35+ en een zwangerschapswens of zelfs zwanger???

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Koffieleutje, 12 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Koffieleutje

Koffieleutje Fanatiek lid

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Wat een knappe kerel Lynn

Weten jullie al iets van BB ?

Ik verloor ook wat oud bloed bij ruim 12 weken maar ik hoop dat het allemaal goed is......Gelukkig hoor je het kindje nog goed met de angelsound....

Jomi hoe is het met J ?

Lim hoe is het met jou beetje opgeknapt ?

Ja ik mis Des en Bebek ook, hoop dat ze snel opgeknapt zijn heeft iemand nog iets ven hen gehoord ?

2. Annna

Annna Fanatiek lid

20 sep 2007
    2.587
    0
    0
    ZUID HOLLAND
    Lynn, wat een lekker kereltje, met die bruine ogen. Mooi!

En wat was het gigadruk hier. Gezellig op zich! Ik had me wel kunnen aansluiten, was toch ook wakker, maar ik bleef dapper liggen. Niet leuk dat er zo'n spanning was om BB. Ik hoop maar dat je bloed verdunt was van het warme water en dat er een laag adertje gesprongen was oid.
    Ik hoop dat je het ons snel laat weten.

Hier dus weer een paar uur wakker geweest vannacht. Veel toiletbezoek en Yara werd wakker en papa ging met haar naar beneden. Maar dan kan ik toch niet meer slapen :) Uiteindelijk heb ik even met haar gezeten en haar in bed terug kunnen leggen en kon ik me lekker opwarmen in ons grote bed. Ook wel weer eens lekker. Nu brengt mijn vriend haar naar mijn ouders en moet ik de dag zien door te komen en uit te rusten.

Ik weet niet precies waarom, maar ik was heel emotioneel er over. Ach ik ben ook zo graag met mijn meissie.

Ik zie trouwens ook op tegen de bevalling. Het is net of die steeds verder van me af komt te staan door het wachten.

Met die diarree zie ik het praktisch echt niet zitten al die onderzoeken tussen je benen en de weeën erbij. Ik geloof ook dat ze dan niet snel zullen komen. Dus die rust vooraf te ervaren is wel belangrijk.
    Daarnaast ben ik bang dat het weer een medische bevalling wordt al het niet vanzelf op gang komt. Ik ben voor een natuurlijke bevalling als alles goed gaat. Maar ik ben nu al weer verder dan met Yara. Bij haar begon de bevalling met 4 weken 5 dagen. Nu ben ik al 6 dagen er overheen. En de volle maan is ook al voorbij :)

Een late bevalling maakt vaak ook dat het ontsluiten ook allemaal wat langer duurt heb ik gelezen. Nou ja, ik heb nu waarschijnlijk al een cm erbij tov mijn eerste bevalling. Toen had ik na een nacht niet slapen er wel al 1 cm bij. ;-(

Nou ja, zorgen voor een uitgerust lijf en geest is het enige wat ik kan doen. En daar ga ik me dan nu maar op richten.

Sorry voor mijn bevallingsangst verhaal voor wie maar wat graag zou willen ruilen en het hard aankomt. Het houdt me alleen heel erg bezig nu.

3. Liesben

Liesben Niet meer actief

Natuurlijk houdt het je bezig Annna, zeker nu! geeft niks hoor, praat hier maar van je af!
    Ik hoop voor je dat het een mooie natuurlijke bavalling wordt. En een beetje snel graag ;)

Koffie, ik heb wel contact gehad met Bebek, en het leek wel iets beter te gaan. Maar ik hoop dat de meisjes zich snel weer melden hier!

4. Annna

Annna Fanatiek lid

20 sep 2007
    2.587
    0
    0
    ZUID HOLLAND
    Dank je Lies, ik verwacht ook geen reactie van iemand die het er moeilijk mee heeft, of er gewoon nog niets mee heeft hoor!

Als je Bebek weer "spreekt"wens haar sterkte!

5. Liesben

Liesben Niet meer actief

Ik geloof dat ik gek zou worden zo vlak voor de bevalling...van de stress dan he. Ik ben al zo'n stresskip ;)
    Maar ik hoop over 9 maanden jullie ook "lastig te kunnen vallen". Dat hoop ik voor alle nog niet zwangere meisjes.

6. Duimelot

Duimelot Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.132
    0
    36
    Lieve Annna, nogal logisch dat het je bezig houdt. Stel je voor dat het je niet bezig zou houden .. (en .. het houdt ons ook bezig! We vragen er ook naar en zijn hartstikke nieuwsgierig :)).
    Het is ook een belangrijk (zeer belangrijk, cruciaal bijna) onderdeel in het hele proces van zwanger worden en kindjes krijgen, waar we hier allemaal mee bezig zijn. Schroom je niet! En er komt pijn en spanning bij kijken; daar mag je toch zeker aandacht aan besteden en voor vragen?
    Ik hoop dat je er inmiddels een paar cm ontsluiting bij hebt. Nogmaals veel sterkte voor wat binnenkort komen gaat. En ik hoop voor je dat je diarree snel overgaat. Kan me je ongemak ermee wel voorstellen, maar ze zijn ook wel wat gewend hoor. Jij had toch ook een buikgriepje? Hoe voel je je wat dat betreft?
    Zou je anders nog norit, ofzo iets kunnen slikken als het erg blijft? Of is dat schadelijk voor de kleine?

Ik ben ook heel benieuwd hoe het met BB is. Fijn om te lezen dat Koffie ook een beetje oud bloed had en er verder niks aan de hand was.

7. Duimelot

Duimelot Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.132
    0
    36
    Arme J ook weer ziek .. Hoe is het nu met hem Jomi?

En Lies, lekker geslapen? Hier ook stresskipje, hoor.
    Ik heb lekker uitgeslapen. Wat een dromen weer ..
    Heb wel al sinds een dag of drie pijn in mijn onderrug en kan moeilijk bukken. Het zal wel spanning en vermoeidheid zijn van de afgelopen dagen. Lief en ik hadden het ook even moeilijk samen in comb. met het traject, niet fijn!
    Hij heeft gister wel de Volle Maan om haar zegen gevraagd :). Dat vond ik lief. Kan wel een beetje support gebruiken op het moment. Vanavond moet ik de eerste Menopur-injectie zetten en dan gaat het stimuleren beginnen. Ik moet vier ampullen poeder mengen met 1 vloeistofampul, dus een heel gepiel en precisiewerkje. Als ik eraan denk word ik ook een beetje zenuwachtig. Ik hoop dat ik het snel in de vingers krijg.

Verder moeten we nog bedenken of we toch niet twee embryootjes (als die er überhaupt ontstaan :() terug laten plaatsen. De eerste keer hadden we met de gyn besloten om er eentje te laten tp-en, omdat ik voor het zelfde geld 'hartstikke vruchtbaar' zou kunnen zijn. Nou, daar geloof ik inmiddels niet meer zo in ..
    Hebben jullie een idee, advies hierover?

8. Koffieleutje

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Annna die angst zo net voor de bevalling is volkomen normaal hoor ook omdat je weet nu wat je te wachten staat. Maar je zult zien vrouwen krijgen op dat moment weer zo`n oerkracht en raken oiv hun hormonen dat het je prima af zal gaan.... Dikke knuf
    Hoop wel dat de diarree snel over is....geniet even van je rust ook al mis je je kleine meisje vreselijk...

Lies als je bekje weer spreekt geef haar een knuf van me !

9. Liesben

Liesben Niet meer actief

Zal ik doen Koffie!

Jee Duim, advies....Nee niet echt. Ja, volg je gevoel, maar daar heb je niks aan.
    Ik zou er persoonlijk twee terug laten plaatsen. Maar dat is dus persoonlijk, en ik kan ook niet goed aan geven waarom.
    Of misschien ook wel.
    1. twee = kans op twee kinderen = meteen klaar ;)
    2. twee = tweemaal kans op goede innesteling. Dus als er één het niet redt, dan heb je die ander nog...

Moeilijke keuze hoor.

10. Koffieleutje

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Duim ik zou meenemen in jullie beslissing dat het een tweeling zou kunnen worden
    Als het mijn beslissing zou zijn zou ik voor 2 gaan, maar het is niet mijn beslissing .... Ik kan je alleen mijn idee hierover vertellen...

Succes met injecteren !

11. Duimelot

Duimelot Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.132
    0
    36
    Nou meiden,

hier heb ik wel wat aan :), dank jullie wel. Precies mijn gedachten. En volgens mij is het bijna protocol om op mijn leeftijd er twee terug te laten plaatsen. De kans dat er een blijft zitten is al zo klein. Ik ga straks ook even bellen met het MCK om nog een gesprek aan te vragen met gyn. Ook over een eventuele escape-iui mocht er weer nauwelijks iets te oogsten zijn.

Koffie, hoe is het met jou en je gezin nu?

12. ladouce

ladouce Fanatiek lid

6 aug 2008
    2.698
    0
    0
    Anna, gewoon hier blijven schrijven hoor. We begrijpen het best dat je zenuwachtig bent. Zou ik denk ik ook zijn. Ik hoop net als de andere meisjes dat de kleine beeb zich nu snel aandient en dat het allemaal op de natuurlijke manier gaat lukken.

Lies, weer helemaal fris en fruitig na een zenuwslopend dagje gisteren. Nu lekker broeden.

Mama, ik zit nog niet op die roze bank hoor. Heb 'm vast klaargezet maar hoop er zelf begin volgende week op plaats te nemen.
    Ik vond het trouwens wel jammer dat m'n ei niet sprong tijdens volle maan. Schijnt toch goed te werken;)

BB, ik hoop dat je een goede nacht hebt gehad en dat het bloeden over is en de pijn weg is.

Koffie, hoe gaat het nu bij jullie thuis met J. Nog steeds van de k.u.t. berichtjes van die Trollenkop?

Duim, wij hebben vanaf de 1e keer besloten om er 2 terug te laten plaatsen. A. een 2-ling zou welkom zijn. B. is ons verzekerd dat juist op latere leeftijd de kans op een 2-ling via IVF vele malen kleiner is dan bij jongere meiden C. Kans op innestelen is 2x zo groot.
    Trouwens apart dat jij 4 ampullen poeder met 1 vloeistof gaat mengen. Mij is echt verteld dat je toch 2x vloeistof moet gebruiken. Daarom heb ik ook grotere spuiten gekregen. Maar goed, neem aan dat hier net als bij zoveel dingen ook weer verschil in zit.
    Alvast succes met de 1e spuit vanavond.

JoMi, mijn e-reader weegt nog steeds 247 gram = gemiddelde paperback. Ik zou dus wel kijken naar het gewicht als dit belangrijk is.

Natas, mooie buik zeg.

Zo, gisteravond naar Sanne Wallis de Vries geweest. Erg leuk, behalve de laatste 5 minuten waarin ze in volledige adorering is van haar 2 dochtertjes. Dit was net iets te veel van het goede. Je kunt je er dan ook niet van afsluiten. Ga dit jaar ook nog naar Lenette van Dongen, hier zullen we dat niet meemaken want zij is ongewenst kinderloos.
    Vanmiddag een sollicitatiegesprek voor een detacheringsteam. Ben benieuwd.
    Verder weinig spannends hier, het is allemaal een beetje saai op dit moment en ik merk dat het tijd wordt dat ik weer aan de slag ga. Gisteren ruzie gemaakt met lief over niks en was ook nog mijn schuld. Dat doe ik anders nooit:D.

13. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    annna: over ontsluiting bij overtijd lopen.. die kan net zo rap gaan als bij niet overtijd lopen.. dus daar moet je je niet druk over maken.. bij P was ik ook over de datum.. beide jongens 40 weken, B 40+3 en P 40+6... toen ik al weken gek werd van krampen, voorweeen etc bleken het ineens echte weeen te zijn.. het kan dus zomaar gebeuren.. en die buikloop is niet erg, beter nu je darmen legen dan straks met persen toch?

sanne wallis is toch niet leuk? en lenette van dongen ook niet hahaha, mijn humor is weer net iets anders dan van beide dames, maar goed, gelukkig zijn ze nog niet zo erg als dat irritante utrechtse mens.. brrr
    jij moet geen ruzie maken ladouce..hoewel het soms wel heel lekker kan zijn.

lol@trollenkop... maar vertel koffie: laat ze J nu met rust of stalkt ze hem nog steeds en is ze nog steeds zo vriendelijk over jou? en weat zegt J daar van trouwens, als ze jou zo door slijk haalt?
    J inmiddels wel blij weer thuis te zijn?

DD: bloeden gestopt? meld je eens!

succes vanmiddag trouwens met gesprek ladouce!

lyn: mooi ventje jouw zoon

bekje en desmo: kom eens dat bed uit!!

Hier nog steeds behoorlijk grieperig, maar word gek in bed.. dus dan maar dikke trui aan tegen het rillen en achter de pc

14. JoMi

JoMi Fanatiek lid

4 okt 2008
    3.338
    0
    36
    #394 JoMi, 20 jan 2011
    Laatst bewerkt: 20 jan 2011
    Nieuws van BB.

Ik kreeg gisteravond nog smsje van haar: Ze zou het even aankijken, aangezien het toen bijna niks meer was. Ze zou anders vanochtend wel bellen.

Ik heb haar net weer sms gestuurd en kreeg het volgende terug:

Ik ben nu in het ziekenhuis. Krijg zo meteen controle. Mag de meiden vertellen. Ik meld me straks wel weer. X.

Ik heb haar terug gesmst, dat het goed van haar was de ze gebeld heeft. Dat we duimen voor haar dat alles goed is en we wachten het berichtje af.

15. JoMi

JoMi Fanatiek lid

4 okt 2008
    3.338
    0
    36
    Ik denk dat ik verder niet zoveel hier ben vandaag.

J heeft nog steeds 39 graden koorts en is heel erg huilerig. Dus denk wel dat ik mijn handjes vol heb. Ik weet niet wat er precies is. Hij drinkt verder wel goed, maar voelt zich verder gewoon niet lekker.

Maar zodra ik nieuws van BB heb laat ik het weten.

16. Duimelot

Duimelot Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.132
    0
    36
    Dank je voor het door brieven van bericht BB, Jomi. En ik hoop dat het met een sisser afloopt. Goed dat ze naar het ZH is, daar is ze in goeie handen.
    Sterkte met J vandaag!

Lim, arme jij, nog steeds aan de ril. Dat is echt griep ja .. Heb je ook koorts? Gelukkig raakt je humor niet aangetast ;). Beterschap voor jou maar weer!

Ladouce, vervelend die ruzie, maar gelukkig niet onoverkomelijk. Soms word je weer even wakker geschud. Ik hoop dat het weer fijn bijgelegd is. Sanne kan wel leuk zijn en Lenette heeft volgens mij een heel programma daar aan gewijd toch, aan haar ongwenste kinderloosheid? Misschien ga ik wel met je mee :D.
    Succes met je gesprek zo meteen.

En wat betreft het spuiten (en vloeistofhoeveelheid) word ik nu toch een beetje onzeker, dus ik ga ze meteen even bellen. Ik herinner me dat de verpleegkundige dit toch echt gezegd heeft ..
    En, trouwens ... ik kwam er net achter dat ik maar twee naalden en 1 spuit heb meegekregen van de apotheek. En die is voor de Pregnyl volgens mij. Dus ik moet sowieso nog naar de apo vandaag :x. Slecht hoor!

17. Duimelot

Duimelot Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.132
    0
    36
    Het is inderdaad vergeten door de apotheek. Ze horen die er gewoon bij te leveren.
    Dus huppekee, daar naartoe, goed dat ik nog even gekeken heb.
    Ladouce, ik heb de verpleegkundige net aan de telefoon gehad en zij verifieerde gelukkig dat het met 1 vloeistofampul kan, ook al staat in de bijsluiter van niet.
    En vanmiddag tussen 4 en 5 een telefonisch consult met mijn gyn over hoeveel terug plaatsen.

Ik ga even snel douchen en ontbijten :) en daarna naar apotheek en daarna lekker wandelen op het strand met lief. De Zon schijnt, Joepie!

Meiden, een hele fijne dag vandaag en iedereen sterkte met wat je te doen hebt, evt. te wachten staat of uit moet zieken.
    Of gewoon met boekje op de bank ..

Liefs!

18. BB10

BB10 Niet meer actief

Ik ben weer thuis, met minimens is alles goed en lag lekker te spartelen. Ik heb waarschijnlijk een geirriteerde baarmoeder en moet ff rust houden. Bloeden is gestopt alleen nog een beetje bruin. Dus ik houd me even koest en ga vandaag met mijn benen omhoog. Morgen bekijk ik wel of ik ga werken.
    Lief dat jullie je zorgen maakte (ik ook wel hoor) maar nu heb ik mijn gerustheid terug gelukkig.

19. Annna

Annna Fanatiek lid

20 sep 2007
    2.587
    0
    0
    ZUID HOLLAND
    Goed dat je even gecontroleerd hebt Duim.
    Raar ook dat het zo kan verschillen. Ik zou denk ik alleen niet voor twee embryo's gaan als jullie echt de kans niet willen lopen (om welke reden dan ook om zwanger te raken van een tweeling.

Ladouce, Je mag best wel eens een keertje ruzie maken hoor!
    Succes met je sollicitatie.

Zo spannend voor BB! oh wat een verschrikking dat stomme bloedverlies. Ik hoop snel op goed bericht!

Jomi, sterkte voor je kleine man. DIe moet het echt wel ontgelden de laatste tijd. Ieder virus lijkt hem te pakken te krijgen.

Mijn buik voelt trouwens weer rustig. Net een heel klein borreltje, maar geen ballonnen meer die op exploderen staan.
    Toilet is gesopt en de badkamervloer is gedweild en de ochtend is al voorbij. Maar even wat eten dan.

20. Annna

Annna Fanatiek lid

20 sep 2007
    2.587
    0
    0
    ZUID HOLLAND
    Oh geweldig BB, je hebt al gepost! Wat een opluchting dat alles goed is. Benen omhoog mag, maar geen man er tussen dan nu. :)
    Maandag weer werken is ook vroeg genoeg vind ik!

Deel Deze Pagina