Ladouce een solli gehad?? Ik duim voor je meis, zou fijn zijn als je weer aan de bak kan! BB last van buikpijn? En van de week ook bloedverlies las ik? Wat schrikken zeg! Gelukkig kon je in het ziekenhuis terecht en blijkt er niets aan de hand! Toch maar even rustig aan doen meis! Ladouce, fijn dat je even rond wilt vragen voor puppie. Ik ben een zeur, maar ik plaats hem echt alleen bij mensen waarvan ik zeker weet dat ze goed voor hem zijn Tis toch een beetje mijn kind.... Liesje, heb je zo'n last van die hormonsters meis? Wat we er allemaal wel niet vor over moeten hebben he! Salcia vordert al ff op de IUI wachtbank, hoe gaat het daar? Duim, ik las vluchtig iets over twee eitjes terug plaatsen?? (nog steeds niet bijgelezen, sorry). Klinkt wel als goed nieuws hoor!! Ik mag morgen testen, op mama's verjaardag....zou natuurlijk wel echt een superstunt zijn, als het nu raak zou zijn. Komt namelijk helemaal niet uit Ik heb de rontgenfoto van mijn onderrug ook heel even uitgesteld tot ik zeker weet dat ik niet zwanger ben; die straling komt dan precies op het verkeerde plekkie terecht. Heb het ook gemeld in het ziekenhuis, dat de kans bestaat dat....al acht ik de kans erg klein. Zou de plannen danig in de war schoppen, want eerste trimester wordt er niet geopereerd. Nou dan maar niet! Ik spring gat in de lucht als het wel raak is, hoe onhandig het ook zou uitkomen! Ik voel trouwens niets, heb geeneens zere boobies Wel een rare maag; eten staat me tegen maar heb wel zulke honger dat ik er naar van word...maar dat wijt ik nog aan de griep. Ik denk namelijk dat het weer niet raak is, dus ik reken er ook maar niet op. Ben ook nog niet gestart met de Lyrica. Schijnt wel een supergoed medicijn te zijn, maar a) ben ik bang voor de extreme bijwerkingen en b) is het superschadelijk voor een ongeboren kindje, dus eerst zekerheid. Dan begin ik wel met slikken, maar wel op een dag dat Lief vrij is; als ik dan raar ga doen ben ik niet alleen Heb trouwens netjes aan de anaesthesist verteld dat ik allergisch ben voor doxycicline en erg heftig op de morfine reageerde vorige keer....ook al niet handig Tis allemaal wat.
Bebek, kroepoekrel. Ik weet dat je gek op relletjes bent, vandaar dat ik het ook zei met een . Maar dat werd/wordt me niet in dank afgenomen. Maar laat ze maar lekker, ben er helemaal klaar mee. Ik maak mij er niet meer druk om, ze doen maar lekker. Fijn dat je er weer bent en spannend dat je weer bijna kan testen. Goed besluit van je om nog even te wachten met de Lyrica, maar als je niet zwanger zou zijn. Gewoon lekker innemen, het heeft mij in ieder geval redelijk goed geholpen. Dus hoop dat dat ook voor jou gaat helpen. En een laptop kan ik je jammer genoeg niet aan helpen. Adresje voor puppie zo ik ook zo niet weten, maar voor beide dingen hou ik aankomende tijd wel even ogen en oren open voor je.
Hoi liefjes daar ben ik ook weer even. Sinds zondag niet meer uit mijn bed geweest en zooooo beroerd. Eigenlijk ook alleen maar geslapen de afgelopen dagen. Nu nog steeds in bed maar begin me weer wat beter te voelen. Omdat ik bloed heb opgehoest moet ik nog wel een longfoto laten maken. Dat vind ik zo verschrikkelijk eng dat ik direct heb besloten te stoppen met roken. Zal jullie hulp wel weer nodig hebben vrees ik. Oh jee Bebek ook zo lang ziek geweest? Ben benieuwd hoeveel ik ben afgevallen. Hoezo sta je op een wachtlijst? Er was 7 februari toch een plek? En ik zou met liefde puppy's opvangen maar dan krijg ik ruzie met R. Ik wil wel mijn zusje vragen maar weet niet of dat met haar 2 monsters gaat. Anna ik heb nog aan je gedacht en was eigenlijk benieuwd of je een jongen of meisje had gekregen maar je hebt nog steeds een dikke buik! Kom op kleintje, het is tijd hoor. BB wat eng dat bloedverlies. Hou even lekker je gemak zodat de boel weer tot rust kan komen. Gelukkig is met je beebje alles goed. Lies zit lekker op een roze sofa de dagen af te tellen dat ze mag testen. Zou toch geweldig zijn als de eerste poging gelijk raak zou zijn, ik hoop het zo voor jullie.
Verder kom ik vanavond nog wel even reageren, zal kleine man op bed brengen. Dan hier even stofzuiger/dweil en de rest door huis slingeren en vanavond nieuwe bril uitzoeken. Dus, tot later meiden.
Desssssss, fijn dat je weer wat opknapt. Je kan je zeker dan erg beroerd voelen hè? Natuurlijk gaan we je steunen met roken, kan me voorstellen dat je schrikt als je bloed ophoest. Dikke knuff.
Koffie wat fijn dat J. Weer thuis is!! Goeie actie van manlief om hem gewoon te gaan halen. Ja die reactie van knackje is logisch en niet netjes maar ik lees dat ze haar excuus al heeft aangeboden. Hoe is het nu met X? Begint hij weer op te knappen na de operatie of nog steeds veel pijn? En lieverd als iedereen het een warm nest noemt bij jullie, dan ligt het t toch aan M dat ze dat niet zo ervaart. Sterkte met de moeilijke beslissing. Sorry dat ik niet iedereen heb genoemd, maar ik ga mijn ogen wer dichtdoen. Ben alweer bekaf. Tot later.
Kan me voorstellen dat je schrikt Des, als je bloed ophoest! Hoestte je sowieso veel? Dan is het meest waarschijnlijk dat er een adertje is gesprongen of het slijmvlies dat zo geïrriteerd is van het vele hoesten. Wanneer wordt de foto gemaakt? Stoppen met roken is sowieso goed. Ik ben er (op afstand dan...maar toch) voor je hoor !
Ladouce- Ik hoop dat je aangenomen word. BB- 26 januari moet ik naar de dokter en zie dan ook de gyn. Welkom back Bebek en Desmo! Ik was vanochtend al om 5:30 klaar wakker. 6u uit ellende opgestaan. bleh... Almika- welkom. Ik ben 35 en heb een zoontje van bijna 2. Woon in de States en ik durf niet zwanger te raken omdat ik bang ben dat het weer mis gaat. Maar nu heb je mijn topic gelezen en we zien wel wat er gebeurt.
Des, fijn dat je weer wat aan de betere hand bent! Kan me voorstellen dat je je kapot schrikt als je bloed ophoest Goed dat ze je ff helemaal nakijken, al vind ik de uitleg van Lies wel heel plausibel. Maar liever een onderzoek teveel dan eentje te weinig! Voel me helemaal schuldig, want zou me niet verbazen als ik je heb aangestoken, aangezien ik vrijdagavond al gestrekt lag Ook wel flink gehoest, wat vreselijk zeer deed aan mijn been, maar lang zo erg niet als jij! Wel 5 dagen niet gerookt omdat het me zo tegen stond....toch weer begonnen helaas. Tja en dat hele moeie gevoel duurt nog wel even ben ik bang, heb ik ook nog steeds. Dan denk je dat het weer aardig gaat en dan doe je iets en vervolgens kun je weer plat....stiekem lig ik 's middags ook nog met een deken op de bank! Wat lief van je dat je je zusje wilt vragen voor puppie! Wat ik zo hoor zijn haar lieffies niet heel dominant, dus op zich zou dat wel goed moeten gaan en het is jouw zusje, dus ik weet zeker dat ze een superopvang zouden zijn, maar het is wel nogal wat hoor, om met drie honden opgescheept te zitten....Dus ik kan me heel goed voorstellen dat er geen haar op haar hoofd is die er zelfs maar over na denkt! Knap maar gauw op lieffie! Kan iemand mij ff vertellen waar dat stukje van Koffie staat over J en zijn geflipte knackerbrood?? Ik kan het zo gauw niet vinden!
Bekje- probeer eens op deze link te klikken voor het verhaal van koffie. Jammer dat je weer begonnen bent met roken. Ik ben afgelopen weekend gestopt. Ben erg trots op mezelf Ik krijg ineens hele erge oorpijn... auw!
Dank je Ryfo! Ehhh, Lynnami, sorry Vanwaar die naamsverandering?? Ik heb het verhaal gelukkig gevonden en kan alleen maar zeggen dat ik emorm blij voor Koffie ben dat haar grote vent weer thuis is!! Ga nog ff verder lezen of ik kanckebroodrel nog tegen kom (Bekje gek op rellen ), maar het belangrijkste nieuws is dat ie er weer is! Zag nog vette sensatie bij Lynnami langskomen, altijd heftig als zulke dingen in je straat gebeuren! Las ook dat Anna de gemoederen goed bezig hield met haar valpartijen Gelukkig viel de schade allemaal mee! Hoe is het nu, druk aan het bevallen?? Liesje, werkse!! *gaat weer verder bijlezen. zucht*
yesss desmo en bek zijn terug! zit zelf met klotsoksels achter pc nu... heb het zooo warm, uur geleden lag ik onder tig draagdoeken en dikke fleecedeken te klapperbekken op de bank.. stom lijf. wat ziet J toch in Trollenkop? http://www.thecollectorssite.nl/images/Vrouwtjes%20Trol%20op%20boomstam%20paars.jpg vind der niet echt sexy
Whahahahaha limm. Nou, nu ben ik hier echt weg. Ik ga douchen voordat kleine man wakker wordt en manlief zou vroeg thuis komen. Dus die zal hier ook rond een uurtje of 5 zijn.
Bebek- Ja er zijn een aantal sensatie dingen gebeurt hier de afgelopen week. Maar wat mij het meest aangrijpt is dat ik denk zwanger te kunnen zijn. Heb de pil dus niet meer geslikt de afgelopen 2 avonden. 30 jan is mijn nod maar ik ga uit van 3 feb nu uitgaande van mijn ei. Ja ik heb dus een ei gehad terwijl ik de pil slik. En natuurlijk de babydans gedaan precies wanneer ik vruchtbaar zou zijn dan. Lim- hi hi die trol. BB- mmm negerzoenen... We hebben trouwens gisteren de tickets gekocht voor onze vlucht nar dusseldorf. zondag 27 maart vertrekken we hier en komen dan 28 maart in de ochtend in dusseldorf aan. En op 7 april vliegen we in de ochtend weer terug. Mijn moeder is vandaag jarig en heb haar verteld dat we komen.
ff ego lees strx wel bij, nette vette woorden gehad met teammanager...... Ondanks dat ik al genoeg te behappen heb en de arboarts er niet achter staat, ben ik verplicht vanaf Maandag te komen werken.......Ach kan er ook nog wel bij. Ik val vanzelf wel een keer in elkaar....
Koffie wat enorm klote en wat een takke wijf. Zou maandag alleen maar janken als ik jou was (en volgens mij lukt dat ook wel) en alles fout doen (lijkt me ook niet zo moeilijk). Denk dat ze dan snel klaar zijn met je. Maar goed, het is niet de oplossing en ik kan me heel goed voorstellen dat je dit er niet ook nog bij kunt hebben. Sterkte! Des, jij ook welkom terug en hopelijk knap je wat op. Mag je al snel voor die longfoto? Lijkt me best eng bloed ophoesten. En ja, we gaan je door het afkicken heenslepen. Ben ooit ook gestopt en weet hoe lastig het is. Dus roep maar als we je een schop moeten geven Zo, even lekker met lief op pad geweest. Lekker samen gegeten en even wat dingetjes op de markt gekocht. Mooi rood met zwart dekbed overtrek. Eigenlijk best een beetje ordi maar wel heeel leuk. Misschien helpt het om een ladoucebeeb in elkaar te knutselen de komende week Ook nog wat lekkere olijfjes voor het weekend en blommekes voor in de woonkamer.
Hebben die mensen nou helemaal geen gevoel? Kun je niet een andere arbo arts inschakelen? Ze zouden toch moeten weten dat je helemaal geen behoefte hebt aan je werk en dat je er zeker niet beter door gaat functioneren.