35+ en een zwangerschapswens of zelfs zwanger???

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Koffieleutje, 12 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    Ria, wanneer moet je nu terugkomen?

2. Ria32

Ria32 Niet meer actief

dinsdag 29 maart om 11 uur moeten we in ziekenhuis zijn bij de gyn, dan krijgen we weer een echo om t ekijken of het gegroeid is en of het hartje klopt.
    het is gewoon zo'n omschakeling van gevoel, nu denk je ook stel dat het volgende week goed is dan gaan we weer blij zijn, het is gewoon zo tegenstrijdig, en weet het gewoon niet te plaatsen hoe ik me moet voelen, het liefst blijf ik nu constant thuis want stel je voor dat het toch ineens fout gaat, en daar komt bij dat alledrie goed verkouden en niet lekker zijn.

3. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    Lieve Ria,

Je verhaal is exact een kopie van mijne van vorig jaar. Ook week moeten wachten...niets meer durven want stel dat je mk krijgt. Daarna nog 2 weken moeten wachten omdat curretage niet meteen kon vanwege drukte alleen onder plaatselijke verdoving. Durfde niks meer, niet te gaan werken etc omdat ik bang was voor bloeding.

Ik hoop zo voor je dat dinsdag toch alles goed blijkt te zijn. Kan het niet zijn dat je minder lang zwanger bent? Heb zo met je te doen...

Word er zelf ook onzeker van weer moet ik zeggen.

4. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    Hey meiden, valt me nu pas op, maar ben VIP member...jeuhhh

Waar is iedereen? Jomi en Des trekken het even niet, begrijpelijk.
    Waar is Lim, Ladouce, Duim, Bekje al boven water weer?

5. Ria32

Ria32 Niet meer actief

niet onzeker worden van mij meis, het gaat allemaal wel goed komen.
    Dit komt gewoon door de onzekerheid end at we allemaal niet lekker zijn nu hier, dat brengt je gevoel naar een dieptepunt.

Maar het is gewoon een heel apart gevoel, vanochtend liepen we op de markt en dan voel je wat en zei gelijk tegen mannetje wil snel alles doen want wil snel weer thuis zjjn voel me niet happy.

Kom er nu gewoon achter dat alles zo dicht bij elkar ligt.

Maar meis, bij jou gaat het gewoon goedkomen, en komt het hier niet goed dan gaan we op voor een volgende misschien wel goede keer.
    We blijven duimen, en wie weet volgende week.

Wanneer heb jij de eerste echo?

6. Ria32

Ria32 Niet meer actief

gefeliciteerd met je vipmembership

7. Ria32

Ria32 Niet meer actief

maar het positieve had vanochtend temp van 37.2, mijn boobs doen onwijs pijn nog, en misselijkheid zit er nog steeds.

8. Duimelot

Duimelot Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.132
    0
    36
    Jomi, dikke knuf voor jou. Kan het me heel goed voorstellen. Ik heb eigenlijk ook af en toe die neiging gevoeld om me een beetje terug te trekken. doe maar precies wat goed voelt voor je en ik hoop dat je je snel wat lichter voelt.

Ria, wat een lastige periode waar je nu in zit .. Echt zo af moeten wachten en niet helemaal weten wat de uitkomst zal zijn. Ook een knuffel voor jou.
    Ik heb die dinsdagochtend de afspraak in Gent, maar zal ook even aan je denken dan.

Natas, wat staat dat mooi, 40 weken. En wat fijn dat je zo'n lekker rustig dagje had. Ik hoop dat er nog een paar volgen, maar niet te veel. Net genoeg om iedereen weer wat fitter te laten voelen.
    En jij morgen lekker weer even in die fijne zon als het kan.

Salcia, wat is het hier rustig he. Ja, ik had een flink lange werkdag en moet zo nog even aan het werk, bah!
    Moeilijk inderdaad om niet door het verhaal van Ria in de onzekerheid te schieten. Maar wel belangrijk om het steeds weer proberen los te zien van jouw situatie nu. Ik denk dat een beetje afleiding zoeken toch het beste helpt. Ik merk het zelf ook. Als ik aan het werk ben verdwijnt het zwangergebeuren toch wat naar de achtergrond en kan ik het een beetje loslaten. Dat is wel fijn en noodzakelijk ook voor mij.

Nou, ik ga nog een klein uurtje aan de slag. En dan vlei ik me lekker tegen mijn lief aan. Ik heb er nu al ontzettende zin in.

Fijne avond nog voor wie inlogt en liefs voor wie het kan gebruiken!

9. Liesben

Liesben Niet meer actief

Hetn is hier nu bijna half vijf smiddags. Over iets meer dan een uur worden we opgehaald naar het vliegveld. Snik. Nu nog even genieten van het uitzicht op de carribische oceaan.....

10. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    Ria, heb 7 april 1e echo...en bij mij juist geen zere boobs en ook niet zo misselijk meer...dus ikkke weer bang..

Ik hoop echt dat het bij jou positief teken is en dat we samen gaan bevallen in november!!

Ja Duim, heb vanmiddag keukenkast opgeruimd en nu net administratie gedaan, ff afleidingsdingetjes

Jij nog werken, gadsiedarie

11. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    A balen Lies, maar hopelijk een heerlijke vakantie rijker weer!!

12. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    Ik ga slapen, ik mis wel de gezelligheid hier op het forum laatste dagen....begrijpelijk dat niet iedereen zin/puf heeft hier te komen door wat er allemaal gebeurt bij iedereen.

slaap lekker iedereen, liefs

13. jes4

jes4 Fanatiek lid

30 apr 2010
    1.536
    0
    0
    Bij mijn miskraam had ik nog tot 3 weken na de miskraam een verhoogde temp en pijnlijke boobs; dus dat wil helemaal niks zeggen; niet over dat het goed gaat, maar ook niet dat het fout gaat.

Hier gisteren hele dag geslapen met koorts en overal pijn....vandaag gelukkig weer stukke beter. Tevens een totale ongi leegloop (dus dat zal ook wel hebben meegespeeld) Probeer morgen weer te gaan werken.

Lies: jammer dat je vakantie bijna afloopt, maar dat betekent wel dat de echo dichterbij komt.

14. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    Jeetje ....1 bericht vandaag maar...echt stil..

Ja zegt ook niks Mama, mijn zus is hele zwangerschap niet misselijk geweest en geen zere boobs. Mijne doen trouwens vooral 's nachts pijn word er wakker van en boterham vanmorgen kwam er weer net zo hard uit.

15. jes4

jes4 Fanatiek lid

30 apr 2010
    1.536
    0
    0
    Het beste bewijs heb je straks als de bewegingen te voelen zijn; maar dat geeft ook meteen weer onrust als je ze 'even' niet voelt! Die onzekerheid blijft; ook als je straks mama bent; ademt ze nog wel, drinkt ze wel genoeg, heeft ze het niet koud, of juist niet te warm, kan ze alleen naar school, kan ik d'r op dat klimrek laten spelen.....afgelopen weekend had ik het er nog met een vriendin over; speeltuin voor de deur; wij (bezorgde mama's) onrsutig over zo'n draaimolen met zitjes....en alsof we erom vroegen, 's avonds valt haar zoontje er vanaf en stoot zijn hoofd open; huisartsenpost (en dan valt het nog mee). Dussssss; wen er maar gewoon aan. (al weet ik dat dat veel makkelijker is gezegd dan gedaan). Een collega had in haart geboortekaartje staan; 'ik kijk naar je 1,2,3 seconde lang en denk; met jou ben ik voor niets meer bang', 'Voor niets meer bang??????? Met jou ben ik voor alles bang!!!!' was mijn reactie. Maar goed je hebt ook mama's die heel nuchter in het leven staan.

16. Liesben

Liesben Niet meer actief

Ik is weer in het land...helaas zou ik bijna zeggen ;)
    Moe, na een lange nachtvlucht en enigszins last van tijdverschil.
    Maar alles goed gegaan!

17. Liesben

Liesben Niet meer actief

En deze dan...*zucht*

18. jes4

jes4 Fanatiek lid

30 apr 2010
    1.536
    0
    0
    Wow helemaal geweldig; jij en flipper!!

19. jes4

jes4 Fanatiek lid

30 apr 2010
    1.536
    0
    0
    Ja Uhhhh, hoe groen wil je me hebben....

20. Liesben

Liesben Niet meer actief

Oké, nog 1...

Deel Deze Pagina