35+ en een zwangerschapswens of zelfs zwanger???

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Koffieleutje, 12 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    Mooie auto lies!

Ik denk dat natas lekker aan t uitrusten is

2. Duimelot

Duimelot Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.132
    0
    36
    Mooi Lies! En knap gedaan ook met nummerbordcamouflage :D.
    Heb je met stift op de ruit getekend?

Kan me voorstellen dat ie heerlijk over de weg zoeft.

Wij hebben überhaupt geen auto, heel onhandig vind ik zelf. Ik zou 'm ook weinig gebruiken trouwens, maar voor vakantie en ritjes naar Gent en dergelijke toch wel heel fijn.
    Gelukkig drie keer familie en vriend op kwartier afstand van huis waar we de auto van mogen lenen.

Nou, ondertussen heb ik tweede was opgehangen, bed verschoond, geswifferd en schapevachtjes uitgeklopt en afgewassen en nu dan maar even koken.
    Natassssssje, ik hoop dat het allemaal goed gaat / is gegaan ..

3. Liesben

Liesben Niet meer actief

:D:D:D
    Knap he? Nu alleen nog de stift van de ruit afkrijgen ;)

Wij hebben,oh luxe, twee auto's. maar ja, werken ook beide niet in eigen woonplaats. Ik zou met de trein kunnen, maar ben inmiddels zo verwend dat ik dat zelden doe. Daarbij vind ik het ook niet altijd fijn om bij nacht en ontij op tochtige stations te staan...

4. ladouce

ladouce Fanatiek lid

6 aug 2008
    2.698
    0
    0
    Mooie tuut Lies! Wist niet dat Corsa tegenwoordig ook 5-deurs was. Is inderdaad handig met beebje straks:D
    Enneh dat zijn in mijn ogen nog schone ramen hoor.
    Hier zijn ze godzijdank vorige week gedaan door werkster maar anders...

Hier ook een heel geduldig iemand die elke keer komt kijken. Ga nu een poging doen om mijn zomerkleding te strijken:$

5. JoMi

JoMi Fanatiek lid

4 okt 2008
    3.338
    0
    36
    Dus nog steeds geen nieuws, ik ben niet nieuwsgierig hoor. :D
    Iedere keer even kijken tussendoor, kom straks nog wel even. Eerst kleine man even op bed brengen en die grote wil Indiana Jones kijken en daar vind ik geen ruk aan.

6. Liesben

Liesben Niet meer actief

Ik sluit ook zo af. Ik zie de klap morgen wel..of niet :)

7. JoMi

JoMi Fanatiek lid

4 okt 2008
    3.338
    0
    36
    Oh en hier doe ik de ramen nog niet, morgen en overmorgen wordt hier alles geschuurd en geschilderd buiten. Ga dus vrijdag of zaterdag alle ramen wassen en de vitrages van binnen. Heeft nu dus nog geen zin en ze zien er hier ook echt niet meer uit.

8. Duimelot

Duimelot Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.132
    0
    36
    Kan me helemaal voorstellen dat je met jouw werk qua onregelmatige diensten lekker met de auto wil hoor. Zeker als je 's nachts terug moet inderdaad.

Wij werken allebei in onze woonplaats en fietsen is helemaal okee. Zeker met dat zittende werk wat ik doe.

Slaap lekker zo Lies.

En hier ook vieze ruiten trouwens. Moet halsbrekende toeren uit halen om ze schoon te krijgen :), dus laat dat maar aan de glazenwasser over.

9. Desmo

Desmo Fanatiek lid

14 feb 2009
    2.925
    0
    0
    Utrecht
    Slik, net thuis van trainen en nog geen nieuws? Ik heb hetzelfde als Bebek en Mama73, begin een beetje ongerust te worden. Nou ben ik altijd heel snel ongerust dus ik ben geen maatstaf :D:)

De optie van Lies (even geen tijd voor forumdtantes EN TERECHT) lijkt me ook heel erg aannemelijk.

Enne Lies, als straks jouw kleine ukje met kleverige handjes op ramen trommelt worden ze pas echt vies :p

10. jes4

jes4 Fanatiek lid

30 apr 2010
    1.536
    0
    0
    Lies ik hoop dat je gelijk hebt, ik zou waarschijnlijk ook vooral heel erg verliefd zijn en druk met mijn kersverse nieuwe gezinnetje; de hele ommezwaai voor danique....maar toch, zal blij zijn als hier stat dat moeder en zoon het goed maken.
    Als iemand mij morgen wil sms-en; morgen ben ik jarig, dus zal ik niet zo veel online zijn. Lies en Jomi hebben mijn nummer.
    Liefs

11. Annna

Annna Fanatiek lid

20 sep 2007
    2.587
    0
    0
    ZUID HOLLAND
    #4511 Annna, 4 apr 2011
    Laatst bewerkt: 4 apr 2011
    Joh, als ik dit zo lees is het een dame die niet (lang) naar school geweest is in Nederland. Ik dacht eerst ook aan blond hoor!

Zo Lies een nieuwe toet. Leuk! En straks lekker je eigen babypoep om te verschonen. Kan niet stuk allemaal zeg!

En mama73 heeft het even zwaar met twee van de drie meisjes. Beterschap voor hen en een fijne nacht voor jou.

Verder lees ik veel ongeduldige dames. Ben ik ook heeeelemaal niet hoor!
    Ik ben net als mama73, Bebek en Dewsmo wel een klein beetje ongerust.
    Natas is naar mijn idee iemand die juist vaak snel met nieuws komt.
    Maar zelf had ik de eerste uren en dagen zelfs ook geen behoefte om mijn vreugdevolle nieuws te delen.
    Dus misschien heeft Natas wel net als ik een goede en onschuldige reden om even lekker alleen aan zichzelf en de haren te denken. Zoals een vrij onschuldige manuele placentaverwijdering of een langzame opbouw van de weeën.
    En nog logischer is gewoon dat ze heerlijk verliefd is en dat ze samen moeten wennen aan het verschonen met een piemeltje. Pielemansje piest natuurlijk steeds alles nat.

12. JoMi

JoMi Fanatiek lid

4 okt 2008
    3.338
    0
    36
    Ik ga je morgen wel smsen, ik ben in ieder geval thuis. Ik wil je wel alvast een hele fijne dag wensen.

13. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    PIELEMANS IS GEBOREN!!! Van hyves afgeplukt:

Daar issie dan : Quinten Christiaan Triebels!!! Geboren op 3 april om 19.25 uur, na een stormachtige bevalling van 3 uur, 3990 gram, ongeveer 55 cm. We maken het goed, borstvoeding gaat al lekker, Danique is heel lief voor 'kinten'. xxx

14. ladouce

ladouce Fanatiek lid

6 aug 2008
    2.698
    0
    0
    YEH, Meneer Pielemans heeft een naam.

Natas, Chris en Danique van harte gefeliciteerd met jullie zoontje en broertje!

15. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    JEEEEEJ hij is er! Gefeliciteerd Natas, natasman en natuurlijk Danique!

16. JoMi

JoMi Fanatiek lid

4 okt 2008
    3.338
    0
    36
    en ik denk dat we niet het enige topic zijn. ;)

Lies, mooie auto!

Ik reageer even kort, kan niet zo makkelijk teruglezen en reageren op tablet.

17. JoMi

JoMi Fanatiek lid

4 okt 2008
    3.338
    0
    36
    Natas, Natasman en D., gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon en broertje Quinten! Wat een leuke naam. Nu lekker genieten.

Dank je wel voor het plaatsen Jenny.

Vorige berichtje is dus alweer achterhaald. ;)

18. Desmo

Desmo Fanatiek lid

14 feb 2009
    2.925
    0
    0
    Utrecht
    Daar is hij dan toch. Weer zo'n snelle bevalling.

NATAS, CHRIS EN DANIQUE VAN HARTE MET JULLIE ZOON EN BROERTJE

Ik wens jullie een prachtige tijd, geniet er van!

19. Annna

Annna Fanatiek lid

20 sep 2007
    2.587
    0
    0
    ZUID HOLLAND
    Yes Quinten welkom op de wereld!

gefeliciteerd Natas, Chris en Danique.

Leuke naam Natas, past ook mooi bij Danique ;)

Fijn dat jullie het samen goed doen. Lekker drinken jongen!

En zwaai naar Hellen. Ik zag dat jouw meiske ook lekker lang genoten heeft van mama's melk.

20. Ria32

Ria32 Niet meer actief

Yeah eindelijk nieuws van harte gefeliciteerd met jullie zoon en broertje, wat een prachtige naam.

Geneit van elkaar, en mooi dat de borstvoeding ook al goed loopt.

Deel Deze Pagina