35+ en een zwangerschapswens of zelfs zwanger???

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Koffieleutje, 12 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Lim, je ziet er precies zo uit als dat ik gedacht had! :D :D :D

Jomi, je hebt mij al gevonden ;)

Bekje, dank je lievie!
    Goeie zet van je lief om de tuinstoeltjes voor de flat neer te stallen.

Wat krijgt Pielemanske een hoop tantes zeg :$ :D
    Ik heb ook goede hoop dat het vannacht of morgen door gaat zetten. Heb naast de harde buiken ook het gevoel dat ie nóg lager zit, doet goed zeer daaronder en ik kan nauwelijks meer zitten of lopen.
    Hij gaat iig de goeie kant op :p

2. XxPinkxX

XxPinkxX Fanatiek lid

15 mrt 2011
    1.643
    0
    0
    Oehhhhh spannend..... Natas van mij nog even toi toi toi! Zet hem op en ook deze tante wacht met smart op Meneer Pielemans nieuws. Ik bedenk me ineens dat het ventje straks gewoon een naam heeft. Kom maar gauw kerel en doe je moeder niet te veel pijn aub!

Bekje lekker in het zonnetje!

Jomi ik heb wel facebook maar ik doe er niets mee. Dus aan mij heb je noppes.'

Ik heb het sinds vanavond in mijn rug:( straks ML vragen of hij even wil masseren.

Even voor de moeders onder ons....hebben jullie ook wel eens last gehad van een beeb die tegen de bm mond aan trapt, gewoon recht naar beneden??? Jeetje wat een rotgevoel!

3. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    yup pink, bij beide meisjes had ik dat... doet zeer en soms was het zo recht naar beneden dat je idee had dat je voetje tussen de benen kon aanpakken..

oo natas... klinkt hoopvol... ik ga je in elk geval vast een voorspoedige bevalling toewensen.. (traantjes in ogen van sentiment hier, muts die ik ben) en probeer er van te genieten!!

4. XxPinkxX

XxPinkxX Fanatiek lid

15 mrt 2011
    1.643
    0
    0
    En Lim komt dat nog goed? Jouw beide dames zijn nog netjes gedraaid? Op alle echo's ligt onze dame met haar voeten naar beneden.

5. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Je bent een lieve peermuts Lim :)

Yep Pink, bij Pielemans heb ik dat ook. Zelfs nu nog dus veel au!
    Een naam???..... Oh ja! ;)

6. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Bij Pielemans is het dus al een tijd zijn koppie...... Doet ook au!

7. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Even testen of ik van mijn phone hier een foto kan plaatsen

8. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Jawel, ook dat kan ik. Och och och ik word steeds moderner (maar ik moet er wel m'n leesbril bij opzetten :p).

9. ladouce

ladouce Fanatiek lid

6 aug 2008
    2.698
    0
    0
    Leuke foto van Danique!
    En ook deze tante wenst je een voorspoedige bevalling toe en ik hoop voor je dat het vannacht gaat gebeuren! Sterkte en succes!

Bebek, lekker voor de flat van 't sonnetje genoten. Helemaal niet gek. Klinkt gezellig, volgende keer je homovrienden uitnodigen zou ik zo zeggen en dan leuk met z'n allen genieten.

Mama, leuk Amsterdam met de meiden. Nu je het schreef wist ik het ook weer. Hopelijk gaat het weer een beetje meewerken dat weekend.

Duim, geen verontschuldingen meid. 't Is niet niets wat je even te verwerken krijgt en dan heb je wel iets anders aan je hoofd dan op ons reageren. Knuffel voor jou.

Limmeke, je bent op de foto nog sappiger dan ik gedacht had:D

Meiden voor de rest ben ik het kwijt, lekker aan de borrel geweest vanmiddag. Eerst samen met lief een fles bubbeltjeswijn met aardbeien soldaat gemaakt en daarna aan de rosé. Dat hakt er aardig in. Merk ook dat ik sommige zinnen opnieuw moet typen omdat er teveel typefoutjes in staan:). Dus zodadelijk maar lekker het mandje in. Was wel een mooie dag vandaag.

10. Annna

Annna Fanatiek lid

20 sep 2007
    2.587
    0
    0
    ZUID HOLLAND
    Ik wil Duim even een dikke welverdiende troostknuffel geven. Niet mis meid, zo'n bericht. Ik blijf natuurlijk wel doorduimen.
    Onze jongste blijkt trouwens een duimelot. Heb ik ook gedaan tot ik een beugel kreeg met m'n twaalfde.
    Ze is dus echt mijn meisje. ;) Grote meisje zuigt net als haar vader op twee vingers.

hips... proost trouwens voor Ladouce, jullie weten de zomer goed in te luiden samen. :)

Nou truste!

11. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    pink: je hebt nog een aantal weken te gaan :) P lag bij mij met voeten naar beneden tot week 36, en toen draaide ze goed.. om met 40+3 opnieuw in stuit te gaan liggen

B was op eind goed gedraaid gelukkig.. maar of ze nu met voeten schoppen, of hun hoofdje er continue tegen aan laten vallen, pijn doet het toch wel :)
    maar eh.. wacht maar tot die eruit moet :D *krijg ineens zin in grote watermeloen gniffel*

12. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    leuke foto trouwens natas!
    knuf annna, altijd fijn je ff te zien
    ladouce: dikke knuffel
    duim knuf
    lies knuf
    bekje knuf
    mama knuf
    ria knuf

zoo voelt dat dus om een teletubbie te zijn..

13. Koffieleutje

Koffieleutje Fanatiek lid

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    ff heel snel Natas ik heb het gevoel dat het niet lang meer gaat duren bij jou... Dus een hele mooie voorspoedige bevalling en voor mijnheer pielemansje ook een dikke knuf van tante Syl :)

X slaapt in eigen bedje (al ruim 2 uur) dus ik ga lekker fimpje kijken in mijn eigen bed.........Tot morgen girls :)

14. Ria32

Ria32 Niet meer actief

Natas wens je een voorspoedige bevalling, kom op he je kan het.

15. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    Natas succes meis... Hoop t voor je dat t nu gaat beginnen! Mooie foto trouwens!

Bek, ik moest wel ruimen. Morgen wordt oude keuken opgehaald en maandag komt de aannemer... Dus helaas geen lekker zonnetje.. Nu wel uitgeteld op bank, kan toch iets minder hebben geloof ik nu qua energie.

Ik wil ook een knuf 

Geen bbq dus ladouce?

16. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    Mama, mooie foto van je meiden zeg! wat lijkt de oudste op jou zeg!

En nu ga ik slapen, morgen weer veel te doen.

Trusten!

17. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    knuf salcia :)

op me oude dag kan ik niet iedereen onthouden he :p

18. jes4

jes4 Fanatiek lid

30 apr 2010
    1.536
    0
    0
    Oh Lim: een teletubbie en die peer, wat moet jij in jezelf hebben zitten grinniken, net als ik hier nu achter m'n toppie. Geweldig!

Pink: bij mij lagen ze eigenlijk altijd met hoofd naar beneden, maar ook dan voel je het. Dan zetten ze zich gewoon met de voetjes tegen de bovenkant af en drukken ze zich al wat ze kunnen naar beneden. Auw.

Oh natas, zet elke morgen als eerste m'n pc aan voor jou....

Jomi; toegevoegd; gezellig.

Ladouce; je kan ook niet alles onthouden, soms weet ik ook nog vaag iets...Ja ik hoop ook dat het weer een beetje mee zit, want we zitten aan het vondelpark.

Annna: thanks meid, idd papa's trots, hij hoopt maar dat ze nog heeeeeel lang geen verkering krijgen;) Hoe gaat het met jou meisjes?

Salcia: ja dat de oudste om mij lijkt is een gegeven. In alles. Soms gewoon eng. Lijkt wel of manlief hier niet aan mee heeft gedaan. Was zelf zo duidelijk, dat toen ze met mijn schoonouders in de speeltuin was in de plaats waar ik op de basisschool heb gezeten, er iemand naar hen toe kwam en zei...'dat moet er wel een van mama7'3 zijn' (maar dan anders he).
    Is wel heel leuk om zo'n spiegel te hebben, ben ik alleen maar trots op.
    (op de andere ook hoor)

Nou we gaan zo maar eens een boterhammetje eten.

Hoop snel op nieuws van Natas

19. Liesben

Liesben Niet meer actief

Goeiemorgen meisjes

20. jes4

jes4 Fanatiek lid

30 apr 2010
    1.536
    0
    0
    Goeiemorgen liesje

Deel Deze Pagina