Nog geen nieuws...pfff Nieuwe toet, leuk!!! Te weinig zuurstof nooit gezond ladouce Hier het breekwerk klaar, hele huis onder stof. Morgen stucen, weekend sauzen. Tot later!
Dit kan toch gewoon niet waar zijn??? En als het wel waar is denk ik dat de natuur een reden heeft om ervoor te zorgen dat eencellige organismen zich niet voortplanten
Tja en dat heeft al een kind? Ben benieuwd naar het antwoord van de vk Nog geen beeb nieuws. Maar wel auto nieuws, altijd leuk maar wel foto Lies Sorry ladies, ben nog steeds druk aan het zuurstofhappen en zo af en toe hier kijken of er beeb uit buik nieuws is. Heb echt geen puf om te reageren.
Hmmm Natasje, ik hoop dat alles goed met jou en je Pielemansje is. Iemand nog een zakje geduld over voor me? Lekker een nieuwe toet Lies. Kan je gelijk mooi de autostoeltjes en kinderwagentest mee uitvoeren ... bofkont! Dat topic ... hilarisch! Maar als het serieus is ... te zielig voor woorden!
En ja, redelijk babyproof, want 5 -deurs. Ik rij zelf natuurlijk in een stationwagon, dus als we veel mee te nemen hebben pakken we de mijne
Ow die's echt leuk he Lies. Ik was nooit zo'n Opel-fan maar ze hebben een mooie nieuwe lijn. Toevallig heeft mijn buurman er ook eentje op de oprit staan sinds vorige week dus ik heb hem al uitgebreid bekeken.
Mooie toet Lies! Altijd leuk een nieuw karretje. Mijn eerste tooto was een corsa wel een ouwetje maar scheuren dat het ding kon!
Mooie toet Lies! Luxe bak! Jemig zeg, waar blijft het babynieuws? Het is hier nog nooit zo druk geweest als nu tijdens de spannende uurtjes tot het babynieuws
Hele mooie kleur. Mooie auto. Wat fijn om 2 auro's te hebben. Wij hebben er maar een (wel een grote: ford Galaxy) maar da's toch wel af en toe behelpen. Maar gelukkig mag ik dan een beroep op moeders auto doen. Zeg ben ik de enige of krijgen jullie het van dit wachten het ook een beetje benauwd; in de zin van 'als alles maar goed is'?
Ik heb daar niet zo'n last van mama, maar das meer omdat ik denk dat ze niet meteen aan ons denkt...zo net na een bevalling
Lies, ik vind hem zelfs nog mooier in die kleur die jullie hebben! Mama73, nee, je bent niet de enige, ik heb hetzelfde! Ik duim me suf dat ze gewoon zo vreselijk verliefd op haar mannetje ligt te zijn dat ze ons compleet vergeten is! Wat natuurlijk niet meer dan normaal is Wij zijn gewoon te ongeduldig denk ik