Tuurlijk begrijp ik dat, en ik denk dat ik ooit wel eens mee geschreven heb, maar weet dat niet geheel zeker, dat moet dan ook begin 2009 al geweest zijn of zo. Ik zal kijken of ik vandaag of morgen puf heb om in te lezen, maar de avonden zijn erg kort op dit moment. Voor de meiden die nog op hun wonder wachten ik hoop dat jullie snel ook op de roze wolk mogen klimmen
Dag Ricmar, je naam komt me erg bekend voor en ik denk inderdaad dat je hier al eens eerder mee hebt geschreven. Hopelijk blijf je nu wat langer plakken, net als je beeb Hier een tamelijk hopeloos geval van bijna 43 waar het kindjes maken maar niet wil lukken. Zo langzamerhand ben ik in het traject beland waarin wij ons proberen voor te bereiden op een kinderloze toekomst en dat is emotioneel erg zwaar. Ik schrijf dan ook niet meer op heel regelmatige basis mee maar ben hier wel dagelijks en heb door de jaren heen een sterke band opgebouwd met een aantal meiden hier die me steunen en helpen.
Desmo, dat lijkt me zwaar dat je ws na vele jaren van MmM nog steeds met lege handen staat, en ik zeg je eerlijk wij waren er ook bang voor omdat we veel tegenwerking kregen ivm insemineren met eigen donor. Maar gelukkig konden wij zelf beslissen en konden we het zonder artsen zelf doen met donor... Desmo ik hoop dat jullie wens toch uit mag komen... soms bestaan wonderen echt.. En mocht een kindje uitblijven dan hoop ik dat jullie de kracht vinden samen van het leven te genieten.. (al realiseer ik me dat dat zwaar zal zijn)
Even kort vanuit mijn werk tussen de torenhoge stapels: MamaJes : Gefeliciteerd Met je Verjaardag !! tot later vanavond meisjes!
Oeps schaam......................... Jes gefeliciteerd met je verjaardag!!! En een dikke klapzoen van mij!
Ricmar welkom. Ik ken je wel van andere topic's. Fijn dat je echo goed was vandaag jullie hebben er ook zolang op moeten wachten.
Ja hadden jullie het gezien; is wel ff wennen he. Maar goed, de meeste hier weten mijn echte naam ook. En ik vond mama echt niet meer passen hier. Ten tijde van het aanmaken van mijn account leek dat onbelangrijk. Nu voelt dat anders. Dus Yes; hier is Jes. Thanks allemaal, leuk die felicitaties. Ben het helemaal met Lies eens. Mensen die komen en gaan is niet zo leuk. Het duurde ook best lang voordat ik ieders verhaal in mijn hoofd had. Die vader van dat meisje van 12; ongelooflijk, daar wil je toch niet aan denken. Is mijn meisje over 4 jaar. Ben inmiddels al goed verwend; vooral met knutselwerkjes van onze meiden en foto natuurlijk. (is wel nog niet binnen, maar toch, wel voor mijn verjaardag) Een hele fijne bijkomstigheid; onze TomTom was kapot. Ruim 1,5 jaar oud, viel dus niet binnen de garantie; maar TomTom deed niet moeilijk; stuurde ons gewoon een nieuwe. Als dat geen service is. Nou, dit was even snel tussen de visites door. Ik zou het best leuk vinden om jullie eens live te ontmoeten....wie weet.
Goed, ik ben een dagje werken en zie vanalles voorbij komen. Moest alles even 3x lezen geloof ik. Mama73 is nu jes4 en is jarig. VAN HARTE GEFELICITEERD!! Ricmar, hier al eerder geweest, toen niet blijven hangen en nu weer terug maar niet ingelezen. Welkom maar zoals alle andere meiden zeggen, een beetje inlezen is wel zo prettig omdat het anders van die losse flodders worden waar niemand wat mee kan. Sorry, klinkt bot maar we hebben hier toch echt te veel fladderaars binnen gekregen en we kunnen onze energie beter gebruiken. Bebek, ipv vanmorgen vanmiddag naar de fysio en daardoor leuke afspraak af moeten zeggen en ik las dat Lies ook afgezegd afspraak had maar wel even gezellig ge-wifit heeft. Moet je nu vanavond nog werken Lies? Bebek, hoe was het bij de fysio, heeft ie je weer gepijnigd? Salcia heeft de stucadoors de deur uitgeschopt en wacht nu op de keukenplaatsers. Wel zo fijn dat deel 1 af is. Limmeke heeft een klacht bij de V&D ingediend, en terecht, wat een sukkels. Zo, verder weet ik het niet meer. Werken vreet toch meer energie dan ik dacht. Vanmiddag weer allerlei overlegjes, wel leuk maar dan ben je echt brak aan het einde van de dag. Hopelijk wil lief straks koken. Verder verdomd weinig te melden. Het is prut weer vandaag maar de foto's van Quinten toveren een grote glimlach op mijn gezicht!
Jes gefeliciteerd!! Ik ga mijn best doen iedereen snel wat beter te leren kennen, enkelen ken ik wel dus dat scheelt al weer zoveel, ik begrijp jullie standpunt maar voel me toch welkom..
Ik ben weg meiden... Heb ons zelf uitgenodigd bij schoonzus aangezien we geen keuken hebben  Gisteren ah lasagne of in oventje met wat rucola met cherrytomaatjes... Was prima te doen eigenlijk Fijne avond en tot later!
nee hoor dat niet iemand die zich via internet aanbied als donor en we hebben nu regelmatig contact en willen dat straks ook wel proberen wat aan te houden (tot op zekere hoogte dan)
Jes welkom Geintje meid, fijne dag tot nu toe ? RicMar welkom ook jouw naam komt me heel erg bekend voor. Any way mijn ik ben leutje dus, 46 en moeder van 5 kids waarvan de jongste morgen 17 maanden is..... Fijn, super dat je echo goed was ! Lies je krijgt toch echt al een zwangerbuikje hoor vind ik, gezein de vorm Bekje wat ik je al een paar dagen wil vragen maar steeds vergeet, hoe is het nu met je, met de pijn ?? Heeft de operatie geholpen ? Hier trouwens gezinsuitbreiding van Choco 890 gram, 10 weken en Snoopy 710 gram 8 weken de nijntjes van mijn oudste dochters.... wat een scheetjes !
Ben hier veel te vinden dus kan maar zo. jonge konijnen altijd leuk, wat voor soort is het? en dames?
Het zijn 2 voedsters, de ene is een hollander en de andere een kruising tussen een hollander en een dwergkonijn...Echt schattig en ze zijn al best wel tam... Ik kom trouwens ook niet veel meer op BB soms 1 keer per maand ofzo. Ik hou het daar allemaal niet meer bij wordt ouder he
Wat leuk 2 hele verschillende konijnen.. laat je nog wel een keer extra checken of het 2 dames zijn? (je weet wel die reclame/?)