35+ en een zwangerschapswens of zelfs zwanger???

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Koffieleutje, 12 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jes4

jes4 Fanatiek lid

30 apr 2010
    1.536
    0
    0
    Nou dat is echt geweldig. Natuurlijk moet dat ook zo. Maar ik kan me ergens ook wel een heel klein beetje voorstellen dat het zeer doet, maar die fase zijn jullie waarschijnlijk allang gepasseerd. En heeft je man dit gewoon geaccepteerd. Fijn dat jullie elkaar dan zo kunnen steuen en fijn dat de echo gisteren helemaal goed was! Ik zou zeggen; geniet ze!

2. JoMi

JoMi Fanatiek lid

4 okt 2008
    3.338
    0
    36
    Ik kom straks even langs, manlief is op vergadering. Zo eerst J op bed brengen.

Lies, tot morgen en werkse. Hoop dat misselijkheid gauw minder wordt.

3. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Het zegt me wel wat, maar dat heb ik niet. Heb nog nooit gehyperdingest en zou ook niet weten waar dat nu vandaan moet komen, dus dat zal het niet zijn. Maar dank voor het meedenken!

Liesje, slaap lekker vannacht (probeer ik het ook) en succes met je vroege dienst morgen!

4. Desmo

Desmo Fanatiek lid

14 feb 2009
    2.925
    0
    0
    Utrecht
    Bekje ik heb geen idee wat dat gedoe in je keel is. Ben je misschien ergens allergisch voor, heb je iets gegeten wat je normaal niet eet of bijna nooit?

Ik had ook weer wat en vraag me nu toch af ...
    Ging gelijk uit mijn werk de tennisbaan op, ff afreageren. Krijg ik een hartklopping, lekker wel NOT. Nou heb ik regelmatig hartkloppingen dus daar raak ik niet van in paniek.
    Thuis gekomen voor de zekerheid even de hartslagmeter om gedaan want het bleef maar aanhouden. Heb ik een hartslag van 203! :$
    Ik schrok me het apezuur. Ikke dus snel mijn trucje doen en binnen 5 minuten zat ik op 70 ... zucht.
    Wat denken jullie, zou ik stress hebben :D

5. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Ik haak of meiden. Favoriete tv-avond vanavond!

Misschien kijk ik straks nog ff en anders: slaap lekker voor straks en morgen gezond weer op! :)

6. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Getver Des, doe es niet zo eng! :$

7. Desmo

Desmo Fanatiek lid

14 feb 2009
    2.925
    0
    0
    Utrecht
    Oh Liesje wat lekker dat je verlof is geregeld. En al in de charming zwangerschapsbroeken :D Ik zeg, lekker ruim hes erover en geen hond die het ziet. Bedenk me nu dus: hoe heet zo'n ding wat jullie verpleegsters boven je broek dragen? Hes, vest, shirt, hemd :(

Hmmm, eigenlijk ook niet leuk als niemand het ziet ... hebben ze geen mooie strakke doeken ofzo :D
    Nou ja, ik weet er ook geen bal van, da's wel duidelijk.
    Slaap lekker liefje ;)

Ladouce hoe krijg jij 4 konijnen bij de dierenarts? Succes ermee!

Fijn dat Pink weer 3 weken is goedgekeurd, ga zo door ;)

Jomi en J ook naar knippert geweest, altijd lekker vind ik. Hoe vind J dat bij de kapper? De vorige keer dat ik er was werd er een kindje in zijn wang geknipt omdat hij zijn hoofdje maar niet stil hield. AUW, daarna zat hij doodstil :D

Jes wat ben je lekker verwend gisteren! En je hebt gelijk dat je het zegt van die rok-die-niet-mooi-is. In de kast hangen is ook zonde.

8. Desmo

Desmo Fanatiek lid

14 feb 2009
    2.925
    0
    0
    Utrecht
    Weltrusten Bekje en geen zorgen hoor, dat heb ik regelmatig en valt onder de noemer "aangeboren en kwestie van pech". Ik had alleen nooit in de gaten dat het 200+ was. :)

9. jes4

jes4 Fanatiek lid

30 apr 2010
    1.536
    0
    0
    Des: wij noemen dat wat je op je broek draagt een jasje. Maar dat kan bij Lies ook evengoed anders zijn.
    Niet fijn die hartkloppingen; heb ik ook, ook niets bijzonders volgens de cardioloog. Maar fijn is anders en idd behoorlijk stress gerelateerd.

10. Duimelot

Duimelot Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.132
    0
    36
    Lieverds,

Hier nog een paar uurtjes op de daktuin gezeten en gegeten, dat was fijn.
    Nu klaar om lekker een film te gaan kijken samen, dus hou het ook kort.
    Ik heb er ook wel eens last Bekje van, klinkt inderdaad een beetje als maagzuur en een geïrriteerde slokdarm. Soms heeft het bij mij met voeding, stress of hormonen (of combi) te maken. Ik zou me er in ieder geval niet teveel zorgen over maken.

Des, dat is even schrikken zeg! Goed dat je het zelf weer zo mooi in het gareel kan krijgen.

Ladouce, succes met je nijntjes. Jij ook lange dag op kantoor, tja.
    Hoeveel dagen werk jij nu eigenlijk?

Jes lekker verwend en gelukkig je meisje iets aan de beterende hand.

Jomi en J lekker gekapt.

Salcia, nogmaals sterkte morgen. Laat je het snel even weten hier?

Andere meiden lekkere avond ook en slaap lekker straks!

Nu lekker buizen, hmm

11. JoMi

JoMi Fanatiek lid

4 okt 2008
    3.338
    0
    36
    Ik zal even kijken of er 2 leuke foto's van J en mijzelf gemaakt zijn. Dan plaats ik ze even in album.

12. JoMi

JoMi Fanatiek lid

4 okt 2008
    3.338
    0
    36
    Foto's staan in album! Kijk niet naar die foto van mij hoor, ik sta nooit leuk op foto en al helemaal niet als ik zelf moet maken via een spiegel.

13. Annna

Annna Fanatiek lid

20 sep 2007
    2.587
    0
    0
    ZUID HOLLAND
    #4753 Annna, 6 apr 2011
    Laatst bewerkt: 6 apr 2011
    Bebek, ik had vandaag al geschreven dat ik je een hele knappe dame vind. Anders dan ik je verwacht had. Verder kan ik me aansluiten bij wat iedereen zei; jonger en zachter geworden in 2,5 uur. Wat wil die vent van je toch?

Ik ga nu maar even Jomi kijken.
    Jomi, je boft maar met die haren van je. :) Kan je ook mooie kindjes mee maken!

Salcia, ik wens je veel succes voor morgen! En sterkte met de zenuwen ook!

14. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    Bek, favouriete tv avond?? Wat dan? Ik vind de woensdag mega saai.

Des, gedsie,maar zal inderdaag stress zijn denk ik.

Jes, ik heb nr van Jomi, ik sms haar dan zet zij het hier op topic.

Ben nu echt zo strak gespannen als een veer, hoop dat ik een beetje kan slapen.

15. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    goed kapsel hoor Jomi, staat je goed zo kort!!

16. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    En hele leuke foto's van J! echt een hollandse jongen vind ik hem altijd, leuk!

17. JoMi

JoMi Fanatiek lid

4 okt 2008
    3.338
    0
    36
    Thnx sal, zijn mijn eigen krullen. Vind het altijd lastig, vooral als het niet wil zitten.

18. JoMi

JoMi Fanatiek lid

4 okt 2008
    3.338
    0
    36
    Trouwens de kapster dacht dat j al ouder was dan 2. Omdat ie zo wijs overkomt en al zo goed praat. Zou die dat van mij hebben? ;)

19. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    Ik had ook krullen vroeger, maar keer echt heel kort geknipt en waren ze weg, komen nu weer beetje terug, door hormonen denk ik.

20. JoMi

JoMi Fanatiek lid

4 okt 2008
    3.338
    0
    36
    Dat zou heel goed kunnen hoor, want vaak in de zwangerschap hebben de meeste vaak weer mooier haar.

Deel Deze Pagina