weer van mij. Dikke knuff voor iedereen.
Jomi ik begrijp het! Sterkte! Zit zelf ook niet helemaal lekker door nieuws Ria. Nog 16 dagen tot echo.
Des en Jomi, dikke knuf! Ria, de duimen draaien hier. Pielemansje zit nog in de buik. Hij heeft me vandaag nog een lekker laten genieten van het zonnetje, was heerlijk warm in de achtertuin. Danique was vandaag op het KDV, heb vanmorgen wat boodschapjes gedaan en vanmiddag met m'n luie billen in een tuinstoel. Lekker rustig daggie dus. Met de ziekenboeg gaat het wel. Chris nog niet 100% maar hij is weer aan het werk. Danique snottert nog wat maar verder weer vrolijk (behalve nog steeds niet bij slapen 's avonds, dat is een drama).
dank jullie wel lieverds, zit er echt mega mee in me maag, weet me er ook geen raad mee. en daarbovenop ook grieperig geworden allemaal, vannacht ook weinig slaap gehad.