35+ en een zwangerschapswens of zelfs zwanger???

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Koffieleutje, 12 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    salcia had hem hoelaat? 10 uur toch? duimerdeduim

zo, moet nu echt ff van doekenfora afblijven, ik blijf draagdoeken kopen (nu heb ik gelukkig zoveel gekocht/verkocht dat al mijn doeken zijn betaald van winst) maar de doekendozen zijn vol..

2. Koffieleutje

Koffieleutje Fanatiek lid

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Nog een kwartiertje voor Salcia de zenuwen zullen wel flink parten spelen nu...

Lies beterschap meis...

De rest goedemorgen :D

3. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    Zit te wachten in zkh ben zo nerveus

4. JoMi

JoMi Fanatiek lid

4 okt 2008
    3.338
    0
    36
    Des, J vindt de kapper helemaal geweldig. Wij hebben nu leuke kapster die zo fijn met hem omgaat, sinds gisteren is ie ook niet meer bang voor de tondeuse. Wat ook leuk was, wij waren maar met z'n 2tjes en de kapster. J helemaal alleen lekker los laten lopen door de kapperszaak terwijl moeder geknipt werd. Hij heeft zich heerlijk vermaakt met speelgoed, boekjes en rondkijken. Helemaal nergens aangezeten, vind het toch wel zo knap van hem en dan ben je nog geen 2 jaar. :D

Limm, foeiiiii hoor. Geen doeken meer kopen, ach 1 voordeel. Kan als ik zwanger mocht zijn misschien 1 bij jou kopen. ;) Of in ieder geval goed advies vragen. :D

Nou, ga nu gauw koffie drinken en om ongeveer half 12 komen ze hier een nieuw dakraam in zetten.

Zodra ik nieuws heb kom ik het hier natuurlijk wel even melden van Salcia.

DUIMDUIMDUIM.

5. JoMi

JoMi Fanatiek lid

4 okt 2008
    3.338
    0
    36
    #4785 JoMi, 7 apr 2011
    Laatst bewerkt: 7 apr 2011
    Geeft je hele dikke knuff en wij zijn in gedachten bij je om je te steunen. Gaat vast goed komen.

6. jes4

jes4 Fanatiek lid

30 apr 2010
    1.536
    0
    0
    Heel veel succes!!!

7. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Goedemorgen dames!

Des, ik vind het wel een heul hoge hartslag hoor, doe je een beetje rustig aan?

Anna, dank je wel voor het compliment *bloos*

Duim, geïrriteerde slokdarm had ik nog niet aan gedacht maar zou ook kunnen. Misschien een reactie nu ik gestopt ben met al die zware medicatie, who knows.

Ben benieuwd of Salcia goed nieuws heeft, maar ik denk dat ze nu naar een mooi kloppend hartje ligt te luisteren!

Salcia, woensdagavond is Criminal Minds avond op Veronica en dat vind ik erg interessant. Komen nog weleens herkenbare dingen in voor gezien mijn werk ;)

Lies, vervelend dat je zo'n hoofdpijn hebt! Ik hoop dat het gauw wat minder wordt!

Hier gisterenavond ook weer drama....die kl*tekat heeft gewoon weer over het hondenkleed zitten piesen :x En ik vind het zo vreselijk goor als ze dat doen, die lucht is walgelijk! En ik heb dus geen idee waarom hij het doet! Ik zag wel dat Pebbles op de bak zat en hij zat voor het deurtje te wachten, maar ik dacht dat ie haar weer ging pesten. Ineens rent ie dus naar het hondenkleed en pist daar een enorme plas overheen! Ik heb het idee dat hij zelf ook naar de bak moest en niet kon omdat P erop zat....en bij haar duurt het altijd een tijd. We hebben nu dus maar de 2e bak tevoorschijn getovert, zodat ze altijd kunnen als ze moeten. Probleem is alleen dat Lief er dus helemaal niet tegen kan als dat gebeurt en als het stinkt, dus die is echt heel pissig en heeft gezegd dat als ie het nog ene keer doet, hij weg moet... :( Hij wil namelijk geen stinkend huis. Daar kan ik hem geen ongelijk in geven, want je krijgt die lucht heel moeilijk weg, dus als dat vaker gebeurt is het gewoon goor. Maar ik wil niet dat die kleine weg moet, dus ik hoop echt dat het door zijn hormonen komt en het snel uit zijn lijf is! Vroeger altijd 2 katten op 1 grote bak gehas en dat ging altijd super, dus ik weet niet wat het is. Maar ik zit nu dus echt niet rustig, want zit steeds op hem te letten!

8. Liesben

Liesben Niet meer actief

Bekje, die man van jou zegt wel vaker wat...hij doet Sami echt niet weg. wat niet wegneemt, dat het vervelend is als sami dat doet. Heb je hem wel flink op zijn lazer gegeven, toen je het zag gisteren? (Sami dus he, niet je vriend ;) )

9. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Ja, alleen ging het ff niet helemaal zoals ik wilde...Ik was alleen en ik zou met de buurjongen puppie gaan uitlaten toen het gebeurde. Dus ik had een enorme schrikreactie en had eerst zoiets van; dit moet nu schoon want Lief gaat uit zijn plaat. Maar ik heb hem wel gestraft en meteen in de gang gegooid.

Enne, hij doet hem écht weg hoor, dat heeft ie al eens eerder gedaan met een hondje wat we hadden. Nou was het wel zo dat er totaal geen klik was tussen hem en de hond en de hond beet hem steeds (ik zeg; eigen schuld ;)) en die heeft ie toen ook weg gedaan. Dus hij doet het echt, zeker als ie het idee heeft dat zijn huis gaat stinken, want hij is er juist zo trots op dat je hier niet ruikt dat we beesten hebben!

10. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    Jaaaaaaaaaaaaaaa !!!!

11. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Gefeliciteerd Salcia!! Grote opluchting voor jullie!!

12. Liesben

Liesben Niet meer actief

Goed zo Salcia, wat zal je opgelucht zijn!

13. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    Heb zo gehuild daar van blijdschap, zijn zo opgelucht

14. JoMi

JoMi Fanatiek lid

4 okt 2008
    3.338
    0
    36
    Gefeliciteerd Salcia en Salciaman, nu lekker gaan genieten! Ben zo blij voor jullie, had er kippenvel van.

Ik ga nu gauw weer verder, dakraam wordt nu geplaatst. Maar wilde hier ook even snel reageren, had het al via sms gedaan. Ik wist het al eerder, maar Sal wilde het graag zelf vertellen.

15. Ria32

Ria32 Niet meer actief

salcia gfeliciteerd meis, had gelukkig al ruimte gemaakt op roze wolk hahahahahhaaa
    ook voor je mannetje gefeliciteerd.

16. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    Ria, wanneer krijg jij volgende echo trouwens? Ik heb over 2 weken een bijeenkomst voor 36+ zwangeren over onderzoeken etc. Aan de hand daarvan wordt echo afgesproken in combinatie met nekplooi en combinatietest etc.

17. Ria32

Ria32 Niet meer actief

wij hebben 18 april weer echo dan bijna 11 weken.
    wij doen alleen de 20 weken echo, de anderen doen we niet.

18. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    gefeliciteerd salcia..

wat vervelend bekje dat poezebeest geplast heeft.. bij M had die ook kunnen vertrekken bij herhaling... mannen!

Heb mezelf net getracteerd op een loungeset, niet zon mega bank want dat mocht niet, maar gewoon een bankje en 2 stoelen.. "makkelijk en eenvoudig te monteren" staat op de doos.. M staat al een uur te vloeken buiten en er staat nog geen stoel in elkaar :)

19. Desmo

Desmo Fanatiek lid

14 feb 2009
    2.925
    0
    0
    Utrecht
    Even snel vanaf kantoor, gefeliciteerd Salcia!

20. XxPinkxX

XxPinkxX Fanatiek lid

15 mrt 2011
    1.643
    0
    0
    Van mij ook gefeliciteerd Sal maar dat had ik ook al per sms gedaan.

Deel Deze Pagina