35+ en een zwangerschapswens of zelfs zwanger???

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Koffieleutje, 12 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lynnami

Lynnami Actief lid

8 dec 2010
    425
    0
    0
    sahm
    sunnyside
    Enige manier om daar achter te komen is door te bellen ;)

2. Duimelot

Duimelot Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.132
    0
    36
    Hai meisjes, ik ben ook nog wakker :).

Wel al pyjama aan. Maakte me ook nog een beetje zorgen om BB.
    Ik hoop dat het bij dat beetje in broekje blijft. En rust houden en liggen is volgens mij nu wel het beste (met de telefoon naast bed).

Lyn, hoe zou het komen dat je pil nu niet werkt? En hoe voel je je ei dan?
    Als die witte Baardmans het wil, en jij natuurlijk ;), duim ik met je mee.

Koffie, hmm, lekker een Baileys. Zou ik nu ook wel zin in hebben. Wat heb jij dat ongelofelijk goed volgehouden zeg, niet drinken!
    Mijn zus drinkt soms een glaasje wijn als ze nog kolfmelk in de ijskast heeft. Geeft haar lief gewoon een flesje.
    Geniet er maar van, je hebt het ontzettend verdiend!

En Lim, goed dat je protesteert tegen tijdrovende veel-van-huis-zijnde baan voor man. Jij hebt het ook al zwaar genoeg. En anders inderdaad een superlieve en actieve nanny. Grappig, nu is Julie Andrews (alias Mary Poppins en Sound of Music nanny) bij Oprah op TV.

3. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    nee, dadelijk zit er zon rukkertje aan de andere kant van de lijn die denkt op deze manier aan zijn trekken te komen brrrrrr

4. Duimelot

Duimelot Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.132
    0
    36
    Gewoon lekker terug hijgen Lim ;)

5. JoMi

JoMi Fanatiek lid

4 okt 2008
    3.338
    0
    36
    Sorry, wel even druk allemaal. Met pbtje via hyves versturen en smsen met een aantal.

Maar wat nog een drukte rond deze tijd.

Manlief gaat nu slapen en ik ben klaarwakker. :( Had ik mijn ereader maar, had ik lekker kunnen lezen in bed.

Nog wel wat leuks, als het niet veranderd gaan we vrijdagavond een nieuwe bril uitzoeken. Ik moet sterkere glazen en heb deze bril alweer 2 jaar, vind het altijd wel weer spannend wat voor leuks het gaat worden.

6. Liesben

Liesben Niet meer actief

Mooie buik zag ik zomaar op de foto! *Jaloers*

BB, schrikken! als je het niet vertrouwt gewoon bellen hoor! Beter een keer te veel dan te weinig!

Lynnami, waarom denk je eisprong te krijgen? Voelt het zo?
    T zou wel grappig zijn, dan maakt de natuur de keuze voor je..(het concept god kan er bij mij niet in, sorry :))

Hoe is het met spuiten Duim? Gaat het? Heb je veel last van de hormonsters?

Jomi is weer eens aan het nachtbraken geloof ik? :D
    Leuk, nieuwe bril. Ik neem bijna elk jaar een nieuwe, dan ben ik de oude weer zat ;)
    Enne, je kan toch ook een gewoon boek lezen in bed?

Zo, de katten hebben geloof ik hier de kolder in de kop. Wat een drukte!

Ik is net thuis van werk, was wederom een enorm drukke avondddienst. Nu nog even relaxen, straks lekker naast het warme lijf van lief kruipen!

Zouden Bekje en Desmo ons vergeten zijn? ;)

Lim nog steeds ziek? Arm ding!
    En nu manlief nog eens op zoek naar een baan met weiig thuis-tijd. Lekker dan.....

Wie is ik vergeten?

7. Lynnami

Lynnami Actief lid

8 dec 2010
    425
    0
    0
    sahm
    sunnyside
    Nou ja lies bij mij gaat "god" er ook niet in hoor. Vandaar de opmerking over die enge man ;)
    Maar ik denk wel dat als de natuur besluit dat ik zwanger raak ondanks de pil, dat het zo moet zijn. What ever de uitkomst is. Mk of goede zw-schap.

Duim- ik weet heel goed hoe het voelt als je follikels groeien elke dag. Steeds meer druk en op een gegeven moment zo erg dat ik bijna niet kan lopen of staan. En dan zo ineens boem weg druk! Nu is de druk nog niet weg EN een ovulatie test is positief. Dus ik ben ervan overtuigd dat ik een eitje heb dat wil springen.

8. JoMi

JoMi Fanatiek lid

4 okt 2008
    3.338
    0
    36
    Lies, een boek is mij te zwaar. Komt teveel op mijn nek aan en ik heb zo'n idee dat dat met een ereader wat makkelijker zal gaan. Ik heb in jan. 2007 een auto-ongeluk gehad. Waardoor ik veel problemen met mijn nek heb gehad en nu nog hinder ondervind. In aug. 2008 heb ik wel pijnbestrijding gehad en is wel wat beter geworden, maar lezen en een boek vasthouden is niks. Nu hoop ik dat de e-reader makkelijker is (ivm zeg maar 1 pagina) en dat hij minder weegt.

Bril neem ik ook ongeveer 1x in de 1 à 2 jaar, als ik nieuwe glazen moet hebben. Maar mijn ogen schommelden de afgelopen 2 jaar teveel ivm bloeddruk en de medicatie. Dus vandaar wat langer afgewacht en nu is het iets stabieler.

9. Lynnami

Lynnami Actief lid

8 dec 2010
    425
    0
    0
    sahm
    sunnyside
    Even Ryker spam... Dit is een foto van kerst. Hij zit hier bij mijn schoonmoeder op schoot maar heb even alleen zijn gezichtje uitgeknipt om hier te plakken.
    Jullie hadden hem nog niet gezien toch?

Bekijk bijlage 123075

10. Liesben

Liesben Niet meer actief

Ik heb honger......

11. Lynnami

Lynnami Actief lid

8 dec 2010
    425
    0
    0
    sahm
    sunnyside
    Ik ga eten koken. Dus tot morgen meiden.

12. Lynnami

Lynnami Actief lid

8 dec 2010
    425
    0
    0
    sahm
    sunnyside
    Ha ha en dan zeg ik heel leuk; ik ga koken... lol

13. Liesben

Liesben Niet meer actief

Wat een schatje Lynn!

14. Duimelot

Duimelot Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.132
    0
    36
    Inderdaad heel mooi ventje Lyn. Wel gek he dat je ondanks pil zo'n sterk eitje hebt wat wil springen. Nou, wie weet ..
    Kook ze en eet smakelijk!

Jij ook lekker een hapje knabbeltje Lies. Ik heb ook altijd honger als ik laat moet werken. Ga vaak een klein hapje eten op de maandagavond met collega om een uur of elf :) .
    En uh
    'Zo, de katten hebben geloof ik hier de kolder in de kop. Wat een drukte!'
    Tis Volle Maan he, en jij hebt de iui gehad ;).

Slaap lekker zo tegen je warme lief. Ik ga als de donder mijn tanden poetsen. Kruikje al klaar.
    Moet eigenlijk ook wat vroeger naar bed, maar heb zo uitgeslapen vanochtend dat ik nu niet moe ben.

Weltrusten meisjes!

15. JoMi

JoMi Fanatiek lid

4 okt 2008
    3.338
    0
    36
    Ik zit lekker aan de chips, lies ook een stukje?

Lyn, wat een scheetje. Eet smakelijk zo meteen.

16. Duimelot

Duimelot Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.132
    0
    36
    Hmm, lekker Jomi.

Ik heb net wel zes stukjes chocola gegeten. Moest de reep echt uit mijn handen rukken :).
    Slaap lekker zo.

17. Lynnami

Lynnami Actief lid

8 dec 2010
    425
    0
    0
    sahm
    sunnyside
    Thanks.
    De vissticks zitten in de oven en de gebakken aardappeltjes ook. De mais staat op het fornuis. Niks bijzonders vandaag. Ik heb wel zin in de vissticks hoor! Heb er voor mezelf 7 gereserveerd ;)

18. Liesben

Liesben Niet meer actief

Meisjes, ik ga naar bed! Tot morgen.

19. JoMi

JoMi Fanatiek lid

4 okt 2008
    3.338
    0
    36
    Welterusten lies.

Wil ik op bed, ga ik net nog bij kleine man kijken. Ligt ie boven de dekentjes en is ie toch heet. Heb ik hem getempt en heeft hij 39 graden koorts. Wat ie heeft, weet ik niet. Was eind van de middag wel wat jengelig, maar niet dat je echt zei van hij heeft ergens last van.

20. Lynnami

Lynnami Actief lid

8 dec 2010
    425
    0
    0
    sahm
    sunnyside
    Oei jomi. Ik hoop dat je kleine man niet ziek word.
    Ik ga vanavond lekker vroeg naar bed (hoop ik)

Deel Deze Pagina