Fijn BB, nu lekker rustig aan doen! Over rustig aan doen gesproken.... Ik ga even stofzuigen, was ophangen en dan aan het werk
, jammer dat jullie niet mee kunnen lezen. Ria en ik hebben een dikke discussie veroorzaakt. Gaat er echt hard aan toe. Is jammer een privé hyves, maar we zijn er allebei zo klaar mee. Ik wacht nog even de reacties af en vanavond meld ik mij daar dus ook af. Ben er helemaal klaar mee.
Limm, de meimama's van 2009 hier van zp. We waren nog met een groepje van 15 en nu gisteren al 1 afgemeld en vandaag ria al en ik ga zo.
Ha ha jomi. dat is precies wat hier gebeurt is met het prive forum van de maart 2009 mama's. Ik had er genoeg van en ben opgestapt. Niet lang daarna zijn er nog wat op gestapt en op het laatst waren het er nog maar 6 ofzo en toen zijn er 5 opgestapt omdat ze het niet meer konden vinden met de oprichtster van het forum. Dat was vorig jaar mei ofzo. BB- fijn dat alles goed is. Denk er om he en neem de rust. Alles voor je klein jelly bean. Ik heb afgelopen nacht beter geslapen dan de nacht ervoor maar nu lag ik wakker van het piekeren vanwage de pil. Ik heb hem gisteravond dus niet meer genomen omdat ik bang ben dat ik zwanger kan zijn en dan is de pil niet bevorederlijk vanwege afwijkingen die het kan veroorzaken. Wat gebeurt is is gebeurt, als ik zwanger ben so be it. Als ik niet zwanger blijk te zijn dan start ik een andere pil. 26 feb had ik al een afspraak staan met de gyn en zal dan een andere pil aanvragen. Ik weet dan nog niet of ik zwanger ben maar dan heb ik die pil in elk geval in huis
Lynn, als je daar eens positieve kritiek levert (terwijl er een paar zijn die ons echt pijn doen), krijg je gewoon van een aantal de wind van voren. Dus nu hebben wij ons zegje gedaan en de eer aan ons zelf gehouden en opgestapt. Diegene waar je nog wel een band mee hebt, kun je ook contact mee houden zonder die privè-hyves.
Jomi ja precies! En dat is ook wat ik gedaan hb. Ik heb nu nogsteeds contact met 8 van die meiden. Die niet allemaal contact met elkaar hebben maar wel een groepje van 6 inclusief mij die nog bij elkaar komt en afspreekt. Nu heb ik het probleem dat het in mijn geval hooguit 1x per jaar kan ALS ik naar nl kom. 3 april staat er weer een "date" voor alle 5 meiden en ik en de families in de keukenhof
Omdat mijn man een toerist is en elke keer als we naar nl gaan moet hij naar amsterdam en de keukenhof... Dacht je dat je jappen erg waren?! Trouw met een amerikaan. haha en dan overal opscheppen over zijn reis avonturen.
zo daar ben ik weer, ben even aan het bijlezen. Mijn vader was gister jarig, dus was pas om half 2 thuis... Lies, fijn dat het goed gegaan is, ik duim heel hard voor je (en ook voor mezelf natuurlijk). Natas, mooie buikfoto's!! Lyn, goed dat je zo open bent, zal fijn voelen voor jezelf ook. Heftig verhaal wel van je doodgeboren zoontje..vreselijk! Duim: gaat dat makkelijk op je iphone, werkt dat gewoon via safari? Even over mezelf, vandaag naar Osteopaat geweest. Het is inderdaad hyperventilatie Mama, en mijn middenrif is helemaal van slag, trekt zichzelf omhoog waardoor mijn nek en ademhaling etc helemaal vast gaan zitten, inclusief ribben, darmen, maag etc. Moet zeggen dat ik nu al minder druk voel op mijn borstbeen..ben soort stoned lijkt wel, net of mijn lichaam iets aan t doen is en ik heel moe ervan word. Over 2 weken weer terugkomen. Vind het wel wonderlijk hoe ze met handen zo kunnen voelen wat je organen doen enzo. ga even de laatste 5 pagina's nog lezen nu
*even inbreken* JoMi heeft niet de eer aan zichzelf gehouden, ze leest nog sneeky mee op onze hyves voordat ze zich af gaat melden... Beetje jammer. Ze trekt ook teveel eer naar zichzelf als ze zegt dat zij en en een ander de discussie hebben losgetrokken... is niet waar namelijk. *breekt uit*
Kroepie, moet je dat hier perse melden?? Lyn, wat een prachtige zoon heb je!! En BB, dat was ff schrikken, maar zo fijn dat alles goed is met minimensje!! Nu ff lekker rust en je laten verwennen.
Nou, als JoMi vindt dat ze daarover hier iets moet melden, dan vind ik dat ik dat ook kan doen... in ieder geval om de boel recht te trekken. Misschien moet je even pagina 41 lezen. *verlaat dit forum nu om niet weer terug te keren*
Je bent er kennelijk nog steeds Kroepie. Salcia, fijn dat het "slechts" hyperventilatie is. Maar evengoed erg vervelend en wel zaak dat je van de klachten af komt. Succes met de verdere behandeling. Weet je al precies hoe en wat je het gaat aanpakken?
Annna, laat nu maar verder lekker gaan. De discussie is daar geeindigd, want ik ben opgestapt. Wil er verder geen woorden meer over wijden, want dat wordt hier ook tegen me gebruikt. En heb verder geen zin om hier de discussie voort te zetten met hun. Terwijl ik geen namen van anderen van daar heb genoemd, zoeken ze me hier ook al op. Anders zag je ze hier nooit. Ik ben er gewoon helemaal klaar mee. Dus meiden, sorry hiervoor.
Hey annna nog niet bevallen meis? Salcia nog gefeliciteerd met je vaders verjaardag. Lies hoe voel je je? Bekje jeetje zeg operatie in het zicht pffff moet er niet aan denken, kan begrijpen dat je er tegenop gaat hikken als je er zo lang tegenaan hikt. Voor de rest meiden ben doodmoe, vandaag flink discussie gehad zoals jullie al lazen van jomi, ben er kort over, er zijn een paar meiden waar we onenigheid mee kregen en dan word er partij getrokken, voelde me er niet meer thuis vind dat ik recht heb om iets te zeggen, en blijkbaar deed ik dit te hard naa rmeerdere mensen hun zin, dus dan is dat geen plek voor mij, en kritiek op kritiek krijg je dan, en heb net 2 uur zitten janken omda thet me heel veel pijn doet een paar lieve meiden achter te laten, maar meot voor mezelf en me gezin kiezen. En echte vrienden hou je door dik en dun, daar hoef ik niet voor op een hyve te zitten. nou meiden ben kapot moe en uitgeteld heb hoofdpijn niet normaal meer, loop de hele middag al stijf van de spanning en loop alleen maar te janken, begripen zal ik het dnek ik nooit.
Love you tooooooooooooooo lieverd. O ja kan me nieuwtje hier nu ook dan wel neerzetten, manlief en ik stoppen niet in april met de pil maar nu al, slik nu d elaatste paar en dan gaan we eens kijken of de cyclus op gang komt. Dus wie weet jomi zijn we wel weer gelijk zwanger zou het wel bijzonder vinden., hoop op veel baby's hier de komende maanden. Liefs Ria