35+ en een zwangerschapswens of zelfs zwanger???

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Koffieleutje, 12 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ria32

Ria32 Niet meer actief

nou weet niet wat je bijbedoelingen zijn, sporen doe je volgens mij niet, ga lekker kletsen hier maar reken niet op een reactie van mij, denk dat er meer zo over denken, dus klets maar lekker tegen jezelf.

2. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Ria, gewoon negeren. Mensen die zo kinderachtig zijn dat ze dit soort pesterijtjes uithalen moet je gewoon straal negeren. Niet op reageren en lekker in het luchtledige laten lullen ;)

3. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Duim, hoe gaat het vandaag met je?

Liesje al aan het werk?

Lim, hoe is het met je fotoshoot afgelopen? Krijgen wij nog een preview te zien? ;)

4. Liesben

Liesben Niet meer actief

Wij hebben net even over de "braderie" hier in het dorp gelopen..Hilarisch!
    En lekker verse beschuiten bij de bakker gehaald, en verse aardbeitjes bij de groenteboer. En die heb ik net heerlijk in het zonnetje opgepeuzeld, jammie! Straks ga ik me weer klaar maken voor werk.

5. Liesben

Liesben Niet meer actief

Ik is ook wel benieuwd naar de fotoshoot van Lim..

Enne, dames? Vandaag 12 weken! Mijlpaal! Jeuj!

6. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Nog leuke gebreide sokken of porseleinen eendjes gescoord Lies? :D

7. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Oh wow, de 12 grens is gehaald!! Jeuj! *maakt rondedansje*

8. jes4

jes4 Fanatiek lid

30 apr 2010
    1.536
    0
    0
    Ma1: Ik weet het niet wat het met jou is. Het voelt in ieder geval niet goed. Je lijkt alles wat we hier schrijven als onbelangrijk naast je neer te leggen. Het is idd mooi weer, maar dat is een zin die je gebruikt wanneer je anders niets te melden hebt. We weten niet eens wie Ma1 is. Je lijkt vooral in iemand geintreseerd te zijn die hier niet mee mee kletst, dus wat is je motivatie om toch mee te kletsen. Ga lekker van je zwangerschap genieten en laat ons verder hier. Iedereen heeft zijn goede kanten, maar die van jou heb je hier nog niet laten zien.

Dusssss

Duim: Heftig allemaal, heel heftig. Maar niet kansloos. Al snap ik wel dat je het niet spontaan zwanger kunnen worden echt moet verwerken. Heb je nog meer afspraken staan behalve die operatie?
    Veel sterkte in ieder geval.

Lies; dat plassen, ja dat had ik ook, maar het wordt in het middelste trimester wel minder. Heb je nog extra verlof aangevraagd?

Ria en Salcia: lukt het jullie om een beetje te genieten?

Desmo en Jomi: Beide met verdriet, gaat het al iets beter.

Koffie: Kan je nog iets meer over X schrijven in een pb, weet niet zo goed wat je met dat toekomst verhaal bedoeld?

Bebek: Hoe gaat het met sami? Wat bijzonder dat rotsvaste geloof van je man in de zwangerschap deze maand; dat zou super zijn!! En misschien ook nog een aanzoek in het vooruitzicht. Klinkt geweldig; zijn we niet alleen maar forumtante's maar ook forumbruidsmeisjes.

Pink: schiet al lekker op die zwangerschap van jou, heb je alles een beetje op orde?

Natas: mag ik misschien je adres in een pb? Als je het liever niet geeft even goede vrienden. Volgens mij ben je aan de gang....

Verders...Gisteren geshopt met de meiden, nu wel een wat lege bankrekening, maar gelukkig wilde oma ook nog wat cadeau doen. Allemaal rokjes en jurkjes. maar wel helemaal gaar na gisteren avond. Oudste dametje S kon maar niet slagen (net als mama; die had dat ook altijd); houdt een beetje van klassieke kleding en er is nu vooral heel veel felle kleurrijke kleding op de markt. Uiteindelijk nog via internet en gewoon hier in het dorp geslaag. Pfffff laat aale verjaardagen, communnie en andere speciale gelegenheden maar komen.

Manlief is nu een cadeautje kopen met de meiden voor hun mama.

Oja dochterlief heeft verkering; maar dat mag niemand weten.;) (lief he)

Nou wij gebruiken onze kansen voor zover die er zijn ook weer. Nu ff genieten van het zonnetje. Hoop dat natas daar nu even niet van kan genieten. Zal wel bruin genoeg zijn.
    Liefs voor allemaal.

9. jes4

jes4 Fanatiek lid

30 apr 2010
    1.536
    0
    0
    Gefeliciteerd, op naar de voelbare bewegingen....

10. Liesben

Liesben Niet meer actief

Ik heb wel in mijn handen gestaan met een schattig rompertje met "mama's hartedief" er op :D
    En hele kleine babycrocs..en sokjes...
    *zucht*

11. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Whoehahahaha :D :D :D

12. jes4

jes4 Fanatiek lid

30 apr 2010
    1.536
    0
    0
    Ahum; maar even gewijzigd :)

13. Liesben

Liesben Niet meer actief

*proest*

Lekker geshopt mama, das altijd leuk :)
    Fijn dat oma even wilde bijspringen, dat scheelt toch wel!
    En wat schattig, dochterlief heeft verkering. Och, ik weet mijn eerste liefde nog. Ik was 4 geloof ik :)

14. jes4

jes4 Fanatiek lid

30 apr 2010
    1.536
    0
    0
    Jaha nu weet ik het wel hoor....al genoeg gebloosd

15. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Mama73, leuk dat de meiden weer geslaagd zijn! Jammer van je oudste, maar die vindt vast ook wel wat leuks!
    Enne, kadootje voor mama? Altijd leuk!
    En je dochter verliefd, zo cute echt! Leuk als de briefjes straks voorbij gaan komen!

Liesje, niet gekocht? Enne, hoor ik jou nou 'smelt' en 'crocs' in 1 zin zeggen?? :D

16. Liesben

Liesben Niet meer actief

babycrocs he...maatje heel klein....*zucht*
    Zullen de hormonen wel zijn :D
    Ik heb ze zelf op mijn werk, maatje 41...daar is niks *zucht* aan :cool:

17. jes4

jes4 Fanatiek lid

30 apr 2010
    1.536
    0
    0
    Als zwangere van onze 1e zei ik ook altijd dat ik ze absoluut (met heel veel overtuiging) rose zou aangeven, nou je zou eens even een kijkje in de kasten en op ons wasrek moeten kijken. Het wordt nu wat anders maar er zijn tijden geweest dat ze alleen maar rose aan wilden. En glitters, ben ook absoluut niet van de glitters, maar ook die worden nu volop gedragen. Ach je zet zoveel eerdere meningen opzij....heerlijk gewoon.

18. Ria32

Ria32 Niet meer actief

:D:D:D:D:D:Dvan mij had je het neit hoeven wijzigen hoor whahahahahahhahahahaha

Lies heerlijk die mijlpaal.
    Wij hebben vandaag bij de LIEF winkel hier, sokjes en een truitje gekocht, kon het niet laten ;)

Salcia hoe gaat het?

Bekje is sami er al aan gewent dat die geen ballies meer heeft.

Jomimeis hoe gaat het.

Iedereen lekekr genieten van het heerlijkeeeeeeee weerrrrrrrrr

19. jes4

jes4 Fanatiek lid

30 apr 2010
    1.536
    0
    0
    Heb nog een nieuwe foto in het album gezet die groot in onze kamer komt te hangen!

20. Liesben

Liesben Niet meer actief

Leuke foto mama!

Meiden, ik ben weg. Even haar in de plooi gooien, gezicht erop schminken en Lies is klaar om te werken!

Deel Deze Pagina