Welkom almika, MA staat voor missed abortion. Uhh, schrijf ik dat goed, nou ja. Denk wel dat je weet wat ik ermee bedoel. Ik was zwanger en was niet goed, doordat het lichaam het niet zelf afstootte en ik 3 weken later ging trouwen ben ik gecurreteerd. Fijn dat je je wat probeert te inlezen, zo kun je in ieder geval een beetje zien wie wij zijn. Ook zal het in het begin misschien wat moeizaam gaan, maar vorig jaar is het mij ook gelukt. Zal mij in ieder geval even voorstellen, ben 35, zoon van 20 maandjes, getrouwd in oktober en nu na de miskraam proberen we weer zwanger te worden. Het andere 35+ topic ken ik niet, we zijn hier in ieder geval een hecht groepje die al heel lang lief en leed met elkaar deelt. Zelfs zijn er al die elkaar in het eggie kennen.
Gatverdamme, wat was dat weer een K****-avond om te werken. Bah. Soms vraag ik me af waarom ik dit werk nog doe. Vraagje voor de andere mmm-meisjes hier. Kan het zo zijn dat ik me zo blegh voel van de Ovitrelle? Ik heb koppijn, mn maag is raar, ik ben vreselijk moe, mn borsten voelen aan alsof ze van gewapend beton zijn. Echt blegh dus. ZO, genoeg geklaagd. Ik ga zo richting bed. Morgen weer een dag. En oh verrassing, morgen ook weer werken.
Hoi Almika, als je het niet erg vind ga ik niet nog een 35+ club bijhouden. Ik hou het bij dit clubbie
Lies- Ik heb jaren geleden ook ovitrelle moeten spuiten voor iui en ivf en had daar altijd hoofdpijn van. Altijd... Jij hebt geen bloedpropjes voor zover je weet he? Want als dat wel het geval is zou ik meteen contact opnemen met een dokter want dat kan een hele erge nare bijwerking hebben.
Nee hoor Lynn, geen bloedpropjes. Afgelopen mei, toen ik zwanger was, heb ik ook zo'n hoofdpijn gehad, dus ik denk echt dat het daar van komt.
Ik heb het namelijk wel die bloedpropjes... En dat was dus niet opgemerkt toen ik de ovitrelle spoot. Dat was niet hier btw. Dat was in Rijnstate Arnhem.
Duim, vergeet helemaal op jou te reageren. Vervelend dat het mengen met de spuiten nog niet lekker ging. Blijft toch eerst altijd even spannend zoiets. Maar het zal je straks denk ik alleen maar gemakkelijker afgaan. Oefening baart kunst toch?
Lies, ik heb ook allerlei bijwerkingen van Pregnyl, jij spuit iets anders geloof ik, maar zal net zoiets zijn. Ik zit nu 8 dagen na de iui en mijn borsten zijn echt killing...hopelijk is de pregnyl mijn lijf uit en is het een ander voorteken... Almika, welkom! Inlezen heb ik ook even over gedaan, maar wel beter om te doen anders begrijp je er niets van hier. En hopelijk blijf je ook komen, zodat we niet voor niets vertellen wie we zijn etc. Ik ben 39 en loop ruim een jaar in ziekenhuis nu voor 1e kindje. Was vorig jaar zwanger met iui maar helaas een miskraam bij 9.5 week. Nu 4e poging iui vorige week gehad dus hopelijk is het raak, dit keer met extra hormonen. Anna, ik moet over 2 weken weer terug komen bij osteopaat, dan gaat hij verder. Hij probeert nu mijn middenrif tot rust te maken, zodat ik deze minder optrek en klachten verdwijnen. maar is vandaag al stukken beter gelukkig. En heb wat oefeningen gekregen. Is alleen mega duur, 80 euro per keer, voor drie kwartier, maar chiropractor kost 50 voor 10 minuten dus dan is dit nog goedkoop, haha. Krijg geloof ik wel tot 500 van verzekering terug. Ga nu proberen te slapen meiden, trusten voor wie nog wakker is en de rest tot morgen weer!
goedemoggel meiden ik kom zeker hier wel buurten en ga mij inlezen maar in de tussentijd blijf ik wel bij de andere 35+ club, ook een hecht clubje waar van allles gebeurt en lief en leed gedeeld wordt. goed om te zien dat er toch nog zoveel 35+ zijn die zw zijn en of willen worden. ik had laatst op werk een collega, haar zoontje pas 1 geworden, waarop ik zeg wordt tijd voor een2e, zegt ze: ik zit in zelfde positie nu als jouw mijn man wik ook niet meer, ik vertel dat er hoop is duurt alleen 7 jaar en dan pas groen licht, zegt ze gewoon: ja maar dan ben ik 36 en veel te oud:x ook leuk om te horen...had gelijk de t%$#...erin ik ga aankeden nu moet met zoontje naar ha daagg
Welkom almika, 36 te oud hmm grappig Ik ben 46 en mama van een zoontje van 14 maanden, had toen ik een zwangerschapswens had me hier aangesloten en ben blijven hangen. Ik vind het hier veel te gezellig en ik wil graag de anderen steunen en meeleven. Het zijn mijn dinnetjes geworden..... Lies wat vervelend dat je je zo rot voelt... Lekkere actie Duim van de apotheek het is al zo lastig hoop dat je het mengen snel onder de knie hebt. Lym wat lief van Ryker elke leeftijd heeft zijn charme.... Update thuis, gezinswerker heeft gezien dat het hier even wat rustiger moet worden dat iedereen er een beetje doorheen zit. Daarom is M een weekje in een opvang geplaatst zodat zij en wij tot rust komen komen. Ik moet gaan nadenken over definitieve uithuisplaatsing (is wat dochter graag wil) zo raar he iedereen vind ons huis een warm gezin (incl andere kinderen) maar zij noemt het een hel..... Met J gaat het, ze laat hem niet met rust zodat hij continu met haar in gesprek gaat. Hij blijft (tenminste tot gisteravond laat) volharden geen toekomst te hebben in Zweden. Hij wil hen nog wel een kans geven maar dan zal zij naar NL moeten komen. Ze heeft me gebeld met excuses over haar opmerkingen.... Tot zover.............
fijn te lezen dat J in elk geval niet meer naar zweden wilt... en dat ze excuses heeft gemaakt.. tja.. niet meer dan netjes toch? welkom almika... kennen jullie die stervende bikkel nog waar ik mee getrouwd ben? vandaag staat jongste zoon op de trap, te trillen als een rietje,klaagt over buikpijn, voelt warm aan, geen stem meer.. dus ik stuur hem het bed in.. dat viel dus helemaal verkeerd bij bikkel he.. want hij.. die nooooit ziek is.. *kuchkuchverslikkuchluch*... zouden mannen hun ziek zijn verbannen uit hun geheugen? dat ze gewoon echt niet weten dat ze kermend in bed hebben gelegen? zouden ze echt selectief doof zijn dat ze 10 keer per dag zeggen niet lekker te zijn als jij je bed in duikt omdat je echt hondsberoerd bent?
Hahahahaha Lim precies wat ik me wel eens afvraag, selectief vergeetachtig ?? Oh ik herken dat zo als ik zeg me niet lekker te voelen moet ik ook tig maal per dag aanhoren hoe beroerd hij zich wel niet voelt...... Aaaaaaaaarch Beterschap met zoon !
Hoi meisjes, even een teken van leven.... Ik geef eerlijk toe; heb echt helemaal niets bijgelezen Ik zag alleen een nieuwe voorbij komen: welkom. En iets over een 2e topic, maar al mijn dinnetjes zijn hier, dus ik blijf gewoon lekker hier!! Ik zal proberen gauw weer even bij te lezen en wat vaker te komen kleppen.... Vorige week vrijdagavond werd ik hartstikke ziek. Gelukkig gaat het nu een stuk beter, al ben ik nog wat gammel. Wel goed voor de lijn, zo'n zweetgriep: ben 5 kilo kwijt Enniewees, verder ben ik gewoon niet in mijn hum. Denk dat die eeuwige pijn er ook voor zorgt dat ik niet vrolijk ben.... En woensdag ben ik bij de neurochirurg geweest en ik sta inmiddels op de wachtlijst voor een operatie....again. Aan de ene kant zit ik er heel erg tegenaan te hikken en ben ik heel bang dat het niet goed gaat; dat ik niet meer wakker word ofzo, aan de andere kant kijk ik er ook wel naar uit: eindelijk van de pijn verlost en gaan revalideren, zodat ik kan gaan werken! Ik wil gewoon mijn leven terug Ik ben nu op zoek naar een adresje waar ik puppie een week of 4 kan onderbrengen, want het is geen doen om hem hier te houden als ik onder het mes moet. Lief moet dan 3x per dag met hem uit, het huishouden doen, eten koken en werken en daardoor krijgt het beestje gewoon niet de tijd en aandacht die hij verdient, dus we willen hem een week of 4 ergens naar toe brengen waar die tijd en aandacht wel voor hem is. Ik wil ook gewoon niet 4 weken lang iedere dag leuren of iemand hem alsjeblieft uit wil laten om een uur of 6...Een asiel is trouwens geen optie, dat doe ik mijn grote liefde niet aan. Als iemand iets weet hoor ik het graag! Verder ben ik op zoek naar iemand die een laptop te leen heeft voor me voor als ik in het ziekenhuis lig. Ik heb zo'n stickie met 1GB internet, dus als ik een laptop kan lenen, kan ik in het ziekenhuis en daarna thuis gewoon met jullie kletsen. Ik ga even ontbijt maken en dan beloof ik plechtig dat ik vanmiddag probeer een beetje bij te lezen! Sorry voor mijn afwezigheid!
Hahaha, da's nog eens een warm welkom Zat ff vluchtig terug te lezen en las dat ik een kroepoekrel gemist heb met JoMi? Toch weer jammer Desje ook ziek?? Zouden wij het van elkaar hebben gekregen? Ik kreeg het vrijdag al, nadat ik haar gezien had...hoop niet dat ik haar heb aangestoken! Las snel iets over Koffie en J die terug is met een rellend knackerbroodje?? Pfft, ik moet echt gauw gaan bijlezen! Ryfo heeft geen ryfo meer zag ik en ik zag echt een plaatje van een mannetje voorbij komen! Natas een prachtige buik....ikke stikjaloers!! Nu ga ik echt ontbijt maken, ik meld me later weer!!
hee meissies net weer een tripje zh gedaan mijn longen zijn weer door de testmangel gehaald en nu heb ik dus weer pijn in mijn buik Ik ga het vandaag even heeeeel rustig aan doen op de bank. Almika welkom fijn dat jeje in wil lezen en ook wil blijven schrijven. De laatste tijd hebben we een hoop nieuwe voorbij zien komen die ook even hard weer afhaakte, jammergenoeg. Stug blijven posten en dan zit je er zo tussen. Maar ik waarschuw je deze kletskousen kletsen een hoop af! Ik ben BB 36jr oud en zwanger van ons 1e kind. (na 2 mk en net voor de IUI aangeteld) succes met zwanger worden! BEKJE WAAR BEN JE???? (zie dat je weer boven water bent fijn!) In het ziekenhuis kun je vaak een code krijgen voor draadloos internet dan heb je zelf geen stickje nodig. (wel een laptop natuurlijk) Natas wat een prachtige buik! Jomi knuf voor J! En natuurlijk ook voor jezelf! Lynn wanneer moest je naar de gyn of ha? Het zou wel een cadeautje zijn hoor als het zo mocht wezen. Koffie moeilijke beslissing. Je kind uit huis plaatsten is niet niks maar als het jullie allemaal wat oplevert? En excusses van Ikeadoosje zozo! Wel netjes van haar, zou J daar iets over gezegd hebben? Misschien komt ze nu wel bij jou wonen Anna hoe is ie bij jou? Rommel de bommel in de buik? Lies ik kan me goed voorstellen dat jou k*tgevoel van de Otrivelle/ovitrelle(of zoiets haha) komt hoor. Vervelend voor je en dan ook nog k*t op het werk. Dikke knuf! Salcia hoe voel jeje nu? heb je al een voorgevoel? Duim ik wilde op jou ook nog reageren maar mijn hersens laten me weer eens in de steek. Lim heeft klaagmannen. Misschien een muur in het huis bombarderen tot klaagmuur, kun je ze voortaan daar naar toe verwijzen
Duim wat balen dat het niet zo lekker ging. Tip voor het mengen. Ik trek ook de volledige vloeistof op en spuit het dan bij het poeder. Doe dit alleen erg langzaam dan heb je het minst last van belletjes. Na elke keer inspuiten even wachten en dan pas weer optrekken. Misschien anders toch 2 ampullen vloeistof gebruiken. Wat lengte van naaldjes betreft, geen idee, ik heb altijd dezelfde. Wat ik trouwens niet begrijp is dat jij zo laat spuit. Bij mij is echt aangeven op alle papieren en ook nog eens gezegd dat ik tussen 18.00 - 21.00 moet spuiten. En ook nog eens zoveel mogelijk op dezelfde tijd. Is dat bij jouw zkh anders? Succes in elk geval. Lies, klopt zijn bijwerkingen van de Ovitrelle/Pregnyl. Is echt klote, lijkt net of je zwanger bent. Hoeveel heb je trouwens gespoten, halfwaarde tijd is ca 24 uur, dan weet je ongeveer wanneer het uit je lichaam is. Werk ze vandaag. Jippie Bebek is terug, we hebben je gemist! Sorry, maar ik ziet het niet zo zitten om puppie 4 weken in huis te nemen maar ik zal wel in mijn omgeving kijken of ik iemand ken. Almika, welkom hier. Limmeke, fijn zo'n man. Godzijdank heb ik niet zo'n vent, die van mij moet ik zelfs in bed proppen als ik vind dat hij ziek is, hij denkt dat hij dan nog wel kan werken. Koffie, fijn dat het met J goed gaat en dat hij Trollenkop laat weten dat ze hier welkom is maar hij niet terug gaat. Excuses is het minste wat ze kon doen. Als ze hier heen komt mag ze wel een enorme grote struik bloemen voor je meenemen. Sterkte met de beslissing over je dochter, lijkt me niet makkelijk maar misschien is het op dit moment wel even het beste voor haar en je gezin. Zo verder ben ik het kwijt, JoMi en Lynn hebben teveel pagina's volgeklept Ik ga straks even op pad met lief. Hij wil wat bedrijfskleding laten maken dus dat gaan we even uitzoeken. Ook nog even naar de markt. Oh sollicitatie gisteren ging wel goed dus nu even afwachten of ze iets voor me kunnen doen. Ik hoop maandag trouwens iets te horen van oud collega. Hij wil me dolgraag in zijn team hebben maar wacht nog op akkoord vanuit de US. Als het goed is hoort hij dit maandag.
Spannend dan op banengebied Ladouce! Zo, nog een bakkie koffie en dan moet ik toch echt gaan douchen...denk ik. Ik kan zoooo lui zijn. Maar lief is vrij en loopt nu door de supermarkt, dus tja...ik mag ook lui zijn