35+ en een zwangerschapswens of zelfs zwanger???

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Koffieleutje, 12 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Goedemorgen meisjes!

JoMi, balen weer zeg!

Liesje weer hoofdpijn, yech. Maar gelukkig geen misselijkheid meer!

Ladouce lekker daggie thuiswerken. En moeilijk moment weer, zo'n bericht van een collega. Lief dat ze het wel voorzichtig bracht en toch ook wel mooi dat jullie er samen even om konden huilen. Maar het blijft klote! Knuf!

Lim heeft een stressy huspuppie. Ik hoop dat er een positief gesprek plaatsvindt en hij een leuke job krijgt!! En wat een leuke foto's, vooral die van jou met je meiden; drie mooie meiden bij elkaar!

Jes een leuk teamuitje voor de boeg. En je man een gesprek voor een leuke job; altijd leuk als mensen uiteindelijk toch hun droom kunnen waarmaken, dus ik hoop dat het lukt!

Verder weet ik het niet meer, sorry.
    Zware nacht gehad, veel pijn en opstaan was ook een drama. Net bij de fysio geweest en nu gaat het weer beter gelukkig. Het lijkt een soort van spierpijn te zijn. Omdat het erger werd maakte ik me zorgen, maar de fysio zegt dat het er echt bij hoort en ik me niet druk hoef te maken. De oefeningen gingen ook goed, dus er zit blijkbaar toch progressie in. Alleen...het schijnt nog wel een maand of 2,3 te kunnen duren voordat de pijn wat minder wordt :$ Damn, da's lang! Ik wil graag aan het werk over 3 weken, maar ik weet echt niet hoe ik dat nu moet doen. Gewoon rustig opbouwen denk ik.

Voor maandag 18 april heb ik een afspraak gemaakt bij een diëtiste...helemaal trots op mezelf! Ik wil er gewoon echt 30 kilo af hebben; beter voor mijn zelfbeeld, beter voor mijn rug en beter voor onze kinderwens. Gaat een lange strijd worden, maar ik weet dat ik het kan en de eerste stap is nu gezet!

En tot slot; vanmiddag ga ik met mijn bijna-zusje kamedootje kopen voor Lief voor ons jubileum morgen. Ik heb op de lucardi-site een supermooi horloge gezien, dus ik hoop dat ze die ook in de winkel hebben! Moet ook een nieuwe spijkerbroek, want door die dikke stalpoten van mij zitten er in alle spijkerbroeken gaten aan de binnenkant van mijn bovenbenen ;)
    Maar ik kan en mag niet te lang slenteren en mijn bijna-zusje zal dat ook niet willen met haar 35 weken zwanger, dus er wordt vast ook wel terrasgehangen :D

Zo, of jullie het nou boeiend vinden of niet; jullie zijn weer bij! :D

2. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    This must be my lucky day!!
    Ik kijk net op de site van lucardi voor het horloge voor mijn Lief wat ik zo mooi vind, zie ik dat ie ineens 50% (!) is afgeprijsd!! Ik gauw naar de juwelier bellen of ze hem nog hebben en jawel; nog één exemplaar! Mevrouw legt hem voor mij apart en straks ga ik hem halen! Wat een mazzel zeg!!

3. Liesben

Liesben Niet meer actief

Leuk Bekje,,,,en het is geen slecht weer voor een terrasje :D

4. Desmo

Desmo Fanatiek lid

14 feb 2009
    2.925
    0
    0
    Utrecht
    Lekker Bekje, het werd hoog tijd dat jij ook eens een beetje geluk kreeg. En vergeet niet dat roseetje op een terras vanmiddag hoor!

Liesje klote van die migraine, ik weet er alles van. En als je dan niks mag slikken is het stompzinnig wachten tot het wegtrekt. Lang leven de hormonen!

Ladouce lekker thuis aan het werk. Dikke knuf voor jou, je weet wel waarom.

Jomi klote van je ongi meid. Sterkte vandaag.

Duimpje weer hard aan het werk vandaag? Vanmiddag niet te lang doorwerken hoor, kan je nog even van het zonnetje genieten.

Oh ja, zo eerst even naar de foto's van Lim kijken!

Jes heeft een gezellig weekend voor de boeg. Genieten hoor!

5. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    Leuk Bek, middagje winkelen, terrasje pakken...En mooi horloge!!!
    Jeetje 30 kilo eraf, ik vind je er echt niet zo zwaar uitzien hoor.

6. ladouce

ladouce Fanatiek lid

6 aug 2008
    2.698
    0
    0
    Bebek, joehoe dat is nog eens een meevaller. Alvast veel plezier op het terras vanmiddag.

JoMi, sterkte. Is toch weer even slikken.

Des, take it easy! Enneh bedankt voor knuffel!

Heb net vest:$ aangetrokken. Ja, is binnen kouder dan buiten maar ik kan buiten gewoon niet werken dus blijf binnen.

7. Desmo

Desmo Fanatiek lid

14 feb 2009
    2.925
    0
    0
    Utrecht
    Hier gaat het vandaag ietsie beter. Ik werd bruut wakker gebeld uit een prachtige droom waarin ik zwanger was ... zucht;)

Voor komend weekend alle afspraken afgezegd :( Hoe klote ik het ook vind, maar ik moet nu even echt helemaal proberen te ontspannen en dat doe ik het beste als ik echt helemaal niks doe.

Bovendien ... ik wil die droom uit laten komen, noem het naief en dom maar ik kan het niet loslaten.
    Toen ik van de week hoorde dat de medische wereld het tot 45 jaar verantwoord vindt om een baby te krijgen schoot ik in de twijfel. Ik word volgende week 43 ... heb ik nog 2 jaar. ;)

8. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    Lim, dat is echt niet leuk zoveel negatieviteit zeg. Hopelijk snel een andere baan en weer een happy posi Hubby in huis.

9. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    Leuke foto's Lim!! En mooie tuin heb je!

10. Desmo

Desmo Fanatiek lid

14 feb 2009
    2.925
    0
    0
    Utrecht
    Lim wat heb je toch een heerlijk meiden en wat wordt Puk al groot! Lekker hoor zo in de tuin met z'n allen. En je kan lullen wat je wilt maar ik vind jou dus gewoon een mooi mens, puh:)

Hier kwam net de post met ... het geboortekaartje van Quinten. Kijk ik daar ineens in een paar prachtige baby ogen *smelt*
    Erg mooi kaartje, dank je wel Natas.

11. ladouce

ladouce Fanatiek lid

6 aug 2008
    2.698
    0
    0
    Lieverd, ik vind je niet naief en dom. Loslaten is moeilijk en zolang het lichamelijk kan is alles mogelijk.
    Ik weet dat er heel veel artsen zijn die zelfs die grens van 45 verleggen naar de 50. Uit onderzoeken is gebleken dat er tussen de 45 en 50 jaar geen sygnificante verschillen zijn in medische problemen ten opzichte van voor de 45 jaar. Dus zelfs na 45 jaar (voor mij nog 2 maanden) is het niet gevaarlijker of medisch onverantwoord dan voor de 45 jaar.

12. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    Des...ik snap wat je zegt...maar 2 jaar is ook nog best lang hoor meis!

13. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    tnx natas voor het mooie kaartje!

brrr, wat is het fris buiten.. zou hier 20 graden worden maar als het er 14 is met koude wind geloof ik je meteen

14. Duimelot

Duimelot Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.132
    0
    36
    Duimpje even stiekem vanuit haar werk werk werk (lijkt wel of ik momenteel niets anders doe ;)):

Allereerst Jomi, dikke aai over je mooie krullenbol. Dat doet gewoon weer flink au. Ik dacht gister toch even bij je: Goh, zou het ..?

Ook aai voor de nog niet moeders onder ons, Des en Ladouce en Bebek (en mezelf) voor het eindeloze geduld wat we moeten opbrengen en die onzekerheid of het er nog wel inzit ..

Voor alle fysieke au en hart-au hier.

En joepie voor de vreugde die er ook is en dankbaarheid voor mooie echo's en minder misselijk zijn en 2e termijnen die beginnen en en enzovoorts.

En Lim, moet je lief niet 'ns aan de AD i.p.v. jou?
    En mooie lieve foto's trouwens (zeker die met alle meisjes erop!)

Goed, straks komt er weer een collega, dus ik knijp er weer tussen uit.

Liefs en ik hoop ook nog even van de zon te genieten vandaag!

15. JoMi

JoMi Fanatiek lid

4 okt 2008
    3.338
    0
    36
    Thnx meiden, is zeker weer even slikken. Was ook te mooi geweest, vandaag een positieve test te hebben. Vandaag alweer precies een half jaar getrouwd.

Ladouce, wat een leuke avatar van je eigen nijntje.

Bebek, leuk horloge.

Natas, thnx voor het hele mooie geboortekaartje.

Lim, nou is het hier wat warmer. Normaal altijd in het zuiden, hier is het lekker 19 graden achter huis. Nu zo wie zo wel lekker, want alles staat open ivm schilderen.

Des en Ladouce en de rest allemaal even een knuff.

Schilder komt er nu aan, moet even vanaf binnen boven gedeelte van kozijnen schilderen en daarna gooi ik gelijk J op. We zijn door schilders al 2 uur eerder wakker, dus die kleine is op.

Moest toch even wachten op de schilder, dus nu even korte reactie.

Tot eind van de middag/avond en geniet van mooie weer.

16. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Even gauw want ik moet weg, maar ik wilde echt even Natas bedanken voor het prachtige geboortekaartje!! Echt een heel mooi kaartje! Mooie foto en mooie tekst ook!!!

*vliegt er tussenuit*

17. ladouce

ladouce Fanatiek lid

6 aug 2008
    2.698
    0
    0
    Hier is het kaartje van Quinten ook binnen. Heel erg mooi Natas!!

18. Desmo

Desmo Fanatiek lid

14 feb 2009
    2.925
    0
    0
    Utrecht
    Mooi onderschrift Ladouce! Valt me nu pas op :)

Even met jullie delen: loop ik hier net de boodschappen uit de auto te sjouwen, komen er 2 jochies van een jaar 11 langs in een serieus gesprek verwikkeld.
    Hoor ik de ene zeggen; "Nee echt, ik vind mijn moeder toch leuker als mijn vader" :D

19. Desmo

Desmo Fanatiek lid

14 feb 2009
    2.925
    0
    0
    Utrecht
    Oh ja nog iets, ik was serieus de enige in de AH die niet zwanger was daarnet :x Waarom kom ik overal dikke buiken en kinderwagens tegen en mannen die hun vrouw gaan bellen om te vertellen dat de Pampers in de aanbieding zijn dus hoeveel pakken hij mee moet nemen. Ga toch weg man, koop het hele schap!

20. XxPinkxX

XxPinkxX Fanatiek lid

15 mrt 2011
    1.643
    0
    0
    Jaaaaa weekend!

Nou als ik dit bericht ook kwijt raak ga ik gillen!

Lim prachtige meiden heb je en prachtige meid ben je! Heerlijk zo in de tuin.

Lies ik ken het die hoofdpijn. Ik heb er gelukkig sinds ik zwanger ben geen last meer van. (behalve 1 week voor nod)

Des weekendje rust, goed zo, lekker voor jezelf kiezen.
    En begrijp ik het goed dat je nu twijfelt over je grens? Ik denk dat er ook niet veel verschil zit tussen 43 of 45 hoor (ja 2 jaar extra hoop en kans). En mensen worden steeds ouder en blijven dus langer jong. Hugg voor jou!

Ladouce werkt vandaag thuis, dat lijkt me best fijn maar of ik dan ook iets gedaan zou krijgen? Lieve nijn op je avatar trouwens.
    Jij ook een hugg.

En als ik dan toch aan het uitdelen ben....Jomi HUGG meis. Houd moed!

Sal heerlijk op je wolk! Heb je al iets gekocht?

Natas bedankt voor het mooie kaartje! Mooie vent die Q van jullie!

Duim ben je niet een beetje een workaholic aan het worden? Denk je ook een beetje aan jezelf?

Bekje niet te hard van stapel lopen hoor, over 3 weken al werken??? Lijkt je dat een goed plan? Ik snap dat je je boefjes mist maar zou je niet eerst ervoor zorgen dat je de dag grotendeels pijnloos doorkomt?
    Mooie meevaller trouwens van je kamedootje das leuk shoppen.

Jes4 meisje gelukkig weer wat beter, lijkt me niets zieke kindjes maar ook wij zullen vast een keertje aan de beurt komen.

Ik kan me er nog geen voorstelling van maken hoor. Ik begin nu wel steeds meer van mijn zwangerschap te genieten. (mag ook wel;) moet nog maar 13 weken)

Ik ga morgen een dagje relaxen in de sauna met een dinnetje. Lekker drijven in het zwembad en lekker eten mmmmm zin in! Even helemaal niets doen behalve kletsen.

Deel Deze Pagina