Je kan je bm pas vanaf 10-11 weken voelen. Ik voelde eerst een soort harde rand, beetje hard rubber achtig, net boven schaambeen. Maar was toen nog onduidelijk, omdat ik daar ook een groot operatielitteken heb zitten. Nu voel ik hem inmiddels al een stukje erboven. VK bevestigde dat dit mijn bm is.
Mmmm nog geen Natas nieuws ik kon op mijn werk niet spieken. Bekje slecht geslapen en mama ook. Kots jakkie daar kan ik echt niet tegen dan doe ik meteen een potje mee. Lies voelt bm. Wacht maar tot je beeb voelt haha! Ohja en ik heb ook respect voor jou met je kots-poep en sputum opruimwerk dat zou ik dus echt niet kunnen. Jomi op de fiets lekker buiten. Hier begint het zonnetje net te schijnen. Hugg voor Duim en steriel klinkt wel heftig ja maar eigenlijk verandert er niets maar het idee is niet fijn nee. Ik ga duimen dat je daarna in een stroomversnelling komt en je ook een plakbeeb mag verwachten! Sal in de troep ook jakkie daar zou ik nu ook niet aan moeten denken. Toen ik gisteren aan het knutselen ging heeft ML stofgezogen heeeel fijn. Zo ik ga nog wat doen en tussendoor hier spieken of er al nieuws is.
Hey, ik voel me baarmoeder ook! Ow nee, het is mijn zwemband Duim, ik had nog helemaal niet op je gereageerd, maar het klinkt inderdaad heel definitief ja, met die klemmetjes. Kan me voorstellen dat dat echt een rouwproces is waar je doorheen moet, maar gelukkig zijn er nog opties om toch jullie wondertje te krijgen! Enne, respect meid, hoe je dit het hoofd biedt! Je probeert toch de zonnige kant te zien en da's hartstikke moeilijk! Dikke knuf! Meneeeeerrrrr Piiiieeeelllleeemmmaaannnnssss, waar blijf je nou?? Zou Natas haar kleine mannetje al stevig in haar armen hebben? Ik hoop zo dat ze een voorspoedige bevalling heeft (gehad) en dat haar kleine wondertje lekker warm bij papa en mama ligt!
Meiden, we zijn niet te fietsen. Kleine man was te huilerig nadat hij tand door de lip heeft opgelopen op de schommel
Zal ik doen, hij hield zich niet goed vast en ging gek doen. Dus ja, dan wil dat wel gebeuren. Trouwens, ik had jou ook wel een sms gestuurd hoor.
Ik hoop ook dat het allemaal goed is gegaan bij Natas; is toch spannend. Verder ben ik er gelukkig helemaal niet mee bezig hoor....
Ik krijg niet de indruk dat het iemand erg interesseert hoe het met Natas gaat vandaag ... en gauw weer door met mijn werk
Foei Des, ook zo lekker illegali Zp-checken .. Ga ik morgen doen . Nou, het weg zijn heeft dus niet geholpen qua bericht .. Het was wel fijn even lekker over de markt slenteren en beetje winkelen en proberen niet teveel te kopen, wat wel gelukt is. Wel een heel schattig shirtje bij de Hema gekocht in de aanbieding, maatje 80. Voor bij mijn je-weet-maar-nooit-verzameling en anders leuk kadootje . Nou nog wat echt nuttigs doen vandaag, behalve de 2e was die er nu in zit. Lekker administreren en de berg papieren uitzoeken hier op mijn bureau . Trouwens dikke aai voor J zijn lip, dat doet au!
Potjandosie, nog steeds geen Meneer Pielemans en Natas nieuws. Ik kon niet vanaf het werk kijken. Zit midden in een kantoortuin met een groot scherm waarop iedereen mee kan kijken. Vanaf nu dus niet meer vanaf 't werk zp'en. Ben ook een beetje gaar want is een nieuw kantoorpand, kunnen geen ramen open en had vanmiddag dus een behoorlijk zuurstof gebrek.
Lol, ik heb wel 5x op mijn tel gekeken en ben nu net terug en het eerste wat ik deed was de computer aanzetten. Maar verder ben ik er ook niet mee bezig hoor
De geboorte van een nieuwe toet in huize Liesben Is ook erg leuk nieuws hoor!! Is nog snel gegaan trouwens zeg!
Ik vraag me af wat er van waar is maar check deze: http://www.zwangerschapspagina.nl/stel-vraag-de-verloskundige/267883-wil-zwanger-worden-maar.html
Altijd leuk een nieuwe toet (tenzij je ma1 heet)....wordt dus oppassen voor de krasjes. Is ie babyproof? Dat verhaal Pink: ik weet dat er mensen zijn die dom kunnen zijn, maar zo dom???? Tja en dan kijk ik toch voor de 100-ste keer of er pielemans nieuws is...