35+ en een zwangerschapswens of zelfs zwanger???

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Koffieleutje, 12 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    Ricmar..dat is wel mooi dat mensen zich aanbieden als donor. Ben wel benieuwd hoe dat gaat dan later. Pas film gezien the kids are allright.. Met die donor. Heb je die gezien?

Koffie wat leuk kleine nijntjes!!

Jomi, je weet t nooit... Met nod. Duim toch weer!

Bek, veel plezier bij kapper!

Jes... Nog ff wennen hoor, denk steeds wie is dat nou weer? Haha

Ga nog ff bankhangen en zo slapen... Morgen lekker geen bouwvakkers!

2. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    nee die film ken ik niet

3. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Goedemorgen!

Zo, mijn haar is gewassen, ff een bakkie en dan naar de kappert, jeuj! Gewassen zullen jullie zeggen....ja, want ik ben één van die weinige mensen die wassen bij de kapper een hel vind ;)

Ow enne, ik neem een foto mee van Angela Schijf, ik vind haar coupe zo mooi namelijk en dat is deze. Alleen met een kortere pony want Bekje krijgt kuren als haar haar in haar ogen hangt :D (zo, da's 3x haar in 1 zin :D)

4. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Ook zo voor schut....ik ga in mijn trainingsbroek :$
    Ik kan gewoon met die operatie wond niet zo lang zitten met een schurende broek en een nette broek doe ik niet aan als ze met blondeer aan de slag gaan. Maar ik leg het ze wel even uit hoor!

Nou, ik ben weg! Spannend!!

5. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    bebek dat is idd een mooi kapsel , oke ik ga zo richting werk... tot vanavond!!

6. Ria32

Ria32 Niet meer actief

goeiemorgen allemaalllllllllllllllllllllll

7. JoMi

JoMi Fanatiek lid

4 okt 2008
    3.338
    0
    36
    Goedemorgen meiden.

Hier vanochtend wel een sterke tempstijging, maar heb nog steeds geen last van kwaaltjes zoals vorige maand. Dus maar even afwachten nog.

Ik ga nu de koffie opdrinken en dan gaan we naar de kapper, zal wel rond half 1 zijn dat we weer terug zijn.

Dus tot straks.

8. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Zo, Bek is back :)
    Ik ben helemaal blij met mijn nieuwe coupe, al is mijn blijdschap wel behoorlijk getemperd door het humeur van Lief :x
    Hij bracht me weg, zou met de hond gaan lopen en me weer ophalen. Het zou alles bij elkaar 1,5 uur duren. Helaas pakte het niet goed (ik ben hartstikke rood namelijk ;)), dus ik moest veel langer zitten en ik was dus uiteindelijk 2,5 uur bezig. Kom ik uit de kapper; geen Lief te zien. Bel ik hem op, issie pis- en pislink omdat het allemaal zo lang heeft geduurd en ik had maar moeten zeggen dat de kapster op moest schieten en ze had sneller moeten werken :)$) en ik had maar moeten bellen...tuurlijk, gaat ook zo makkelijk met je kop in de folie en iedere keer onder de kraan ;)
    Maar goed, er is nu alleen gekreun en gesteun en gezeik en dus geen woord over mijn haar :( Ja, volgens hem was er niets veranderd...terwijl er heel veel af is, ik nu een pony heb terwijl het eerst allemaal op één lengte was en er coupe soleil doorheen zit. Dus mijn blijdschap met mijn nieuwe haar en van de complimenten van de mensen bij de kapper is gewoon gedaald tot onder het nulpunt :(
    Klotekerels altijd. Ik zei al; je had ook gewoon even bij de kapper binnen kunnen lopen om te vragen of het nog lang duurde, maar nee, dat kon niet want dan moest hij de hond 1 minuut voor de deur vastzetten :(
    Gewoon flauwe pesterij dus. Maar het is hem wederom gelukt om iets wat voor mij leuk is te verknallen. Vast patroon.

9. XxPinkxX

XxPinkxX Fanatiek lid

15 mrt 2011
    1.643
    0
    0
    Bek mogen wij je nieuwe coupe ook zien???? Dan kunnen wij wel oh en ah zeggen hoor! Dikke knuffel!

10. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Dat mag, graag zelfs, als ik mijn vent zo gek krijg om straks een foto te maken ;) Ik heb het zelf geprobeerd, maar dat lukt echt niet; krijg 6 kinnen (en ik heb er maar 4 :D) en je ziet mijn haar er helemaal niet goed op. Dus als dat stuk chagrijn wakker is straks zal ik vragen of hij een foto wil maken ;)

11. jes4

jes4 Fanatiek lid

30 apr 2010
    1.536
    0
    0
    Goeiemiddag allemaal; even vanaf mijn werk,

Bek: Foto!!!! En manlief negeren (heb er thuis ook zo een, straks geeft ie je gelijk en zegt ie dat ie niet zo had mogen mopperen)

Jomi: toch weer enorm spannend! Ik hoop het voor je.

Salcia; ja ik moet zelf ook nog wennen.

Maar dat mama was het toch ook niet echt toch??

Liefs

12. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    Bek foto! Lukt t niet via spiegel?

13. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Inderdaad ja. Meneer heeft een uurtje geslapen en is compleet bijgetrokken ;) Mannen! Wie dat toch verzonnen heeft!

Persoonlijk ben ik blij dat je het veranderd hebt. Ik kon het gewoon niet over mijn lippen krijgen om je mama te noemen, want dan moest ik steeds aan mijn eigen (overleden) mama denken :( Dus ik maakte er steeds mama73 van, maar dat liep ook niet erg. Dus ik ben blij dat je het veranderd hebt!

Zo, nu zal ik foto in mijn album plaatsen, op voorwaarde dat jullie niet gaan lachen om mijn dikke billen gezicht en 4 onderkinnen! Ze staan in de verkoop trouwens, dus als iemand nog behoefte heeft aan een kin? :D

14. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    Bek, het is hartstikke leuk!!! En maakt je gezicht juist smaller!

15. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Dank je :)

16. jes4

jes4 Fanatiek lid

30 apr 2010
    1.536
    0
    0
    Fijn Bekje dat jij er ook blij mee bent; m'n nickname!

Dat kapsel; ik schreef het al bij je foto; is die 2,5 uur dubbel en dwars waard; kei mooi (zeggen ze in brabant), je lijkt zelfs op Angela! En ja; 'mannen'.....

17. Duimelot

Duimelot Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.132
    0
    36
    Bekje,

Mooi hoor!

Even stiekem vanuit mijn werk .. Ik vind het ook mooier dan het rooie. Het maakt je gezicht zachter lijkt het, en wat natuurlijker. (maar kan me voorstellen dat af en toe knallen ook leuk is en bij je past).

En waar is nou die bijpassende trainingsbroek? :D

Okee, hup weer aan het werk, Foei!

18. Duimelot

Duimelot Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.132
    0
    36
    Ik wil naar buiten, het is veeeel te mooi weer nu voor donker kantoor, Bah :(.

Misschien ga ik gewoon eerder stoppen, lekker puh!

19. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    Ik ga wel even naar buiten, sorry Duim!

Word gek van de zenuwen voor morgen, moet even afleiding.

20. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Dank jullie wel voor de lieve complimenten meiden! Ik word er helemaal verlegen van :)
    Ik moet er wel bij zeggen dat het in het echt veel leuker is dan op de foto, maar dat komt doordat ik niet zo goed hou op foto's :D

Enne, ik lijk op Angela Jes? :$ Wow, mooi compliment, want dat vind ik wel zo'n mooie meid! Maarre, ik zie het niet hoor :D Ik mocht het willen zeg, hihi

Deel Deze Pagina